Vuige Heiden dé ge er bent.quote:
Ik ging de woordjes al googlen...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:37 schreef Lutte het volgende:
Benny, doe maar braaf mee aan koetjes taalcursus, papa en mama kunnen geen ABN
1e: Politie?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan zal je wel Brabants moet kennen.
Petazzie?
Skruwsaus?
Skottelslet?
skruwsaus is uiensausquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ging de woordjes al googlen...
stamppot, vaatdoek en die ander(Skruwsaus) kan ik niet vinden
http://www.petazzie.nl/quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ging de woordjes al googlen...
stamppot, vaatdoek en die ander(Skruwsaus) kan ik niet vinden
3 maal foutquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1e: Politie?
2e: geen idee
3e: is al gezegd
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geef 'm morgen wel een schouderklopje met de woorden "ik ben trots op je" en een doordringende blik...
nu deze nog oplossen, laatste 2 zijn makkelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
maar ken weer wel:
- meulenair
- peejenstamp
- kot
e.d.
Bende gij nou hullemol van de pot gerukt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:40 schreef ValHallen het volgende:
Godver man, kies normale Brabantse woorden uit de volgende keer
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet altijd,
http://www.volkskrant.nl/(...)tergang-noemen.dhtml
dit was best grappig
Bakkesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bende gij nou hullemol van de pot gerukt?
[..]
niet altijd,
dit was best grappig
Ik weet die eerste ook nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
nu deze nog oplossen, laatste 2 zijn makkelijk
[..]
niet altijd,
dit was best grappig
20 augustus naar Denemarken toequote:
Epicquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet altijd,
dit was best grappig
Zeg edde gij uw pollen wel gewassen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bende gij nou hullemol van de pot gerukt?
Wa dachte gij danquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zeg edde gij uw pollen wel gewassen?
Trustequote:
Neequote:
Oh,quote:
quote:NL: Dit behoort tot de mogelijkheden!
Br: Dè ken!
NL: Hieromtrent kunnen wij u geen enkele zekerheid bieden!
Br: We witten ut nie!
NL: Zou u dat nog eens willen herhalen?
Br: Wè?
NL: Zulks ben ik geenszins van plan!
Br: Denkut toch nie!
NL: Ligt dat in de lijn der verwachtingen?
Br: Zu dè?
NL: Hiermee verwacht ik geen problemen te ondervinden!
Br: Hendig zat!
NL: Dit wordt door mij als bijzonder spijtig ervaren!
Br: Des sunt!
NL: Hetgeen u verteld, verbaasd mij ten zeerste!
Br: Wè zeddu nou?
NL: Deze informatie is geheel nieuw voor mij!
Br: Daor wik niks van!
NL: Het leven van een Brabander gaat niet over rozen!
Br: Tis wè!
NL: Ligt dat binnen het kader van uw bevoegdheden?
Br: Meudde gij dè wel?
NL: Kunt u mij een prognose geven van de winstcijfers?
Br: Wè schuift dè?
NL: Ik denk, dat het heel verstandig is om onze samenwerking te
beëindigen!
Br: Houdoe eej!
NL: Pardon, ik heb u niet goed verstaan; kunt u dat herhalen?
Br: Welluk?
NL: Daar zult u op generlei wijze achter kunnen komen!
Br: Witte tonnie !
NL: Weet u dat toevalligerwijs wel?
Br: Witte Gijt?
NL: Heeft u hiervan kennis genomen?
Br: Witte dè?
NL: Zou u dat niet meer willen herhalen?
Br: Bakkes!!!
NL: Zou ik een meter bier van u kunnen krijgen?
Br: Pils, en veul!
NL: U heeft drie pogingen om achter de waarheid te komen!
Br: Drie k'raaien!
NL: Indien u dat nogmaals uitvoert…
Br: Agge da doe…
NL: Ik zou u willen verzoeken, dit pand te verlaten!
Br: Maok da ge weg komt!
Lelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Confronterend, ongeveer 75% van wat ik op een dag zeg staat daartussen
+1.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Confronterend, ongeveer 75% van wat ik op een dag zeg staat daartussen
quote:NL: Zou ik een meter bier van u kunnen krijgen?
Br: Pils, en veul!
Moet je toch eens afleren als je correct Nederlands wilt spreken in alle mogelijke situaties.quote:
bakkesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:01 schreef ValHallen het volgende:
Br: Agge da doe…
Dit zeg ik echt veel te veel
Ik kan best fatsoenlijk Nederlands praten, maar niet als het niet nodig is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je toch eens afleren als je correct Nederlands wilt spreken in alle mogelijke situaties.
Ik dank mijn ouders op mijn knietjes dat ze mij wel fatsoenlijk Nederlands hebben opgevoed in tegenstelling tot anderen in mijn buurt die knauwen alsof het leven er vanaf hangt.
Accenten zijn sowieso tofquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
ik spreek alleen maar abn, had best wel een tof dialect willen beheersen, of een quircky accent
Ik praat een beetje drents, meppels en zwols.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
ik spreek alleen maar abn, had best wel een tof dialect willen beheersen, of een quircky accent
Dit dusquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kan best fatsoenlijk Nederlands praten, maar niet als het niet nodig is.
Beetje Gronings. Maarr niet veel, vind ik. Maar ik hoor het de 20e wel. Deze vraag moet ik niet stellen aan medegrunnigers.quote:
Begrijpelijk voor iedereen dan. Met minimale streek-invloeden.quote:
Dus als je met 'streek-invloeden' praat is het opeens niet meer beschaafd?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Begrijpelijk voor iedereen dan. Met minimale streek-invloeden.
Ey. Houdoe hé.quote:
Persoonlijk bekruipt mij een onprofessionele indruk wanneer ik Vodafone bel en ik een serie Limburgse G-tjes voorbij hoor komen. Maar wie ben ik?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus als je met 'streek-invloeden' praat is het opeens niet meer beschaafd?
Had het ook niet specifiek over jou hoorquote:
Ik praat geen ABN.quote:
Ik weet dat gewoon van mezelf.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Had het ook niet specifiek over jou hoor.
Gelukkig kan ik dat ook totaal niet scheiden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:17 schreef Renesite het volgende:
Als ik mij in een rechtszaak moet laten verdedigen door Mr. Zeroku en hij zegt tegen de rechter "Wè?" en "Wa zedde gij?" dan ga ik janken. Heul hard.
Volgens mij moet het ironie voorstellen, een taalnazi die een tag krijgt met een woord dat niet bestaatquote:
Het heeft wel ietsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij moet het ironie voorstellen, een taalnazi die een tag krijgt met een woord dat niet bestaat.
Jawel, ik noem een voorbeeld. Ook die SNS reclame kreeg ik iedere keer een traantje van.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik dat ook totaal niet scheiden.
Slaap lekker!quote:
Wa widde gij nie van et wurd 'veurbeuld'quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:23 schreef Zeroku het volgende:
Daarbij.
Ooit Theo Hiddema horen praten? Die praat ook kut. Wel een van de, zoniet de, beste strafpleiter van ons kikkerlandje.
Hullemol niks.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wa widde gij nie van et wurd 'veurbeuld'
Ik hecht meer waarde aan een beetje professionaliteit. Een strafpleiter met een wenkbrauwpiercing vind ik ook niet professioneel overkomen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hullemol niks.
Ik probeerde er alleen mee duidelijk te maken dat je uitspraak 'maar' een van de dingen is waar het om gaat en dat het met een degelijke inhoud niet erg van belang is hoe je het overbrengt.
Wenkbrauwpiercing is misschien wel iets té, maar sieraden c.q. een oorbel zou ik niet eens echt een probleem vinden. De uitstraling telt ook zeker mee, maar primair gaat het toch om de inhoud.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hecht meer waarde aan een beetje professionaliteit. Een strafpleiter met een wenkbrauwpiercing vind ik ook niet professioneel overkomen.
Sec wel. Maar oogopslag is vind ik veelzeggend.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wenkbrauwpiercing is misschien wel iets té, maar sieraden c.q. een oorbel zou ik niet eens echt een probleem vinden. De uitstraling telt ook zeker mee, maar primair gaat het toch om de inhoud.
Classy.quote:
Hmhm. En een verdomd goeie.quote:
Hmhm. Aan de andere kant zul je er, denk ik, ook niet op afgerekend worden. Op welke manier dan ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sec wel. Maar oogopslag is vind ik veelzeggend.
Tja.. ik zeg vaak: piercings tats en zo graag! Vet! Maar niet op echte zichtbare plaatsenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm. Aan de andere kant zul je er, denk ik, ook niet op afgerekend worden. Op welke manier dan ook.
Mja, tattoo's vind ik sowieso een no-go. Ondanks dat het asociale daar de laatste jaren wel flink vanaf is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja.. ik zeg vaak: piercings tats en zo graag! Vet! Maar niet op echte zichtbare plaatsen
QFT!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, tattoo's vind ik sowieso een no-go. Ondanks dat het asociale daar de laatste jaren wel flink vanaf is.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
QFT!
Ik vind het enerzijds wel jammer... maar sommigen zijn wel erg leuk, tof en soms ook wel een verrijking.
De mooisten vind ik kleine ietszeggende.
Nee. Ik loop ook vaak met een korte broek in de rechtbank! Of korte mouwen!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kwam ik gisteren tegen.
Zoiets is an sich wel tof. Maar niet in een rechtbank.
Nek?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Ik loop ook vaak met een korte broek in de rechtbank! Of korte mouwen!
Maar dit ding in je nek zetten is stom.
nou... als die maar niet zichtbaar is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nek?
Dit is een bovenarm.
Sowieso dingen in je nek zetten.
Jep, is ook zeker zo. Ik vraag me ook oprecht af waar mensen met sleeves, stretchers en mensen met tattoo's op hun hoofd (ja ik heb ze zien lopen) werken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
nou... als die maar niet zichtbaar is.
Had ik het vandaag nog met mijn vader over, die kwam (weer) een aantal nudisten tegen op de camping. "Een had zo'n spijker door zijn tepel!" zei-ie. Ik moest lachen en zei dat ik dat niet een gekke plek vind voor een tepel. "Waarom?". "Nou, omdat die niet zichtbaar is in professionele zin". Hij zag het neit zitten (duh) maar snapte mij wel.
Niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep, is ook zeker zo. Ik vraag me ook oprecht af waar mensen met sleeves, stretchers en mensen met tattoo's op hun hoofd (ja ik heb ze zien lopen) werken.
Nee 11 uur jullie tijdquote:
's avonds bedoel ikquote:
00:17quote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:25 schreef PatriQue89 het volgende:
What time is it where you aaahaaarreee
ja echt he, ik maakte gister praatje en vroeg het normaal, jochie van een jaar of 20, en echt 1 keer die boor in de muur zetten nu is het alweer 5 kwartier stil, de glasbak ga hem straks in mekaar rammenquote:
U snapt hemquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij moet het ironie voorstellen, een taalnazi die een tag krijgt met een woord dat niet bestaat.
dat schiet opquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:37 schreef Zeroku het volgende:
Wij hebben deze bestelling nog niet van onze leverancier ontvangen. De leverancier is verzocht alsnog zo spoedig mogelijk te leveren.
Jaquote:
Gaat lekker..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:10 schreef Zeroku het volgende:
Lachen man. Opeens ook de stekker van m'n laptop kapot.
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
staat mijn stem erop....
Hoi Lieven de rest
nomnonomquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Hongerrrr even sinaasappeltje eten!
haha arbeider!quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
staat mijn stem erop....
Hoi Lieven de rest
oh oke net zoiets als skypequote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:50 schreef iBenny het volgende:
[..]! Nee hoor
Daarmee kun je bellen
Omdat ook ik daar weleens behoefte aan hebquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar hoezo moet je getroost worden...
Een knuffel danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Omdat ook ik daar weleens behoefte aan heb![]()
Gewoon omdat het kan![]()
neequote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:38 schreef iBenny het volgende:
Do you want to go to the plage with me?
Ja, ik neem de koelbox mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:38 schreef iBenny het volgende:
Rebels hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:40 schreef PatriQue89 het volgende:
En eigenlijk moet ik ook nog een augurk )___!! ) Eten.. Maar da doe k nie
het ziekenhuisdieet..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:46 schreef Bellatrix het volgende:
augurken.![]()
Hoe heet dat dieet poes?
lijkt mij wel, anders kan je toch niet opladenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef Zeroku het volgende:
Als je een laptop koopt, zit er toch een adapter bij of niet?
http://www.0900-laptops.nl/laptops/2672/samsung-x125-ja02nl/
Hier bijvoorbeeld.
neequote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef Toverheks het volgende:
Patrique waar begin je aan dieet waarom, je bent goed zoals je bent hoor
oke niet meer hoor, beetje vet is altijd lekkerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
neegewoon even 15 eraf ofzo.. Dan vind ik t wel prima!
Ons gewoon niet geloven dus!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:06 schreef Zeroku het volgende:
Jep. Zat erbij, toch maar even voor de zekerheid gebeld.
Toch bedankt boefjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ons gewoon niet geloven dus!
echt he, we denken nog eens meequote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ons gewoon niet geloven dus!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:38 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.omroepbrabant.(...)d+Groeiend+Best.aspx
Het leven van een huisvrouw gaat nooit over rozen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:47 schreef Bellatrix het volgende:
Huis net aan kant. Vader en broer komen binnen >> teringzooi.
Byequote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:52 schreef Bellatrix het volgende:
Anyway bitches, ik ga PLL weer kijken, fuck it!
Klote zegquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:50 schreef ValHallen het volgende:
Ik haat lekke banden. Net 6 km gelopen op dunne All Stars.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:47 schreef Bellatrix het volgende:
Huis net aan kant. Vader en broer komen binnen >> teringzooi.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:38 schreef iBenny het volgende:
Okeee ik zie je zo, bij de zoetwaterdouches. Joe okee xoxoxoxoquote:
Tot zoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okeee ik zie je zo, bij de zoetwaterdouches. Joe okee xoxoxoxo
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hoeft niet meer op het potje?
Nein.quote:
Waarom gaan altijd de goeie dood?quote:
Die is al jaren ondood.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom gaan altijd de goeie dood?
Kan Patricia Paay niet dood gewoon?
Haaayquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:18 schreef heloef het volgende:
Goedemiddag ik kom jullie weer verblijden met mijn geweldige ik.
Ja precies... die reactiesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:55 schreef Laysa het volgende:
Goed topic hé Benny?...van dat Niertje....en mooi dat mensen er zo warm op reageren...
Verder zit ik lekker buiten mn SK boek te lezen...1408....Nog 1 verhaaltje en dan kom ik bij dat verhaal
Ik moet nog steeds herrie makenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:57 schreef ValHallen het volgende:
Kut met peren, ik moet nog steeds een rap schrijven.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Leuk.. Van die bejaarde grafmokkels die een bestelling willen doorgeven, wat 20 minutwen duurt
En alted un bietje chinees in de ketjap, ge kent me!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ahahahaha gij doet zeker ook altijd koffie in oe suiker!
Gekkie!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En alted un bietje chinees in de ketjap, ge kent me!
Dan ziet t zwart van de DJ's BWAHAHAHAHAquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:14 schreef heloef het volgende:
Ik ga op vakantie maandag!
Wel eerst een showtje doen met Viro.
Viro is heulemaal niet zo zwart.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan ziet t zwart van de DJ's BWAHAHAHAHA
Ach laat me, ik heb mijn lolbroek aangetrokken vandaag!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Viro is heulemaal niet zo zwart.
Ik ken van die echte roetnegers recht uit de bossen.
Zondag radiomarathon die 4 dagen duurt ofzo. Zaterdag ga ik naar gaypride.quote:
Duurt ie maar 2 dagen?quote:
Leukleukjesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zondag radiomarathon die 4 dagen duurt ofzo. Zaterdag ga ik naar gaypride.
De bedoeling was 3 maar dat lukte niet.quote:
Zaterdag om 00:00 begint het, maandag om 00:00 eindigt het. Het plan was om eerst de vrijdag ook nog te doen maar daar zijn ze vanaf gestapt. Geen idee waarom.quote:
Hmm hmm ja met dat probleem zit ik ook een beetje. Allemaal leuk heur, maar het moet niet allemaal te moeilijk worden, alleen maar om radio te maken. Nouja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
De bedoeling was 3 maar dat lukte niet.
Maar ik geen zin en geld om naar een dorp te gaan zonder treinstation, waarvan in weet dat ik op terugweg ergens ga verdwalen in een polder daar opzoek naar de metro.
Het is niet echt ideaal neequote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
De bedoeling was 3 maar dat lukte niet.
Maar ik geen zin en geld om naar een dorp te gaan zonder treinstation, waarvan in weet dat ik op terugweg ergens ga verdwalen in een polder daar opzoek naar de metro.
Oeh, oeh sushi.quote:
Masturbeermarathon.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:30 schreef ValHallen het volgende:
En het maakt niet uit wat voor marathon.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, ik eet vanavond een appel, twee tomaten, een beschuitje en een tartaartje
lekker met je voetjes van de vloer!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
Volgende keer een marathon in de Bakelse dancing.
Ik een bak sla met tonijn, lang leve dieet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, ik eet vanavond een appel, twee tomaten, een beschuitje en een tartaartje
Legendarische tentquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
Volgende keer een marathon in de Bakelse dancing.
Fap till you drop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |