Hmhm. Aan de andere kant zul je er, denk ik, ook niet op afgerekend worden. Op welke manier dan ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sec wel. Maar oogopslag is vind ik veelzeggend.
Tja.. ik zeg vaak: piercings tats en zo graag! Vet! Maar niet op echte zichtbare plaatsenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm. Aan de andere kant zul je er, denk ik, ook niet op afgerekend worden. Op welke manier dan ook.
Mja, tattoo's vind ik sowieso een no-go. Ondanks dat het asociale daar de laatste jaren wel flink vanaf is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja.. ik zeg vaak: piercings tats en zo graag! Vet! Maar niet op echte zichtbare plaatsen
QFT!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, tattoo's vind ik sowieso een no-go. Ondanks dat het asociale daar de laatste jaren wel flink vanaf is.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
QFT!
Ik vind het enerzijds wel jammer... maar sommigen zijn wel erg leuk, tof en soms ook wel een verrijking.
De mooisten vind ik kleine ietszeggende.
Nee. Ik loop ook vaak met een korte broek in de rechtbank! Of korte mouwen!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kwam ik gisteren tegen.
Zoiets is an sich wel tof. Maar niet in een rechtbank.
Nek?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Ik loop ook vaak met een korte broek in de rechtbank! Of korte mouwen!
Maar dit ding in je nek zetten is stom.
nou... als die maar niet zichtbaar is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nek?
Dit is een bovenarm.
Sowieso dingen in je nek zetten.
Jep, is ook zeker zo. Ik vraag me ook oprecht af waar mensen met sleeves, stretchers en mensen met tattoo's op hun hoofd (ja ik heb ze zien lopen) werken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
nou... als die maar niet zichtbaar is.
Had ik het vandaag nog met mijn vader over, die kwam (weer) een aantal nudisten tegen op de camping. "Een had zo'n spijker door zijn tepel!" zei-ie. Ik moest lachen en zei dat ik dat niet een gekke plek vind voor een tepel. "Waarom?". "Nou, omdat die niet zichtbaar is in professionele zin". Hij zag het neit zitten (duh) maar snapte mij wel.
Niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep, is ook zeker zo. Ik vraag me ook oprecht af waar mensen met sleeves, stretchers en mensen met tattoo's op hun hoofd (ja ik heb ze zien lopen) werken.
Nee 11 uur jullie tijdquote:
's avonds bedoel ikquote:
00:17quote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:25 schreef PatriQue89 het volgende:
What time is it where you aaahaaarreee
ja echt he, ik maakte gister praatje en vroeg het normaal, jochie van een jaar of 20, en echt 1 keer die boor in de muur zetten nu is het alweer 5 kwartier stil, de glasbak ga hem straks in mekaar rammenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |