Dat merkte ik jaquote:
Ik ben van plan je in de volgende ronde te verslaan. Maar gun het je eerste tegenstander ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben nu 24 wedstrijden op rij ongeslagen. Mijn wordfeud usernaam is Twisted_Twiddler. Wie tegen mij wilt spelen, nodig mij uit!
Is gedaan. Thanksquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zou je mijn nick kunnen veranderen in "stofzuiger" blijkbaar is WF nick niet hetzelfde als game center nick![]()
Ik hoopte hier iets over de puntentelling te vinden, want ik ben scrabblen00b en zet verkeerd inquote:
Punten worden automatisch gedaan door Wordfeud.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoopte hier iets over de puntentelling te vinden, want ik ben scrabblen00b en zet verkeerd in
Staan er toch gewoon opquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoopte hier iets over de puntentelling te vinden, want ik ben scrabblen00b en zet verkeerd in
Ja dat weet ik allebei, maar het ging me om letters die zowel horizontaal als verticaal gebruikt worden, door het plaatsen van een letter. Dan gaat een letter 2 keer dacht ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Punten worden automatisch gedaan door Wordfeud.
Elke letter heeft zijn eigen waarde, maak een woord en tel de punten van de gebruikte letters bij elkaar op en je hebt de woordwaarde. En je hebt op het speelveld ook verschillende punten waardoor je de woordwaarde kunt verhogen, zoals een 2 of 3x woordwaarde of 2x / 3x letterwaarde.
Als je met jouw nieuwe woord door het ergens tegenaan te leggen nog een (nieuw) woord vormt telt dit hele woord ook mee ( de punten van de letters, niet eventuele waardes waar ze al op lagen)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik allebei, maar het ging me om letters die zowel horizontaal als verticaal gebruikt worden, door het plaatsen van een letter. Dan gaat een letter 2 keer dacht ik.
Ik heb 2 keer scrabble gespeeld en herinner me daar iets van, maar weet het niet meer...
Ah dus toch het hele nieuwe woord, niet enkel de nieuwe letter die het nieuwe woord vormde?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:16 schreef D. het volgende:
[..]
Als je met jouw nieuwe woord door het ergens tegenaan te leggen nog een (nieuw) woord vormt telt dit hele woord ook mee ( de punten van de letters, niet eventuele waardes waar ze al op lagen)
Correctquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dus toch het hele nieuwe woord, niet enkel de nieuwe letter die het nieuwe woord vormde?
Oke
Zie je dat je mijn vraag er niet bij had staanquote:
Ah, daarom duur je zo langquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit 5 potten tegelijk te doen, ik ben helemaal in m'n sas
Nou, omdat jij zo lang duurde ben ik 4 buiten de deur gaan zoekenquote:
Na een halve dag wachten ben ik toch maar boodschappen gaan doen jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou, omdat jij zo lang duurde ben ik 4 buiten de deur gaan zoeken
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:30 schreef D. het volgende:
[..]
Na een halve dag wachten ben ik toch maar boodschappen gaan doen ja
o.a.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
Welk woord kan je in vredesnaam wel met een Y maken wat geaccepteerd wordt?
Oh vandaarquote:
Volgende ronde doe je dus mee?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit 5 potten tegelijk te doen, ik ben helemaal in m'n sas
Misschien, het is wel fijn om nu 4 mindere kandidaten extra te hebben, want D. ramt me van het bord afquote:
Zeg, dadelijk staat oom agent hier aan de deur vanwege een aangifte van mishandelingquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien, het is wel fijn om nu 4 mindere kandidaten extra te hebben, want D. ramt me van het bord af
Tray, sexy,...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
Gayyyy?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v/3DwXw6znXPfy4
Doet ie sexy wel? Sex nietquote:
Hypen wordt ook goedgekeurdquote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:55 schreef Siegfried het volgende:
Zo irritant trouwens als ie goede woorden niet pakt
Merk ik vooral bij verkleinwoorden (-je) en meervoudsvormen (+n/en).quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:55 schreef Siegfried het volgende:
Zo irritant trouwens als ie goede woorden niet pakt
En sommige afkortingen pakt hij niet, terwijl sommige vage afkortingen weer wel mogen... net als sommige woorden trouwens, waarvan ik het idee heb dat ze officieel niet eens bestaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Merk ik vooral bij verkleinwoorden (-je) en meervoudsvormen (+n/en).
Dat mag ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:36 schreef D. het volgende:
Ik zie dat hierboven de verliezers melden verloren te hebben.
Moet ik Hara's post afwachten, of mag ik nu melden gewonnen te hebben en Hara dit laten bevestigen?
Had dat ff laten weten dan had ik niet in spanning hoeven blijven zittenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
Na de eerste zetten werd het al duidelijk dat D. ging winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |