Heeft-ie nou wel of niet al gewonnen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
D WON HELEMAAL NIET!!@!@2121!.
Na de eerste zetten werd het al duidelijk dat D. ging winnen
Je bent helaas te laat voor deze ronde..quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft-ie nou wel of niet al gewonnen?
Tot de een naar laatste beurt liep je constant voorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:53 schreef Webcrowler het volgende:
Stofzuiger heeft gewonnen
Webcrowler - 362
Stofzuiger - 377
Ik had verdomme nog een y die ik niet kwijt kon!
Ah ik zat steeds in de OP te kieken, maar het staat in de 2e post, scuzie!quote:
Oh, je bedoelt in deze competitie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ik zat steeds in de OP te kieken, maar het staat in de 2e post, scuzie!
Grapjasquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt in deze competitie?
Dan is het antwoord ja. Maar er is ook pas 1 spel gespeeld
Ja hoor... geen probleemquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:00 schreef D. het volgende:
Wanneer je tegenstander van de volgende ronde bekend is kun je dan het spel aanvangen, of begint de 2e ronde voor iedereen tegelijk?
Klopt en toch vraag ik mij af als ik mijn j op de plek waar jij de n had gezet of ik dan wel had gewonnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Tot de een naar laatste beurt liep je constant voor
Ik speel pas sinds maandag, dus ben ook nog aan het warmdraaienquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:13 schreef Joooo-pi het volgende:
't is m'n eerste spelletje in weken. ff warmdraaien
Zoals?quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:45 schreef D. het volgende:
Je merkt wel dat jij ervaring hebt. Ik leer van alles bij
Dat blijkt wel weer jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:51 schreef D. het volgende:
maar ik hoef natuurlijk niet iedereen te helpen
Ik geloof dat we even lang zijn, dussehquote:
Dusseh?quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geloof dat we even lang zijn, dusseh
Ja, was zeker spannend tot het eindquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Spannend potje D.
Ik dacht dat ik nog een keer mocht, omdat jij was begonnen... Maar goed, dit kon ik niet meer inhalen
Gefeliciteerd
Misschien niet geschikt voor dit topic, maar zou het helpen als we met zijn allen een lijst opstellen van woorden die fout zijn, maar goedgerekend worden en woorden die goed zijn maar foutgerekend worden en die naar WF mailen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik begin me steeds meer te irriteren aan het ontzettend incompetent woordenboek van wordfeud...
Mijn grootste ergernis was:quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien niet geschikt voor dit topic, maar zou het helpen als we met zijn allen een lijst opstellen van woorden die fout zijn, maar goedgerekend worden en woorden die goed zijn maar foutgerekend worden en die naar WF mailen?
Het woord 'qua' wordt wel geaccepteerd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Een paar woorden die niet geaccepteerd worden: qua, cafe, dna, touche, bla, website
aqua nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het woord 'qua' wordt wel geaccepteerd.
Ik zit van ellende al Engelse woorden te zoeken als niks anders (bestaande NL woorden) luktquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik begin me steeds meer te irriteren aan het ontzettend incompetent woordenboek van wordfeud...
ja, verdoriequote:Op zondag 7 augustus 2011 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb gewonnen van ma-en, niet goed gespeeld, wel gewonnen.
[ afbeelding ]
En woorden als 'Holes' en 'Zaanden' zijn dan weer wel goed... en vrijwel alle verkleinwoorden (-(t)je) zijn fout.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Een paar woorden die niet geaccepteerd worden: qua, cafe, dna, touche, bla, website
Damn, als ze 'je' had gemaakt (de e onder de j van 'dijen' plaatsen), had ze 5 punten in plaats van 4 behaald bij de laatste zet. En als ze haar laatste letter, de e, tussen de 'he' (hemd / dijen) en de 'n' (neen) had geplaatst, had ze 'heen' (7 punten) en 'en' (2 punten) gescoord. 9 punten in plaats van 4. Het zou dan dus eindigen met een gelijkspel?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb gewonnen van ma-en, niet goed gespeeld, wel gewonnen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |