We gingen alleen even een vestje halen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat geloof ik
waar wel dan?
nee wacht laat maar.. niet zeggen
Ohquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben niet in de garage gebatst.
Die is ook niet van steenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De server heeft een kater
hebben jullie guppy vannacht geslooptquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:46 schreef Viro het volgende:
[..]
nee dat is helemaal niet waar.
Website van guppie doet het niet en de beheerders kunnen guppie niet aanzetten. Nu draait muziekbot of een dj die ingelogd is
Ah oke op die manier, maar word welweer gefixt tochquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Website van guppie doet het niet en de beheerders kunnen guppie niet aanzetten. Nu draait muziekbot of een dj die ingelogd is
wij hebben niets gesloopt, het werkt al sinds vrijdag niet meer muts!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hebben jullie guppy vannacht geslooptfaalhazen
Ik heb niks gedaan, ik heb vannacht braaf zitten gamenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hebben jullie guppy vannacht geslooptfaalhazen
dus vrijdag hebben jullie het al geslooptquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:48 schreef Viro het volgende:
[..]
wij hebben niets gesloopt, het werkt al sinds vrijdag niet meer muts!
Viroquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:25 schreef Viro het volgende:
Neeee outpost had GHb in mijn water gedaan voor ik ging slapen, werd wakker met een lekkende aars
Lolwut? Ik heb Guppie vanochtend handmatig aangezet, ik maar denken dat we nu naar Gup zaten te luisteren. Maar ik hoor ineens een radio49 reclamejingle en die heb ik volgens mij niet. Wel vreemd omdat vanochtend de encoder gewoon connecte.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:46 schreef Viro het volgende:
[..]
De foto's waar ik op sta wil ik eerst keuren voordat ze online komenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb nog meer foto's maar ik weet niet of ik ze mag posten van sommige er op staan.
geen technobabble!! maak de radio!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Lolwut? Ik heb Guppie vanochtend handmatig aangezet, ik maar denken dat we nu naar Gup zaten te lijsteren. Maar ik hoor ineens een radio49 reclamejingle en die heb ik volgens mij niet. Wel vreemd omdat vanochtend de encoder gewoon connecte.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Lolwut? Ik heb Guppie vanochtend handmatig aangezet, ik maar denken dat we nu naar Gup zaten te lijsteren. Maar ik hoor ineens een radio49 reclamejingle en die heb ik volgens mij niet. Wel vreemd omdat vanochtend de encoder gewoon connecte.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De foto's waar ik op sta wil ik eerst keuren voordat ze online komen
Van mij welquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb nog meer foto's maar ik weet niet of ik ze mag posten van sommige er op staan.
uhmz filmpje?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga de foto's uppen en het filmpje van knetter en c_a
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |