Dan kan ze beter blijven zitten, want dan blijft ze aangeschoten wild.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat links eindelijk weer eens in opspraak raakt. Normaal gesproken moet rechts het ontgelden.
Ik gok het ook.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Dergelijke schandaaltjes schaden de partij ook. Dan eerder politieke concurrenten, PvdA, D66. Maar dat lijkt me ook niet erg waarschijnlijk. Dit is gewoon een typisch gevalletje van Shit Happens denk ik.
Ik denk dat ze dat ook bedoelt. Hoe dan ook, het verdient allemaal geen schoonheidsprijs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hier het interview met Mariko Peters in het NRC.
Ik begrijp niet dat ze hier zegt dat ze zakelijker had moeten optreden. Ze had toch die aanvraag ook kunnen doorgeven aan een andere collega.
Mariko heeft gelogen in het interview met het NRC: http://www.volkskrant.nl/(...)-Mariko-Peters.dhtmlquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat ook bedoelt. Hoe dan ook, het verdient allemaal geen schoonheidsprijs.
V.
Blijft de vraag wie er belang bij heeft dat Mariko Peters aan de schandpaal wordt genageld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:20 schreef Holograph het volgende:
[..]
Mariko heeft gelogen in het interview met het NRC: http://www.volkskrant.nl/(...)-Mariko-Peters.dhtml
Wat heeft ze nog meer te verbergen?
Nouja die ex van haar vent is flink rancuneus dat is nu wel duidelijk. Dus ik zou het in die hoek zoeken. En de HP is altijd wel in voor een relletje natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Blijft de vraag wie er belang bij heeft dat Mariko Peters aan de schandpaal wordt genageld.
Het is natuurlijk makkelijk om het zo te zien, maar als Peters en Kluijver denken dat ze overal mee weg kunnen komen en de ex van Kluijver daar last van heeft, dan kun je er op wachten tot er zoiets gebeurt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Blijft de vraag wie er belang bij heeft dat Mariko Peters aan de schandpaal wordt genageld.
Eindelijk! Gelukkig maar!quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat links eindelijk weer eens in opspraak raakt. Normaal gesproken moet rechts het ontgelden.
Ten tweede bleek dat Peters meer subsidie gaf aan haar 'zakelijke partner' dan dat hij had aangevraagd. De subsidie ging naar een circus project in Afghanistan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:32 schreef Schanulleke het volgende:
Op Nu.nl een bericht dat Peters grotendeels vrijpleit. De vraag is alleen wel hoe betrouwbaar dat rapport is, omdat eerder vandaag al bekend werd dat de Ambassadeur zelf ook op de hoogte was. Hij heeft dus ook zijn eigen integriteit te beschermen. Daarmee is hij niet geschikt om Peters vrij te pleiten.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:01 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ten tweede bleek dat Peters meer subsidie gaf aan haar 'zakelijke partner' dan dat hij had aangevraagd. De subsidie ging naar een circus project in Afghanistan.
Verder blijkt uit een Volkskrant artikel dat Peters essentiële delen van het interview in het NRC bij elkaar heeft gelogen.
Hier is het laatste nog niet over gezegd.
quote:Volgens het ministerie, dat het onderzoek instelde nadat HP/De Tijd over de zaak had gepubliceerd, adviseerde Peters ook een lager bedrag aan subsidie dan in de aanvraag stond.
quote:
quote:Later schreef Kluijver: 'We hebben meer geld gekregen dan we verwachtten: 38.000 euro. Dat is prachtig.'"
Heb je wel eens een aanvraag ingediend?quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef phpmystyle het volgende:
GL is voldoende geïnstitueerd om binnen overheids instanties uit de wind gehouden te worden.. Het zegt mij derhalve ook geen reet.
Altijd mooi die tactiek van de PVV aanhang. Bevalt de uitslag van een onderzoek je niet dan ligt het aan het onderzoekquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef phpmystyle het volgende:
GL is voldoende geïnstitueerd om binnen overheids instanties uit de wind gehouden te worden.. Het zegt mij derhalve ook geen reet.
True, lang leve onze politiek waar feiten minder belangrijk zijn als beeldvorming.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef JoaC het volgende:
Wat de feiten ook zijn, Peters is nu net zo beschadigd als Lucassen en Hernandez van de PVV, en kan beter opstappen.
Aangezien de uitkomst van het onderzoek voor een groot deel stoelt op de verklaring van een belanghebbende, lijkt het onderzoek inderdaad van weinig waarde. Daar heeft de PVV niets mee te maken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Altijd mooi die tactiek van de PVV aanhang. Bevalt de uitslag van een onderzoek je niet dan ligt het aan het onderzoek
Jij wilt zeggen dat het ministerie en de ambassadeur liegen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:03 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Aangezien de uitkomst van het onderzoek voor een groot deel stoelt op de verklaring van een belanghebbende, lijkt het onderzoek inderdaad van weinig waarde. Daar heeft de PVV niets mee te maken.
De ambassadeur is teveel betrokken om een onpartijdig oordeel te geven. Daarmee wordt dus niet integer gehandeld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat het ministerie en de ambassadeur liegen?
Moeten ze bij een onderzoek de ambassadeur dan niet om zijn mening vragen? Hoe wil je het dan goed onderzoeken? Als jij onder verdenking staat van fraude op je werk, dan gaan ze jouw baas ook ondervragen, ondanks dat hij er teveel bij betrokken is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De ambassadeur is teveel betrokken om een onpartijdig oordeel te geven. Daarmee wordt dus niet integer gehandeld.
Maakt in principe niet uit, het is alleen maar goed als dit soort wantoestanden gemeld worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Klopt. Wel jammer, gezien het feit dat ze best sterk uit de hoek kan komen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True, lang leve onze politiek waar feiten minder belangrijk zijn als beeldvorming.
Peters zal altijd de fraudeur zijn zoals Lucassen de brievenbuspisser zal blijven.
KLB-posts zijn geen echte meningenquote:
Ik ken d'r niet echt, dus zal daar geen oordeel over geven. Die zogenaamde belangenverstrengeling is dus onzin, maar goed...zoiets blijft wel aan je kleven en dan wordt het functioneren een stuk minder en kun je beter uit kijken naar een andere baan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:27 schreef JoaC het volgende:
[..]
Klopt. Wel jammer, gezien het feit dat ze best sterk uit de hoek kan komen.
Het feit dat er verschillende leugens staan in het interview met het NRC zegt genoeg. Als ze echt integer had gehandeld was het niet nodig om verschillende leugens te vertellen, of niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ken d'r niet echt, dus zal daar geen oordeel over geven. Die zogenaamde belangenverstrengeling is dus onzin, maar goed...zoiets blijft wel aan je kleven en dan wordt het functioneren een stuk minder en kun je beter uit kijken naar een andere baan.
Ik heb daar geen leugens gezien, als je het tenminste over hetzelfde interview hebt als ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:22 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het feit dat er verschillende leugens staan in het interview met het NRC zegt genoeg. Als ze echt integer had gehandeld was het niet nodig om verschillende leugens te vertellen, of niet?
Het interview in de krant, niet op internet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb daar geen leugens gezien, als je het tenminste over hetzelfde interview hebt als ik.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ik-begrijp-de-ophef/
En jij weet best dat het aantal bommengooiers en brandstichters bij GL groter is dan alle andere partijen bij elkaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je weet best dat het aantal PVV-kamerleden met een crimineel verleden groter is dan dat van andere partijen.
Ik heb de papieren versie niet gelezen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:34 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het interview in de krant, niet op internet.
En ik weet dat jij alles verdraait om links en buitenlanders maar zo negatief mogelijk neer te zetten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En jij weet best dat het aantal bommengooiers en brandstichters bij GL groter is dan alle andere partijen bij elkaar.
Uitgerekend de parels van de Nederlandse onderzoeksjournalistiek die bekend staan om hun objectiviteit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:07 schreef Schanulleke het volgende:
Zowel GeenStijl als de Telegraaf wijdden vandaag weer een artikel aan de kwestie.
Geloofwaardigheid bij wie?quote:GroenLinks speelt met haar geloofwaardigheid door dit nog langer te laten voortduren.
De Volkskrant was de eerste die berichtte over de leugens van Peters in het NRC.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Uitgerekend de parels van de Nederlandse onderzoeksjournalistiek die bekend staan om hun objectiviteit.
[..]
Geloofwaardigheid bij wie?
Ah, de boodschapper beschimpen. Altijd een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Uitgerekend de parels van de Nederlandse onderzoeksjournalistiek die bekend staan om hun objectiviteit.
[..]
Geloofwaardigheid in willekeurig welke discussie met eender wie die nog gaat volgen waar ethische of morele afwegingen te maken zijn.quote:Geloofwaardigheid bij wie?
Zoals jij doet waar het het onderzoek betreft?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ah, de boodschapper beschimpen. Altijd een mogelijkheid.
Nee, aangezien het daar een betrokkene is die de mantel van getuige probeert aan te passen. Een geheel andere situatie.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zoals jij doet waar het het onderzoek betreft?
Aha, dat zal het zijn en nietje rancune. vastquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nee, aangezien het daar een betrokkene is die de mantel van getuige probeert aan te passen. Een geheel andere situatie.
Mijn rancune? Waar gaat dit over?!quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, dat zal het zijn en nietje rancune. vast.
De intense zuurheid die helaas blijkt uit je posts.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mijn rancune? Waar gaat dit over?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |