Noes/quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:22 schreef Paul-89 het volgende:
Ryo heeft een werkvergunning gekregen.
Das mooi kut dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:22 schreef Paul-89 het volgende:
Ryo heeft een werkvergunning gekregen.
Nah die Wenger heeft serieuze plannen met hem zo te horen:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:28 schreef Paul-89 het volgende:
Toch denk ik dat het voor hem beter is eens een heel seizoen eredivisie mee te draaien. Want van op de bank zitten en in de winterstop gedropt worden bij Crystal Palace o.i.d. ga je niet beter worden.
quote:Ryo Miyaichi krijgt werkvergunning en is ‘Gunner’
Ryo Miyaichi blijft definitief bij Arsenal. Het Japanse talent (18) heeft dinsdag een werkvergunning gekregen, wat inhoudt dat hij vanaf dit seizoen wedstrijden mag spelen voor de Londense topclub.
Miyaichi speelde in de eerste helft van dit kalenderjaar op huurbasis voor Feyenoord. De Rotterdamse club hoopte de onbevangen aanvaller ook voor dit seizoen te huren, maar Arsenal-coach Arsene Wenger was tijdens de voorbereiding dusdanig onder de indruk van Miyaichi geraakt dat hij hem voor The Gunners wilde behouden. Maar omdat Miyaichi geen A-international is, kon hij niet direct een werkvergunning krijgen.
Een speciale commissie van de Engelse voetbalbond zat dinsdag om de tafel met Arsenal en Wenger om te kijken of er een uitzondering te maken is. Tijdens het onderhoud liet Wenger onder meer weten Miyaichi als een ‘buitengewoon talent’ te zien. De Japanse voetbalbond onderstreepte dat, waarop het panel van de FA uiteindelijk overstag ging en Miyaichi een werkvergunning aanbood.
“We zijn heel blij met dit nieuws”, aldus Wenger op de website van Arsenal. “Dit voelt net alsof we een nieuwe speler hebben vastgelegd. Ryo heeft keihard gewerkt in de voorbereiding en heel goed gepresteerd.”
Dat zal ook gaan gebeuren.. Wenger maakt hem echt wel beter.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:32 schreef Caland het volgende:
Tsja, Wenger geilt wel een beetje op matige buitenspelers.
Ik bedoel, met Ryo ga je de PL niet winnen. Kan me ook niet voorstellen dat hij verder komt dan wat invalbeurtjes na een 4-0 voorsprong en wat cupwedstrijden ofzo.
En het hele argument van die goede voorbereiding dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:32 schreef Caland het volgende:
Tsja, Wenger geilt wel een beetje op matige buitenspelers.
Ik bedoel, met Ryo ga je de PL niet winnen. Kan me ook niet voorstellen dat hij verder komt dan wat invalbeurtjes na een 4-0 voorsprong en wat cupwedstrijden ofzo.
Hoezo kan Ryo nu niet gehuurd worden dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:52 schreef PIETR het volgende:
In de wintertstop nog maar eens een poging wagen om Ryo te huren. Dan zal zijn gebleken datie veel te kort komt voor de PL.
Werkvergunning gekregen. Zal dus ook wel aan spelen toekomen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoezo kan Ryo nu niet gehuurd worden dan?
Geen prioquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is Verhoek eigenlijk niets voor Feyenoord?
Omdat hij nu een plekje in de selectie van Arsenal gaat krijgen, kreeg hij die vergunning niet dan zou hij verhuurd worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoezo kan Ryo nu niet gehuurd worden dan?
Als je geen (kopsterke) spits hebt niet nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is Verhoek eigenlijk niets voor Feyenoord?
Dat mag dus niet. Is voorwaarde voor zo'n tijdelijke werkvergunning.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:52 schreef PIETR het volgende:
In de wintertstop nog maar eens een poging wagen om Ryo te huren. Dan zal zijn gebleken datie veel te kort komt voor de PL.
Ik vind Biseswar beter dan Verhoek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je geen (kopsterke) spits hebt niet nee.
Meh, mits in vorm en gemotiveerd zoals de tweede seizoenshelft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Biseswar beter dan Verhoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |