Kloptquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een kleurnummer voor verf geloof ik.
Het is dus een vogel...quote:ral
Revolutionaire Arbeidersliga Belgische trotskistische partij ral («Oud-Frans) de -woord (mannelijk) rallen naam van een familie van watervogels, waartoe onder andere het waterhoentje behoort
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/ral
Kloptquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:33 schreef Anne het volgende:
c_a heeft gewonnen met 341 punten vs 335.
We zijn pas begonnen, dus je zult even moeten wachten. Natuurlijk kun je mensen altijd uitdagen voor een gewoon potje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:45 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik wil ook wel meedoen!!!!! Hoe, wat, wanneer, wie?
Je mag mij wel uitnodigen om te oefenenquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:45 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik wil ook wel meedoen!!!!! Hoe, wat, wanneer, wie?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:48 schreef Jeetjejom het volgende:
Dan wacht ik geduldig af en ga ik wat oefenen met mensen uit de OP,
Anne, je gaat de eerste worden!
Ik wilde net hetzelfde vragen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:50 schreef DaMart het volgende:
Benny gaf in het vorige topic geloof ik aan dat hij er deze week niet is, is er nu nog iemand die die spreadsheet bijhoudt voor het overzicht?
Iteejer en L0we hebben nog niet gespeeld he?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:30 schreef Lutte het volgende:
Ik zou de bevoegdheid moeten hebben ja, maar om de één of andere reden kan ik het toch niet aanpassen.
De knopjes staan er wel, maar ze zijn niet aanklikbaar zeg maarIk houd het in ieder geval bij in Excel, dus als iemand zijn tegenstander wil weten dan hoor ik het wel
Er is nog geen uitslag geweest in ieder gevalquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iteejer en L0we hebben nog niet gespeeld he?
We zijn bezig! Ik ben het weekend weggeweest, en nu zit ik te wachten tot iteejer een zet doetquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iteejer en L0we hebben nog niet gespeeld he?
Donequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:15 schreef tdrone het volgende:
nog iemand zin om met mij te spelen
naam: Tdrone
Zou je mijn winst tegen webcrowler ook kunnen toevoegen dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:30 schreef Lutte het volgende:
Ik zou de bevoegdheid moeten hebben ja, maar om de één of andere reden kan ik het toch niet aanpassen.
De knopjes staan er wel, maar ze zijn niet aanklikbaar zeg maarIk houd het in ieder geval bij in Excel, dus als iemand zijn tegenstander wil weten dan hoor ik het wel
Dat kan dus niet..quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zou je mijn winst tegen webcrowler ook kunnen toevoegen dan?Gewonnen met 377-362
Ooh ja, ik las het verkeerdquote:
Je kunt al verder met de volgende ronde als je wilt, charmed_angel is je tegenstander, haar naam op Wordfeud is: Faithy-Mirandaquote:
Ah, dan gaan wij elkaar dus treffenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:15 schreef Zinedinho het volgende:
Ik heb gewonnen van PeterFok met 422 - 294.
Zou iemand overigens mijn naam in het overzicht kunnen veranderen naar zinedinho (word ook mijn wf naam, lijkt me wel zo makkelijk)
en nog steeds geen zet...quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:59 schreef L0we het volgende:
[..]
We zijn bezig! Ik ben het weekend weggeweest, en nu zit ik te wachten tot iteejer een zet doet
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
Dit krijg je als je zoon je verslaving tekent:
[ afbeelding ]
ja ik ook, af en toe een andere tegenstander is vast goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben ook altijd vrij om uitgegaagd te worden.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:42 schreef maen het volgende:
[..]
ja ik ook, af en toe een andere tegenstander is vast goed
doe ik ook, maar die haken steeds af...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
Anders moet je gewoon een random tegenstander zoeken.
Dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef maen het volgende:
[..]
doe ik ook, maar die haken steeds af...heb daar nog geen potje mee uitgespeeld.
Je moet wel het tempo erin houden hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef maen het volgende:
[..]
doe ik ook, maar die haken steeds af...heb daar nog geen potje mee uitgespeeld.
Vandaag nieuwe rondes, nieuwe kansenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
Potverdikkeme had ik gister toch bijna nog even van D. gewonnen
Gedaan!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef maen het volgende:
[..]
maar toch, als er nog iemand wil spelen, invite maar!
wel 4 keer...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week anders 4 keer verloren hoor, waaronder mijn competitiewedstrijd
hmm, ik heb nog niets ontvangen.. ben je niet het streepje vergeten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:33 schreef L0we het volgende:
[..]
Gedaan!
Overigens nog steeds geen zet van iteejer... Tot wanneer hebben we?
Na 72 uur geen zet gedaan te hebben, verliest hij automagisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:33 schreef L0we het volgende:
[..]
Gedaan!
Overigens nog steeds geen zet van iteejer... Tot wanneer hebben we?
Het is mij 1 keer gelukt... de overige 4 potjes verloor ik van hemquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:42 schreef maen het volgende:
[..]
hmm, ik heb nog niets ontvangen.. ben je niet het streepje vergeten?
Dat weet ik ja, maar vroeg me meer af of er een bepaalde deadline isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Na 72 uur geen zet gedaan te hebben, verliest hij automagisch.Als je namelijk binnen 72 uur niet zet, dan resignd het programma voor je.
Morgenavond 23:59 uur sluit de eerste ronde, volgens de spreadsheetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:51 schreef L0we het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat weet ik ja, maar vroeg me meer af of er een bepaalde deadline is
hmm, en als je dan nog niet klaar bent?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgenavond 23:59 uur sluit de eerste ronde, volgens de spreadsheet.
Degene die dan voor staat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:55 schreef L0we het volgende:
[..]
hmm, en als je dan nog niet klaar bent?
Yup, ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:02 schreef Ayca het volgende:
Net gewonnen van fogel1. (454-270)
Is er al een winnaar bekend tussen RB666 en remlof?
Nee hoor, zodra hij rotstenen krijgt wordt het ineens moeilijk (zoals voor iedereen)quote:
Het zou natuurlijke het eerlijkst zijn als er evenveel beurten zijn geweest..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:57 schreef L0we het volgende:
lullig
Er zijn 3 woorden gespeeld, iteejer staat voor met 44-36
Vandaar dat ik ook verloren hadquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, zodra hij rotstenen krijgt wordt het ineens moeilijk (zoals voor iedereen)
of op zn minst meer dan 10quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het zou natuurlijke het eerlijkst zijn als er evenveel beurten zijn geweest..
Ah had je ook een invite gestuurd en die van jou declinedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup, ik.
Edit: En invite geplaatst.
Hen ik al gedaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ah had je ook een invite gestuurd en die van jou declined![]()
Maar je wil normal board dus? Stuur wel opnieuw dan.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Als je 72 uur geen zet doet verlies je toch automatisch?
Ik let pas sinds gistermiddag op de punten op het bord, zonder dat wordt winnen wel heel moeilijkquote:
Klopt, maar dan is de eerste ronde al afgelopen. Maar ik blijf hopen op een écht potje!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Als je 72 uur geen zet doet verlies je toch automatisch?
Ja, een 7 letter woord in het begin is altijd lekker. Maar met een blanke steen is dat al een stuk eenvoudiger...quote:
Dat is niet echt eerlijk lijkt me, als je tegenstander voorstaat en niet verder speelt tot de deadline zou deze winnen in jouw redenatie. Dan heb ik het niet over een paar uur natuurlijk, maar over een paar dagen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het zou natuurlijke het eerlijkst zijn als er evenveel beurten zijn geweest..
Maar in dat geval kan een potje dus enorm lang duren, want als je tegenstander eens in de 71 uur een woord speelt zal de resign regel niet worden toegepast.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik zou gewoon de resign regel hanteren inderdaad.
Dat is ook weer zo inderdaad... Hmmm...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:15 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Maar in dat geval kan een potje dus enorm lang duren, want als je tegenstander eens in de 71 uur een woord speelt zal de resign regel niet worden toegepast.
Het is lastig, maar voor de competitie wil je toch een soort van deadline hebben. Hoewel hoe het nu is er inderdaad misbruik van gemaakt kan worden: als je voor staat niet meer spelen tot de deadline...
Ik weet wel zeker dat iteejer geen misbruik maakt van de situatie, de beste man is gewoon erg druk. Ik denk dat het hem ontschoten is eerlijkgezegd. Neemt niet weg dat de competitie wel voorbereid moet zijn op een dergelijke situatie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:15 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Maar in dat geval kan een potje dus enorm lang duren, want als je tegenstander eens in de 71 uur een woord speelt zal de resign regel niet worden toegepast.
Het is lastig, maar voor de competitie wil je toch een soort van deadline hebben. Hoewel hoe het nu is er inderdaad misbruik van gemaakt kan worden: als je voor staat niet meer spelen tot de deadline...
Oh mijn opmerking was ook puur hypothetisch bedoeld en zeker geen beschuldiging naar iteejer of iemand anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat iteejer geen misbruik maakt van de situatie, de beste man is gewoon erg druk. Ik denk dat het hem ontschoten is eerlijkgezegd. Neemt niet weg dat de competitie wel voorbereid moet zijn op een dergelijke situatie.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat is niet echt eerlijk lijkt me, als je tegenstander voorstaat en niet verder speelt tot de deadline zou deze winnen in jouw redenatie. Dan heb ik het niet over een paar uur natuurlijk, maar over een paar dagen.
kom maar opquote:
Daar ben ik het nu roerend mee eens!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef Lutte het volgende:
Sowieso lijkt me het in dit geval handiger als l0we doorgaat omdat die de tijd wel heeft, iteejer zal het gewoon enorm druk hebben denk ik. Maar daar komen ze wel uit denk ik..
Da's eigenlijk het enige juiste antwoordquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
Hij vind dat ik gewonnen heb omdat hij op resign heeft gedrukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |