Oh. Nou in dat geval ga ik toch maar even bij mijn grootouders zittenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:07 schreef robdriessen het volgende:
IVM website storing kan Guppie niet uitgezet worden. Dus tot ca 16.30 uur draait Guppie maar kan er ook niet aangevraagd worden.
Nederige excuses namens ondergetekende. Symph is op de hoogte gesteld.
Suc6 jongenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Nou in dat geval ga ik toch maar even bij mijn grootouders zitten.
maar tot half 5 draait guppie gewoon wat random plaatjes dus? njah miss komt er wel wa leuks voorbij danquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:07 schreef robdriessen het volgende:
IVM website storing kan Guppie niet uitgezet worden. Dus tot ca 16.30 uur draait Guppie maar kan er ook niet aangevraagd worden.
Nederige excuses namens ondergetekende. Symph is op de hoogte gesteld.
Schoonmaken.. En niet zeggen " Dat doet m'n moeder" gewoon zelf doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
jemig wat is mijn bureau stoffig
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor degene die het nog niet gezien hadden:
Mijn nieuwe aanwinst van zaterdag:
[ afbeelding ]
Wat is het?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor degene die het nog niet gezien hadden:
Mijn nieuwe aanwinst van zaterdag:
[ afbeelding ]
Nog kunnen slapen?quote:
Ik ben er zooo blij meequote:
Een schild, met daarin de sterrenbeelden van mij, ouders en broertje..quote:
Kloptquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Sterrenbeelden? Ik herken het teken voor waterman (de golfjes) en de M (schorpioen?), tweeling en vissen. Toch?
Ah oke, veel plezier ermeequote:Op maandag 8 augustus 2011 11:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog kunnen slapen?
[..]
Ik ben er zooo blij mee
Broertje vond het een tof idee en wil ook iets op die manier
[..]
Een schild, met daarin de sterrenbeelden van mij, ouders en broertje..
Nopequote:Op maandag 8 augustus 2011 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
Je broertje wist er niets vanaf Jofu?
Ik was kwart over 12 thuis vannacht, toen met oordopjes (radio) in slaap gevallen, wekker niet gegaan dusquote:
ik was ook op skype toenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was kwart over 12 thuis vannacht, toen met oordopjes (radio) in slaap gevallen, wekker niet gegaan dusWaardoor ik me had verslapen
Maar ik heb heerlijk geslapen, en ik heb Knetter geloof ik nog gehoord voor het laatst, en Outpost en Viro en weet ik veel wie er nog meer op de Skype/Radio waren gisteren
Maar ben niet echt brak, vandaag even flink opruimen en wassen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |