SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![]()
Tot zo schatjequote:Op maandag 8 augustus 2011 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even naar de fysio
Tot zo schatjes
Ik dacht dat die het aardig goed deed in de homosuele kringen?quote:
Ja. Maar niet elke homo is hetzelfde en ik walg van het fanatisme waarmee sommige homo's haar verafgoden. Ik vind dat ze goedkoop de homoseksuele markt aanspreekt en geen hele bijzondere muziek maakt, een boodschap uitdraagt (born this way) maar ondertussen geen echt haar heeft, opgeplakte jukbeenderen, rare puntige schouders, absurde kleding draagt en eigenlijk dus alles is behalve zoals ze geboren is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik dacht dat die het aardig goed deed in de homosuele kringen?
Anders had ik wel een paar regennummers aangevraagd. Wat een pleurisweer hierquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij iedereen. Dat komt goed aan t einde van de middag ergens.
Di's een hardstikke leuk nummer, afgezien wat het beetje overstuur dat gewoon in de mastering zit.quote:
Ik heb nog niet naar buiten gekeken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Anders had ik wel een paar regennummers aangevraagd. Wat een pleurisweer hier
Doe maar niet ook, tis kutquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet naar buiten gekeken.![]()
Inderdaad, hier nu toevallig een beetje zon, maar da's een uitzondering op de dag die gaat komen.quote:
Heb jij een tatoe op je lul?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor degene die het nog niet gezien hadden:
Mijn nieuwe aanwinst van zaterdag:
[ afbeelding ]
3e been, wandelstok, kinderarm.. jeweetzellufquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij een tatoe op je lul?
Oh wacht.
Oh. Nou in dat geval ga ik toch maar even bij mijn grootouders zittenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:07 schreef robdriessen het volgende:
IVM website storing kan Guppie niet uitgezet worden. Dus tot ca 16.30 uur draait Guppie maar kan er ook niet aangevraagd worden.
Nederige excuses namens ondergetekende. Symph is op de hoogte gesteld.
Suc6 jongenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Nou in dat geval ga ik toch maar even bij mijn grootouders zitten.
maar tot half 5 draait guppie gewoon wat random plaatjes dus? njah miss komt er wel wa leuks voorbij danquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:07 schreef robdriessen het volgende:
IVM website storing kan Guppie niet uitgezet worden. Dus tot ca 16.30 uur draait Guppie maar kan er ook niet aangevraagd worden.
Nederige excuses namens ondergetekende. Symph is op de hoogte gesteld.
Schoonmaken.. En niet zeggen " Dat doet m'n moeder" gewoon zelf doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
jemig wat is mijn bureau stoffig
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]
Nog kunnen slapen?quote:
Ik ben er zooo blij meequote:
Een schild, met daarin de sterrenbeelden van mij, ouders en broertje..quote:
Kloptquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Sterrenbeelden? Ik herken het teken voor waterman (de golfjes) en de M (schorpioen?), tweeling en vissen. Toch?
Ah oke, veel plezier ermeequote:Op maandag 8 augustus 2011 11:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog kunnen slapen?
[..]
Ik ben er zooo blij mee
Broertje vond het een tof idee en wil ook iets op die manier
[..]
Een schild, met daarin de sterrenbeelden van mij, ouders en broertje..
Nopequote:Op maandag 8 augustus 2011 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
Je broertje wist er niets vanaf Jofu?
Ik was kwart over 12 thuis vannacht, toen met oordopjes (radio) in slaap gevallen, wekker niet gegaan dusquote:
ik was ook op skype toenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was kwart over 12 thuis vannacht, toen met oordopjes (radio) in slaap gevallen, wekker niet gegaan dusWaardoor ik me had verslapen
Maar ik heb heerlijk geslapen, en ik heb Knetter geloof ik nog gehoord voor het laatst, en Outpost en Viro en weet ik veel wie er nog meer op de Skype/Radio waren gisteren
Maar ben niet echt brak, vandaag even flink opruimen en wassen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |