Ah had je ook een invite gestuurd en die van jou declinedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup, ik.
Edit: En invite geplaatst.
Hen ik al gedaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ah had je ook een invite gestuurd en die van jou declined![]()
Maar je wil normal board dus? Stuur wel opnieuw dan.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Als je 72 uur geen zet doet verlies je toch automatisch?
Ik let pas sinds gistermiddag op de punten op het bord, zonder dat wordt winnen wel heel moeilijkquote:
Klopt, maar dan is de eerste ronde al afgelopen. Maar ik blijf hopen op een écht potje!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Als je 72 uur geen zet doet verlies je toch automatisch?
Ja, een 7 letter woord in het begin is altijd lekker. Maar met een blanke steen is dat al een stuk eenvoudiger...quote:
Dat is niet echt eerlijk lijkt me, als je tegenstander voorstaat en niet verder speelt tot de deadline zou deze winnen in jouw redenatie. Dan heb ik het niet over een paar uur natuurlijk, maar over een paar dagen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het zou natuurlijke het eerlijkst zijn als er evenveel beurten zijn geweest..
Maar in dat geval kan een potje dus enorm lang duren, want als je tegenstander eens in de 71 uur een woord speelt zal de resign regel niet worden toegepast.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik zou gewoon de resign regel hanteren inderdaad.
Dat is ook weer zo inderdaad... Hmmm...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:15 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Maar in dat geval kan een potje dus enorm lang duren, want als je tegenstander eens in de 71 uur een woord speelt zal de resign regel niet worden toegepast.
Het is lastig, maar voor de competitie wil je toch een soort van deadline hebben. Hoewel hoe het nu is er inderdaad misbruik van gemaakt kan worden: als je voor staat niet meer spelen tot de deadline...
Ik weet wel zeker dat iteejer geen misbruik maakt van de situatie, de beste man is gewoon erg druk. Ik denk dat het hem ontschoten is eerlijkgezegd. Neemt niet weg dat de competitie wel voorbereid moet zijn op een dergelijke situatie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:15 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Maar in dat geval kan een potje dus enorm lang duren, want als je tegenstander eens in de 71 uur een woord speelt zal de resign regel niet worden toegepast.
Het is lastig, maar voor de competitie wil je toch een soort van deadline hebben. Hoewel hoe het nu is er inderdaad misbruik van gemaakt kan worden: als je voor staat niet meer spelen tot de deadline...
Oh mijn opmerking was ook puur hypothetisch bedoeld en zeker geen beschuldiging naar iteejer of iemand anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat iteejer geen misbruik maakt van de situatie, de beste man is gewoon erg druk. Ik denk dat het hem ontschoten is eerlijkgezegd. Neemt niet weg dat de competitie wel voorbereid moet zijn op een dergelijke situatie.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat is niet echt eerlijk lijkt me, als je tegenstander voorstaat en niet verder speelt tot de deadline zou deze winnen in jouw redenatie. Dan heb ik het niet over een paar uur natuurlijk, maar over een paar dagen.
kom maar opquote:
Daar ben ik het nu roerend mee eens!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef Lutte het volgende:
Sowieso lijkt me het in dit geval handiger als l0we doorgaat omdat die de tijd wel heeft, iteejer zal het gewoon enorm druk hebben denk ik. Maar daar komen ze wel uit denk ik..
Da's eigenlijk het enige juiste antwoordquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Hij vind dat ik gewonnen heb omdat hij op resign heeft gedrukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |