Njah, Cabral was vrijdag wel onze beste aanvaller. Al was dat nog niet eens zo'n prestatie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies, eigen jeugd moet voorrang krijgen. Maar Cabral is wel erg matig vergeleken met Ryo. Al had hij vorig seizoen bij ons ook echt kutwedstrijden waarin hij onzichtbaar was.
Wenger heeft eerder aangegeven dat men een huursom moet betalen voor Ryo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds maar de vraag of Wenger hem kosteloos aan ons wil verhuren. Denk dat hij bij ongeveer elke andere Europese subtop-club ook wel aan speelminuten toe kan komen.
Is er ergens uitgelekt hoe hoog of laag die som precies is?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:57 schreef eight het volgende:
[..]
Wenger heeft eerder aangegeven dat men een huursom moet betalen voor Ryo.
Maar dat moet niet zo'n probleem zijn, er is meer dan voldoende salarisruimte.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:57 schreef eight het volgende:
[..]
Wenger heeft eerder aangegeven dat men een huursom moet betalen voor Ryo.
Een huursom lijkt me wat anders dan salarisquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat moet niet zo'n probleem zijn, er is meer dan voldoende salarisruimte.
Huursom is iets anders. Salaris komt er dan nog bovenop.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huursom is iets anders. Salaris komt er dan nog bovenop.
Feyenoord moet in de persoon van Brard gewoon kijken om een vaste samenwerking met Arsenal te regelen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
Nee idd, het salaris moet echt geen probleem zijn, het is meer of Arsenal/Wenger het wilt en dat Ryo het wilt. Al ga ik van dat laatste wel uit.
Beter gaat Immers alsnog naar ons toe, maar niet voor meer dan 3 miljoen. Eigenlijk vind ik 1.9 al teveel voor hem.
Nou nou, lijkt me niet dat er zo super veel aan huur betaalt moet worden. Lijkt me niet eigenlijk. Ik bedoel, Arsenal kent de situatie dus moet daar ook in meedenken. Tevens denk ik ook niet dat Arsenal de goede band met Feyenoord wil verslechteren. Dus ik denk dat Arsenal wel water bij de wijn wilt doen.
Tsja, als Ryo het wilt dan zijn ze toch snel klaar lijkt me. Ook wel hoopvol dat Van Geel aangaf dat ook al kreeg Ryo wel een werkvergunning hij alsnog naar Londen ging om te kijken voor andere spelers. Denk dat er al wel wat in de pijpleiding zit, hoop op die Campbell.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
Nee idd, het salaris moet echt geen probleem zijn, het is meer of Arsenal/Wenger het wilt en dat Ryo het wilt. Al ga ik van dat laatste wel uit.
Beter gaat Immers alsnog naar ons toe, maar niet voor meer dan 3 miljoen. Eigenlijk vind ik 1.9 al teveel voor hem.
Nou nou, lijkt me niet dat er zo super veel aan huur betaalt moet worden. Lijkt me niet eigenlijk. Ik bedoel, Arsenal kent de situatie dus moet daar ook in meedenken. Tevens denk ik ook niet dat Arsenal de goede band met Feyenoord wil verslechteren. Dus ik denk dat Arsenal wel water bij de wijn wilt doen.
Jij moet de rest van dit draadje maar ff je mond houden na zo'n opmerkingquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:14 schreef TheGreatHooD het volgende:
Spits?
Want als Ryo, Immers en deze Campbell kunnen komen snap ik wel waarom de investeerders dan pers Lex willen. Ideale nummer 10 voor ons, lopende man etc.
Nice, misschien horen we vanavond nog wat van de Snor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.
Maar is vooralsnog compleet uit de lucht gegrepen hoor.Heeft nog niet eens getekend bij Arsenal. Al is de verwachting dat dat wel snel gaat gebeuren, al zit Man Utd. ook aan hem te trekken nu.
VoH voor een jaartje zou best een goede optie kunnen zijn... Ik weet alleen niet hoe fit hij nog is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:12 schreef Caland het volgende:
De Snor gaf trouwens aan dat Den Haag interesse gaat tonen in Vennegoor.
Ben bang dat wij ze wel eens kunnen gaan aftroeven. Van Geel heeft hem al eerder gepolst.
Hij wilde wachten op een aanbieding uit het buitenland omdat hij daar meer kan verdienen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:12 schreef Caland het volgende:
De Snor gaf trouwens aan dat Den Haag interesse gaat tonen in Vennegoor.
Ben bang dat wij ze wel eens kunnen gaan aftroeven. Van Geel heeft hem al eerder gepolst.
Klopt ja, maar die aanbieding lijkt toch uit te blijven nu waardoor Nederland weer een optie is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij wilde wachten op een aanbieding uit het buitenland omdat hij daar meer kan verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |