SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![]()
Tot zo schatjequote:Op maandag 8 augustus 2011 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even naar de fysio
Tot zo schatjes
Ik dacht dat die het aardig goed deed in de homosuele kringen?quote:
Ja. Maar niet elke homo is hetzelfde en ik walg van het fanatisme waarmee sommige homo's haar verafgoden. Ik vind dat ze goedkoop de homoseksuele markt aanspreekt en geen hele bijzondere muziek maakt, een boodschap uitdraagt (born this way) maar ondertussen geen echt haar heeft, opgeplakte jukbeenderen, rare puntige schouders, absurde kleding draagt en eigenlijk dus alles is behalve zoals ze geboren is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik dacht dat die het aardig goed deed in de homosuele kringen?
Anders had ik wel een paar regennummers aangevraagd. Wat een pleurisweer hierquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij iedereen. Dat komt goed aan t einde van de middag ergens.
Di's een hardstikke leuk nummer, afgezien wat het beetje overstuur dat gewoon in de mastering zit.quote:
Ik heb nog niet naar buiten gekeken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Anders had ik wel een paar regennummers aangevraagd. Wat een pleurisweer hier
Doe maar niet ook, tis kutquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet naar buiten gekeken.![]()
Inderdaad, hier nu toevallig een beetje zon, maar da's een uitzondering op de dag die gaat komen.quote:
Heb jij een tatoe op je lul?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor degene die het nog niet gezien hadden:
Mijn nieuwe aanwinst van zaterdag:
[ afbeelding ]
3e been, wandelstok, kinderarm.. jeweetzellufquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij een tatoe op je lul?
Oh wacht.
Oh. Nou in dat geval ga ik toch maar even bij mijn grootouders zittenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:07 schreef robdriessen het volgende:
IVM website storing kan Guppie niet uitgezet worden. Dus tot ca 16.30 uur draait Guppie maar kan er ook niet aangevraagd worden.
Nederige excuses namens ondergetekende. Symph is op de hoogte gesteld.
Suc6 jongenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Nou in dat geval ga ik toch maar even bij mijn grootouders zitten.
maar tot half 5 draait guppie gewoon wat random plaatjes dus? njah miss komt er wel wa leuks voorbij danquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:07 schreef robdriessen het volgende:
IVM website storing kan Guppie niet uitgezet worden. Dus tot ca 16.30 uur draait Guppie maar kan er ook niet aangevraagd worden.
Nederige excuses namens ondergetekende. Symph is op de hoogte gesteld.
Schoonmaken.. En niet zeggen " Dat doet m'n moeder" gewoon zelf doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
jemig wat is mijn bureau stoffig
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]
Nog kunnen slapen?quote:
Ik ben er zooo blij meequote:
Een schild, met daarin de sterrenbeelden van mij, ouders en broertje..quote:
Kloptquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Sterrenbeelden? Ik herken het teken voor waterman (de golfjes) en de M (schorpioen?), tweeling en vissen. Toch?
Ah oke, veel plezier ermeequote:Op maandag 8 augustus 2011 11:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog kunnen slapen?
[..]
Ik ben er zooo blij mee
Broertje vond het een tof idee en wil ook iets op die manier
[..]
Een schild, met daarin de sterrenbeelden van mij, ouders en broertje..
Nopequote:Op maandag 8 augustus 2011 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
Je broertje wist er niets vanaf Jofu?
Ik was kwart over 12 thuis vannacht, toen met oordopjes (radio) in slaap gevallen, wekker niet gegaan dusquote:
ik was ook op skype toenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was kwart over 12 thuis vannacht, toen met oordopjes (radio) in slaap gevallen, wekker niet gegaan dusWaardoor ik me had verslapen
Maar ik heb heerlijk geslapen, en ik heb Knetter geloof ik nog gehoord voor het laatst, en Outpost en Viro en weet ik veel wie er nog meer op de Skype/Radio waren gisteren
Maar ben niet echt brak, vandaag even flink opruimen en wassen enzo
ja dat heb ik gehoord ook, maar was echt vaag allemaalquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik was ook op skype toen
Dit nummerquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:50 schreef robdriessen het volgende:
Gut, Guppie heeft een Marco Borsato bui vandaag
Gup staat in standje Sky Radio lijkt het wel. Of begrafenismuziek. In ieder geval kan elk volgend nummer weer totaal anders zijnquote:
denk het welquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik haak maar ff af, vanavond zal er wel weer gedraaid worden toch?
Rooster zag er net nog zeer leeg uit....quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik haak maar ff af, vanavond zal er wel weer gedraaid worden toch?
Misschien moet ik maar eens gaan draaienquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Rooster zag er net nog zeer leeg uit....
Joaaahquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar eens gaan draaien
Goed planquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar eens gaan draaien
De meesten gebruiken gewoon hun pc met een broadcast programma erop zoals SAM Broadcaster..quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:36 schreef smegmanus het volgende:
Ballon.
Wat gebruiken jullie allemaal qua hardware en software? Beetje benieuwd wel.
Vroegah deed ik altijd hardstyle mixen met m'n matties, maar hij had dan ook wel serieuze shit volgens mij.
Mijn pc en VDJquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:36 schreef smegmanus het volgende:
Ballon.
Wat gebruiken jullie allemaal qua hardware en software? Beetje benieuwd wel.
Vroegah deed ik altijd hardstyle mixen met m'n matties, maar hij had dan ook wel serieuze shit volgens mij.
Fijn programmaquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn pc en VDJ
Maar stap over op SAM denk ik
ganz geilquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben schor
kan nu echt als transeksueel een sekslijn beginnen
Donders.. serieus.. gewoon.. bam.. instant klaarkomen.quote:
Kinky Shitquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben schor
kan nu echt als transeksueel een sekslijn beginnen
gofferdoriequote:Op maandag 8 augustus 2011 12:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Donders.. serieus.. gewoon.. bam.. instant klaarkomen.
ik zeg hoi en iedereen spuit.. heren en dames
Ja ik misschienquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gaat er vanavond niemand draaien
oke gaat ik doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gofferdorie
opnemen en een .wav naar mij sturen
Ik moet even zien hoe ik me voel vanavond, of ik morgenochtend moet werken of niet, en of ik dus nog uit ga of niet..quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gaat er vanavond niemand draaien
sorryquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Slome tegenstanders trouwens in dat Wordfeud, wtf
sorryquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Slome tegenstanders trouwens in dat Wordfeud, wtf
Werk zequote:Op maandag 8 augustus 2011 12:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, tis alweer tijd te gaan werken![]()
Tot een uurtje of 8 maar weer
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaai charming engel
ik is even debiele dingen aan het inspreken
als ik het terug luister dan valt het nog mee hoe mannelijk ik klink
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik eet sinaasappelDe lunch is teveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik eet nog niks
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik eet nog niks![]()
Dat is echt epischquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Met dat Robbie Williams zo op dat podium staat en iedereen flitst met hun camera's.
Mission completedquote:
Sorryquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind het jammer dat erik niet op de meet was
ja maar ik was er.. en ik ben niet engquote:
Jouw soepquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar ik was er.. en ik ben niet enggeloof ik
dus dan is het niet eng
quote:
ja behoorlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mission completed
maar mijn stem klinkt verrot he![]()
Ik hou wel van je hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kan iemand iemand voor mij vinden om van te houden?
neequote:Op maandag 8 augustus 2011 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet je vaker naar meets gaan
Ik vind het niet meer eng
quote:
quote:Ik hou wel van je hoor
Ik meet supervaakquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet je vaker naar meets gaan
Ik vind het niet meer eng
maar als je mij meet.. dan doe je gewoon net of het niet de eerste keer isquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik meet supervaak. Maar met nieuwe mensen vind ik het nog steeds eng.
Knuffelquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kan iemand iemand voor mij vinden om van te houden?
Maar er is altijd wel iemand die je handje vast wil houden hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik meet supervaak. Maar met nieuwe mensen vind ik het nog steeds eng.
quote:
Vond ik ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De mensen die op de marathon meet waren.. die waren soberso niet eng..
vond ik
Vond ik ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De mensen die op de marathon meet waren.. die waren soberso niet eng..
vond ik
Ja het is stiekem best een fijn nummerquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind dit heel heel heel stiekem... best leuk![]()
Stiekem was die ghb niet nodig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:25 schreef Viro het volgende:
Neeee outpost had GHb in mijn water gedaan voor ik ging slapen, werd wakker met een lekkende aars
Viroquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:25 schreef Viro het volgende:
Neeee outpost had GHb in mijn water gedaan voor ik ging slapen, werd wakker met een lekkende aars
Jij was toch zn slaafje gisteravond ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:25 schreef Viro het volgende:
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Jij was toch zn slaafje gisteravond ?
Dus je vind het niet erg dat je nu een lekkend aarsgat hebtquote:
Outpost is bi en alles... er is dus een Radio49 Koppelquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dus je vind het niet erg dat je nu een lekkend aarsgat hebt![]()
quote:
Wat schattigquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Outpost is bi en alles... er is dus een Radio49 Koppelhoe lieffffffffff
Wat tof! Alleen kunnen ze geen radio49 kindjes krijgen enzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Google het eens.quote:
klopt.. maar ik denk dat dat beter is voor de wereldquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat tof! Alleen kunnen ze geen radio49 kindjes krijgen enzo.
Awww wat liefquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een one night stand is niet hetzelfde als een relatiequote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kunnen wij helemaal niet betalenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt.. maar ik denk dat dat beter is voor de wereld
ze kunnen wel een chineesje adopteren
En lekker dat ie t vond.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:25 schreef Viro het volgende:
Maarmaarmaar. Dan komen er geen half-half-negertjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt.. maar ik denk dat dat beter is voor de wereld
ze kunnen wel een chineesje adopteren
en geen kindjes met de karakter trekken van viro en outpost.. elk nadeel heb zn voordeelquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maarmaarmaar. Dan komen er geen half-half-negertjes.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik is geen bi !quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die kunnen er komen, moet je nu snel langskomenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maarmaarmaar. Dan komen er geen half-half-negertjes.
heb je... maar je wilt wel kwaliteit toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Ik dacht dat ik dibs had op de eerste de beste homo.
je kwam toch ook in het bi topic?quote:
Ik ben al zwanger.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef Viro het volgende:
[..]
die kunnen er komen, moet je nu snel langskomen
Knetter als draagmoederquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef Viro het volgende:
[..]
die kunnen er komen, moet je nu snel langskomen
Goed punt. Maak de wereld een veiligere plek, begin met viro en outpost.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en geen kindjes met de karakter trekken van viro en outpost.. elk nadeel heb zn voordeel
Bi en slet??quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je... maar je wilt wel kwaliteit toch?
outpost is een sletje
Daar ben ik wel eens geweest ja maar ben je dan meteen Bi?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kwam toch ook in het bi topic?
Ik meende dat je het daar eens over had gehad en je er niet voor schaamde enzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bi en slet??
[..]
Daar ben ik wel eens geweest ja maar ben je dan meteen Bi?
Ik is misselijk, brak en heel moe dus eehm ja dan reageer ik anders. Ben net een wijf.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik meende dat je het daar eens over had gehad en je er niet voor schaamde enzo.
maar oke.. wel schaamte dus outpost is geen bi hoor mensen
wij vallen mee hoor, we waren uit onze doen omdat er zoveel mensen om ons heen waren. Wij autisten zijn bang voor andere mensen, dan kunnen we gekke dingen doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed punt. Maak de wereld een veiligere plek, begin met viro en outpost.
Doe je jezelf aanquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik is misselijk, brak en heel moe dus eehm ja dan reageer ik anders. Ben net een wijf.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ToT en sint komen samen binnenhebben samen geslapen?????
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ToT en sint komen samen binnenhebben samen geslapen?????
Dan zul je een zwaar hoofd hebben!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hele nacht al Lionel Richie in mijn kop
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:37 schreef ToT het volgende:
Wat een tijdstip ook om binnen te komen he!
op de seconde af gelijk gepostquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen, weer eens lekker 12 uur geslapen
Nee we zijn gewoon heel 1337!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
op de seconde af gelijk gepost
jullie zitten samen aan tafel ofnie.. zo van ja.. 1 2 3 POST NU
hihi
wait wutttttttttttttttttttttttttquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga de foto's uppen en het filmpje van knetter en c_a
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doe je jezelf aangeen medelijden
eigen schuld dikke bult.. wie met zijn gat te dicht bij het vuur gaat staan, moet op de blaren zitten, wie viro keihard anaal neemt moet de soa's krijgen enzo enzulks en meer
Wie nou weerquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef Myraela het volgende:
Ineens heeft iedereen met iedereen geneukt.Altijd tof die meets met ONZ-mensen.
ik heb niet geneukt... althans... niet dat ik weetquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iemand van 30+ die weet wat 1337 is
en er is feitelijk niks gebeurdquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zul je een zwaar hoofd hebben!Hoeveel zou die gast wegen?
uhuhquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wait wuttttttttttttttttttttttttt
filmpje?![]()
![]()
nee toch. for real?omg
zoenenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en er is feitelijk niks gebeurd
ja 2 koppels hebben geneukt. gok ik.. maar niet op de meet
en er is gezoend
oh god.. wat doen we daar dan? wil ik dat weten.. wil ik dat zien? oh shitttquote:
Wie hebben gezoend dan? Ik mis echt alles.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en er is feitelijk niks gebeurd
ja 2 koppels hebben geneukt. gok ik.. maar niet op de meet
en er is gezoend
Ik en knetterquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie hebben gezoend dan? Ik mis echt alles.
weet ik niet.. maar is gezoendquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie hebben gezoend dan? Ik mis echt alles.
Rob kan pas vanmiddag als hij thuis is wat doen.. dus nee nog niet gefixedquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:43 schreef _Fanta het volgende:
Is t weer gefixt, of luisteren we nogsteeds naar random plaatjes van Gup?
was er iets kapot?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:43 schreef _Fanta het volgende:
Is t weer gefixt, of luisteren we nogsteeds naar random plaatjes van Gup?
jij met iemandquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik niet.. maar is gezoend
had je maar niet met KG in de garage moeten gaan batsenquote:
aaaaw.. outpost zijn toyboyquote:
jah, Symph zal draaien toenstraks maar ging niet omdat Gup erin zat. En Gup deed zn eigen ding, je kon ook niet aanvragen ofzo. Om half 5 zal t opgelost zijn. Maar vroeg me af of ze t nu al gefixt haddenquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaaaw.. outpost zijn toyboy
We hebben niet in de garage gebatst.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had je maar niet met KG in de garage moeten gaan batsen
De server heeft een katerquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah, Symph zal draaien toenstraks maar ging niet omdat Gup erin zat. En Gup deed zn eigen ding, je kon ook niet aanvragen ofzo. Om half 5 zal t opgelost zijn. Maar vroeg me af of ze t nu al gefixt hadden
dat geloof ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben niet in de garage gebatst.
nee dat is helemaal niet waar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah, Symph zal draaien toenstraks maar ging niet omdat Gup erin zat. En Gup deed zn eigen ding, je kon ook niet aanvragen ofzo. Om half 5 zal t opgelost zijn. Maar vroeg me af of ze t nu al gefixt hadden
We gingen alleen even een vestje halen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat geloof ik
waar wel dan?
nee wacht laat maar.. niet zeggen
Ohquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben niet in de garage gebatst.
Die is ook niet van steenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De server heeft een kater
hebben jullie guppy vannacht geslooptquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:46 schreef Viro het volgende:
[..]
nee dat is helemaal niet waar.
Website van guppie doet het niet en de beheerders kunnen guppie niet aanzetten. Nu draait muziekbot of een dj die ingelogd is
Ah oke op die manier, maar word welweer gefixt tochquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Website van guppie doet het niet en de beheerders kunnen guppie niet aanzetten. Nu draait muziekbot of een dj die ingelogd is
wij hebben niets gesloopt, het werkt al sinds vrijdag niet meer muts!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hebben jullie guppy vannacht geslooptfaalhazen
Ik heb niks gedaan, ik heb vannacht braaf zitten gamenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hebben jullie guppy vannacht geslooptfaalhazen
dus vrijdag hebben jullie het al geslooptquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:48 schreef Viro het volgende:
[..]
wij hebben niets gesloopt, het werkt al sinds vrijdag niet meer muts!
Viroquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:25 schreef Viro het volgende:
Lolwut? Ik heb Guppie vanochtend handmatig aangezet, ik maar denken dat we nu naar Gup zaten te luisteren. Maar ik hoor ineens een radio49 reclamejingle en die heb ik volgens mij niet. Wel vreemd omdat vanochtend de encoder gewoon connecte.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:46 schreef Viro het volgende:
[..]
De foto's waar ik op sta wil ik eerst keuren voordat ze online komenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb nog meer foto's maar ik weet niet of ik ze mag posten van sommige er op staan.
geen technobabble!! maak de radio!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Lolwut? Ik heb Guppie vanochtend handmatig aangezet, ik maar denken dat we nu naar Gup zaten te lijsteren. Maar ik hoor ineens een radio49 reclamejingle en die heb ik volgens mij niet. Wel vreemd omdat vanochtend de encoder gewoon connecte.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Lolwut? Ik heb Guppie vanochtend handmatig aangezet, ik maar denken dat we nu naar Gup zaten te lijsteren. Maar ik hoor ineens een radio49 reclamejingle en die heb ik volgens mij niet. Wel vreemd omdat vanochtend de encoder gewoon connecte.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De foto's waar ik op sta wil ik eerst keuren voordat ze online komen
Van mij welquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb nog meer foto's maar ik weet niet of ik ze mag posten van sommige er op staan.
uhmz filmpje?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga de foto's uppen en het filmpje van knetter en c_a
jahwel kan wel toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb zin om te draaien, maar dat kan dus niet
[..]
[..]
roosvicé ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:52 schreef robdriessen het volgende:
OK dit is dus officieel NIET Guppie. Muziekbot, schat ik dan. Ofwel DJ's kunnen inloggen. AARGH!
Zal je wel even een zippy aan je sturen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar dan zonder aanvraag zeker
Goed nieuws dus tochquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:52 schreef robdriessen het volgende:
OK dit is dus officieel NIET Guppie. Muziekbot, schat ik dan. Ofwel DJ's kunnen inloggen. AARGH!
Viro zei net da dj's er gewoon inkunnenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Symph lukte het niet kennleijk?
ik wil zo welquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt!
Ik wil straks ook wel weer ff draaien.Later op de avond of zo.
ja en nee.. want wat is er dan met guppy?quote:
is goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal je wel even een zippy aan je sturen.
heeft een katerquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en nee.. want wat is er dan met guppy?
komt wel goed schatjequote:Op maandag 8 augustus 2011 13:53 schreef robdriessen het volgende:
Dit houdt dus in dat ik ten onrechte Symph z'n show heb laten verzetten.
Ik ga even 5 liter Roosvicee wegtrekken.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:53 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga even 5 liter Roosvicee wegtrekken.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maar zal ik zo draaiens!?
Nee want toen lag viro nog te slapen en all1 hij kon de stream rebooten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:53 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga even 5 liter Roosvicee wegtrekken.![]()
Ik dacht alquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Faye natuurliijk weer heeeeeeel veeeeel
Maar toen was jij al weg
tl;drquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Agent down.. an real life report over an accident. just happend
hmm dan snap ik t ook nie, dacht dat dj's er weer in konde..quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik wil draaien maar lukt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |