ja dat heb ik gehoord ook, maar was echt vaag allemaalquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik was ook op skype toen
Dit nummerquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:50 schreef robdriessen het volgende:
Gut, Guppie heeft een Marco Borsato bui vandaag
Gup staat in standje Sky Radio lijkt het wel. Of begrafenismuziek. In ieder geval kan elk volgend nummer weer totaal anders zijnquote:
denk het welquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik haak maar ff af, vanavond zal er wel weer gedraaid worden toch?
Rooster zag er net nog zeer leeg uit....quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik haak maar ff af, vanavond zal er wel weer gedraaid worden toch?
Misschien moet ik maar eens gaan draaienquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Rooster zag er net nog zeer leeg uit....
Joaaahquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar eens gaan draaien
Goed planquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar eens gaan draaien
De meesten gebruiken gewoon hun pc met een broadcast programma erop zoals SAM Broadcaster..quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:36 schreef smegmanus het volgende:
Ballon.
Wat gebruiken jullie allemaal qua hardware en software? Beetje benieuwd wel.
Vroegah deed ik altijd hardstyle mixen met m'n matties, maar hij had dan ook wel serieuze shit volgens mij.
Mijn pc en VDJquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:36 schreef smegmanus het volgende:
Ballon.
Wat gebruiken jullie allemaal qua hardware en software? Beetje benieuwd wel.
Vroegah deed ik altijd hardstyle mixen met m'n matties, maar hij had dan ook wel serieuze shit volgens mij.
Fijn programmaquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn pc en VDJ
Maar stap over op SAM denk ik
ganz geilquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben schor
kan nu echt als transeksueel een sekslijn beginnen
Donders.. serieus.. gewoon.. bam.. instant klaarkomen.quote:
Kinky Shitquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben schor
kan nu echt als transeksueel een sekslijn beginnen
gofferdoriequote:Op maandag 8 augustus 2011 12:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Donders.. serieus.. gewoon.. bam.. instant klaarkomen.
ik zeg hoi en iedereen spuit.. heren en dames
Ja ik misschienquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gaat er vanavond niemand draaien
oke gaat ik doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gofferdorie
opnemen en een .wav naar mij sturen
Ik moet even zien hoe ik me voel vanavond, of ik morgenochtend moet werken of niet, en of ik dus nog uit ga of niet..quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gaat er vanavond niemand draaien
sorryquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Slome tegenstanders trouwens in dat Wordfeud, wtf
sorryquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Slome tegenstanders trouwens in dat Wordfeud, wtf
Werk zequote:Op maandag 8 augustus 2011 12:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, tis alweer tijd te gaan werken![]()
Tot een uurtje of 8 maar weer
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaai charming engel
ik is even debiele dingen aan het inspreken
als ik het terug luister dan valt het nog mee hoe mannelijk ik klink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |