Ik praat geen ABN.quote:
Ik weet dat gewoon van mezelf.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Had het ook niet specifiek over jou hoor.
Gelukkig kan ik dat ook totaal niet scheiden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:17 schreef Renesite het volgende:
Als ik mij in een rechtszaak moet laten verdedigen door Mr. Zeroku en hij zegt tegen de rechter "Wè?" en "Wa zedde gij?" dan ga ik janken. Heul hard.
Volgens mij moet het ironie voorstellen, een taalnazi die een tag krijgt met een woord dat niet bestaatquote:
Het heeft wel ietsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij moet het ironie voorstellen, een taalnazi die een tag krijgt met een woord dat niet bestaat.
Jawel, ik noem een voorbeeld. Ook die SNS reclame kreeg ik iedere keer een traantje van.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik dat ook totaal niet scheiden.
Slaap lekker!quote:
Wa widde gij nie van et wurd 'veurbeuld'quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:23 schreef Zeroku het volgende:
Daarbij.
Ooit Theo Hiddema horen praten? Die praat ook kut. Wel een van de, zoniet de, beste strafpleiter van ons kikkerlandje.
Hullemol niks.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wa widde gij nie van et wurd 'veurbeuld'
Ik hecht meer waarde aan een beetje professionaliteit. Een strafpleiter met een wenkbrauwpiercing vind ik ook niet professioneel overkomen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hullemol niks.
Ik probeerde er alleen mee duidelijk te maken dat je uitspraak 'maar' een van de dingen is waar het om gaat en dat het met een degelijke inhoud niet erg van belang is hoe je het overbrengt.
Wenkbrauwpiercing is misschien wel iets té, maar sieraden c.q. een oorbel zou ik niet eens echt een probleem vinden. De uitstraling telt ook zeker mee, maar primair gaat het toch om de inhoud.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hecht meer waarde aan een beetje professionaliteit. Een strafpleiter met een wenkbrauwpiercing vind ik ook niet professioneel overkomen.
Sec wel. Maar oogopslag is vind ik veelzeggend.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wenkbrauwpiercing is misschien wel iets té, maar sieraden c.q. een oorbel zou ik niet eens echt een probleem vinden. De uitstraling telt ook zeker mee, maar primair gaat het toch om de inhoud.
Classy.quote:
Hmhm. En een verdomd goeie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |