quote:
Wat schattigquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Outpost is bi en alles... er is dus een Radio49 Koppelhoe lieffffffffff
Wat tof! Alleen kunnen ze geen radio49 kindjes krijgen enzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Google het eens.quote:
klopt.. maar ik denk dat dat beter is voor de wereldquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat tof! Alleen kunnen ze geen radio49 kindjes krijgen enzo.
Awww wat liefquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een one night stand is niet hetzelfde als een relatiequote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kunnen wij helemaal niet betalenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt.. maar ik denk dat dat beter is voor de wereld
ze kunnen wel een chineesje adopteren
En lekker dat ie t vond.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:25 schreef Viro het volgende:
Neeee outpost had GHb in mijn water gedaan voor ik ging slapen, werd wakker met een lekkende aars
Maarmaarmaar. Dan komen er geen half-half-negertjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt.. maar ik denk dat dat beter is voor de wereld
ze kunnen wel een chineesje adopteren
en geen kindjes met de karakter trekken van viro en outpost.. elk nadeel heb zn voordeelquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maarmaarmaar. Dan komen er geen half-half-negertjes.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik is geen bi !quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die kunnen er komen, moet je nu snel langskomenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maarmaarmaar. Dan komen er geen half-half-negertjes.
heb je... maar je wilt wel kwaliteit toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Ik dacht dat ik dibs had op de eerste de beste homo.
je kwam toch ook in het bi topic?quote:
Ik ben al zwanger.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef Viro het volgende:
[..]
die kunnen er komen, moet je nu snel langskomen
Knetter als draagmoederquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef Viro het volgende:
[..]
die kunnen er komen, moet je nu snel langskomen
Goed punt. Maak de wereld een veiligere plek, begin met viro en outpost.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en geen kindjes met de karakter trekken van viro en outpost.. elk nadeel heb zn voordeel
Bi en slet??quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je... maar je wilt wel kwaliteit toch?
outpost is een sletje
Daar ben ik wel eens geweest ja maar ben je dan meteen Bi?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kwam toch ook in het bi topic?
Ik meende dat je het daar eens over had gehad en je er niet voor schaamde enzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bi en slet??
[..]
Daar ben ik wel eens geweest ja maar ben je dan meteen Bi?
Ik is misselijk, brak en heel moe dus eehm ja dan reageer ik anders. Ben net een wijf.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik meende dat je het daar eens over had gehad en je er niet voor schaamde enzo.
maar oke.. wel schaamte dus outpost is geen bi hoor mensen
wij vallen mee hoor, we waren uit onze doen omdat er zoveel mensen om ons heen waren. Wij autisten zijn bang voor andere mensen, dan kunnen we gekke dingen doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed punt. Maak de wereld een veiligere plek, begin met viro en outpost.
Doe je jezelf aanquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik is misselijk, brak en heel moe dus eehm ja dan reageer ik anders. Ben net een wijf.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ToT en sint komen samen binnenhebben samen geslapen?????
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ToT en sint komen samen binnenhebben samen geslapen?????
Dan zul je een zwaar hoofd hebben!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hele nacht al Lionel Richie in mijn kop
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:37 schreef ToT het volgende:
Wat een tijdstip ook om binnen te komen he!
op de seconde af gelijk gepostquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen, weer eens lekker 12 uur geslapen
Nee we zijn gewoon heel 1337!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
op de seconde af gelijk gepost
jullie zitten samen aan tafel ofnie.. zo van ja.. 1 2 3 POST NU
hihi
wait wutttttttttttttttttttttttttquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga de foto's uppen en het filmpje van knetter en c_a
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doe je jezelf aangeen medelijden
eigen schuld dikke bult.. wie met zijn gat te dicht bij het vuur gaat staan, moet op de blaren zitten, wie viro keihard anaal neemt moet de soa's krijgen enzo enzulks en meer
Wie nou weerquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef Myraela het volgende:
Ineens heeft iedereen met iedereen geneukt.Altijd tof die meets met ONZ-mensen.
ik heb niet geneukt... althans... niet dat ik weetquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iemand van 30+ die weet wat 1337 is
en er is feitelijk niks gebeurdquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zul je een zwaar hoofd hebben!Hoeveel zou die gast wegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |