Kan Feijenoord haar eigen spaargeld hier niet opzetten?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:41 schreef Caland het volgende:
Maar ik kan hier dus al m'n spaargeld op zetten?![]()
[ afbeelding ]
Welk spaargeld?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan Feijenoord haar eigen spaargeld hier niet opzetten?
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Geloof het wel. Als Fer verkocht wordt is het sowieso van belang dat er wat gekocht gaat worden anders wordt het weer een nog groter kutseizoen.
Tsja, hij geeft gewoon om de club, kan toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:45 schreef Caland het volgende:
In elk interview dat Wijnaldum afgeeft gaat het voornamelijk over Feyenoord, dacht dat die kneus een andere club had
Nu ook weer, met die leugens van hem. 'Ik snap er niets van dat Been weg is gestuurd.' Hou je oma voor de gek man, mafkees.
quote:Roma-fans vallen Barusso aan
Ahmed Barusso aan de slag tegen Manchester United.
Boze fans van serie A-club AS Roma hebben middenvelder Ahmed Barusso duidelijk gemaakt dat ze hem niet langer in een Roma-shirt aan het werk willen zien en dat hij zo snel mogelijk andere oorden moet opzoeken. Bij het verlaten van het trainingscomplex Trigoria werd de auto van de Ghanees door diverse heethoofden belaagd. De 26-jarige international kon ongedeerd wegkomen. Zijn manager sprak later van een triest en walgelijk incident. Barusso moet van de harde kern opstappen om plaats te maken voor een andere speler van buiten de EU. Vooralsnog heeft hij elke aanbieding tot dusver afgewezen. (tma)
Waarom dat duimpje ervoor? Is toch te triest voor woorden dat dit gebeurt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:28 schreef Happel het volgende:
Komt Fer nog goed weg, zo pakken ze het aan in Italië...
[..]
Terecht. Openlijk leuren met andere clubs doe je gewoon niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:28 schreef Happel het volgende:
Komt Fer nog goed weg, zo pakken ze het aan in Italië...
[..]
Dat duimpje is mijn standaard PI. Heeft niks van doen met het bericht.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Waarom dat duimpje ervoor? Is toch te triest voor woorden dat dit gebeurt.
Wij moeten Fer ook maar even aanvallen dusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Terecht. Openlijk leuren met andere clubs doe je gewoon niet.
Er staat dat hij is lastiggevallen terwijl hij in zijn auto zat, niet dat hij op zijn bek is geslagen of zo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat duimpje is mijn standaard PI. Heeft niks van doen met het bericht.
[..]
Wij moeten Fer ook maar even aanvallen dus
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 10-08-2011 om 21:17:27Georginio #Wijnaldum zegt vandaag in VI dat hij het vertrek van Been bij #Feyenoord niet zag aankomen.Wijnaldum noemt Been een warme man. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 10-08-2011 om 21:18:07Opmerkelijke woorden van #Wijnaldum. Beiden lagen bij #Feyenoord regelmatig met elkaar in de clinch, Wijnaldum was niet blij met de... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 10-08-2011 om 21:18:46benadering van Been van de spelersgroep en #Wijnaldum zou, mocht dit aan de orde geweest zijn, tegen Been gestemd hebben. #Feyenoord reageer retweet
Precies wat ik al eerder zeitwitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 10-08-2011 om 21:19:33Wat ons betreft kan #Wijnaldum beter stoppen met deze leugens en het spelen van de vermoorde onschuld. #Feyenoord reageer retweet
Volgens mij ben ik niet de enige die uitkijkt naar PSV thuisquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:03 schreef Caland het volgende:
Geeft maar weer eens aan wat voor watje het is, net als Castaignos.
Helemaal gek maken die gozer in december, raakt 'ie geen pepernoot.
Wie is dat FR1908nieuws eigenlijk? Wie is 'ons'? Elke dorpsidioot kan wel wat twitteren wat dan waar moet zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:55 schreef Caland het volgende:
Precies wat ik al eerder zeitwitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 10-08-2011 om 21:19:33Wat ons betreft kan #Wijnaldum beter stoppen met deze leugens en het spelen van de vermoorde onschuld. #Feyenoord reageer retweet
Pisventje.
Werkelijk geen idee wie erachter zitten, maar ze hebben het bijna altijd goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wie is dat FR1908nieuws eigenlijk? Wie is 'ons'? Elke dorpsidioot kan wel wat twitteren wat dan waar moet zijn
Sterker nog, ik heb ze nooit een onwaarheid zien verspreiden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee wie erachter zitten, maar ze hebben het bijna altijd goed.
En van Wijnaldum was het gewoon algemeen bekend dat 'ie niet met Been op kon schieten. Daar komen zij nu niet voor het eerst mee ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |