Een vleugelspeler die de diepte opzoekt en een bal richting penaltystip crossed is geweldig, maar niet als er niemand staat ;/quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is Verhoek eigenlijk niets voor Feyenoord?
bron:vi.nlquote:'Exceptioneel talent' Miyaichi krijgt werkvergunning
09/08/2011 19:14
De kans dat Feyenoord in het huidige seizoen nog de beschikking krijgt over Ryo Miyaichi is zo goed als verkeken. De Japanse aanvaller van Arsenal heeft een werkvergunning bemachtigd en is zo speelgerechtigd om voor het eerste elftal van The Gunners.
Om in aanmerking te komen voor de werkvergunning heeft Ryo weliswaar niet het vereiste aantal interlands voor Japan gespeeld, maar men heeft de speler officieel bestempeld als 'exceptioneel talent', waardoor het benodigde papiertje eveneens verkregen kon worden. Dat meldt Arsenal op de eigen website.
Vorig seizoen stalde Arsenal de nog niet speelgerechtigde Japanner bij Feyenoord, waar Miyaichi veel indruk maakte. De Rotterdammers hoopten de speler dit seizoen opnieuw te kunnen huren, maar de kans daarop lijkt zo goed als verkeken. Arsenal-manager Arsène Wenger is zeer gecharmeerd van de Japanner.
'Wij zijn ontzettend opgelucht met de werkvergunning van Ryo. Het is bijna een nieuwe aankoop. Ryo heeft de gehele voorbereiding hard gewerkt en heeft een uitstekende indruk achtergelaten. Ryo is extreem snel en heeft een uitstekende voorzet. Vorig seizoen heeft-ie het goed gedaan bij Feyenoord en we kijken uit naar zijn bijdrage in het komende seizoen.'
Ok, de geruchten kloppen dus! Ik vraag me wel af of ie nou echt veel gaat spelen bij Arsenal, hoogstens in het begin een paar keer een deel van de wedstrijd..quote:
Zal wel eenzelfde traject doorlopen als V. Persie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, de geruchten kloppen dus! Ik vraag me wel af of ie nou echt veel gaat spelen bij Arsenal, hoogstens in het begin een paar keer een deel van de wedstrijd..
quote:'Van Geel gaat met Arsenal praten over Sunu en Özyakup'
Ryo Miyaichi zal het zéér zeker niet worden, maar technisch directeur Martin van Geel zal toch naar Londen afreizen om met Arsenal te praten over eventuele huurspelers. Feyenoord probeert zich nog voor de transferdeadline te versterken en de Engelse topclub is mogelijk een uitweg voor de financieel geplaagde voetbalclub.
Fransman Gilles Sunu en Nederlander Oğuzhan Özyakup lijken de twee voornaamste namen, waarover beide clubs zullen spreken, zo bevestigen insiders tegenover FR12.nl. Mario Been, ex-trainer van Feyenoord, zou eerder al geïnformeerd hebben naar Özyakup, maar verder dan 'informeren' kwam het niet.
Zowel Sunu als Özyakup staat op het lijstje voor een mogelijke verhuur bij Arsenal. De 20-jarige aanvaller Sunu werd eerder al verhuurd aan respectievelijk Derby County en FC Lorient. Özyakup maakte in 2008 de overstap van AZ naar Arsenal. De wegen van de Nederlandse-Turk en Arsenal leken in mei van dit jaar nog te gaan scheiden, maar uiteindelijk verlengde hij zijn contract tot medio 2013.
Gezien de kwaliteit van onze huidige selectie (of beter gezegd het ontbreken ervan) is het al snel een versterking.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:24 schreef Maastoren het volgende:
Die Sunu is geen doelpuntenmachine: 18 wedstrijden waarin hij 1 keer scoorde. In de nationale ploeg doet hij het niet veel beter: 9 goals in 41 wedstrijden. Maarja, beter iets dan niets.
Dat ben ik niet met je eens, er lopen enkele toptalenten, maar het gemiddelde dat daar rondloopt in de jeugd is echt niet beter als onze eigen jeugd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 07:21 schreef voice-over het volgende:
Elke jeugdspeler van Arsenal is gezien de huidige zeer matige selectie van Feyenoord, een versterking.
Je hebt daar wel gelijk in, wat routine zou bij Feyenoord welkom zijn, jeugd is er genoegquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, er lopen enkele toptalenten, maar het gemiddelde dat daar rondloopt in de jeugd is echt niet beter als onze eigen jeugd.
Of deze jongens het verschil gaan maken betwijfel ik, dan zie ik liever onze eigen jeugd strubbelen en veel bijleren dan een ventje van Arsenal.
Als ik al gelijkwaardige eigen (!) jeugdige jongens heb rondlopen in het eerste die hier al zijn sinds klein ventje en direct vertrekken als het tegenzit ga ik toch niet extra betalen om nog een aantal vergelijkbare gasten aan te trekken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:49 schreef Dekatria het volgende:
Beggars can't be choosers. Ik vind het al heel wat dat van Geel het initiatief neemt, en het niet bij de huidige selectie laat zitten
Gaat niet gebeuren, die Van Kallen is wel een harde.quote:Immers hoopt op transfersom van 1,3 miljoen
Lex Immers hoop ADO Den Haag te kunnen verruilen voor Feyenoord voor een transfersom van 1,3 miljoen euro, zo schrijft AD Sportwereld.
Vandaag schuift de dynamische middenvelder aan tafel met de ADO-top om alsnog een opening te vinden voor een vertrek naar Rotterdam.
Het kamp Immers hoopt vurig dat ADO de speler voor 1,3 miljoen euro laat vertrekken naar de Kuip. Dat bedrag sprak Immers mondeling af met ADO in geval er een 'droomclub' op de stoep zou staan van de volbloed Hagenaar.
'Er is destijds wel een afspraak gemaakt', legt commissaris Paul Beyersbergen uit. 'Maar die gold alleen als een droomclub uit het buitenland aan zou kloppen. In dat geval zou ADO zich bereidwillig opstellen. Maar in die categorie valt Feyenoord niet.'
Immers zou inmiddels bij de leiding van ADO hebben erkend dat de mondelinge afspraak, die acht maanden geleden is gemaakt, niet over een Nederlandse club ging. De spits hoopt nu dat ADO hem alsnog voor 1,3 miljoen euro, het uiterste bod dat Feyenoord richting ADO kan doen, naar de Kuip laat vertrekken.
Volgens AD Sportwereld heeft Feyenoord een eerste op Immers gedaan van 1 miljoen. 'Dat was ontoereikend', aldus Van der Kallen.
Hoeveel de clubleiding wel wil incasseren voor Immers wil Van der Kallen niet kwijt. 'Ik heb in de krant een bedrag van vier miljoen gelezen. Maar er is tijdens het gesprek geen bedrag genoemd.'
Immers staat nog drie jaar onder contract in Den Haag.
quote:Schøne sluit vertrek niet uit
NEC-middenvelder Lasse Schøne blijft rustig onder de toenemende geruchten dat Feyenoord gecharmeerd zou zijn van hem. De Rotterdammers hebben meerdere malen laten weten - dat na het vertrek van Georginio Wijnaldum naar PSV - graag Schøne van NEC zal willen over nemen als vervanger. Schøne, die bij NEC nog een 1-jarig contract heeft, wil de Nijmeegse club graag verlaten deze zomer zo liet zijn zaakwaarnemer, Rob Groener, onlangs in het AD weten.
Schøne laat aan het voetbalweekblad Voetbal International weten niet uit te sluiten nog deze maand te vertrekken. 'Dat valt nooit uit te sluiten', weet de Deen, die onder trainer Alex Pastoor een plaats in de spits heeft toegewezen gekregen. 'Het is anders maar het bevalt goed. Met het snelle positiespel dat we nu spelen kan ik daar veel van mezelf in kwijt.'
Feyenoord heeft zich nog niet gemeld in Nijmegen en zal voor de komst van de na verluidt slechts 1 miljoen kostende Schøne afhankelijk zijn van de Vrienden Van Feyenoord.
De Rotterdammers hoopten Lex Immers van Ado Den Haag voor een slordige één miljoen euro over te kunnen nemen, maar daar gaat ADO niet mee akkoord. De Hagenaars houden vast aan de vraagprijs van naar verluidt vier miljoen euro. De kans op een doorbraak lijkt miniem, wat voor Feyenoord betekent dat na Bas Dost ook Immers onhaalbaar blijkt te zijn.
Ik ben wel gecharmeerd van Schöne. Ik zou hem verkiezen boven Immers.quote:
4 miljoen + doorverkooppercentage. Gaat deze week afgerond worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Heeft Twente al rond de 5 miljoen geboden voor Fer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |