Heeft-ie nou wel of niet al gewonnen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
D WON HELEMAAL NIET!!@!@2121!.
Na de eerste zetten werd het al duidelijk dat D. ging winnen
Je bent helaas te laat voor deze ronde..quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft-ie nou wel of niet al gewonnen?
Tot de een naar laatste beurt liep je constant voorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:53 schreef Webcrowler het volgende:
Stofzuiger heeft gewonnen
Webcrowler - 362
Stofzuiger - 377
Ik had verdomme nog een y die ik niet kwijt kon!
Ah ik zat steeds in de OP te kieken, maar het staat in de 2e post, scuzie!quote:
Oh, je bedoelt in deze competitie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ik zat steeds in de OP te kieken, maar het staat in de 2e post, scuzie!
Grapjasquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt in deze competitie?
Dan is het antwoord ja. Maar er is ook pas 1 spel gespeeld
Ja hoor... geen probleemquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:00 schreef D. het volgende:
Wanneer je tegenstander van de volgende ronde bekend is kun je dan het spel aanvangen, of begint de 2e ronde voor iedereen tegelijk?
Klopt en toch vraag ik mij af als ik mijn j op de plek waar jij de n had gezet of ik dan wel had gewonnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Tot de een naar laatste beurt liep je constant voor
Ik speel pas sinds maandag, dus ben ook nog aan het warmdraaienquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:13 schreef Joooo-pi het volgende:
't is m'n eerste spelletje in weken. ff warmdraaien
Zoals?quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:45 schreef D. het volgende:
Je merkt wel dat jij ervaring hebt. Ik leer van alles bij
Dat blijkt wel weer jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:51 schreef D. het volgende:
maar ik hoef natuurlijk niet iedereen te helpen
Ik geloof dat we even lang zijn, dussehquote:
Dusseh?quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geloof dat we even lang zijn, dusseh
Ja, was zeker spannend tot het eindquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Spannend potje D.
Ik dacht dat ik nog een keer mocht, omdat jij was begonnen... Maar goed, dit kon ik niet meer inhalen
Gefeliciteerd
Misschien niet geschikt voor dit topic, maar zou het helpen als we met zijn allen een lijst opstellen van woorden die fout zijn, maar goedgerekend worden en woorden die goed zijn maar foutgerekend worden en die naar WF mailen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik begin me steeds meer te irriteren aan het ontzettend incompetent woordenboek van wordfeud...
Mijn grootste ergernis was:quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien niet geschikt voor dit topic, maar zou het helpen als we met zijn allen een lijst opstellen van woorden die fout zijn, maar goedgerekend worden en woorden die goed zijn maar foutgerekend worden en die naar WF mailen?
Het woord 'qua' wordt wel geaccepteerd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Een paar woorden die niet geaccepteerd worden: qua, cafe, dna, touche, bla, website
aqua nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het woord 'qua' wordt wel geaccepteerd.
Ik zit van ellende al Engelse woorden te zoeken als niks anders (bestaande NL woorden) luktquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik begin me steeds meer te irriteren aan het ontzettend incompetent woordenboek van wordfeud...
ja, verdoriequote:Op zondag 7 augustus 2011 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb gewonnen van ma-en, niet goed gespeeld, wel gewonnen.
[ afbeelding ]
En woorden als 'Holes' en 'Zaanden' zijn dan weer wel goed... en vrijwel alle verkleinwoorden (-(t)je) zijn fout.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Een paar woorden die niet geaccepteerd worden: qua, cafe, dna, touche, bla, website
Damn, als ze 'je' had gemaakt (de e onder de j van 'dijen' plaatsen), had ze 5 punten in plaats van 4 behaald bij de laatste zet. En als ze haar laatste letter, de e, tussen de 'he' (hemd / dijen) en de 'n' (neen) had geplaatst, had ze 'heen' (7 punten) en 'en' (2 punten) gescoord. 9 punten in plaats van 4. Het zou dan dus eindigen met een gelijkspel?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb gewonnen van ma-en, niet goed gespeeld, wel gewonnen.
[ afbeelding ]
woah, toch niet goed genoeg gekekenquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Damn, als ze 'je' had gemaakt (de e onder de j van 'dijen' plaatsen), had ze 5 punten in plaats van 4 behaald bij de laatste zet. En als ze haar laatste letter, de e, tussen de 'he' (hemd / dijen) en de 'n' (neen) had geplaatst, had ze 'heen' (7 punten) en 'en' (2 punten) gescoord. 9 punten in plaats van 4. Het zou dan dus eindigen met een gelijkspel?
Je had er meer uit moeten slepen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:23 schreef maen het volgende:
[..]
woah, toch niet goed genoeg gekekenen ik vond dit al spannend
ach, ik begin net. Ben allang blij dat ik niet ik verloren hebquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je had er meer uit moeten slepen.
Eerste ronde? Dan tegen Beaudelaire.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
ik moet geloof ik nog een potje starten?
Ik heb een potje gewonnen met 'neuriend'... daar ontbraken ook trema'squote:Op zondag 7 augustus 2011 20:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ga nu verliezen op woorden als titan, wat niet bestaat in Nederland buiten een eigen naam, en het woordje zeeen, waar een trema op moet staan, daar waar cafe niet goed is...
Titan is een maan van Saturnus. Volgens mij mogen namen van hemellichamen wel, alleen topografische namen niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ga nu verliezen op woorden als titan, wat niet bestaat in Nederland buiten een eigen naam, en het woordje zeeen, waar een trema op moet staan, daar waar cafe niet goed is...
Sheeeeequote:Op zondag 7 augustus 2011 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Titan is een maan van Saturnus. Volgens mij mogen namen van hemellichamen wel, alleen topografische namen niet.
Dat Titan een maan van Saturnus is was parate kennen. En je hebt ook de Titanen inderdaad, maar Titan is geen god volgens mij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:39 schreef BasOne het volgende:
[..]
Sheeeee
Jij bent aan het zoeken zeg
Titan, Engels, ras van goden, Griekse mythologie.
Nee, geen God, Goden, Titanen is een ras, er waren er 12 ofzo,quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat Titan een maan van Saturnus is was parate kennen. En je hebt ook de Titanen inderdaad, maar Titan is geen god volgens mij.
Dat is op zich wel weer raar, want alle andere manen zijn wel naar goden genoemdquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nee, geen God, Goden, Titanen is een ras, er waren er 12 ofzo,
Nah werkelijk. Nog nooit meegemaakt dat ik gewoon geen klinkers krijg. Nu maar even moeten swappen, want anders werd het echt niks. Dus die winst zul je waarschijnlijk niet meer mislopen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:40 schreef Asskicker14 het volgende:
73 punten voorsprong op Siegfried, ik hoop dat ik dit niet uit handen geef.
Das waar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is op zich wel weer raar, want alle andere manen zijn wel naar goden genoemd
Het spijt me voor je, de fout die je hebt gemaakt, is dat je in het begin hebt gekozen om het spel open te spelen (d.w.z. langere woorden, meer ruimte), hierdoor loop je het risico als je weinig klinkers krijgt, het veld wijd open ligt voor de tegenstander.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:48 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nah werkelijk. Nog nooit meegemaakt dat ik gewoon geen klinkers krijg. Nu maar even moeten swappen, want anders werd het echt niks. Dus die winst zul je waarschijnlijk niet meer mislopen.
Da's waar. Maar met korte woorden kun je beide weer enorm vast komen te zitten. Ach, it's all in the game natuurlijk. Maar damn, jij bent wel echt heel erg alert op alle verdubbelaars!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het spijt me voor je, de fout die je hebt gemaakt, is dat je in het begin hebt gekozen om het spel open te spelen (d.w.z. langere woorden, meer ruimte), hierdoor loop je het risico als je weinig klinkers krijgt, het veld wijd open ligt voor de tegenstander.
Ik geef jou ook niet de schuld, maar het woordenboek. Het is nog steeds spannend in ons partijtje.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Titan is een maan van Saturnus. Volgens mij mogen namen van hemellichamen wel, alleen topografische namen niet.
Dat zeeen wel mag en cafe niet, is wel vaag, ik probeerde het maar omdat je nooit kan weten met Wordfeud
Ja, "jamde" voor 39 puntenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik geef jou ook niet de schuld, maar het woordenboek. Het is nog steeds spannend in ons partijtje.
TW en TL, dus dat schiet wel op inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, "jamde" voor 39 punten
Eens kijken of ik daar wat tegenover kan stellen.
Eén van de spannendste potjes die ik ooit heb gespeeldquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
Met 373-334 gewonnen van remlof. Spannend tot het einde. Ik had niet gedacht te kunnen winnen meer.
Ik was het topic kwijt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
japotje met beaudelaire is begonnen
Ik ga vast verliezen
Ik had van het weekend een meet, had je wel al opgezocht maar vergeten op invite te klikkenquote:
Ik wist niet dat we al begonnen warenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:30 schreef iBenny het volgende:
https://spreadsheets.goog(...)nUxRndDSjF0X2c&hl=nl
De loting!
Haram en Zona... aparte woorden, weer een rariteit van het woordenboek?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik - SiegfriedFOK 402 - 334
[ afbeelding ]
Who's next?
Een Deck is anders ook geen Nederlands woord.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Haram en Zona... aparte woorden, weer een rariteit van het woordenboek?.
Deck staat wel in het Nederlandse woordenboek hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een Deck is anders ook geen Nederlands woord.
Dat zeker. Maar er staat ook bij dat dit Engels is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deck staat wel in het Nederlandse woordenboek hoor.
quote:(Engels)
de -woord (mannelijk)
decks
verkorting van cassettedeck
staat hier gewoon inquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:59 schreef Anne het volgende:
Hier ook het woord "lady" en "ace" wat goedgekeurd werd.
Tss, je zit gewoon met een lijstje te kuttenquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
staat hier gewoon in
http://eline.home.xs4all.nl/scrabble/De_Nieuwe_Regels.html
CC staat daar niet in. En WC ook niet. Dus dat lijstje is verre van compleet met betrekking tot Wordfeud.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Tss, je zit gewoon met een lijstje te kutten.
Ik vond het al aparte woorden die je gebruikte met een C, een Q en een Y.
En Aqua staat erin, terwijl dat fout is in WF... plus dat die Y-lijst wel heel Engels aandoetquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
CC staat daar niet in. En WC ook niet. Dus dat lijstje is verre van compleet met betrekking tot Wordfeud.
Gekke is hij pakt ook niet allesquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Tss, je zit gewoon met een lijstje te kutten.
Ik vond het al aparte woorden die je gebruikte met een C, een Q en een Y.
Dat ook inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Aqua staat erin, terwijl dat fout is in WF... plus dat die Y-lijst wel heel Engels aandoet.
Dat is een kleurnummer voor verf geloof ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad.
Gewoon uitproberen. Net het woordje RAL gemaakt, terwijl ik geen idee heb wat het betekent...
ja, dat vroeg ik me ook al af..quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad.
Gewoon uitproberen. Net het woordje RAL gemaakt, terwijl ik geen idee heb wat het betekent...
Ah. Zometeen maar eens even opzoeken...quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een kleurnummer voor verf geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |