uhuhquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wait wuttttttttttttttttttttttttt
filmpje?![]()
![]()
nee toch. for real?omg
zoenenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en er is feitelijk niks gebeurd
ja 2 koppels hebben geneukt. gok ik.. maar niet op de meet
en er is gezoend
oh god.. wat doen we daar dan? wil ik dat weten.. wil ik dat zien? oh shitttquote:
Wie hebben gezoend dan? Ik mis echt alles.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en er is feitelijk niks gebeurd
ja 2 koppels hebben geneukt. gok ik.. maar niet op de meet
en er is gezoend
Ik en knetterquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie hebben gezoend dan? Ik mis echt alles.
weet ik niet.. maar is gezoendquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie hebben gezoend dan? Ik mis echt alles.
Rob kan pas vanmiddag als hij thuis is wat doen.. dus nee nog niet gefixedquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:43 schreef _Fanta het volgende:
Is t weer gefixt, of luisteren we nogsteeds naar random plaatjes van Gup?
was er iets kapot?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:43 schreef _Fanta het volgende:
Is t weer gefixt, of luisteren we nogsteeds naar random plaatjes van Gup?
jij met iemandquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik niet.. maar is gezoend
had je maar niet met KG in de garage moeten gaan batsenquote:
aaaaw.. outpost zijn toyboyquote:
jah, Symph zal draaien toenstraks maar ging niet omdat Gup erin zat. En Gup deed zn eigen ding, je kon ook niet aanvragen ofzo. Om half 5 zal t opgelost zijn. Maar vroeg me af of ze t nu al gefixt haddenquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaaaw.. outpost zijn toyboy
We hebben niet in de garage gebatst.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had je maar niet met KG in de garage moeten gaan batsen
De server heeft een katerquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah, Symph zal draaien toenstraks maar ging niet omdat Gup erin zat. En Gup deed zn eigen ding, je kon ook niet aanvragen ofzo. Om half 5 zal t opgelost zijn. Maar vroeg me af of ze t nu al gefixt hadden
dat geloof ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben niet in de garage gebatst.
nee dat is helemaal niet waar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah, Symph zal draaien toenstraks maar ging niet omdat Gup erin zat. En Gup deed zn eigen ding, je kon ook niet aanvragen ofzo. Om half 5 zal t opgelost zijn. Maar vroeg me af of ze t nu al gefixt hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |