ja heb al aan benny gevraagd of dit de TT kon wordenquote:
Kak ik was te laat.quote:
veel plezier!quote:
Hee Heks, wat las ik nou, word je oma?quote:
nee hoor, helemaal nietquote:
Zijn vrouw had toch een hersenbloeding gehad? Wel mooiquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:45 schreef Toverheks het volgende:
50.000 mensen in de Arena afscheid Edwin van de Saropbrengst gaat naar de hersenbloedingstichting ( maar dat wist ik al, werd niet gezegd door de journalist)
jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zijn vrouw had toch een hersenbloeding gehad? Wel mooi
Síndsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Beste Nederlandse keeper sinds Pieters Graafland, denk ik.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Beste Nederlandse keeper sinds Pieters Graafland, denk ik.
De alcohol komt er in door de gist, die de suikers in de honing en de rozijnen omzet in alcohol en CO2quote:
aha!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De alcohol komt er in door de gist, die de suikers in de honing en de rozijnen omzet in alcohol en CO2
v Breukelen ook natuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:48 schreef Toverheks het volgende:
Jan Jongbloed was goede keper, ook Piet schrijvers...
hoi hoi Gomi
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. ik ga even wat sporten jongen..
loeter!
whaha, ik ben nauwelijks te shockeren eigenlijk hahaquote:
Ik heb vandaag twee uur gewinkeld, dat telt wel als sport voor vandaagquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
loeter!
ah jongbloed heeft ons gewoon 2 wereldtitels gekost hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:48 schreef Toverheks het volgende:
Jan Jongbloed was goede keper, ook Piet schrijvers...
hoi hoi Gomi
ja winkelen is op zekers sporten!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb vandaag twee uur gewinkeld, dat telt wel als sport voor vandaag
Succes!
Vreemd genoeg zie ik dit als een uitdagingquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
whaha, ik ben nauwelijks te shockeren eigenlijk haha
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
loeter!
zwaai hier wat afquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
loeter!
Whehe, topsport! Normaal vind ik het vreselijk, maar vandaag was wel leuk, we hadden Ron en papa ergens gedumpt en mama en ik gingen winkelenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja winkelen is op zekers sporten!!
Winkelen
beter, want winkelen met mannen is echt niksquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whehe, topsport! Normaal vind ik het vreselijk, maar vandaag was wel leuk, we hadden Ron en papa ergens gedumpt en mama en ik gingen winkelen
ooow nie fijn niequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2011 19:59:21 ]
Nou had vandaag nog maar 1 boterham op, en had 's avonds dus nogal honger, heb ik 2 flinke borden pasta naar binnen geschoven.. en nu ben ik dus misselijkquote:
Ze mogen pakezel zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
beter, want winkelen met mannen is echt niks![]()
heb je wat leuks gekocht?
Oh dat ik geloof ik wel ja.. Hopelijk trekt het gauw weg!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou had vandaag nog maar 1 boterham op, en had 's avonds dus nogal honger, heb ik 2 flinke borden pasta naar binnen geschoven.. en nu ben ik dus misselijk
het misselijke gevoel schijnt weg te gaan als je cola drinkt, misschien dat proberen? Heb dit gehoord van 2 verpleegkundigen, dus ga ervan uit dat het wel klopt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou had vandaag nog maar 1 boterham op, en had 's avonds dus nogal honger, heb ik 2 flinke borden pasta naar binnen geschoven.. en nu ben ik dus misselijk
hihihi, ja, daar zijn ze wel goed voor jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze mogen pakezel zijn
Twee jurkjes en een blousje, nu nog even mooi weer alsjeblieft
Wij zaten met dit weer op een bootje op de Dieze, ik vol drama een roze cape aangedaan, Ron schaamde zich kapotquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
het misselijke gevoel schijnt weg te gaan als je cola drinkt, misschien dat proberen? Heb dit gehoord van 2 verpleegkundigen, dus ga ervan uit dat het wel klopt.
[..]
hihihi, ja, daar zijn ze wel goed voor ja![]()
leuk leuk! Mooi weer, sja.. 2 dagen en dan hoppa wéér regen
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga filmpje kijken
Tot later in de avond misschien
aah bedankt, zo maar een glaasje nemenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
het misselijke gevoel schijnt weg te gaan als je cola drinkt, misschien dat proberen? Heb dit gehoord van 2 verpleegkundigen, dus ga ervan uit dat het wel klopt.
Tschüss!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga filmpje kijken
Toedelsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga filmpje kijken
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
1 van de CV'ers? Wil 1 van jullie op de onderstaande linkjes klikkenDoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel heel erg 2001.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij zaten met dit weer op een bootje op de Dieze, ik vol drama een roze cape aangedaan, Ron schaamde zich kapot
Wat een baas is het ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:24 schreef roos85 het volgende:
Ik heb traantjes bij het afscheid van v/d Sar..
Dat zal ook wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou en,.. ik zweet me wel dood
Ik zie je al in je roze hupsbroekje naar Bil kijken. Whehehehquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou en,.. ik zweet me wel dood
ja toch!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie je al in je roze hupsbroekje naar Bil kijken. Wheheheh
*boks* ik ook nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:43 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb moeten googlen wie boer wim was. Ken hem niet.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:43 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb moeten googlen wie boer wim was. Ken hem niet.
Dat, maar ik heb niet gegoogled.quote:
Is met Gordon Ramsay, en de finale geloof ikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw is er nu iets?
Ik kijk normaal gesproken wel
*zet aan voor op de achtergrond*quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is met Gordon Ramsay, en de finale geloof ik
Tijd dat de Beeb weer eens met een serie begintquote:
En hierna Hell's Kitchenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
*zet aan voor op de achtergrond*
Thanks
wat lief dat je voor je mama kooktquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:58 schreef PatriQue89 het volgende:
PFOEF
Wat een work out
ben dood!
even koken voor mama, en dan douchen!
Ja, Ramsay is echt een baasquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kijkt ook
Ja daar lijkt het wel op
Wat?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jullie waren vandaag toch samen weg?
Ik kijk 2 dingen tegelijk... stream van Nederland3quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
geen masterchef?
hij gaat zo kotsen denk
Nja, zoiets..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jij wilt zeker dat ze op date gaan?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kijk 2 dingen tegelijk... stream van Nederland3
Normaal wel, maar die kuttv is opeens geblokkeerd hierquote:
Ziggo zeker?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Normaal wel, maar die kuttv is opeens geblokkeerd hier
wat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Normaal wel, maar die kuttv is opeens geblokkeerd hier
quote:
UPC, je hebt opeens een code nodig en niemand weet die meerquote:
Wat heb je voor mama Patje gekookt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
zo.. gekookt.. mn toetje (yoghurt met sinaasappel) klaargemaakt..
nu even douchen!
Die code is toch makkelijk te vinden?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
UPC, je hebt opeens een code nodig en niemand weet die meer.
Ik doe nog meer tegelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
En dan nog FOK!en? ze zeggen toch dat mannen geen 2 dingen tegelijkertijd kunnen
Whaha.. heel makkelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat heb je voor mama Patje gekookt?
TCquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WAAAT???
Zit je ook nog te rukken?
haha.. pwnd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een donut met mierenhagelslag
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
OMNOMNOMNOMNOMNOMNOMNOMNOMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een donut met mierenhagelslagC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een donut met mierenhagelslag
Die leg je ook gewoon op straat voo de foto?![]()
Hij smaakte oud dus mag het naar buiten voor de vogelsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Die leg je ook gewoon op straat voo de foto?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij smaakte oud dus mag het naar buiten voor de vogels
Niet die code.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die code is toch makkelijk te vinden?
Plaats zoeken en daar staat de code achter
trusten heksjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker mensen ben even druk druk en nog eens druk
Ohwquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
is niet te zien op foto.. sorry benny!
Trusten!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker mensen ben even druk druk en nog eens druk
Okequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
1 oktober mag je met me douchen, dan zie je hoe nat ik kan zijn!
Ik hield me in...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. had minstensverwacht..
tegenvallerr!
Ik ben vandaag al buiten de dorpsgrenzen geweest, het is een begin!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Breek eerst maar eens uit uit VegHEL en ga maar eens afspreken!
NEEEEEEquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al buiten de dorpsgrenzen geweest, het is een begin!
Als je ook nog een grote mond hebt moet je blij zijn als je in het hondenhok magquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
nee dat niet, ik had drie man beveiliging bij me
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga weer beginnen bij seizoen 1 van Flikken Maastricht
doei
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je ook nog een grote mond hebt moet je blij zijn als je in het hondenhok magIk deed een hele mooie editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Byebyequote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
doei
Veel plezier!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
doei
Wie.quote:
bazenshow over 4 meiden in modder!quote:
Wuut?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
bazenshow over 4 meiden in modder!
[ afbeelding ]
Klinkt als een show die ik moet zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
bazenshow over 4 meiden in modder!
[ afbeelding ]
Haha nee, gaat over een groepje vriendinnen, eentje wordt vermoord, en dan krijgen ze ineens allerlei berichtjes van iemand genaamd A. die zegt dat hun geheimen openbaar worden gemaakt!quote:
Klinkt leukquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha nee, gaat over een groepje vriendinnen, eentje wordt vermoord, en dan krijgen ze ineens allerlei berichtjes van iemand genaamd A. die zegt dat hun geheimen openbaar worden gemaakt!
Hysterische serie.
Nog niet! Ze zijn nu bij seizoen 2 in Amerika.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klinkt leuk![]()
Is het ook in Nederland op tv?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Facadeboek in een notendop.
Jaquote:
Preciesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een braboquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:31 schreef Zeroku het volgende:
Godverdomme.
M'n zus ging BBQ'en. Ons mam ging net bij d'r op bezoek en nu brengt ze echt zowat een kilo vlees mee wat over was.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Hihiquote:
Niemand durft zo diep af te dalenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
Waarom hebben we dan nog nooit een meet in Brabant gehad?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Huisjesmeet is in Braboland. En alle meets die daar op volgen ook. Tot het einde der tijden.
oh noesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Huisjesmeet is in Braboland. En alle meets die daar op volgen ook. Tot het einde der tijden.
Strak plan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
das waar, je hebt gelijk... maar dat wordt dan ook een bazenmeetquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Kommen sie auch auf Brabant?quote:
quote:
Gebied waar ik woon heeft een identiteitscrisis. We zijn Gelderlanders maar voelen ons Brabanders. Ik weet hoe de Basken zich voelen.quote:
Walen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:41 schreef ValHallen het volgende:
En de Koerden. En de Walen. En de Joden.
Ik zal mijn paspoort opzoeken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Klopt, ik heb helemaal niks met Doetinchem en Arnhemquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
Gelderland is echt zo'n schim van een provincie. Een soort secundaire kleur.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
even m'n inentingen regelen voor we naar brabant afzakken
Mooi. Maar depressief as fuck.quote:
Wa hedde ge bestelt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
m´n pakketje is in rotterdam, morgen is het er
die interface, hij heeft een gitaar input en een line input, dus ik kan er dus die LP´s mee streamen, en gitaar spelen op m´n laptopquote:
Ow dat pakketje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die interface, hij heeft een gitaar input en een line input, dus ik kan er dus die LP´s mee streamen, en gitaar spelen op m´n laptop
Mijn sig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:58 schreef ValHallen het volgende:
Dit is echt heel lang mijn favoriete AM nummer geweest
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:14 schreef iBenny het volgende:
Dit is mijn broertje die zijn vriendin uitwoont
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:14 schreef iBenny het volgende:
Dit is mijn broertje die zijn vriendin uitwoont
Klootzak, ik krijg je nog wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:17 schreef iBenny het volgende:
Ohw wacht... ik hoop dat-ie dit niet leest![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
mijn zusje had tenminste nog de degelijkhed om muziek aan te zetten
Hij leest mee?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:17 schreef iBenny het volgende:
Ohw wacht... ik hoop dat-ie dit niet leest![]()
Ik zit maar in 2 topicsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik erg was met mijn overal FOK!ken
VH mag zich dan een Brabo noemenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gebied waar ik woon heeft een identiteitscrisis. We zijn Gelderlanders maar voelen ons Brabanders. Ik weet hoe de Basken zich voelen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop het niet... ik weet wel dat-ie een account heeft
Nee.quote:
Ik geef 'm morgen wel een schouderklopje met de woorden "ik ben trots op je" en een doordringende blik...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan nog, dan weet ie dat het de volgende keer iets stiller moet.:Y
Dan zal je wel Brabants moet kennen.quote:
Dat zegt mij ook niksquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan zal je wel Brabants moet kennen.
Petazzie?
Skruwsaus?
Skottelslet?
Stampertjequote:
Wattes?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan zal je wel Brabants moet kennen.
Petazzie?
Skruwsaus?
Skottelslet?