SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
Die is híer te vinden!'wie zijn de eerdere winnaars?'
Ronde 1:Tulping
Ronde 2:Asskicker14
'Wat zijn de regels?'
-Aanmelden om mee te doen kan tot en met (tot nog toe onbekend!)
-Een spel moet binnen 5 dagen gespeeld zijn
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitie
[ Bericht 50% gewijzigd door Benny op 05-08-2011 19:34:49 ]I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
De lijst met welke users WF hebben is ook aan een update toequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu wel... Ik was ff op zoek naar een manier om direct te linken naar de nieuwe ronde
Klopt, daar ging ik ook nog ff naar kijkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
De lijst met welke users WF hebben is ook aan een update toe
Nopequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:46 schreef D. het volgende:
Maakt het uit wie van de 2 de ander een invite stuurt?
Ik zag de invite, maar na het openen van het spel niet meerquote:
Oops shit, random board gedaan. Kan jij me inviten Siegfried? Goede startquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:50 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik zag de invite, maar na het openen van het spel niet meer. Ik invite je nu, succes!
Had ik al gedaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:51 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Oops shit, random board gedaan. Kan jij me inviten Siegfried? Goede start
Ik heb zojuist een game invite gekregen Dutch / Normal Board. Nu is het goed toch hahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:52 schreef Siegfried het volgende:
Crap.. Ik kan Baghdaddy niet meer inviten, omdat er al een invitation uitstaat. En ik heb zijn invitation afgewezen omdat ie random was
Ehm, we zijn net net weer begonnen met een nieuwe ronde, dus je bent nét te laatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:51 schreef RacerDKB het volgende:
Ik wil ook wel meedoen!
Hoe wordt bepaald wie tegen wie gaat? Username zelfde als op FOK!.
Haha, ja gelukkig wel. Succesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:54 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een game invite gekregen Dutch / Normal Board. Nu is het goed toch haha
Yupquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:12 schreef Webcrowler het volgende:
Kan ik nu al inviten voor de nieuwe ronde?
Yupquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:13 schreef D. het volgende:
Wie als eerste een woord mag leggen is random?
Ik zal er een paar voor je overlatenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:29 schreef Harajuku. het volgende:
Begint lekker. Ik heb alleen maar klinkers waar ik dus niets mee kan (eeeeao), en D. pakt alle dw
.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:29 schreef Harajuku. het volgende:
Begint lekker. Ik heb alleen maar klinkers waar ik dus niets mee kan (eeeeao), en D. pakt alle dw
.
Thanks, goed gespeeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:30 schreef Baghdaddy het volgende:
Verloren van Siegfried met 300-356. Succes verder Siegfried!
Ik lig er weer 1e ronde uit.
Zou je mijn nick kunnen veranderen in "stofzuiger" blijkbaar is WF nick niet hetzelfde als game center nickquote:
Ik ben een beginner maar een uitdaging ga ik niet uit de weg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben nu 24 wedstrijden op rij ongeslagen. Mijn wordfeud usernaam is Twisted_Twiddler. Wie tegen mij wilt spelen, nodig mij uit!
Dat merkte ik jaquote:
Ik ben van plan je in de volgende ronde te verslaan. Maar gun het je eerste tegenstander ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben nu 24 wedstrijden op rij ongeslagen. Mijn wordfeud usernaam is Twisted_Twiddler. Wie tegen mij wilt spelen, nodig mij uit!
Is gedaan. Thanksquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zou je mijn nick kunnen veranderen in "stofzuiger" blijkbaar is WF nick niet hetzelfde als game center nick![]()
Ik hoopte hier iets over de puntentelling te vinden, want ik ben scrabblen00b en zet verkeerd inquote:
Punten worden automatisch gedaan door Wordfeud.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoopte hier iets over de puntentelling te vinden, want ik ben scrabblen00b en zet verkeerd in
Staan er toch gewoon opquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoopte hier iets over de puntentelling te vinden, want ik ben scrabblen00b en zet verkeerd in
Ja dat weet ik allebei, maar het ging me om letters die zowel horizontaal als verticaal gebruikt worden, door het plaatsen van een letter. Dan gaat een letter 2 keer dacht ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Punten worden automatisch gedaan door Wordfeud.
Elke letter heeft zijn eigen waarde, maak een woord en tel de punten van de gebruikte letters bij elkaar op en je hebt de woordwaarde. En je hebt op het speelveld ook verschillende punten waardoor je de woordwaarde kunt verhogen, zoals een 2 of 3x woordwaarde of 2x / 3x letterwaarde.
Als je met jouw nieuwe woord door het ergens tegenaan te leggen nog een (nieuw) woord vormt telt dit hele woord ook mee ( de punten van de letters, niet eventuele waardes waar ze al op lagen)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik allebei, maar het ging me om letters die zowel horizontaal als verticaal gebruikt worden, door het plaatsen van een letter. Dan gaat een letter 2 keer dacht ik.
Ik heb 2 keer scrabble gespeeld en herinner me daar iets van, maar weet het niet meer...
Ah dus toch het hele nieuwe woord, niet enkel de nieuwe letter die het nieuwe woord vormde?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:16 schreef D. het volgende:
[..]
Als je met jouw nieuwe woord door het ergens tegenaan te leggen nog een (nieuw) woord vormt telt dit hele woord ook mee ( de punten van de letters, niet eventuele waardes waar ze al op lagen)
Correctquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dus toch het hele nieuwe woord, niet enkel de nieuwe letter die het nieuwe woord vormde?
Oke
Zie je dat je mijn vraag er niet bij had staanquote:
Ah, daarom duur je zo langquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit 5 potten tegelijk te doen, ik ben helemaal in m'n sas
Nou, omdat jij zo lang duurde ben ik 4 buiten de deur gaan zoekenquote:
Na een halve dag wachten ben ik toch maar boodschappen gaan doen jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou, omdat jij zo lang duurde ben ik 4 buiten de deur gaan zoeken
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:30 schreef D. het volgende:
[..]
Na een halve dag wachten ben ik toch maar boodschappen gaan doen ja
o.a.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
Welk woord kan je in vredesnaam wel met een Y maken wat geaccepteerd wordt?
Oh vandaarquote:
Volgende ronde doe je dus mee?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit 5 potten tegelijk te doen, ik ben helemaal in m'n sas
Misschien, het is wel fijn om nu 4 mindere kandidaten extra te hebben, want D. ramt me van het bord afquote:
Zeg, dadelijk staat oom agent hier aan de deur vanwege een aangifte van mishandelingquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien, het is wel fijn om nu 4 mindere kandidaten extra te hebben, want D. ramt me van het bord af
Tray, sexy,...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
Gayyyy?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v/3DwXw6znXPfy4
Doet ie sexy wel? Sex nietquote:
Hypen wordt ook goedgekeurdquote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:55 schreef Siegfried het volgende:
Zo irritant trouwens als ie goede woorden niet pakt
Merk ik vooral bij verkleinwoorden (-je) en meervoudsvormen (+n/en).quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:55 schreef Siegfried het volgende:
Zo irritant trouwens als ie goede woorden niet pakt
En sommige afkortingen pakt hij niet, terwijl sommige vage afkortingen weer wel mogen... net als sommige woorden trouwens, waarvan ik het idee heb dat ze officieel niet eens bestaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Merk ik vooral bij verkleinwoorden (-je) en meervoudsvormen (+n/en).
Dat mag ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:36 schreef D. het volgende:
Ik zie dat hierboven de verliezers melden verloren te hebben.
Moet ik Hara's post afwachten, of mag ik nu melden gewonnen te hebben en Hara dit laten bevestigen?
Had dat ff laten weten dan had ik niet in spanning hoeven blijven zittenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
Na de eerste zetten werd het al duidelijk dat D. ging winnen
Heeft-ie nou wel of niet al gewonnen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
D WON HELEMAAL NIET!!@!@2121!.
Na de eerste zetten werd het al duidelijk dat D. ging winnen
Je bent helaas te laat voor deze ronde..quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft-ie nou wel of niet al gewonnen?
Tot de een naar laatste beurt liep je constant voorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:53 schreef Webcrowler het volgende:
Stofzuiger heeft gewonnen
Webcrowler - 362
Stofzuiger - 377
Ik had verdomme nog een y die ik niet kwijt kon!
Ah ik zat steeds in de OP te kieken, maar het staat in de 2e post, scuzie!quote:
Oh, je bedoelt in deze competitie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ik zat steeds in de OP te kieken, maar het staat in de 2e post, scuzie!
Grapjasquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt in deze competitie?
Dan is het antwoord ja. Maar er is ook pas 1 spel gespeeld
Ja hoor... geen probleemquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:00 schreef D. het volgende:
Wanneer je tegenstander van de volgende ronde bekend is kun je dan het spel aanvangen, of begint de 2e ronde voor iedereen tegelijk?
Klopt en toch vraag ik mij af als ik mijn j op de plek waar jij de n had gezet of ik dan wel had gewonnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Tot de een naar laatste beurt liep je constant voor
Ik speel pas sinds maandag, dus ben ook nog aan het warmdraaienquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:13 schreef Joooo-pi het volgende:
't is m'n eerste spelletje in weken. ff warmdraaien
Zoals?quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:45 schreef D. het volgende:
Je merkt wel dat jij ervaring hebt. Ik leer van alles bij
Dat blijkt wel weer jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:51 schreef D. het volgende:
maar ik hoef natuurlijk niet iedereen te helpen
Ik geloof dat we even lang zijn, dussehquote:
Dusseh?quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geloof dat we even lang zijn, dusseh
Ja, was zeker spannend tot het eindquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Spannend potje D.
Ik dacht dat ik nog een keer mocht, omdat jij was begonnen... Maar goed, dit kon ik niet meer inhalen
Gefeliciteerd
Misschien niet geschikt voor dit topic, maar zou het helpen als we met zijn allen een lijst opstellen van woorden die fout zijn, maar goedgerekend worden en woorden die goed zijn maar foutgerekend worden en die naar WF mailen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik begin me steeds meer te irriteren aan het ontzettend incompetent woordenboek van wordfeud...
Mijn grootste ergernis was:quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien niet geschikt voor dit topic, maar zou het helpen als we met zijn allen een lijst opstellen van woorden die fout zijn, maar goedgerekend worden en woorden die goed zijn maar foutgerekend worden en die naar WF mailen?
Het woord 'qua' wordt wel geaccepteerd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Een paar woorden die niet geaccepteerd worden: qua, cafe, dna, touche, bla, website
aqua nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het woord 'qua' wordt wel geaccepteerd.
Ik zit van ellende al Engelse woorden te zoeken als niks anders (bestaande NL woorden) luktquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik begin me steeds meer te irriteren aan het ontzettend incompetent woordenboek van wordfeud...
ja, verdoriequote:Op zondag 7 augustus 2011 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb gewonnen van ma-en, niet goed gespeeld, wel gewonnen.
[ afbeelding ]
En woorden als 'Holes' en 'Zaanden' zijn dan weer wel goed... en vrijwel alle verkleinwoorden (-(t)je) zijn fout.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Een paar woorden die niet geaccepteerd worden: qua, cafe, dna, touche, bla, website
Damn, als ze 'je' had gemaakt (de e onder de j van 'dijen' plaatsen), had ze 5 punten in plaats van 4 behaald bij de laatste zet. En als ze haar laatste letter, de e, tussen de 'he' (hemd / dijen) en de 'n' (neen) had geplaatst, had ze 'heen' (7 punten) en 'en' (2 punten) gescoord. 9 punten in plaats van 4. Het zou dan dus eindigen met een gelijkspel?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb gewonnen van ma-en, niet goed gespeeld, wel gewonnen.
[ afbeelding ]
woah, toch niet goed genoeg gekekenquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Damn, als ze 'je' had gemaakt (de e onder de j van 'dijen' plaatsen), had ze 5 punten in plaats van 4 behaald bij de laatste zet. En als ze haar laatste letter, de e, tussen de 'he' (hemd / dijen) en de 'n' (neen) had geplaatst, had ze 'heen' (7 punten) en 'en' (2 punten) gescoord. 9 punten in plaats van 4. Het zou dan dus eindigen met een gelijkspel?
Je had er meer uit moeten slepen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:23 schreef maen het volgende:
[..]
woah, toch niet goed genoeg gekekenen ik vond dit al spannend
ach, ik begin net. Ben allang blij dat ik niet ik verloren hebquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je had er meer uit moeten slepen.
Eerste ronde? Dan tegen Beaudelaire.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
ik moet geloof ik nog een potje starten?
Ik heb een potje gewonnen met 'neuriend'... daar ontbraken ook trema'squote:Op zondag 7 augustus 2011 20:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ga nu verliezen op woorden als titan, wat niet bestaat in Nederland buiten een eigen naam, en het woordje zeeen, waar een trema op moet staan, daar waar cafe niet goed is...
Titan is een maan van Saturnus. Volgens mij mogen namen van hemellichamen wel, alleen topografische namen niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ga nu verliezen op woorden als titan, wat niet bestaat in Nederland buiten een eigen naam, en het woordje zeeen, waar een trema op moet staan, daar waar cafe niet goed is...
Sheeeeequote:Op zondag 7 augustus 2011 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Titan is een maan van Saturnus. Volgens mij mogen namen van hemellichamen wel, alleen topografische namen niet.
Dat Titan een maan van Saturnus is was parate kennen. En je hebt ook de Titanen inderdaad, maar Titan is geen god volgens mij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:39 schreef BasOne het volgende:
[..]
Sheeeee
Jij bent aan het zoeken zeg
Titan, Engels, ras van goden, Griekse mythologie.
Nee, geen God, Goden, Titanen is een ras, er waren er 12 ofzo,quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat Titan een maan van Saturnus is was parate kennen. En je hebt ook de Titanen inderdaad, maar Titan is geen god volgens mij.
Dat is op zich wel weer raar, want alle andere manen zijn wel naar goden genoemdquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nee, geen God, Goden, Titanen is een ras, er waren er 12 ofzo,
Nah werkelijk. Nog nooit meegemaakt dat ik gewoon geen klinkers krijg. Nu maar even moeten swappen, want anders werd het echt niks. Dus die winst zul je waarschijnlijk niet meer mislopen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:40 schreef Asskicker14 het volgende:
73 punten voorsprong op Siegfried, ik hoop dat ik dit niet uit handen geef.
Das waar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is op zich wel weer raar, want alle andere manen zijn wel naar goden genoemd
Het spijt me voor je, de fout die je hebt gemaakt, is dat je in het begin hebt gekozen om het spel open te spelen (d.w.z. langere woorden, meer ruimte), hierdoor loop je het risico als je weinig klinkers krijgt, het veld wijd open ligt voor de tegenstander.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:48 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nah werkelijk. Nog nooit meegemaakt dat ik gewoon geen klinkers krijg. Nu maar even moeten swappen, want anders werd het echt niks. Dus die winst zul je waarschijnlijk niet meer mislopen.
Da's waar. Maar met korte woorden kun je beide weer enorm vast komen te zitten. Ach, it's all in the game natuurlijk. Maar damn, jij bent wel echt heel erg alert op alle verdubbelaars!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het spijt me voor je, de fout die je hebt gemaakt, is dat je in het begin hebt gekozen om het spel open te spelen (d.w.z. langere woorden, meer ruimte), hierdoor loop je het risico als je weinig klinkers krijgt, het veld wijd open ligt voor de tegenstander.
Ik geef jou ook niet de schuld, maar het woordenboek. Het is nog steeds spannend in ons partijtje.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Titan is een maan van Saturnus. Volgens mij mogen namen van hemellichamen wel, alleen topografische namen niet.
Dat zeeen wel mag en cafe niet, is wel vaag, ik probeerde het maar omdat je nooit kan weten met Wordfeud
Ja, "jamde" voor 39 puntenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik geef jou ook niet de schuld, maar het woordenboek. Het is nog steeds spannend in ons partijtje.
TW en TL, dus dat schiet wel op inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, "jamde" voor 39 punten
Eens kijken of ik daar wat tegenover kan stellen.
Eén van de spannendste potjes die ik ooit heb gespeeldquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
Met 373-334 gewonnen van remlof. Spannend tot het einde. Ik had niet gedacht te kunnen winnen meer.
Ik was het topic kwijt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
japotje met beaudelaire is begonnen
Ik ga vast verliezen
Ik had van het weekend een meet, had je wel al opgezocht maar vergeten op invite te klikkenquote:
Ik wist niet dat we al begonnen warenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:30 schreef iBenny het volgende:
https://spreadsheets.goog(...)nUxRndDSjF0X2c&hl=nl
De loting!
Haram en Zona... aparte woorden, weer een rariteit van het woordenboek?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik - SiegfriedFOK 402 - 334
[ afbeelding ]
Who's next?
Een Deck is anders ook geen Nederlands woord.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Haram en Zona... aparte woorden, weer een rariteit van het woordenboek?.
Deck staat wel in het Nederlandse woordenboek hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een Deck is anders ook geen Nederlands woord.
Dat zeker. Maar er staat ook bij dat dit Engels is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deck staat wel in het Nederlandse woordenboek hoor.
quote:(Engels)
de -woord (mannelijk)
decks
verkorting van cassettedeck
staat hier gewoon inquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:59 schreef Anne het volgende:
Hier ook het woord "lady" en "ace" wat goedgekeurd werd.
Tss, je zit gewoon met een lijstje te kuttenquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
staat hier gewoon in
http://eline.home.xs4all.nl/scrabble/De_Nieuwe_Regels.html
CC staat daar niet in. En WC ook niet. Dus dat lijstje is verre van compleet met betrekking tot Wordfeud.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Tss, je zit gewoon met een lijstje te kutten.
Ik vond het al aparte woorden die je gebruikte met een C, een Q en een Y.
En Aqua staat erin, terwijl dat fout is in WF... plus dat die Y-lijst wel heel Engels aandoetquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
CC staat daar niet in. En WC ook niet. Dus dat lijstje is verre van compleet met betrekking tot Wordfeud.
Gekke is hij pakt ook niet allesquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Tss, je zit gewoon met een lijstje te kutten.
Ik vond het al aparte woorden die je gebruikte met een C, een Q en een Y.
Dat ook inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Aqua staat erin, terwijl dat fout is in WF... plus dat die Y-lijst wel heel Engels aandoet.
Dat is een kleurnummer voor verf geloof ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad.
Gewoon uitproberen. Net het woordje RAL gemaakt, terwijl ik geen idee heb wat het betekent...
ja, dat vroeg ik me ook al af..quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad.
Gewoon uitproberen. Net het woordje RAL gemaakt, terwijl ik geen idee heb wat het betekent...
Ah. Zometeen maar eens even opzoeken...quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een kleurnummer voor verf geloof ik.
Kloptquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een kleurnummer voor verf geloof ik.
Het is dus een vogel...quote:ral
Revolutionaire Arbeidersliga Belgische trotskistische partij ral («Oud-Frans) de -woord (mannelijk) rallen naam van een familie van watervogels, waartoe onder andere het waterhoentje behoort
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/ral
Kloptquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:33 schreef Anne het volgende:
c_a heeft gewonnen met 341 punten vs 335.
We zijn pas begonnen, dus je zult even moeten wachten. Natuurlijk kun je mensen altijd uitdagen voor een gewoon potje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:45 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik wil ook wel meedoen!!!!! Hoe, wat, wanneer, wie?
Je mag mij wel uitnodigen om te oefenenquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:45 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik wil ook wel meedoen!!!!! Hoe, wat, wanneer, wie?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:48 schreef Jeetjejom het volgende:
Dan wacht ik geduldig af en ga ik wat oefenen met mensen uit de OP,
Anne, je gaat de eerste worden!
Ik wilde net hetzelfde vragen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:50 schreef DaMart het volgende:
Benny gaf in het vorige topic geloof ik aan dat hij er deze week niet is, is er nu nog iemand die die spreadsheet bijhoudt voor het overzicht?
Iteejer en L0we hebben nog niet gespeeld he?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:30 schreef Lutte het volgende:
Ik zou de bevoegdheid moeten hebben ja, maar om de één of andere reden kan ik het toch niet aanpassen.
De knopjes staan er wel, maar ze zijn niet aanklikbaar zeg maarIk houd het in ieder geval bij in Excel, dus als iemand zijn tegenstander wil weten dan hoor ik het wel
Er is nog geen uitslag geweest in ieder gevalquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iteejer en L0we hebben nog niet gespeeld he?
We zijn bezig! Ik ben het weekend weggeweest, en nu zit ik te wachten tot iteejer een zet doetquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iteejer en L0we hebben nog niet gespeeld he?
Donequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:15 schreef tdrone het volgende:
nog iemand zin om met mij te spelen
naam: Tdrone
Zou je mijn winst tegen webcrowler ook kunnen toevoegen dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:30 schreef Lutte het volgende:
Ik zou de bevoegdheid moeten hebben ja, maar om de één of andere reden kan ik het toch niet aanpassen.
De knopjes staan er wel, maar ze zijn niet aanklikbaar zeg maarIk houd het in ieder geval bij in Excel, dus als iemand zijn tegenstander wil weten dan hoor ik het wel
Dat kan dus niet..quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zou je mijn winst tegen webcrowler ook kunnen toevoegen dan?Gewonnen met 377-362
Ooh ja, ik las het verkeerdquote:
Je kunt al verder met de volgende ronde als je wilt, charmed_angel is je tegenstander, haar naam op Wordfeud is: Faithy-Mirandaquote:
Ah, dan gaan wij elkaar dus treffenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:15 schreef Zinedinho het volgende:
Ik heb gewonnen van PeterFok met 422 - 294.
Zou iemand overigens mijn naam in het overzicht kunnen veranderen naar zinedinho (word ook mijn wf naam, lijkt me wel zo makkelijk)
en nog steeds geen zet...quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:59 schreef L0we het volgende:
[..]
We zijn bezig! Ik ben het weekend weggeweest, en nu zit ik te wachten tot iteejer een zet doet
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
Dit krijg je als je zoon je verslaving tekent:
[ afbeelding ]
ja ik ook, af en toe een andere tegenstander is vast goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben ook altijd vrij om uitgegaagd te worden.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:42 schreef maen het volgende:
[..]
ja ik ook, af en toe een andere tegenstander is vast goed
doe ik ook, maar die haken steeds af...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
Anders moet je gewoon een random tegenstander zoeken.
Dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef maen het volgende:
[..]
doe ik ook, maar die haken steeds af...heb daar nog geen potje mee uitgespeeld.
Je moet wel het tempo erin houden hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef maen het volgende:
[..]
doe ik ook, maar die haken steeds af...heb daar nog geen potje mee uitgespeeld.
Vandaag nieuwe rondes, nieuwe kansenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
Potverdikkeme had ik gister toch bijna nog even van D. gewonnen
Gedaan!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef maen het volgende:
[..]
maar toch, als er nog iemand wil spelen, invite maar!
wel 4 keer...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week anders 4 keer verloren hoor, waaronder mijn competitiewedstrijd
hmm, ik heb nog niets ontvangen.. ben je niet het streepje vergeten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:33 schreef L0we het volgende:
[..]
Gedaan!
Overigens nog steeds geen zet van iteejer... Tot wanneer hebben we?
Na 72 uur geen zet gedaan te hebben, verliest hij automagisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:33 schreef L0we het volgende:
[..]
Gedaan!
Overigens nog steeds geen zet van iteejer... Tot wanneer hebben we?
Het is mij 1 keer gelukt... de overige 4 potjes verloor ik van hemquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:42 schreef maen het volgende:
[..]
hmm, ik heb nog niets ontvangen.. ben je niet het streepje vergeten?
Dat weet ik ja, maar vroeg me meer af of er een bepaalde deadline isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Na 72 uur geen zet gedaan te hebben, verliest hij automagisch.Als je namelijk binnen 72 uur niet zet, dan resignd het programma voor je.
Morgenavond 23:59 uur sluit de eerste ronde, volgens de spreadsheetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:51 schreef L0we het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat weet ik ja, maar vroeg me meer af of er een bepaalde deadline is
hmm, en als je dan nog niet klaar bent?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgenavond 23:59 uur sluit de eerste ronde, volgens de spreadsheet.
Degene die dan voor staat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:55 schreef L0we het volgende:
[..]
hmm, en als je dan nog niet klaar bent?
Yup, ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:02 schreef Ayca het volgende:
Net gewonnen van fogel1. (454-270)
Is er al een winnaar bekend tussen RB666 en remlof?
Nee hoor, zodra hij rotstenen krijgt wordt het ineens moeilijk (zoals voor iedereen)quote:
Het zou natuurlijke het eerlijkst zijn als er evenveel beurten zijn geweest..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:57 schreef L0we het volgende:
lullig
Er zijn 3 woorden gespeeld, iteejer staat voor met 44-36
Vandaar dat ik ook verloren hadquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, zodra hij rotstenen krijgt wordt het ineens moeilijk (zoals voor iedereen)
of op zn minst meer dan 10quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het zou natuurlijke het eerlijkst zijn als er evenveel beurten zijn geweest..
Ah had je ook een invite gestuurd en die van jou declinedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup, ik.
Edit: En invite geplaatst.
Hen ik al gedaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ah had je ook een invite gestuurd en die van jou declined![]()
Maar je wil normal board dus? Stuur wel opnieuw dan.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Als je 72 uur geen zet doet verlies je toch automatisch?
Ik let pas sinds gistermiddag op de punten op het bord, zonder dat wordt winnen wel heel moeilijkquote:
Klopt, maar dan is de eerste ronde al afgelopen. Maar ik blijf hopen op een écht potje!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Als je 72 uur geen zet doet verlies je toch automatisch?
Ja, een 7 letter woord in het begin is altijd lekker. Maar met een blanke steen is dat al een stuk eenvoudiger...quote:
Dat is niet echt eerlijk lijkt me, als je tegenstander voorstaat en niet verder speelt tot de deadline zou deze winnen in jouw redenatie. Dan heb ik het niet over een paar uur natuurlijk, maar over een paar dagen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het zou natuurlijke het eerlijkst zijn als er evenveel beurten zijn geweest..
Maar in dat geval kan een potje dus enorm lang duren, want als je tegenstander eens in de 71 uur een woord speelt zal de resign regel niet worden toegepast.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik zou gewoon de resign regel hanteren inderdaad.
Dat is ook weer zo inderdaad... Hmmm...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:15 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Maar in dat geval kan een potje dus enorm lang duren, want als je tegenstander eens in de 71 uur een woord speelt zal de resign regel niet worden toegepast.
Het is lastig, maar voor de competitie wil je toch een soort van deadline hebben. Hoewel hoe het nu is er inderdaad misbruik van gemaakt kan worden: als je voor staat niet meer spelen tot de deadline...
Ik weet wel zeker dat iteejer geen misbruik maakt van de situatie, de beste man is gewoon erg druk. Ik denk dat het hem ontschoten is eerlijkgezegd. Neemt niet weg dat de competitie wel voorbereid moet zijn op een dergelijke situatie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:15 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Maar in dat geval kan een potje dus enorm lang duren, want als je tegenstander eens in de 71 uur een woord speelt zal de resign regel niet worden toegepast.
Het is lastig, maar voor de competitie wil je toch een soort van deadline hebben. Hoewel hoe het nu is er inderdaad misbruik van gemaakt kan worden: als je voor staat niet meer spelen tot de deadline...
Oh mijn opmerking was ook puur hypothetisch bedoeld en zeker geen beschuldiging naar iteejer of iemand anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat iteejer geen misbruik maakt van de situatie, de beste man is gewoon erg druk. Ik denk dat het hem ontschoten is eerlijkgezegd. Neemt niet weg dat de competitie wel voorbereid moet zijn op een dergelijke situatie.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat is niet echt eerlijk lijkt me, als je tegenstander voorstaat en niet verder speelt tot de deadline zou deze winnen in jouw redenatie. Dan heb ik het niet over een paar uur natuurlijk, maar over een paar dagen.
kom maar opquote:
Daar ben ik het nu roerend mee eens!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef Lutte het volgende:
Sowieso lijkt me het in dit geval handiger als l0we doorgaat omdat die de tijd wel heeft, iteejer zal het gewoon enorm druk hebben denk ik. Maar daar komen ze wel uit denk ik..
Da's eigenlijk het enige juiste antwoordquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Hij vind dat ik gewonnen heb omdat hij op resign heeft gedrukt
Weten jullie woordeb te maken met de Q??quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik heb de onmogelijke letters Y en Q.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |