abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 22:34:08 #1
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100250745
0s.gif
Vorig deel: Wachten op het tweede streepje deel 196

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:

26 augustus Ladyblack (08-2010)
26 augustus Clauwhee
26 augustus Skoap
26 augustus: Zoë23
02 september Marjolijntje
04 september Lijnloos
11 september covie
15 september jaantje_

Winks
Fenne
Dananana
frummeltje86 (12-2010)
Kolonia (04-2009)
papillion
Thistleweed

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 26-08-2011 08:02:46 ]
pi_100251899
Ik vind dat er in dit topic minstens 2x 2 streepjes geplast moeten worden! :Y
pi_100251940
Nou geef het goede voorbeeld dan maar Lijnloos :P
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_100252388
Tja, graag! Nog ff afwachten :p
pi_100253563
Mag mijn NOD op 26aug?

LB: ja klopt! Zijn een paar dagen weg geweest om t te vieren :D

Vandaag dipje mbt zwanger worden.. Zit nu ronde 6
In t begin niet bedacht dat t veel afwachten zou zijn:P...

Dananana: wel fijn zo'n positieve flow idd hihi

Lijkt me dat je door tempen meer bezig bent met t zwanger worden of valt t mee?
pi_100260802
Marjolijntje hoe is het bij jou gesteld dan? :D
Nog 3 dagen!!

26 augustus wordt helemaal een spannende dag, 4 NOD's als daar geen zwangere tussen zit weet ik het ook niet meer. :s)
pi_100260863
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 23:33 schreef Zoë23 het volgende:
Mag mijn NOD op 26aug?

LB: ja klopt! Zijn een paar dagen weg geweest om t te vieren :D

Vandaag dipje mbt zwanger worden.. Zit nu ronde 6
In t begin niet bedacht dat t veel afwachten zou zijn:P...

Dananana: wel fijn zo'n positieve flow idd hihi

Lijkt me dat je door tempen meer bezig bent met t zwanger worden of valt t mee?
Je NOD staat in de OP! En nog gefeliciteerd!!

En tja, het is niet voor iedereen veel afwachten, maar voor een groot deel helaas ook wel...
Mijn vriend de statisticus had een heel mooie opmerking: de kans wordt elke maand groter dat het een keer raak is natuurlijk ^O^
pi_100260942
Zoë ben je getrouwd dan? Volgens mij heb ik dat even gemist!

GEFELICITEERD! :D *O* ^)
pi_100260966
Ah Zoe, van harte nog! ^)
pi_100262488
Zoe nog van harte gefeliciteerd! Je gaat gewoon nu officieel als stel zwanger worden ;)

Oke, nu ben ik zelf even hyper de pieper. Een innestelingsbloeding kan toch vanaf ongeveer 'n week na de ovulatie komen? Ben gister opeens echt een klein beetje bloed verloren. Absoluut veel te weinig om te denken aan een menstruatie, en het hield ook zo spontaan als het kwam weer op.
Nu hoop ik natuurlijk iets te hard dat dit een teken van een bevruchting-->innesteling -->zwangerschap is :P
  woensdag 3 augustus 2011 @ 10:27:58 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100262638
Lijkt er dan wel op papillion :Y

Lekker broeden dan maar he ^O^
pi_100262663
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:06 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Je NOD staat in de OP! En nog gefeliciteerd!!

En tja, het is niet voor iedereen veel afwachten, maar voor een groot deel helaas ook wel...
Mijn vriend de statisticus had een heel mooie opmerking: de kans wordt elke maand groter dat het een keer raak is natuurlijk ^O^
Ah das positief LB :D ^O^

Bedankt v de felicitaties :*, we zijn gereg.partners. Wil graag trouwen als ik een kleintje heb O+ lijkt me zo mooi!
Vriendlief heeft gezegt dat als we na een jr (in mrt) niet zwanger zijn, we eerst gaan trouwen. Dat vond ik ook wel erg lief van m :)

Spannend Papilion!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 10:33:21 #13
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100262752
Oeh, spannend Papillion! Dat klinkt goed!

En nog gefeliciteerd Zoe! Een mooi vooruitzicht!
pi_100262846
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 10:22 schreef papillion het volgende:
Zoe nog van harte gefeliciteerd! Je gaat gewoon nu officieel als stel zwanger worden ;)

Oke, nu ben ik zelf even hyper de pieper. Een innestelingsbloeding kan toch vanaf ongeveer 'n week na de ovulatie komen? Ben gister opeens echt een klein beetje bloed verloren. Absoluut veel te weinig om te denken aan een menstruatie, en het hield ook zo spontaan als het kwam weer op.
Nu hoop ik natuurlijk iets te hard dat dit een teken van een bevruchting-->innesteling -->zwangerschap is :P
oooh dat is spannend! Het zou maar zo kunnen O+
Wanneer mag je testen dan?

En LB zo is het maar net! Zo moeten we ook maar blijven denken :Y
pi_100262897
Pappillion, da's inderdaad positief! Hopelijk is dat gewoon bloed van een ienieminie eitje dat zich lekker nesteld in jouw baarmoeder O+ Inderdaad goed broeden nu!
pi_100263132
bedankt frummeltje! :D

wil streepjes zien! *O* lekker broeden papilion :D :)
pi_100268135
Zoë ik ben er toch wel heel veel mee bezig hoor :) maar idd als je en gaat tempen en dan ook tijdens de ei-leg periode ook nog de testen doet dan is het wel veel.. maarja.. als het werkt is het het meer dan waard! *O*
pi_100269697
Op de vraag wanneer ik mag testen, ik weet het niet goed. Ik durf vooral niet te vroeg te testen. Al de afgelopen nods kwamen later dan verwacht dus ik denk eigenlijk dat ik gewoon moet concluderen dat mijn cyclus tegenwoordig wat langer wil zijn. Mijn eisprong was op/bij/rond de 24ste, op basis daarvan had ik besloten dat ik de 10 een eerste test mag doen.
pi_100270151
Frummeltje, Clauwheee en Zoe, balen dat het nu niet gelukt is! :*

Papillion ik duim ook voor jou!!
pi_100277924
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
Skoap, je staat er bij!
Dankje wel
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_100277967
spannend Papillion, ik ga voor je duimen!
pi_100278591
mijn vriendin in juni op 18de ongesteld
in juli op 31ste juli

Normaal is haar cyclus 30 dagen..

Is haar NOD nu dus 30 augustus???
(normaal is het rond de 18de)
pi_100281338
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 17:34 schreef Ninedarts het volgende:
mijn vriendin in juni op 18de ongesteld
in juli op 31ste juli

Normaal is haar cyclus 30 dagen..

Is haar NOD nu dus 30 augustus???
(normaal is het rond de 18de)
Ik zou als ik haar was (of jou for that matter) een gemiddelde uitrekenen van afgelopen cycli en daarvan uitgaan. Maar dat ben ik. Ze kan het evt. ook invullen op fertilityfriend. Dan hoeft ze niet per se te tempen. Of een app op d'r telefoon zetten? Mits smartphone in bezit.
pi_100289620
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:14 schreef dananana het volgende:
Zoë ik ben er toch wel heel veel mee bezig hoor :) maar idd als je en gaat tempen en dan ook tijdens de ei-leg periode ook nog de testen doet dan is het wel veel.. maarja.. als het werkt is het het meer dan waard! *O*
Ja precies. Ik wil het nog 1x alleen met ovu testen doen, we hebben nu vakantie dus genoeg klustijd :P
Na onze vakantie kan m'n lief niet zoveel thuis zijn, dan is tempen misschien handiger om zo meer gericht te klussen?

Als je tempt, hoe weet je dan wanneer het een goed moment is om te klussen?
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:25:11 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100292046
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:43 schreef Zoë23 het volgende:
Als je tempt, hoe weet je dan wanneer het een goed moment is om te klussen?
Dan trap je een heleboel lol vanaf het eind van je menstruatie tot aan de dag dat je temperatuur ineens hoger is oO<
pi_100294850
hahaha LB dat is idd volgens mij wel de beste en leukste methode :P

Ik ben ook pas net gestart, maar ik heb de ovu testen aangehouden als richtlijn voor het ideale moment om doelgericht lol te maken ;) en daarnaast heb ik via FF hele mail cursussen ontvangen waarin ook over slijm gesproken werd, wat ook weer een indicatie is.

Na 2 maanden FF ben je volgens mij een behoorlijke expert in het zwanger worden.. nu nog het daadwerkelijk zijn :Y
  donderdag 4 augustus 2011 @ 09:39:24 #27
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100304938
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:18 schreef dananana het volgende:
hahaha LB dat is idd volgens mij wel de beste en leukste methode :P

Ik ben ook pas net gestart, maar ik heb de ovu testen aangehouden als richtlijn voor het ideale moment om doelgericht lol te maken ;) en daarnaast heb ik via FF hele mail cursussen ontvangen waarin ook over slijm gesproken werd, wat ook weer een indicatie is.

Na 2 maanden FF ben je volgens mij een behoorlijke expert in het zwanger worden.. nu nog het daadwerkelijk zijn :Y
Nu ik er zo op terugkijk, merk ik wel dat ik er enorm veel mee bezig ben geweest het afgelopen halfjaar. Door precies te weten hoe en wat raakte ik eigenlijk alleen maar gefrustreerd. Ik denk niet dat dat bevorderlijk is geweest voor mijn vruchtbaarheid ;)

Hopelijk lukt het je om naast dat alles er toch enigszins rustig onder te blijven. Natuurlijk geen garantie dat het dan wel lukt, maar toch... :P
pi_100306434
hehe, ik herken wel het er veel en wellicht teveel mee bezig zijn. Maar uiteindelijk moet je toch echt een manier vinden die voor jezelf werkt. Het klussen rondom mijn effectieve dagen ervaren we allebei echt enorm veel als een daad met liefde. Natuurlijk is het rot als je weet dat het een maand even niet kan op de juiste dagen, maar dan weet ik diep van binnen wel waarom het niet is gelukt die maand. Als ik zo terug kijk op alle maanden dan heb ik daar meer vrede mee dan met de maanden waarbij we effectief hebben geklust en het niet is gelukt.
pi_100307316
Hehe LB :P das helemaal goed natuurlijk :)
pi_100307514
Ik ben er ook ontzettend veel mee bezig. Maar vooral geestelijk dat ik de hele tijd informatie bij elkaar neuzel op internet en er veel aan denk. De tijd schiet niet op, vanmorgen een soort steek gevoeld en dan denk ik misschien nestelt hij zich nu wel in :') Maar voorheen had ik ook gewoon wel steekjes hier en daar.

Zelf natuurlijk pas net 2 maanden gestopt maar de eerste maand tel ik niet mee.Dus ik moet nog kijken hoe het volgende week valt als ik wel ongesteld wordt. Mijn maandelijks terugkerende puistje komt al opzetten }:| al is hij wel erg vroeg.

Maar tempen en ovu tests wil ik toch pas later gaan proberen als het nodig is.
pi_100319557
App gedownload op Iphone voor menustruatie kalender etc

Ovulatie is op 22 augustus dus dat is ook NOD??
  donderdag 4 augustus 2011 @ 17:16:21 #32
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_100319707
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 17:12 schreef Ninedarts het volgende:

Nee die volgt meestal 14 dgn later, ovulatie is de eisprong, dus dan is de beste tijd om sex te hebben..

voor de meiden in die vreselijke wachtweken :* dat er maar snel een streepjes regen volgt

* weer stiekem wegsluipt
Be happy with the little things in life
pi_100323250
quote:

Op basis van wat je eerder zei: een cyclus van 30 dagen en eerste dag ongesteld op 31 juli:

Tussen ongeveer 12 en 21 augustus flink klussen. (om de dag)
16 augustus haar ovulatie

30 augustus zou ze weer ongesteld moeten worden dus is dat haar NOD

Wij klussen in ieder geval 2 weken om de dag :@ zit je sowieso goed denk ik dan.
Bij jullie misschien ook niet verkeerd omdat haar cyclus deze maand zo lang was.

Ik snap alleen niet hoe jij er op bent gekomen dat 22 augustus haar ovulatie is?
pi_100328394
Vreemd eigenlijk he.. de klustijd flitst voorbij.. dan kom je in de wachtstand en die duurt maaaaanden (voor je gevoel dan he :P )

Tussen mijn eigen uitgerekende NOD en die van FF zit 2 dagen verschil waarbij FF later is.. ik vraag me af of ik op mn handen kan zitten tot die tijd of dat ik zwicht en gewoon op mijn eigen NODje ga testen :?
Ondertussen ben ik mezelf nog steeds heel erg rationeel wijs aan het maken dat ik me niet zo druk moet maken en dat het deze maand toch niet gaat worden :7

@ninedarts kijk anders bijv. op de site van sensitest onder ovulatie berekenen.. kun je de eerste dag van de laatste ongesteldheid invoeren, de normale duur van de cyclus en dan rolt zowel de mogelijke ovulatie en mogelijke bevallingsdatum er zo uit ^O^
pi_100328946
quote:

Ninedarts, de ovulatie (eisprong) is op 22 augustus volgens dat ding, doordat hij uitgaat waarschijnlijk van de vorige periode (die zo extra lang duurde). De NOD is dus 14 dagen later (puur gemiddeld en normaal gezien). Maar aangezien deze keer zo lang duurde zou ik gewoon de ovulatietesten goed in de gaten houden en inderdaad tussen 12 en 25 veel klussen (maar om de dag inderdaad)... De NOD zou ik tussen de 30 augustus en 5 augustus ongeveer verwachten... Succes!
pi_100343727
Hmm even duimen voor Marjoleintje dat ze zwanger van vakantie terug komt *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door covie op 05-08-2011 09:24:50 ]
pi_100345279
*O* ahh ja covie! *duimuim*

dananana; mmm ja wacht tijd duurd idd lang!
heb voor ovu meer last van piekeren dan na ovu.. dan ben ik vooral
erg benieuwd enzo.

je kunt ook afwachten tot je symptomen hebt oid voor je op je NOD gaat testen, of je kunt tussen jou NOD en die van FF testen, middenweg zegmaar :9
pi_100346163
Lijkt wel alsof de afgelopen week al een maand duurt.
Gelukkig over 2 uur vakantie *O*

Maar Zoë ik zit ook een beetje op te letten op symptomen.
Alleen ik denk dat ik me anders voel doordat ik er op let.

De ene dag denk ik echt ja ik ben zwanger hoor!! En de andere dag ben ik er net zo zeker van dat het niet zo is. Gek wordt je er van 8)7
pi_100348449
vakantie is altijd lekker :s)
al plannen voor je vakantie?misschien duurd t wachten dan niet meer zo lang *O*

pff ja symptomen.. ik laat me er niet meer door blij/verdrietig maken,afgelopen cyclus was een goede les :+ ! maar voor een ander kan t wel helemaal kloppen, dus wie weet!

hoop dat we hier snel weer een streepjesregen krijgen :Y *O*
pi_100349151
Ik ben hier even wat minder. Merk dat ik er lang niet zoveel mee bezig ben/wil zijn als sommigen hier...bevalt mij gewoon beter. En misschien dat we de komende ronde ook even rustig aan doen in verband met nog een vakantie half/eind sept (en ik een prille eventuele zwangerschap dan minder fijn vind). Maar dat laten we even afhangen van gevoel. Ik lees wel gewoon mee!
pi_100352059
Ja we gaan nog wel 2 weken weg, mijn klusweek valt net precies daarin.
Alleen vanwege de omstandigheden waarin we dan zitten weet ik niet of het er echt van komt.
Dus ik hou er vast rekening mee dat het volgende maand sowieso niet wat wordt.

Jouw cyclus was denk ik voor mij zelfs een goede les :+

Clauwheee ik snap wel wat je bedoeld hoor. Volgens mij is het ook beter om er minder mee bezig te zijn, want je maakt jezelf alleen maar gek.

Maar aan de andere kant is het ook zo leuk en spannend allemaal O+
pi_100366769
hihi die symptomen zeggen me dat ik al maanden zwanger moet zijn :P FF bevestigd me wat dat betreft dan ook alleen maar weer.. maar als ik dan terug denk aan de voorgaande maanden heb ik elke keer wel dingen gevoeld waardoor ik dacht dat ik zwanger zou zijn :Y Opschrijven wat je voelt is wat dat betreft best praktisch.

Ik vond het met name de eerste maanden leuk en spannend.. toen kwam een periode van pure frustratie en nu zit ik er relatief relaxed in als ik niet moe ben :O
Ongeduldig zijn is geen goede eigenschap als je zwanger wilt worden |:( Ik leer er wel veel van hoor!

Covie best een uitdaging om creatief om te gaan met eventuele mogelijkheden :D
pi_100367407
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:24 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben hier even wat minder. Merk dat ik er lang niet zoveel mee bezig ben/wil zijn als sommigen hier...bevalt mij gewoon beter. En misschien dat we de komende ronde ook even rustig aan doen in verband met nog een vakantie half/eind sept (en ik een prille eventuele zwangerschap dan minder fijn vind). Maar dat laten we even afhangen van gevoel. Ik lees wel gewoon mee!
Ik heb dat dus precies zo... ik lees hier nog wel mee, maar verder probeer ik me zo min mogelijk druk te maken rondom het zwanger worden. We hebben gewoon netjes rond de goede dagen geklust en nu probeer ik effe rust te nemen.... Alleen mijn man begrijpt het nog niet helemaal en blijft stevast elke avond vragen of ik al zwanger ben... :+
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 01:19:37 #44
279894 winka
There is no place like home..
pi_100380298
Haha zelfde hier :D
Ik heb nu eigenlijk de middenweg gevonden.. ik spiek soms even in het topic. Ben er nu eindelijk op de juiste manier mee bezig.

Ik was er op een gegeven moment echt klaar mee dat ik zo obsessief met het zwanger worden bezig was. Alles draaide erom.. Nu geniet ik weer van mijn leventje want wie weet hoe lang het nog kan duren :) Het goede nieuws is dat mijn cyclus weer net zo is voordat we begonnen, deze keer zelfs op het uur af 28 dagen :o

Mag mijn nod op 30 augustus :)
pi_100380614
Hehe, ik ben vooral gewoon alleen hier obsessief in het topic. IRL valt het eigenlijk nog wel mee, maar het is gewoon wel lekker hier er even helemaal wel of niet mee bezig te zijn.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 01:39:29 #46
279894 winka
pi_100380894
Het is voor jou nu even spannend he Papi :Y Hoop dat het raak is, het klinkt in ieder gevak goed, ik hoop dat je de 10e een 2e streepke plast ^O^
Ik moet trouwens wel toegeven dat ik de dagen voordat ik ongesteld moet worden er wél heel erg mee bezig ben. Er realistisch over nadenken lukt dan niet meer ;)
pi_100399455
Dit is voor mij (en ik denk voor de meesten) ook de enige plek waar je er lekker ongegeneerd over kan praten.Behalve mijn vriend weet in ieder geval niemand om ons heen dat we er mee bezig zijn.

Ik zou natuurlijk wel een vriendin in vertrouwen kunnen nemen, maar diegene is er (in mijn geval) sowieso niet mee bezig. Dus daar kan je dan ook niet aan vragen hoe zij dingen ervaart.

Gelukkig functioneer ik nog prima, dus zo erg zal het nog niet zijn. :P

@Danana ik denk dat we inderdaad creatief zullen moeten zijn. We zitten straks met familie in een gehorig vakantiehuis :+

Papilon spannend hoor!! Deze week dus zeker 5 die kans maken *O*
pi_100404208
Dat wordt dan heel creatief en vooral stil zijn Covie ;)

Hier zitten de klusdagen er weer op en begint het grote wachten...
Las nog iets over het ermee bezig zijn. Ik moet zeggen dat ik er momenteel wel veel mee bezig ben maar het is nu nog allemaal heel nieuw en spannend. En bovenal is het zo dat ik al heel lang heel graag wil en nu eindelijk mag :)
Ach ik zal er vanzelf wel een goede modus in vinden, al hoop ik eigenlijk dat dat niet nodig is en dat ik dan al gewoon zwanger ben... en ' legaal' over baby's, kinderwagens enz mag praten.
pi_100430961
Roosje succes met wachten! Tegen de tijd dat het is gelukt vergeten we allemaal net zo snel weer hoe obsessief we er mee bezig konden zijn of is het opeens allemaal gerechtvaardigd :D

Hier is vanochtend gewoon spontaan opeens zonder voortekenen de }) gekomen. Ik had toen ik het doorkreeg echt zo iets van "dus... waar komt dat vandaan ? :? " . Het kwam echt zo opeens al vroeg en ik had kwa kwaaltjes eigenlijk niets gemerkt dat ik zelfs nu nog niet eens er van kan balen ofzo, ben nog steeds vooral verbaasd.
pi_100440639
Roosje succes met wachten!

Papillion, dat is even een tegenvaller zeg! Is het qua hoeveelheid bloed wel hetzelfde als normaal? Misschien is het anders toch wat anders!

Lijnloos hoe is het met jou?? Morgen je NOD!
pi_100451249
Vraagje: ik zit nu een paar dagen (max 4 dagen) na mijn verwachte eisprong, maar ben sindsdien erg misselijk. Vanmorgen zo'n goedkope twee in een doosje Kruidvat test gedaan, veel te vroeg natuurlijk, maar hij gaf na 5 min een licht streepje. Nu, na een half uur is de streep 'duidelijk' te zien.
Is dit nou echt? Dat kan toch niet na 4 dagen? Kan het indrogen zijn?

[ Bericht 15% gewijzigd door Quiztet op 08-08-2011 07:39:55 ]
pi_100451578
Hmm lijkt me wel erg snel, maar kan het niet zijn dat je eisprong al een week eerder is geweest?
In dat geval een voorzichtige *O*
Ik zou gewoon de komende dagen blijven testen, hij zou dan steeds duidelijker moeten worden?

Ik ken verder de term indrogen niet. :?

Oooh Fenne en Lijnloos hoe staat het er mee :D
  maandag 8 augustus 2011 @ 08:32:42 #53
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100451611
Dat is inderdaad erg vroeg positief! Zou niet kunnen kloppen met de ovulatie. Die is dan eerder geweest... Op welke cyclusdag zit je nu?
pi_100451640
18 juli was de eerste dag van mijn vorige menstruatie, mijn cyclus is normaal 30 dagen, soms een uitschieter naar 32. Ik had mijn menstruatie toen de 16e verwacht.
Met indrogen bedoel ik of het ook een streepje van het drogen van de test kan zijn.
pi_100451834
Ineens een cyclus van maar 23/24 dagen? En dus wel zwanger?

Ik zou er gewoon nog even 1 proberen.
2 vals positieve lijkt me nl erg sterk.
pi_100451855
Quiztet, als 18 juli je ongesteldheid inging en je na (wat normaal kan zijn) 14 dagen eisprong had, dan zou je nu een week later zitten. Het is nogsteeds heel erg vroeg, maar het kan maar zo. Ik zou gewoon effe afwachten, ben je volgende week nog niet ongesteld, dan nog es een testje doen. Indrogen kan best, maar dan wel na uuuuuuren, niet na 5 minuten al joh..

Oh, mijn NOD is volgens mijn berekeningen pas morgen geloof ik, maar goed... Ik heb me de hele maand voorgenomen effe wat relaxter de doen, even niet zo erg er mee bezig te zijn. Heb 2 keer getempt en 1 keer een ovutestje en die waren allen goed voor het timen van het klussen zeg maar. Hoe ik me nu voel? AAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhh.... ik probeer er zo niet mee bezig te zijn, dat het nu ongeveer het enige is waar ik aan denk. Ik denk dat het zich heeft opgespaard om nu de laatste dag eruit te komen. Ik voel verder niks, tja verkouden maar dat telt niet :+

I'll keep you posted ;)
pi_100452636
Dankjewel meiden, fijn dat jullie me antwoord willen geven ondanks dat ik zo dit topic binnenwals.

Ik test van de week nog een keer, hoewel ik nu natuurlijk meteen weer een test wil doen. :-)

@Lijnloos: lastig is dat, en wat duurt de dag dan lang he. Ga je morgen testen? Ik wens je in elk geval een dag vol afleiding. :*
pi_100452773
Tnx Quiztet, jij ook succe smet wachten. Is het trouwens ook jullie plan/wens om zwanger te worden? Ik weet nog niet of ik morgen ga testen, misschien morgenavond als ik nog niet ongesteld ben, maar ik heb nog 1 testje liggen thuis en die wil ik liever niet nutteloos verspillen zeg maar. Genoeg afleiding op zich, gewoon werkdagje vandaag en vanavond lekker hobbyen. Morgen met de kleine meid naar het CB (waar ook de vlos zit) en weer werken.
pi_100453289
Ja, het is onze wens om zwanger te worden, maar dit zou wel erg rap zijn. Durf er niet op te vertrouwen.
Fijn dat je genoeg afleiding hebt, dat helpt wel vind ik altijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Quiztet op 08-08-2011 10:19:10 ]
pi_100454796
Quiztet, de teststreep moet even dik zijn als de controle streep.
Ik heb ook zo'n test gehad en helaas was die toen negatief, want de testen erna gaven geen tweede streepje.
Maar ik duim dat je toch snel een 2e streepje plast.

Lijnloos, voor jou duim ik ook! Er moeten wat meer zwangeren bijkomen in Z&G!! :)
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_100455452
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 08:53 schreef Lijnloos het volgende:
Quiztet, als 18 juli je ongesteldheid inging en je na (wat normaal kan zijn) 14 dagen eisprong had, dan zou je nu een week later zitten. Het is nogsteeds heel erg vroeg, maar het kan maar zo. Ik zou gewoon effe afwachten, ben je volgende week nog niet ongesteld, dan nog es een testje doen. Indrogen kan best, maar dan wel na uuuuuuren, niet na 5 minuten al joh..

Oh, mijn NOD is volgens mijn berekeningen pas morgen geloof ik, maar goed... Ik heb me de hele maand voorgenomen effe wat relaxter de doen, even niet zo erg er mee bezig te zijn. Heb 2 keer getempt en 1 keer een ovutestje en die waren allen goed voor het timen van het klussen zeg maar. Hoe ik me nu voel? AAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhh.... ik probeer er zo niet mee bezig te zijn, dat het nu ongeveer het enige is waar ik aan denk. Ik denk dat het zich heeft opgespaard om nu de laatste dag eruit te komen. Ik voel verder niks, tja verkouden maar dat telt niet :+

I'll keep you posted ;)
Hihi wel spannend!
Ik duim!

Quiztet: hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt! (en 2streepjes!)

Deze week m'n ovu als t goed is. Vanaf morgen begin ik met ovu testen.
We hebben vakantie dus kunnen mooi klussen ;)
pi_100456672
Ik heb over LB gedroomd! :o. Volgens mijn droom ben je volgende maand zwanger, maar hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. :+.

Oh, en we deden allebei mee aan een zangwedstrijd en ik zat in één of ander stom hotel waar kamer 401 op de vijfde verdieping was, maar wat dat allemaal betekent weet ik niet zo goed.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_100456890
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb over LB gedroomd! :o. Volgens mijn droom ben je volgende maand zwanger, maar hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. :+.

Oh, en we deden allebei mee aan een zangwedstrijd en ik zat in één of ander stom hotel waar kamer 401 op de vijfde verdieping was, maar wat dat allemaal betekent weet ik niet zo goed.

_O- (o hai, ja ik lurk... :@ )
Kwak
pi_100457935
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 11:01 schreef CrazyMoon het volgende:
Quiztet, de teststreep moet even dik zijn als de controle streep.
Ik heb ook zo'n test gehad en helaas was die toen negatief, want de testen erna gaven geen tweede streepje.
Maar ik duim dat je toch snel een 2e streepje plast.

Lijnloos, voor jou duim ik ook! Er moeten wat meer zwangeren bijkomen in Z&G!! :)
Net getest, geen tweede streepje idd, maar als ik vergelijk met de testen van mijn zoon heb ik nooit twee even dikke strepen gehad. Afwachten maar, meer kan ik er niet aan doen.
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:31:15 #65
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100459485
quote:

:D O+

Ik hoop dat je gelijk hebt O+
En hoi Kwak :W ook al rammelende eierstokken? oO<
pi_100459632
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:31 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

:D O+

Ik hoop dat je gelijk hebt O+
En hoi Kwak :W ook al rammelende eierstokken? oO<
nee, dat nog net niet :P
Kwak
pi_100459667
Mijn NOD is zojuist mijn WOD geworden :( Fijn ook als je op je werk zit en er geen rekening mee hebt gehouden....

Mag mijn nieuwe WODNOD naar 4 september?

[ Bericht 11% gewijzigd door Lijnloos op 08-08-2011 13:46:09 ]
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:39:17 #68
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100459765
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:36 schreef Lijnloos het volgende:
Mijn NOD is zojuist mijn WOD geworden :( Fijn ook als je op je werk zit en er geen rekening mee hebt gehouden....
Ah Lijnloos... -O- je relaxte houding is niet beloond dus. Hoop dat je het toch de volgende ronde weer relaxt kun houden :*

En that reminds me, ik moet nog steeds wat maandverband in mn kluisje op werk gaan leggen :X inderdaad erg vervelend als je onverwacht al ongesteld wordt!
pi_100462300
Nee he Lijnloos, wat jammer. -O-
pi_100462716
quote:

_O- Dat zou mooi zijn zeg!

Balen Lijnloos :(
Wat een gedoe hier, bewijst maar weer dat het niet uitmaakt wat je wel of niet voelt. Het is echt gewoon afwachten. :(

Nu nog even Marjoleintje en Fenne afwachten. Dat zullen we morgen wel horen?
pi_100463286
Balen Lijnloos :*
pi_100466301
:{

:* lijnloos..

ik ga LB's advies opvolgen ;p
mn vriend vind t geloof ik niet zo leuk om lustobject te zijn haha ~O>
pi_100474599
bleh Lijnloos wat balen!

Hier ist ook niet best :( eerste tekenen van }) zijn heeeeel lichtjes doorgekomen terwijl mijn nod pas vant weekend zou zijn :?

Quiztet hopelijk heb jij toch meer geluk! *O*
pi_100476424
Nou ja zeg... ik had eigenlijk wat anders verwacht van een streepjesregen ;(

Ook een :* voor jou dananana
pi_100479028
Lijnloos -O- . En nog zo plotseling ook, vervelend... Dananana, ook balen voor jou!

Hopelijk komt de droom van DaD uit ^O^ (lijkt me wel vreemd, zo'n droom :D ).

Quiztet, sterkte met afwachten, en welkom hier!
pi_100483676
Lijnloos, balen zeg!! :*

Dananana, hopelijk zet het niet door!
pi_100509529
Net met mijn O+ afgesproken dat ik donderdagmorgen ga testen als er geen ongi komt.
Ik wilde eigenlijk vrijdagmorgen pas, maar dan gaan we op vakantie dus dat is denk ik niet zo'n geschikt moment.

Tot nu toe trouwens geen symptomen van wat dan ook, dus ik wacht maar af.
Begin alleen een beetje zenuwachtig te worden.
pi_100516086
Spannend Covie!

Ik ben ook weer thuis. Ik had afgelopen vrijdag mijn NOD, maar de maandag ervoor al flink ongesteld geworden. Dat was wel flink balen en een huilbui, maar we gaan weer verder. Op naar de volgende ronde.
Mijn NOD mag naar 2 september
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_100517221
Spannend covie!

Ah min marjolijntje.. :*..
Wel een fijne vakantie gehad hoop ik
pi_100518119
Aaah jammer Marjolijntje ;(
Idd hopen dat je toch een leuke vakantie hebt gehad!
pi_100520379
Vakantie was wel okay :) Het was vooral heel hard werken :P Vrijwilligerswerk bij Castlefest. Maar het was vooral heel gezellig! En het biertje 's avonds (wat nu gewoon weer kon) was ook prettig.
Volgende week klusweek, dat schiet ook snel op dan. En mn NOD 2 dagen voor mijn 'echte' vakantie. Spannend allemaal hoor.
pi_100526687
Heeft het doorgezet Dananana?

Jammer Marjolijntje, ik duim voor de volgende ronde.

Nog twee nachtjes Covie, spannend hoorQ
pi_100526979
hoe is het bij jou Quiztet? al een nieuwe test gedaan?

Mijn kruidvattest zag er ook zo uit en al bij 3wk4d dus ook erg vroeg!
pi_100527057
Verkeerde topic!
pi_100527347
reactie op niets :)
pi_100529705
He shit, nog een lijntje zonder streepjes... :( Zo schiet het niet op meiden... Strepen willen we!!! *O* *doetstreepjesdansje!*
pi_100530460
Sjit beide Lijntjes.. Vooralsnog niemand door met twee streepies -O-.
pi_100536259
Ik sta zo ontzettend in dubio of ik zal testen of niet. Ben best huiverig voor het CrazyMoon effect, maar ook erg nieuwsgierig. Ik test sowieso zondag, maar weet zeker dat ik morgenochtend 'zal ik?' denk. Vooral als ik weer zo misselijk ben.
3wkn4dgn ben ik ook nog niet, zit nu op dag 22 van mijn cyclus.
pi_100541887
Marlijntje wat balen!! :*

Quiztet, lastig hoor! Ik zou wellicht toch nog proberen even te wachten. Als de test zondag weer positief is, dan lijkt me dat goed nieuws!!

Als het goed is, heb ik ergens tussen nu en het einde van de week mijn eisprong. Ben benieuwd of mijn LF nu langer is door het gebruik van de Etos-pillen...! Ik hoop het zo!!
  † In Memoriam † woensdag 10 augustus 2011 @ 12:55:32 #90
309370 Nanadu
pi_100547661
Nog niemand twee streepjes ;(

Ben benieuwd of je LF nu langer duurt Labello en of Covie dan twee streepjes plast.

Voor mij is het wachten nu ook begonnen, zit nu op dag 29 van mijn eerste cyclus zonder pil. Ik kan dus elk moment ongesteld worden, maar het kan ook nog even duren :{ De afgelopen weken was ik er nog niet heel erg mee bezig, maar nu het wachten begint spookt het toch meer door mijn hoofd. Ik weet dat de kans erg klein is dat ik meteen zwanger ben, maar toch....
pi_100550380
Nanadu het kan ook in 1 keer raak zijn he! ;) Ik duim in ieder geval voor je!

Ik probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn, maar dat is soms ook weleens lastig hoor! Er zijn momenten dat ik ECHT niet kan wachten!
pi_100553740
Hier nog steeds geen })
Alleen als ik even niks doe dan ben ik stront zenuwachtig dus hou mezelf de hele dag bezig.

Nou nanadu ben benieuwd! Wat labelloo zegt het kan inderdaad in 1x raak zijn!!

Labelloo ik hoop ook dat die pillen helpen, dat zou natuurlijk heel fijn zijn.\
Maar ik hoop ook dat je ze niet te lang hoeft te slikken ;)
pi_100553902
spannend covie! Je NOD is vandaag zie ik! Wanneer ga je een test doen?
pi_100561172
Mijn vriendin was even een weekendje weg met vriendinnen

Haar NOD is dus 31 augustus

Nu gaan we weer richten op zwanger worden

Hopelijk dat de 2de maand ook zo spannend word als 1e maand
pi_100561314
Lijnloos en marjolijntje jammer dat het bij jullie ook niet is gelukt :( Balen dat voor beiden de timing niet echt super was, maar marjolijntje iig fijn dat je een biertje hebt kunnen pakken op castlefest.

Spannend hoor nanandu, na het stoppen van de pil kan het helaas alle kanten opgaan. We hopen natuurlijk voor je dat het de juiste kant is ;) Welke kant het ook mag zijn ik gun je snel uitsluitsel zodat je je niet te nerveus hoeft te maken.

Labello, ik duim voor je dat de pillen zijn werk doen!

Covie, spannend hoor!!!

Quiztet, pff ik kan me voorstellen dat je van zon vroeg streepje nerveus word. Test vooral niet eerder dan dat je er klaar voor bent, maar test ook gewoon als je je er happy bij voelt. Rond de NOD zou je normaal elke 2 dagen wel een verdubbeling van HCG hebben dus het ook in je streepjes moeten kunnen zien. Dat is wellicht nog iets waar je wat aan hebt als je wilt beslissen wanneer je gaat testen. Succes met wachten in ieder geval. Het is wel tof als je meteen door kunt vliegen naar het andere topic!

Ranzig spoiler, klik dus ook gewoon niet als je niet van details houd. Ben dus gewoon duidelijk klaar voor een nieuwe maand. Geen twijfel over mogelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100567580
Covie! Ik ben heel hard aan het duimen voor je nu hoor!

En sorry, ik wals er even overheen. Maar volgens mij begint het er nu een beetje in te slaan dat het vorige keer weer niet gelukt is. Ben echt behoorlijk sipjes vandaag. Maarja. Kop omhoog en doorgaan!
pi_100574680
:* voor je marjolijntje, je maar gewoon lekker laten verwennen door manlief vandaag en morgen!
pi_100575158
Een clearblue waar je heel vaag heul HEUL vaag een verticaal streepje ziet

Echt onder het licht houden en de test beetje draaien dan zie je hem.... Maar moet je wel heel goed kijken

Wat dan? Met een paar dagen nog een keer? Of is dat het ingeprinte lijntje?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:51:59 #99
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_100575398
Da's 50/50

Laat es zien!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_100586805
Even aan ons laten zien zodat we kunnen oordelen. :7.
En morgen of later vandaag nog een keer proberen?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_100587702
;( Hier kwam er niet meer dan een teststreep in beeld.

Papillion, ik durfte eerst niet te kijken want om de één of andere reden dacht ik dat er een ranzige foto onder zat :') maar het viel mee.

Nanadu hoe is het bij jou?

Marjolijntje een :* voor jou. Het is ook balen, en een paar dagen sip zijn mag best toch. Als je daarna er maar weer met frisse moed er voor gaat ;)

Iom ik weet niet hoe dat met die cb testen is. Maar ik heb dus net bij die van de kv gezien dat negatief ook echt HEUEUEUL wit is. Als je daar ook maar iets van een streepje ziet is het gewoon raak volgens mij.

Het lijkt mij dat dat bij zo een dure cb test dan ook het geval is?
pi_100602830
He, wat ontzettend jammer Covie. Echt sip.

Net als voor Marjolijntje, voor jullie allebei een :*

Laat eens zien lom, ik ben benieuwd.

Hier getest met een Sensitest, niks, noppes, nada. Ik blijf een beetje misselijk 's morgens en mijn NOD is volgende week woens- of donderdag pas, dus ik heb nog wel een pietsie hoop.

CrazyMoon, je had dus gelijk, ik had een vals positieve test. Het leek me ook wel heel heel erg vroeg.
pi_100604421
Het is op een foto niet eens te zien. Zo vaag is hij. Ik moet overigens zondag of volgende week donderdag ongesteld worden.

Sensitest die ik meteen daarna gedaan heb met hetzelfde 'plasje' was negatief.
pi_100604849
Ha, lopen wij gelijk iom? Dat is grappig. Mijn vorige menstruatie begon de 18e en ik heb een cyclus van 30 dagen.

Ik zou het zondag weer proberen als ik jou was trouwens.

[ Bericht 22% gewijzigd door Quiztet op 11-08-2011 16:25:53 ]
pi_100605897
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:15 schreef Quiztet het volgende:
Ha, lopen wij gelijk iom? Dat is grappig. Mijn vorige menstruatie begon de 18e en ik heb een cyclus van 30 dagen.

Ik zou het zondag weer proberen als ik jou was trouwens.
Ik denk het. Heel erg onregelmatig.

Zondag inderdaad nog maar een keer proberen. Maar een heel licht streepje moet toch door iets komen? Hij is echt alleen te zien in het licht. Kwam na een minuut of 2 tevoorschijn en ziet er nu een dag later nog net zo uit. Als je de test snel bekijkt zou je zeggen niet zwanger.
pi_100606261
Jammer quiztet, had natuurlijk wat anders gehoopt voor je. Maar het is nog vroeg, hopelijk volgende week weer 2 streepjes maar dan een echte positieve test!

Voor jou ook iom!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_100612802
Jeetje, wat jammer dat het niemand deze ronde mee lijkt te zitten -O- .
iom en Quiztet, voor jullie duim ik nog even door, het kán nog :Y !
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2011 @ 20:07:02 #108
309370 Nanadu
pi_100613850
Ik ben nog niet ongesteld Covie, maar dat zegt mij nog niet zoveel. twee jaar terug toen we voor ons eerste kindje gingen had ik ook steeds een cyclus van rond de 35 a 40 dagen. Voorlopig zal ik dus nog geen test doen, ook al ben ik toch een beetje benieuwd :o

Jammer dat je nog geen tweede streepje hebt geplast Covie, heb je al wat tekenen?

iom en quiztet voor jullie blijft het spannend!
pi_100618630
Zo dat is wel erg lang zeg!!
Dan kan je beter nog even afwachten inderdaad.. hoe lastig het ook is :{

Ik heb zelf nog steeds nergens last van.. morgen op vakantie en ik had wel graag gewild dat ik dan in elk geval wist hoe het er voor staat. Maar heb toch besloten om zaterdag pas weer te testen als ik dan nog niet ongi ben. Dus ik ga op pad met 2 tests en een doos ob's. Nu hopen dat die doos dicht mag blijven ;)

Nou Nanadu, iom en Quiztet ik blijf voor jullie duimen. Ik hoop sowieso dat er over 2 weken een paar uit dit topic naar z&g zijn geschopt ;) :Y
  † In Memoriam † vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:48:31 #110
309370 Nanadu
pi_100654004
Fijne vakantie alvast Covie, hopen dat je met leuk nieuws terug komt.

Ik ben nog niet ongesteld (nu op dag 31), maar voel wel steeds krampen (al 2 dagen) alsof het kan beginnen. Mijn cyclussen bij de eerste keer proberen waren inderdaad lang en dat was vaak erg frustrerend. Nu heb ik mij er wel op ingesteld. Ik ga dan ook zeker niet eerder testen dan volgend weekend.
pi_100654119
Ik hoop dat je fijn zwanger terug komt Covie!
Nanadu, ook voor jou duim ik nog even verder.
pi_100674233
hier niets aan de hand. De test van vanmorgen was negatief. Overigens na 10 minuten positief (kruidvat) maar je mag hem tot 5 min aflezen en toen was er echt niets te zien.

Ik moet morgen ongesteld worden, of donderdag. Ik heb niet echt een regelmatige cyclus.
pi_100674268
Hup naar de streepjes allemaal! *O* zal wel goed op gang komen na de vakantie hopen we maar :P

Weten jullie toevallig of artsen nog bepaalde pillen 'verplichten' in het zelf proberen tijdperk?
Uiteraard slik ik al braaf ruim 10 maanden foliumzuur maar ik vroeg me af of er vanuit dokters nog gezegd kan worden dat je bijv. een paar maanden bepaalde vitaminen moet gaan slikken voor hij/zij eventuele verdere stappen met je wilt gaan zetten.

}) begint al weer af te nemen en ik begin weer soort en met uit te kijken naar de volgende ronde :Y Nieuwe ronde nieuwe kansen maar weer he! *O*
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:49:40 #114
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_100674806
Hallo allemaal! Ik kom me hier dan ook maar eens melden. Twijfelde een beetje tussen dit topic en het 'als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat' topic maar uiteindelijk besloten om toch maar positief voor hier te kiezen! Mijn verhaal:
- september 2009 gestopt met de pil na ong.10 jaar (ik stopte omdat ik veel last had van tussentijdse bloedingen en eigenlijk wel 'pilmoe' was)
- pas eerste menstruatie gekregen in maart 2010 na een kuur primolut
- juli 2010 lichte menstruatie en augustus 2010 brak de hel los :'), nog nooit zo vreselijk ongesteld geweest. Vervolgens oktober 2010 weer menstruatie en daarna pas weer januari en februari 2011.

Hierna duurde het erg lang voordat er weer iets gebeurde dus ik ben uiteindelijk toch maar naar de huisarts gegaan. Inmiddels was onze kinderwens steeds groter geworden en zouden we erg graag een kleintje willen. Zij verwees me door naar de gynaecoloog waar ik (ja, ik heb last van uitstelgedrag ;) ) in mei naar toe ben gegaan. Toevallig was ik toen ongesteld. Ze heeft meteen een inwendige echo gedaan (was ik niet op voorbereid :')) en vermoedde meteen PCOS. Om meteen spijkers met koppen te slaan moest mijn vriend een zaadtest ondergaan en werd er bij mij bloedgeprikt om mijn hormoonwaarden te checken. Uit de zaadtest kwam niks geks (gelukkig!), met mijn uitslagen kon de gynaecoloog inderdaad bevestigen dat ik PCOS heb. Omdat wij dus een kinderwens hebben wilde de gyn meteen gaan starten met medicatie om ervoor te zorgen dat er netjes een ei rijpt en vervolgens een eisprong plaats vind. Hier zijn wij ook voor gegaan en inmiddels zit ik op dag 22 van mijn eerste cyclus met clomid. Er is braaf een ei aan het 'rijpen' en alles ziet er tot nu toe goed uit. Morgen of maandag zal waarschijnlijk mijn eisprong plaatsvinden dus we mogen flink aan de klus (aldus de echoscopiste :D). Heel spannend dus :).

Heel verhaal maar aangezien onze omgeving van niks weet is het fijn om het even van mij af te kunnen typen. Ik hoop dat we allemaal snel door kunnen naar Z&G! Op naar 2 streepjes :)
pi_100675172
jeetje tante soesa wat een verhaal!
Spannende tijden zeg! Klusze ;)

en hopelijk mag je gelijk door naar z&g *O*
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 15:45:39 #116
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_100678278
Thanks dananana! Ik hoop dat de volgende ronde jou ook die gewenste streepjes biedt :)
pi_100679749
Gister weer begonnen met bevruchten van eitje.... Weer afwachten dus...
pi_100682978
Welkom tante soesa! Spannend allemaal hoor, ik hoop dat je snel 2 streepjes plast!

Hier vandaag een hoop gerommel in mn onderbuik. Alsof ik ongesteld moet worden. Ik vind het raar, ongesteld ben ik net geweest, qua cyclus zit ik op dag 13 en mn eisprong zou pas over een dag of 6 moeten zijn.
Nouja, vreemd weer.
pi_100684534
Welkom tante soesa!

Hier pos. Ovu test op woensdag. 3weken vakantie gehad nu dus genoeg kunnen klussen :P

Mmm marjolijntje vervelend zo'n gevoel in je onderbuik..
pi_100704183
Fijne vakantie Covie, ik duim dat je extra gevuld terug komt! ;-)
Succes met klussen Ninedarts!
En jij succes met wachten Zoë!
Welkom tante Soesa!
Gaat het al wat beter met je buik Marjolijntje?

Hier vanmorgen een blanco test (nouja,een streepje te weinig in elk geval). Net als iom. Heb jij nog wel hoop? Hier ongesteldheidsgevoel, dus ik verwacht eerlijk gezegd niks meer.
pi_100707579
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 06:09 schreef Quiztet het volgende:
Fijne vakantie Covie, ik duim dat je extra gevuld terug komt! ;-)
Succes met klussen Ninedarts!
En jij succes met wachten Zoë!
Welkom tante Soesa!
Gaat het al wat beter met je buik Marjolijntje?

Hier vanmorgen een blanco test (nouja,een streepje te weinig in elk geval). Net als iom. Heb jij nog wel hoop? Hier ongesteldheidsgevoel, dus ik verwacht eerlijk gezegd niks meer.
Ik voel niets. Nou ja niets dat lijkt op ongesteldheid. Ik ga nog steeds uit van 32 dagen en dat is dus donderdag. Doe misschien morgen weer een test.

Clearblue gaf eerder deze week een heeeeeel vaag lijntje. Binnen 2 minuten. Maar de sensitest is blanco. De test van kruidvat is ook negatief. Ja na 10 minuten een indrooglijn maar die telt niet he :-) We wachten het af.

Is het je eerste? Bij mij de 2e. Toen had ik een dag voor mijn NOD een heul vaag streepje op sensitest. Pas 3 dagen na mijn NOD was het goed te zien.
pi_100708292
Nee, mijn tweede. Je suis une clone. Jij ook?
Ik had afgelopen maandag ook een heeeel vaag lijntje op een kv test, maar daarna niets meer positief. Mijn NOD is woensdag.
Bij mijn eerste had ik 5 dagen na NOD een positieve kv test.
pi_100708371
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:52 schreef Quiztet het volgende:
Nee, mijn tweede. Je suis une clone. Jij ook?
Ik had afgelopen maandag ook een heeeel vaag lijntje op een kv test, maar daarna niets meer positief. Mijn NOD is woensdag.
Bij mijn eerste had ik 5 dagen na NOD een positieve kv test.
Yip kloon. Nou ja kloon. Mijn vriend zit al een mooie tijd op Fok! niet heel actief hoor. het is geen bekende hier. En ik lurk hier vaak mee.

Vooralsnog voel ik niets. En ga ook gewoon uit van een ongesteldheid. Als ik elke maand weer denk dat ik zwanger ben kan het nog wel eens lastig worden :-)
pi_100720846
Ik duim nog even door voor jullie tweede streepjes, iom en Quiztet!

Hier nog steeds wel een beetje rommelig. Beetje alsof het beurs is ofzo. Nouja, probeer het een beetje te negeren. Juist omdat ik zo erg 'zoek' naar dingen, voel ik ook vanalles.
Klusweek komt eraan!
pi_100729878
Net even bijgelezen na een weekje vakantie.
Tante Soesa, Iom en Quiztet welkom!

Iom en Quiztet jullie maken het ook wel weer spannend:)

Jammer genoeg nog geen streepjesregen dus een dikke knuffel voor iedereen.
pi_100733504
Ah er zijn dus nog meer kloontjes hier! Ben wel benieuwd hoor! ;)

Quiztet en iom, ik blijf duimen voor jullie!
pi_100737161
Net weer een KV test gedaan. Na ongeveer 4 minuten een hele vage brede streep. Wederom alleen zichtbaar als je goed kijkt. Voor de zekerheid ook een sensitest gedaan en deze blijft wit.

Oftewel een indrooglijn op de KV. Dinsdag of donderdag de NOD. Maar dit is niet zeker.Ben heel onregelmatig.

Ik denk dat we weer kunnen klussen haha.
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:08:42 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100738035
Als je nog voor je NOD zit kun je prima een heel licht lijntje hebben iom, en een lijntje is een lijntje!

Spannend :Y
pi_100739041
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
Als je nog voor je NOD zit kun je prima een heel licht lijntje hebben iom, en een lijntje is een lijntje!

Spannend :Y
Ja maar het bewuste 2e lijntje is zo vaag dat je in goed licht moet kijken. Zo op het oog zeg je negatief. Of je houd hem vlak voor je snufferd dan zie je het ook als je 1 oog dicht doet

Daarnaast veel gelezen over kv en indrooglijntjes. Met de sensitest ook negatief ga ik voorlopig uit van een nee. Donderdag een laatste test als het dan nog niet gekomen is....
pi_100748502
iom, volgens mij lopen er in OUD aardig wat mensen rond die zo'n zelfde vaag lijntje kregen en nu wel mooi mama zijn :Y . In 4 minuten zou het nog geen indrooglijntje mogen zijn, toch?

Mijn NOD staat in de OP op 21 augustus, maar zelf denk ik dat het rond de 18e al moet zijn (op basis van ovulatie/slijmverlies - zonder testen iig). Gisteravond na de sex had ik wat bloedverlies en sindsdien wat mentruatie-achtige krampjes. Dat kan natuurlijk nog van alles betekenen, maar ik denk dat ik op lowlands met tampons mag gaan slepen -O- . De klusdagen waren niet optimaal, dus de kans is waarschijnlijk toch al niet zo groot...
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:19:52 #131
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100749651
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:24 schreef iom het volgende:

[..]

Ja maar het bewuste 2e lijntje is zo vaag dat je in goed licht moet kijken. Zo op het oog zeg je negatief. Of je houd hem vlak voor je snufferd dan zie je het ook als je 1 oog dicht doet

Daarnaast veel gelezen over kv en indrooglijntjes. Met de sensitest ook negatief ga ik voorlopig uit van een nee. Donderdag een laatste test als het dan nog niet gekomen is....
uhhh zo'n test had ik ook :D idd met heeeeeel veel fantasie, kunst en vliegwerk in het licht kon ik iets ontdekken wat op een 2e streepje leek; een paar dagen later was ie wel veeeeel duidelijker.
en inmiddels loop ik met een enorme toeter te wachten op mijn 2e kindje ;)

tip: test morgen of overmorgen nog eens met KV (en ochtendurine).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  † In Memoriam † maandag 15 augustus 2011 @ 20:27:31 #132
309370 Nanadu
pi_100775073
Iom bij mijn eerste had ik ook de eerste keer testen rond mijn NOD een heel vaag lijntje die je na goed kijken zag. Mijn man zei toen ook tegen mij dat de test negatief was, maar een paar dagen later had ik toch echt 2 streepjes, dus probeer over een paar dagen nog een keer.

Welkom Tante_Soesa! Succes met klussen :P en Ninedarts ook

ik zit inmiddels op dag 34 en nog geen ongesteldheid. Verwacht dat mijn ongesteldheid deze week ergens komt en anders doe ik dit weekend een test.
pi_100778059
Deze week nog even klussen en dan kijken we wel wat er gebeurt..

Afwachten maar
  † In Memoriam † woensdag 17 augustus 2011 @ 10:01:23 #134
309370 Nanadu
pi_100843275
Wat is het rustig hier, iedereen druk bezig met klussen :D

Hier ben ik inmiddels ongesteld geworden, eerste cyclus dus 36 dagen. Hier ben ik best blij mee aangezien ik bij de eerste 7 weken moest wachten na het stoppen met de pil. Dus nu gaan we op voor ronde 2!
pi_100843523
He balen Nanadu... Op naar de volgende ronde!

Hier is de klusperiode aangebroken, maar helaas hebben we ongeveer 1 mogelijkheid (vanavond) want daarna Lowlands (en werken daar, waar klussen echt geen optie is). Ben bang dat deze ronde aan ons voorbij gaat of het moet weer een hole-in-one worden ;)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 10:39:35 #136
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_100844199
lijnloos, heb je geen pauzes dan, op Lowlands? ;) (en leuk zeg, dat je daar voor werk naartoe gaat! wat voor werk is dat?)
in de haak.
pi_100844365
Gos Lijn, je kunt het daar overal doen! Tenten genoeg hoor! *)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_100844649
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 10:39 schreef trui het volgende:
lijnloos, heb je geen pauzes dan, op Lowlands? ;) (en leuk zeg, dat je daar voor werk naartoe gaat! wat voor werk is dat?)
Haha, ja wel hoor, maar manlief bijna niet en als we pauze hebben dan niet tegelijk.
SPOILER: want offtopic
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100844692
Ah, joh, Lijnloos, ik moest het ook doen met één shot per maand. Alles is mogelijk! ^O^
pi_100844698
SPOILER
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_100844708
iom, al nieuws? :)
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:25:18 #142
279894 winka
pi_100845613
Dat klinkt al als een goed begin Nanadu. Volgende keer is het gewoon raak ;)
Hmm onhandig Lijnloos zo op Lowlands.. }:| Ik duim dus maar voor de hole in one!

Ben ook benieuwd naar iom, wil weer eens tweede streepjes zien *O*
pi_100846643
Ik duim ook voor iom!

Hier is het klusweek, maar we benutten hem niet echt optimaal, helaas. Zondagochtend geklust en hopelijk vanavond. Mn eisprong zou rond vrijdag moeten zijn. Maar ik heb op een of andere manier nu al geen goed gevoel bij deze ronde.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 12:21:37 #144
279894 winka
pi_100847444
Hmm.. jammer Marjoleintje.. Maar je weet maar nooit!

Wij hebben ook de klusweek niet optimaal benut, maar op de dag van mijn eisprong wel gesexed. Ik heb even een vraagje aan de kenners. Stel dat je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen, op het uur af, valt de eisprong dan ook precies op de 14e dag op dat tijdstip?

Heb nu vakantie dus ben er weer lekker mee bezig :D
  woensdag 17 augustus 2011 @ 12:26:24 #145
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100847589
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 12:21 schreef winka het volgende:
Hmm.. jammer Marjoleintje.. Maar je weet maar nooit!

Wij hebben ook de klusweek niet optimaal benut, maar op de dag van mijn eisprong wel gesexed. Ik heb even een vraagje aan de kenners. Stel dat je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen, op het uur af, valt de eisprong dan ook precies op de 14e dag op dat tijdstip?

Heb nu vakantie dus ben er weer lekker mee bezig :D
Hoeft niet volgens mij. Ik had namelijk ook een heel voorspelbare cycles, maar heb een vroege eisprong, zo rond dag 9 al!

En voordat ik weer in de meeleesmodus ga: ik hoop dat jullie heel snel doorkomen naar Z&G :*
Oude (on)bekende.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 12:55:41 #146
279894 winka
pi_100848669
Bedankt Mevr_Mus :)
Nog een paar weekjes nog voor je zag ik ..spannend hoor !!
pi_100849031
Hier weinig nieuws. Gister nog een test gedaan maar negatief. Ik voel nu ook dat er een ongesteldheid komt opzetten. Morgen zou de NOD zijn dus we wachten af.

Ik zet in op nog een maand
pi_100855365
Bij jou is het dus ook best spannend iom! Geen bloed is sowieso goed toch?

Marjolijntje en Lijnloos: veel plezier met de klusmomenten die er zijn, ik duim ontzettend dat ze raak zijn.

Hier nog niet ongesteld. Ik durf niet te testen, heb nu het idee om het zaterdag of zondag pas te doen als ik dan nog niet ongesteld ben.
pi_100857416
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:33 schreef Quiztet het volgende:
Bij jou is het dus ook best spannend iom! Geen bloed is sowieso goed toch?

Marjolijntje en Lijnloos: veel plezier met de klusmomenten die er zijn, ik duim ontzettend dat ze raak zijn.

Hier nog niet ongesteld. Ik durf niet te testen, heb nu het idee om het zaterdag of zondag pas te doen als ik dan nog niet ongesteld ben.
Ja maar dat heb ik wel vaker gehad. Niet zwanger en niet ongesteld. En plots een week later... Argh was ik maar gewoon regelmatig :-)

Spannend voor jou ook. Ik test morgen weer een keer. Heb van die goedkope dipsticks dus ik kan even lekker door haha
pi_100858778
Ergens houd je toch hoop he? Ik wel. Al merk ik aan alles (lees: de zinloze ruzies die ik uitlok met mijn partner, hoog zittende tranen, kort lontje ) dat het waarschijnlijk niet gelukt is deze maand, toch houd ik me vast aan 'geen bloed' en 'bijna moeten spugen van de etensgeuren in de kantine'. Hoe je jezelf gek kunt maken.

De goedkope dipsticks zijn hier al op. Ik had er drie....;-)
pi_100864026
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 10:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ah, joh, Lijnloos, ik moest het ook doen met één shot per maand. Alles is mogelijk! ^O^
Ik moest hier heel hard om lachen :D
Maar inderdaad, 1x in de maand kan maar zo de juiste treffer zijn Lijnloos!
Gaaaaf Lowlands O+ ik ben in 2000 en 2003? geweest (de jaren dat KoRn daar kwam iig)
alvast erg veel plezier gewenst!
Oh en ik duim echt heel hard dat je gauw zwanger bent O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 17 augustus 2011 @ 21:24:47 #152
279894 winka
pi_100869737
Ai, jammer iom.. En het is helemaal frustrerend dat je vaak ook een week later dan gepland ongesteld bent. Lijkt me heeel irritant!

Ik heb dat ook Quiztet, dat hoop houden. Hoe onmogelijk het ook lijkt, toch denk ik altijd dat ik een kans maak; zelfs als ik bruinverlies heb met alle bijbehorende symptomen :') Nogal vermoeiend.. maar de laatste maanden lukt het me een stuk beter.

En tsja.. ééns moet het raak zijn he?
pi_100884649
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 10:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
_O- Tja, da's ook weer waar...
Maar uhm, het wordt denk ik een onbevlekte ontvangenis.... of we moeten toch nog iets weten te doen op LL, maar ik ga uit van niet. Was gisteravond zo stikchagrijnig dat het er niet meer van gekomen is... :@
pi_100884702
Hing het in de lucht? Mijn vriend was ook zo enorm sjaggo dat ik daardoor geen zin meer had in hem..
Stiekem duim ik nu dan gewoon voor LL!
pi_100884805
Nouja, een onbevlekt kind is ook hakse welkom! :P

Jammer dat het er niet van kwam dames, maar chagrijnig vrijen is ook niet de bedoeling.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 08:55:54 #156
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_100885393
Hi meiden! Jammer dat het er niet van is gekomen bij een aantal, maar het moet wel leuk blijven :). Een kleine update van mijn kant, afgelopen maandag weer een echo gehad. Donderdag hadden ze voorspeld dat het weekend mijn eisprong plaats zou vinden en maandag konden ze dat inderdaad bevestigen. Fijn dat mijn lichaam het zo goed heeft opgepakt! We hebben het weekend goed benut haha en nu is het afwachten weer. Ik voel allemaal rare dingen maar ik ben ervan overtuigd dat het psychisch is :'). Spannend hoor!
pi_100887471
Jaah spannend Tante_Soesa! Wat duurt wachten lang he?

Heb jij al getest iom?
pi_100888918
Hier een aantal dagen niet geweest ivm virus infectie (hoge koorts enz)
Toch wel erg benieuwd hoe t met iedereen gaat dus even bijgelezen,

Spannende tijd dames, hoop dat er snel 2streepjes geplast worden! :)

Ben wel bang dat mijn hoge koorts etc invloed hebben op mijn misschien bevruchte eitje.. Zit nu op dag 20
Maargoed dat zien we over 8dgn wel..
pi_100891583
Na toch voornamelijk te lurken en alles bijgelezen te hebben, wil ik jullie bedanken voor de tip van sensitest.
De eerste positieve ovulatietest is een feit. Omdat ik een vrij lange cyclus heb (ong 40 dagen) was ik de weg kwijt wanneer nu de beste klusmomenten zijn. We zijn nu dus even hard aan de slag :)
Manlief heeft best lang naar het tweede streepje lopen staren, zo schattig O+
En is er natuurlijk direct van overtuigd dat het nu niet meer mis kan gaan....

Maar goed, deze ronde even flink testen om mijn cyclus goed in kaart te brengen en dan eens kijken hoe het uitpakt. Mijn NOD zal rond 5 september zijn, precies wanneer we op vakantie zijn. Dus testen maar mee :D
pi_100893745
Dames ik heb nog even een test gedaan. Vandaag is mijn nod. En wat blijkt:

Ik zal van het weekend nogmaals testen.... het kan evengoed vals zijn. Of niet... aaaah. Het was bijna direct zichtbaar
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:07:16 #161
279894 winka
pi_100893810
Nou dat is heel duidelijk een tweede streep, zelfs op het kleine plaatje :Y *O*
En als je dit meteen te zien krijgt dan ben je echt zwanger hoor!!!! w/ *O*

-edit- heb nog een paar keer gekeken maar hee kan niet missen, gefeliciteerd!!!!
pi_100893953
Duidelijke streep hoor! *O*
pi_100894160
Whaaahaaa wat goed iom! En wat een duidelijke streep. Gaaf gaaf gaaf! *O*
pi_100894326
Zeker een hele duidelijke iom!!! *O* Van harte meid! *O*
pi_100894465
Ik zie em, ik zie em!! *O*
pi_100894523
Ik kan het alleen nog niet geloven. We zijn al bijna een jaar bezig voor de 2e. En nadat ik een hele poost niet ongesteld werd is dit pas net weer op gang. (ontpillen).

Ik zal nog wel een paar dagen / testen etc nodig hebben om het te geloven.
pi_100895554
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 12:39 schreef Theeleuter het volgende:
Na toch voornamelijk te lurken en alles bijgelezen te hebben, wil ik jullie bedanken voor de tip van sensitest.
De eerste positieve ovulatietest is een feit. Omdat ik een vrij lange cyclus heb (ong 40 dagen) was ik de weg kwijt wanneer nu de beste klusmomenten zijn. We zijn nu dus even hard aan de slag :)
Manlief heeft best lang naar het tweede streepje lopen staren, zo schattig O+
En is er natuurlijk direct van overtuigd dat het nu niet meer mis kan gaan....

Maar goed, deze ronde even flink testen om mijn cyclus goed in kaart te brengen en dan eens kijken hoe het uitpakt. Mijn NOD zal rond 5 september zijn, precies wanneer we op vakantie zijn. Dus testen maar mee :D
Klinkt goed! En spannend :D

Iom; wauw! *O*
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:50:49 #168
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100895653
Indrooglijnen of vals positief, het is allemaal even onwaarschijnlijk/niet-bestaand. Ik lurk altijd mee in dit topic en dacht gelijk al dat jij zwanger was Iom :D Die laatste test ziet er precies zo uit als de mijne vorig jaar. Gefeliciteerd!
pi_100895827
Yaaay, weer een stripke! Leuk iom! Gefeliciteerd *O*.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 15:38:49 #170
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_100897651
Gefeliciteerd iom!
pi_100898092
Jeuj streepjes! *O*
Tralalalaaa
pi_100898710
Gefeliciteerd *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_100898845
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:14 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik moest hier heel hard om lachen :D
Maar inderdaad, 1x in de maand kan maar zo de juiste treffer zijn Lijnloos!
Gaaaaf Lowlands O+ ik ben in 2000 en 2003? geweest (de jaren dat KoRn daar kwam iig)
alvast erg veel plezier gewenst!
Oh en ik duim echt heel hard dat je gauw zwanger bent O+
true!

om t maar lomp te stellen, in januari hebben mijn vriend en ik elkaar bar weinig gezien want ik werkte tot heel laat en hij overdag dus lag te maffen als ik thuis kwam. 1 x seks gehad die maand en hoppatee
  donderdag 18 augustus 2011 @ 17:42:53 #174
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100903128
Gefeliciteerd iom!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 18:21:14 #175
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100904384
iom, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_100909691
Eindelijk weer streepjes hier!! Iom gefeliciteerd!! *O* *O*

Hopelijk zijn jouw streepjes het begin van een nieuwe streepjesregen!
pi_100909752
iom gefeliciteerd meid *O*
pi_100910017
Zal ik de streepjesregen dan maar voortzetten... O-)

Gisteren was mijn NOD en ook hier 2 streepjes. *O* *O* *O*

SPOILER
Dus wie volgt :D

ik weet nog niet helemaal hoe ik hier een foto krijg sorry
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:33:41 #179
190853 RockabeIIa
pi_100910024
Van harte iom! *O*

:o :o

Roosje! Ook van harte! *O*

[ Bericht 60% gewijzigd door RockabeIIa op 18-08-2011 22:05:38 ]
pi_100910876
Roosje! :D *O*
pi_100910983
Roosje en iom..Gefeliciteerdd!!!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:58:15 #182
348178 NotTheSame
pi_100911127
Roosje ook 2 streepjes! Gefeliciteerd!
pi_100911859
iom en roosje gefeliciteerd
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2011 @ 21:24:43 #184
309370 Nanadu
pi_100912561
iom en roosje gefeliciteerd *O* *O*

Hier is de ongesteldheid in alle hevigheid losgebarsten })
Wel een voordeel als het goed is heb ik mijn vruchtbare periode tijdens onze vakantie :P
pi_100913021
Wow Roosje, wat goed zeg!! Jij ook gefeliciteerd!! Dit zijn de goede berichten! *O* *O*

Nanadu, hopelijk kunnen we na de volgende rond ook voor jou jompelen!
pi_100913162
Gefeliciteerd Roosje! Gaaf hoor. *O*

Nanadu gaat lekker klussen op vakantie! Enjoy!
pi_100913356
Gefeliciteerd beide!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:55:12 #188
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100917489
Iom en Roosje van harte! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_100919028
Iom en roosje gefeliciteerd!
pi_100927150
*O* Roosje, van harte! *O*
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:36:27 #191
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100927269
Roosje, jij ook van harte gefeliciteerd! *O*
pi_100927925
Roosje gefeliciteerd! *O*
pi_100933973
ion en Roosje gefeliciteerd *O* *O*
pi_100936732
*O* Iom en Roosje84 *O* van harte!

Nanandu, jammer van de }) nu. Maar een goede vruchtbare vakantie gewenst ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:35:04 #195
279894 winka
pi_100938666
En nog een streepje *O* w/ *O* Gefeliciteerd Roosje, geniet ervan!!!

Jammer Nanadu dat het niet gelukt is.. Volgende keer beter ^O^

Ik heb een goed gevoel voor deze maand :) Ik zit nu op zes dagen na mijn eisprong en heb last van steken aan de linkeronderkant van mijn buik, en soms wat misselijkheid. Mijn borsten zijn ook gevoeliger dan anders. Afwachten maar want over 8/9 dagen is pas mijn nod.

Ik heb wel een klein veegje bruin gespot en ik hoop dat dit geen slecht teken is. Want volgens mij hoort het toch rood te zijn tijdens de innesteling?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:58:40 #196
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_100939419
Winka, wat spannend! Bij mij ook bruin hoor bij de innesteling, geen spoortje rood te bekennen! *fingers crossed*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_100942095
Spannend Winka! Wij gaan dan gelijk op, zit nu ook op 6 DPO volgens FF. Heb wel wat heeeee licht roze afscheiding sinds gisteren en nu wat bruinig. Ik hoop heel hard dat dat een innesteling is!
pi_100943242
Ik ga duimen voor jullie Labello en Winka!
Nanadu: fijn klussen tijdens de vakantie! Maakt het alleen maar leuker :)

Hier zou vandaag mn eisprong moeten zijn, gister avond geklust. Het wachten is hier nu weer begonnen denk ik. Maar op een of andere manier verwacht ik er nog steeds niets van. We zien wel :)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:58:03 #199
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100945711
Wauw, streepjes!!! Gefeliciteerd iom en roosjes!! *O*

Nanadu, balen dat het deze keer niet gelukt is, maak er dan maar een mooie vakantie van ;)
Zoe, wat naar dat je zulke hoge koorts hebt gehad :{ Voel je je nu wel weer beter?
Lijnloos, op voor een onbevlekte ontvangenis dus? ;) Evengoed veel plezier op Lowlands, tof dat je er gaat werken! _O_
Voor de 4 dames hierboven is het dus nog afwachten? Same here, zit op 5 DPO :) Duimen maar!!
pi_100945984
Ik wacht lekker met jullie mee ;)
pi_100947763
Nou we gaan allemaal gezellig gelijk op!! Het zou toch geweldig zijn om allemaal tegelijkertijd een positieve test te hebben! :D
pi_100947877
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:05 schreef clauwheee het volgende:
Ik wacht lekker met jullie mee ;)
Ik ook, nog steeds niet ongesteld..... Twee dagen overtijd nu.
pi_100951088
Gaat snel zo.............mijn vriendin moet pas over 10 dagen ongsteld worden, wij dus gewoon afwachten...
pi_100951222
LB;
ja zeker naar, 39.5 graden en uitdrogingsversch. was er min aan toe.
gaat nu opzich wel weer.
je beseft dan weer even hoe blij je mag zijn met een goede gezondheid

qua zwangerworden ook wat meer nuchter. Goed geklust maar ga er van uit
dat door ziek zijn enz er weinig kans is op 't zwanger zijn dit x.

Gefeliciteerd voor de dames met streejes *O* erg fijn!!!

En de wachtenden :*! ik duim
pi_100951307
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:57 schreef Labelloo het volgende:
Nou we gaan allemaal gezellig gelijk op!! Het zou toch geweldig zijn om allemaal tegelijkertijd een positieve test te hebben! :D
zou cker gweldig zijn :s)
pi_100969253
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:00 schreef Quiztet het volgende:

[..]

Ik ook, nog steeds niet ongesteld..... Twee dagen overtijd nu.
oeh spannend. Ik had eenzelfde 'indrooglijn' op de kv2v5 als jij had. En ik ben nu positief. Misschien jij ook wel.

Roosje van harte
pi_100971617
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:47 schreef iom het volgende:
Een clearblue waar je heel vaag heul HEUL vaag een verticaal streepje ziet

Echt onder het licht houden en de test beetje draaien dan zie je hem.... Maar moet je wel heel goed kijken

Wat dan? Met een paar dagen nog een keer? Of is dat het ingeprinte lijntje?
Dit heb ik nu. In een bepaalde hoek zie ik op een k2v5 een heeel heeel heeeel lichtroze streep, breder dan de vorige keer en op de juiste plek. Sensitest laat niets zien.

Ik ben mijzelf gek aan het maken he dames. En door dat geneuroot kom mijn ongesteldheid ook niet door. Nouja, time will tell, hoewel ik graag of het een of het ander zeker zou willen weten.
pi_100972121
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:20 schreef Quiztet het volgende:

[..]

Dit heb ik nu. In een bepaalde hoek zie ik op een k2v5 een heeel heeel heeeel lichtroze streep, breder dan de vorige keer en op de juiste plek. Sensitest laat niets zien.

Ik ben mijzelf gek aan het maken he dames. En door dat geneuroot kom mijn ongesteldheid ook niet door. Nouja, time will tell, hoewel ik graag of het een of het ander zeker zou willen weten.
Hoe snel zie je dat streepje?

Als het binnen 5 minuten te zien is...dan is er echt HCG waargenomen.

Is precies wat ik had. En een paar dagen later was het duidelijk. (zie die foto). Mijn vriend heeft diezelfde middag nog een clearblue gekocht en daar verscheen de verticale streep zelfs eerder dan de controlestreep.
pi_100973593
Dat is het lastige he met die kv dingen. Ik heb hem niet meteen in het licht gehouden. Ach, we zien wel.

Maarre... ben je al aan het idee gewend dat je zwanger bent? Ik vind het zo gaaf voor je. En voor Roosjes natuurlijk.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:03:31 #210
348178 NotTheSame
pi_100975103
Quiztet, een tip voor de KV testen voor als je niet zeker bent:
Sloop het omhulsel er vanaf en bekijk dan het staafje.
Bij mij was het ooit zo dat het ook een 2e streepje leek, maar het bleek een steuntje voor het staafje te zijn wat ik zag.
pi_100975524
Ik zag het 'streepje' pas nadat ik hem had gesloopt, maar desondanks dankjewel voor de tip!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:38:20 #212
279894 winka
pi_100977502
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:58 schreef __Isis__ het volgende:
Winka, wat spannend! Bij mij ook bruin hoor bij de innesteling, geen spoortje rood te bekennen! *fingers crossed*
Ah dat klinkt goed :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef Labelloo het volgende:
Spannend Winka! Wij gaan dan gelijk op, zit nu ook op 6 DPO volgens FF. Heb wel wat heeeee licht roze afscheiding sinds gisteren en nu wat bruinig. Ik hoop heel hard dat dat een innesteling is!
Roze afscheiding lijkt mij een heel goed voorteken .. ik ga voor je duimen ^O^

We zitten deze maand inderdaad dicht op elkaar met de nod's, ik hoop op heel veel streepjes!!!
Ik heb nog steeds symptomen, dus ik houd goede hoop. Ik weet wel zo'n beetje dat elke maand mijn borsten strak gaan staan, tot een dag of twee voordat ik ongi ga worden. Dus ik denk dat ik voor mijn nod wel weet hoe het er voor staat.

En ik houd ook nog de keer in gedachten dat ik er van overtuigd was dat ik zwanger was :D Dus ik houd me nu maar een beetje koest ;)

LadyBlack, hoe gaat het nu met jou? Hebben er al onderzoeken plaatsgevonden waar je een uitslag op hebt gekregen?

Lastig Quiztet dat het allemaal zo onduidelijk is met die testen }:| Hoop dat je gauw meer weet want dit natuurlijk helemaal niks..
pi_100994672
Spannend Quiztet, hopelijk heb je snel een duidelijke test!

Voor mij vandaag dat 8 DPO. Vanmorgen zag ik toch wel wat meer helderrood bloed bij het afvegen.. Ik heb er dus eigenlijk geen goed gevoel meer bij. :'( Dat zou weer een korte LF voor mij betekenen. Denk dat ik dan toch maar eens contact opneem met de HA.
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:37:20 #214
190853 RockabeIIa
pi_100994949
Labelloo, dat kan, dat had ik zelf nl ook. Maar het kan ook een innesteling zijn.
Bij mijn 1e dacht ik dat ik ongesteld was en bij de 2e net zo (ondanks dat ik er best aan gedacht heb, maar ik ging er vanuit dat het niet gelukt was).
pi_100995157
Rocka, zo ging het bij mij eerste eigenlijk ook. Dus ik houd nog een klein beetje hoop. Durf ook eigenlijk niet meer naar de wc, haha! :')
Maar pfff.. wil zooooo graag zwanger zijn!! Wil ook zo graag een broertje of zusje voor ons andere kindje!
  zondag 21 augustus 2011 @ 16:14:41 #216
57497 happyme28
I'm so happy
pi_101004880
Goedemiddag! Hier ook weer terug van vakantie.

Ik zag streepjes voor iom en Roosje, gefeliciteerd meiden *O* *O*

Helaas nog geen streepjes voor de andere meiden maar wel wat spannende tijden lees ik. De duimen draaien hier.

Ik ben gister na een keurige cyclus van 33 dagen ongesteld geworden, dus de boel lijkt weer op regel nadat de eerste cyclus 51 dagen duurde. Vanaf nu dus tempen en kijken of er ook een eisprong te vinden is :D Was wel een paar dagen misselijk afgelopen week dus maar vast 2 KV testen in huis gehaald, maar uiteindelijk te lang gewacht met testen, toen had ik de uitslag dus al ;)
pi_101006224
Ik ben net ongesteld geworden, maar ik duim verder voor de andere dames hier.
  zondag 21 augustus 2011 @ 16:57:10 #218
57497 happyme28
I'm so happy
pi_101006617
Balen Quiztet! Hopen dat het volgende maand raak is.
  zondag 21 augustus 2011 @ 18:11:06 #219
279894 winka
pi_101009277
Jammer Quiztet.. Hopelijk de volgende ronde meer geluk en sneller duidelijkheid!!
Labelloo ik blijf voor je duimen hoor ^O^

Fijn dat je cyclus weer normaal is Happyme. Succes met het vinden van je ei en wie weet is het dan meteen wel raak :D
pi_101009536
Balen Quiztet! Vol goede moed naar de volgende ronde.
pi_101030983
Oh wat stom Quiztet...:(
  maandag 22 augustus 2011 @ 09:23:51 #222
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_101031450
Heel erg balen Quiztet :(. Roosje, nog gefeliciteerd met je positieve test! HappyMe, wat fijn dat je zo'n nette cyclus had. Ik ben dan altijd helemaal trots op mezelf :'). Ik ben nog in de wachtstand maar pff, wat vind ik dat lastig zeg. Doordat ze bij mij een aantal echo's hebben gemaakt tijdens deze cyclus weet ik precies wanneer de eisprong is geweest en dat we op het goede moment hebben 'geklust' (stom woord vind ik 't :')). Hierdoor merk ik dat ik heel erg denk dat het raak moet zijn maarja, was het maar zo eenvoudig :). Dat ik nu telkens heel licht misselijk ben werkt ook niet echt mee... Ik ben erg ongeduldig iig!
pi_101034727
Ik ben even een weekend weg en er zijn nieuwe streepjes!! *O* *O* Roosje & iom, van harte gefeliciteerd!!

Quiztet, balen dat het bij jou niet zo mocht zijn.

Winka, Tante Soesa & labelloo, het is voor jullie nog spannend zie ik! Veel succes met wachten ;) .

Ik ben helaas donderdag ongesteld geworden. De kans was al niet zo groot deze ronde, maar zoals gezegd, er hoeft maar 1 goede tussen te zitten... Ik had ook sinds afgelopen maandag al krampjes, maar het wilde niet echt doorzetten. Ik had er bijna een test tegenaan gegooid maar toen brak het toch los.

Mag mijn NOD op 15 september? :)
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:06:34 #224
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_101037263
Streepjes :D *O* Gefeliciteerd Roosje en Iom!
Vriendlief en ik hebben flink geklust en nu maar even afwachten ;)
Volgende week maandag moet ik ongesteld worden...
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:10:30 #225
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101037364
Balen jaantje... :{ en ook voor quiztet lees ik! Vol goede moed de volgende ronde in hoor!

Hier wordt t hem ook niet deze maand, ik heb nu al wat eerste bruinverlies gespot, op 8 DPO al...
Vwb de onderzoeken, we hebben 1 onderzoek binnen, op het randje van goed, maar we zitten nu in een heel hectische periode dus het is even de vraag wanneer het vervolg plaats gaat vinden :X
pi_101038255
Gmmmblll, die ongesteldheid zet ook maar niet door. Tot nu toe een minidruppie bruinig bloed, en een beetje veegsel gister en vanmorgen. Zucht.
Laat los Quiztet... niet over nadenken... Zen!

Zeg LB, bruinverlies is toch juist goed?

Jammer Jaantje. :-(
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:50:55 #227
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101038719
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:38 schreef Quiztet het volgende:
Zeg LB, bruinverlies is toch juist goed?
Niet als je dat elke maand hebt zo'n 3 à 4 dagen voor je menstruatie doorbreekt :N

Maargoed, we lopen al bij de huisarts, dus dat geeft wel een beetje rust.
pi_101039089
Is het te laat voor innesteling? Of voed ik nu hoop die je eigenlijk niet hebt?
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:05:36 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101039264
Nee die hoop heb ik niet echt meer hoor ;) dit is gewoon een maand als zovele... zodra ik dat bruinverlies zie weet ik genoeg.

wil absoluut niet zeggen dat ik de komende dagen niet blijf broekloeren hoor :') maar eigenlijk weet ik heel goed dat de poging over is
pi_101050685
ah das min LB :(

hier veel baarmoeder kramp, heb niet zoveel zwanger-zijn hoop deze maand ivm ziek geweest te zijn.

heb nu eigenlijk helemaal niet meer echt t gevoel dat ik probeer zwanger te worden ofzo.
wil misschien na deze maand even een tijdje rust (paar maanden), niet actief proberen..
(met bescherming ... tijdens vruchtbare dagen)
kijken of dat t plezier en de fijne momenten weer terug brengt.
  maandag 22 augustus 2011 @ 20:35:31 #231
279894 winka
pi_101053951
Jeetje LB... hoop dat je gauw in rustiger vaarwater komt zodat er eens goed uitgezocht kan worden wat er precies aan de hand is :*

@Zoe: misschien een goed idee inderdaad om het een paar maanden opzij te zetten. Als het alles beheerst dan is het ook niks! En wie weet begin je gauw weer met frisse moed en een leeg hoofd :) Bedoel je trouwens dat het echt je hele leven beheerst of dat je niet meer van de sex geniet?

Poeh ik begin heel erg ongeduldig te worden. Zaterdag is pas mijn nod maar ik houd het nu al niet meer uit. Ik heb steeds steken bij mijn eierstokken (nog nooit zoveel gehad), mijn buik is mega opgeblazen, mijn borsten voelen gewoon anders.. Ook allemaal symptomen die bij ongesteldheid horen dus zodra ik hoop krijg denk ik daar maar aan :) En tsja dat het deze keer anders dan andere keren is ... :')

De week duurt zoooo lang!! Waarschijnlijk houd ik het tot donderdag uit :@ Nou ja twee dagen voordat ik ongi word, heb ik last van bruinverlies dus die dag zal ik wel meer weten..
pi_101056515
@winka;
nee het beheerst mijn leven of sexleven beide niet in die zin, maar mijn gevoel is er wat minder 'blij' over. Wil er weer enthousiast over zijn en lekker van genieten.
(van het gevoel; we gaan voor een baby'tje, en dan lekker wegdromen)
weet niet of dat normaal is als je in ronde 6+ zit?

in de 2 wachtweken dacht ik er de laatste maanden wel veel aan, toen waren de symptomen
er ook wel om te denken dat het zo zou kunnen zijn, deze maand minder.

spannend :* hoop echt dat die symptomen een zwangerschap voorspelen *O*
  maandag 22 augustus 2011 @ 21:41:50 #233
279894 winka
pi_101057371
Moeilijk! Op een gegeven moment wordt je natuurlijk toch ongeduldig en ik denk dat het ook heel normaal is dat je minder enthousiast wordt. Maar goed, dat gaat natuurlijk over het zwanger worden en niet over het zwanger zijn en het hebben van een kleintje :)

Het lijkt mij heel normaal dat je dit hebt. En wie weet helpt het ook als je jouw verwachtingen bijstelt. Het is helemaal niet raar als het nog eens zes maanden duurt. Dat hoop ik natuurlijk niet voor je, maar er zijn zat stellen die er zo lang over doen.

Bij mij heeft het in ieder geval wel geholpen om er zo mee om te gaan. Dat het nog wel even kan duren :) Ik had namelijk wel een beetje hetzelfde als jij. Baalde dat ik niet in het onbevangen gevoel kon blijven hangen van het zwanger worden. Maar dat zal ik vast allemaal vergeten als ik een tweede streepje plas :)

:*

[ Bericht 19% gewijzigd door winka op 22-08-2011 21:47:03 ]
pi_101060215
Ja precies!
mocht ik zwanger zijn dan zou ik zeker supersuper enthousiast zijn, zwanger worden vergt
wat geduld haha.

bedankt voor je berichtje :)

ja hoop dat dat gevoel snel vergeten is als er 2streepjes geplast worden hihi
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:21:41 #235
342898 MissVanity
pi_101074217
Ik vind het echt vervelend voor jullie dat het zo lang duurt ;(
Ik heb soms ook wel van die momenten dat ik denk en NU wil ik zwanger zijn.
Maar ik heb me van te voren ingesteld op een lange wachtperiode. Ik ga uit van een jaar proberen.
Ik zit pas in de tweede ronde dus geduld kan ik nog opbrengen.
Ik weet natuurlijk niet hoe het is als je al langer bezig bent. Maar ik kan me goed voorstellen dat je echt flink gaat balen. Ik wens jullie snel een tweede streepje :* (En mezelf ook ;) )

Hoorde van het weekend dat mijn nichtje per ongeluk zwanger is geraakt :')
pi_101074310
Zoe, ik kan me je gevoel wel goed voorstellen. Misschien ook wel een beetje romantisch beeld van samen een kindje krijgen, maar in de praktijk zie je hier toch vaak dat mensen echt wel een tijd bezig zijn en dat het romantische beeld steeds meer verdwijnt. Het vrijen op commando of klok en het testen op allerlei manieren voor de beste momenten... het is niet meer zo rozengeur en manenschijn meer na een tijd. En inderdaad, juist door de telleurstelling telkens als je weer ongesteld wordt, wordt je elke maand meer onzeker en wil je steeds meer en ga je je kansen weer ophogen door weer iets anders/meer te testen. Uiteindelijk is dat natuurlijk allemaal niet meer belangrijk als je eenmaal je kindje hebt, maar het wachten duurt echt veels te lang.

Succes meiden, ik hoop echt dat we snel met zijn allen door kunnen naar Z&G.
pi_101074992
Ik heb dat gevoel nu nog niet. Toen ik in februari stopte met de pil had ik me ook ingesteld op minimaal een jaar. Het lukte in mei, ging helaas fout, maar na die teleurstelling heb ik nu nog geen gevoel van 'druk'. Ben er voor m'n gevoel ook niet meer zo mee bezig, we zien het wel. Ondanks dat 'iedereen' ;) in mijn omgeving zwanger is/wordt. We genieten zo lang we met z'n tweetjes zijn, in alle opzichten, en zullen heel blij zijn als het weer lukt. Maar het voelt voor nu allemaal nog prima zo.
pi_101076203
hah Missvanity, soms denk ik wel, hoe kan dat? Per ongeluk zwanger worden?
Wil ik ook haha

Lijnloos, ja precies.. T romantische verdwijnt een beetje.
We zouden eigenlijk pas eind juli stoppen met de pil, ben blij dat we veel eerder
Gestopt zijn met de pil :P
pi_101076355
Ik ben er gelukkig niet zo heel veel mee bezig.. Ik kan het redelijk van me afzetten. Heb ook geen zin dat ik alleen nog maar bezig ben met "zwanger worden" ik hoop dat ik er zo nuchter mee om kan blijven gaan :P

Ik heb vrijdag mijn NOD voel en niet het idee zwanger te zijn. Heb alleen gevoelige borsten maar ja dat kan ook komen omdat ik ongesteld moet worden. Dus het zegt allemaal weer niks.

De klusdagen hebben we niet echt nuttig gebruikt :P Ik was een beetje ziekjes helaas. Maar ja zoals iemand al eerder zei, 1 lucky shot is genoeg ;)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:45:23 #240
342898 MissVanity
pi_101078069
Mijn vriend en ik zijn vooral bezig met genieten van het samenzijn met zijn 2tjes :P
Lekker een terrasje pakken, weekendje weg, lekker een wijntje drinken, spontane dingen ondernemen.
Nu kan het nog ;) Hij ziet dat trouwens als twijfel :?
Terwijl dat het echt niet is. Ik vind gewoon dat we het er nog even van moeten nemen.

Per ongeluk zwanger worden vind ik ook altijd zo vreemd. Denk dan stiekem altijd dat die mensen niet durven te vertellen dat ze de pil zijn vergeten of zo.
pi_101079324
Ja precies, nu kun je nog spontaan dingen ondernemen.
Voor mij is het helaas lastig, vriend is door de week minstens 2u rijden
Bij me vandaan, ik werk vaak in het weekend (in de zorg) en hij is soms
2weken weg. Dus de tijd die we samen kunnen genieten proberen we dat ook.

Het maakt zwanger worden denk ik ook wel lastiger omdat we per week maar een paar nachten samen slapen. Hij komt tijdens vruchtb periode wel 1 avond extra thuis als dat lukt, hij werkt soms 12uren of meer pd. probeer het dan wel zo leuk mogelijk te maken zodat het geen 'verplicht' klussen is.

Ja zoiets denk ik ook, maar met 1pil vergeten is het nog best apart
Dat het raak is omdat je als je aan de pil bent, je cyclus officieel stil
Ligt toch?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:06:42 #242
342898 MissVanity
pi_101080879
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 12:19 schreef Zoë23 het volgende:
Ja precies, nu kun je nog spontaan dingen ondernemen.
Voor mij is het helaas lastig, vriend is door de week minstens 2u rijden
Bij me vandaan, ik werk vaak in het weekend (in de zorg) en hij is soms
2weken weg. Dus de tijd die we samen kunnen genieten proberen we dat ook.

Het maakt zwanger worden denk ik ook wel lastiger omdat we per week maar een paar nachten samen slapen. Hij komt tijdens vruchtb periode wel 1 avond extra thuis als dat lukt, hij werkt soms 12uren of meer pd. probeer het dan wel zo leuk mogelijk te maken zodat het geen 'verplicht' klussen is.

Ja zoiets denk ik ook, maar met 1pil vergeten is het nog best apart
Dat het raak is omdat je als je aan de pil bent, je cyclus officieel stil
Ligt toch?
Zo ver uit elkaar zijn is zeker heel lastig :o Dan ontkom je er bijna niet aan dat klussen gaat aanvoelen als moeten in plaats van dat je er echt van geniet. En er moet natuurlijk ook nog tijd zijn voor ontspanning ;)
Mijn vriend en ik werken allebei in de zelfde plaats als waar we wonen. En allebei doordeweeks.
We hebben dus elke avond en elk weekend samen.

Inderdaad. Het is zo onwaarschijnlijk dat je zwanger raakt als je de pil slikt.
Geloof ik alleen echt een gevaar als je de pil in de eerste week vergeet.
pi_101081276
Oh das echt fijn!
Over een paar maanden gaat mn lief in een andere stad werken, en kan hij
Iedere avond thuis zijn. Nu al zin in!

Ja precies, omdat in de 1e week dan de cyclus wel op gang komt..
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:55:28 #244
342898 MissVanity
pi_101082656
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:17 schreef Zoë23 het volgende:
Oh das echt fijn!
Over een paar maanden gaat mn lief in een andere stad werken, en kan hij
Iedere avond thuis zijn. Nu al zin in!

Ja precies, omdat in de 1e week dan de cyclus wel op gang komt..
Wat fijn :D O+
pi_101084331
Wat zijn die 'streepjes-zwangerschapstesten bloedirritant :{ '
Zijn die 'zwanger/niet-zwanger' testen duurder?
Noot noot.
pi_101085889
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:55 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Wat fijn :D O+
hihi ja O+

@jojoortje; volgens mij wel.
hoezo vind je ze irritant dan? onduidelijk streepje?
pi_101085944
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 15:14 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

hihi ja O+

@jojoortje; volgens mij wel.
hoezo vind je ze irritant dan? onduidelijk streepje?
Nee ik vroeg het me altijd af.

Veel vrouwen twijfelen of ze dat streepje nou wel of niet zien etc. (Vriendin van mij ook)
Als zo'n zwanger/niet zwanger-test dan even duur zou zijn, zou ik zo'n test halen. :P
Noot noot.
pi_101087974
haha ja dat zou wel makkelijker zijn!
maar het onduidelijke streepje heeft meer te maken met hoeveelheid HCG? geloof ik.
dan helpt een wel/niet test misschien ook niet zo. :? :9
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:44:58 #249
279894 winka
pi_101097020
Ik denk dat het een stuk zal schelen Zoë als jouw vriend elke avond thuis is.. Wordt het allemaal veel relaxter :Y En wie weet gaat het dan wel heel snel!

Ik heb even mijn menstruatiehistorie er op na geslagen. Ik hield het zelf al niet meer bij om er minder mee bezig zijn. Elke keer baal ik daarvan tegen het einde van mijn cyclus. Mijn posts op Fok bieden uitkomst :) In ieder geval gaat mijn lichaam (als ik al symptomen heb) de laatste dagen voor mijn ongi in de 'normaalstand' en heb ik altijd bruinverlies drie / vier dagen van te voren.

Dat zou morgen al kunnen zijn. Dus laat ik de komende dagen maar eerst heel verstandig afwachten 8-) Er is namelijk niets ergers dan een witte test :X
pi_101098051
dankje winka voor je reactie, hoop ik ook :Y

afwachten is spannend maar een witte test is min..

heb nu al een paar dagen last van baarmoeder kramp, verder niet gelet op symptomen,
ook ivm ziek zijn, ik voelde me de afgelopen dagen nogsteeds niet erg fit,
lijkt me onzinnig om dan te denken dat ik missch zwanger kan zijn, terwijl
ik nog wat grieperig ben :9
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:16:38 #251
342898 MissVanity
pi_101098670
Stiekem duim ik voor je ;)
pi_101098948
Ik duim stiekem heel hard mee!
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:33:40 #253
309370 Nanadu
pi_101099620
Zoe ik kan mij goed voorstellen hoe je je voelt. Bij mijn vorige zwangerschap was ik na 7 maanden zwanger en een vriendin die tegelijk was gestart al na 1 maand. In het begin ging het bij ons nog allemaal relaxt, maar na de zoveelste negatieve uitslag begon ik ook wanhopig te worden. Uiteindelijk was ik na 7 maanden zwanger en dacht ik terug aan die tijd en vond ik het wel meevallen hoe lang het geduurd heeft. Ik hoop dat jij voor jezelf de oplossing vind om er wat rustiger in te staan en wie weet ben je toch zwanger :?

Winka voor jou is het ook spannend, ik duim voor je.

jaantje wat jammer dat het niet gelukt is, op naar de de volgende ronde!

Ik ben uiteindelijk maar 2 1/2 dag ongesteld geweest en er ook niet veel van gevoeld, wat ik normaal wel heb zonder de pil. Ik denk dus dat ik nog aan het ontpillen ben?
pi_101100151
das lief. O+
duim ook heel hard voor iedereen hier. niks minder dan wachten!

nanadu; daarom wil ik er na deze week minder mee bezig zijn (nod is de 26e)
vriendlief blijft door de week gewoon op zijn werk en we zien wel even..
't komt wel weer als hij meer thuis is :Y

is dit voor jou de 1e of 2e x dat je je periode hebt sinds het stoppen met de pil?
ik had de 1e keer niet zoveel last, de 3e x ofzo had ik erg veel pijn en meer bloedverlies.
pi_101100427
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Balen jaantje... :{ en ook voor quiztet lees ik! Vol goede moed de volgende ronde in hoor!

Hier wordt t hem ook niet deze maand, ik heb nu al wat eerste bruinverlies gespot, op 8 DPO al...
Vwb de onderzoeken, we hebben 1 onderzoek binnen, op het randje van goed, maar we zitten nu in een heel hectische periode dus het is even de vraag wanneer het vervolg plaats gaat vinden :X
pi_101101310
Zoë, wat lijkt me het lastig als je elkaar zo weinig ziet. Fijn dat daar binnenkort verandering in komt! Misschien dat het zwanger proberen te worden dan ook wat minder beladen wordt, het zou me niets verbazen in ieder geval :) . Maar ik duim eerst gewoon mee dat het deze keer al raak is!

Nanadu, het kan zeker nog wel ontpillen zijn :Y .

Hier gaat alles nog heel relaxed trouwens. Vriendlief had zelfs niet door wanneer afgelopen maand mijn vruchtbare dagen waren :D Subtiliteit FTW! We zijn nu ook pas bij ronde 3 aangekomen. Ik denk dat het hier pas 'moeilijker' zal worden als ik eind dit jaar nog niet zwanger ben. Ik heb me al vanaf de jaarwisseling (toen we een datum hadden om te beginnen) wel voorgesteld dat ik het jaar erop wel eens zwanger zou kunnen zijn. Sindsdien kan ik dat niet zo goed uit m'n hoofd zetten }:| .
pi_101102382
Balen Quiztet, LB en Jaantje!! :*

Hier is de menstruatie ook echt doorgezet sinds zondag... :{ ! Toch wel weer een kortere LF, van 7 / 8 dagen. Wat ik ook wel raar vind, is dat de eerste 2 dagen van mijn menstruatie mijn temp nog wel steeds hoog is.

Ik baal er ontzettend van, had zo gehoopt dat het deze maand raak zou zijn...! :'( Op sommige dagen ben ik er eigenlijk helemaal niet zoveel mee bezig, maar op sommige dagen heel erg! Er zijn ook zoveel zwangeren en kleine baby's om me heen, en ik zou het allemaal zo graag weer een keer mee willen maken allemaal.

Heb nu 3 cyclussen in FF bijgehouden met allemaal korte LF'en, 8, 5 en 7 dagen. Heb daarom maar de HA gebeld en daar kan ik morgenvroeg langs. Vind het eigenlijk wel raar, ik hoop namelijk niet dat het iets 'medisch' gaat worden.
pi_101103690
bedankt jaantje! :)
heb je subtiel gedaan idd ;)
nou het jaar is nog niet om dus wie weet! we duimen iig! :*

mijn datum om met de pil te stoppen was eignl in onze zomervakantie, eind juli..
moet je nagaan..zat ik nu pas in de 1e of 2e ronde.. :{ :D
gelukkig zei vriendlief dat ik eerder mocht stoppen met de pil O-)

@labelloo, hoop ook dat 't niet iets 'medisch' gaat worden.. pff..
hoop dat er een simpele oplossing voor is.. en dat je er morgen iets wijzer van wordt..
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:59:37 #259
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101111138
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:04 schreef jaantje_ het volgende:
Ik heb me al vanaf de jaarwisseling (toen we een datum hadden om te beginnen) wel voorgesteld dat ik het jaar erop wel eens zwanger zou kunnen zijn. Sindsdien kan ik dat niet zo goed uit m'n hoofd zetten }:| .
Herkenbaar! Ik moest dit weekend even een brok in mn keel wegslikken toen ik op Noorderzon (zo'n beetje de Parade van Groningen) rondliep, en een kennis vroeg of wij ook kinderen wilden. Vorig jaar liep ik daar helemaal hoopvol rond met mn glaasje cola, omdat ik in mn eerste vruchtbare periode zat. Een jaar later is er nog niet veel veranderd ;(
pi_101117400
Zoe, ik duim nog steeds voor je!

LB ik kan me voorstellen dat je even een brok weg moest slikken op dat soort momenten! :*

Ik ben zojuist bij de HA geweest. Hij vertelde mij dat een LF van 7 dagen heeeel normaal is. Ik was even heel verbaasd, dat antwoord had ik helemaal niet verwacht omdat ik overal lees dat dat aan de korte kant is. Maar zoals ik het aanhoorde, was hij niet heel erg op de hoogte van dit soort dingen. Ik had ons andere kindje bij mij en hij zei: "Als het een eerste keer gelukt is, lukt het echt nog wel een tweede keer. Gewoon een kwestie van goed timen..." :')
pi_101117668
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:59 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Herkenbaar! Ik moest dit weekend even een brok in mn keel wegslikken toen ik op Noorderzon (zo'n beetje de Parade van Groningen) rondliep, en een kennis vroeg of wij ook kinderen wilden. Vorig jaar liep ik daar helemaal hoopvol rond met mn glaasje cola, omdat ik in mn eerste vruchtbare periode zat. Een jaar later is er nog niet veel veranderd ;(

En dan lopen er op Noorderzon ook nog alleen maar zwangere dames of dames met baby's
bijna dan
  woensdag 24 augustus 2011 @ 09:30:09 #262
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_101118176
Pff, LadyBlack ik kan me goed voorstellen dat je even moest slikken.

Labello, wel fijn dat het volgens de huisarts geen probleem moet opleveren!
Oh, ik lees 't nu pas goed. Wat vervelend dat je niet wijzer bent geworden van je huisarts! Wat dat betreft was (en ben) ik heel blij met mijn huisarts. Ze verwees me meteen door naar een gyn omdat ze er, naar eigen zeggen, te weinig kennis van had. Scheelde tijd en frustratie!
Ik zit inmiddels in de ik-maak-mezelf-gek-periode. Wordt helemaal gek van mezelf en alle 'kwaaltjes' die ik voel. Ik heb (in willekeurige volgorde ;-)): last van misselijkheid en maagzuur (oprispingen), zere borsten (ik kan er niet eens op liggen), hoofdpijn, moeheid, pukkels en stemmingswisselingen. In ieder geval barst ik van de hormonen op 't moment die zich vooral uiten in m'n gedrag, ik huil al als ik iets laat vallen :'). Allemaal ingredienten voor een flinke opkomende menstruatie (maar nog geen bruinverlies) of.... Zaterdag is mijn NOD dus we zullen zien.

[ Bericht 17% gewijzigd door Tante_Soesa op 24-08-2011 09:49:04 (nog steeds niet wakker) ]
pi_101120880
LB :* ..

Labelloo: oh dus dat doen we verkeerd.. T timen :P
Kun je niet door verwezen worden naar een gyn?
Wel min dat je er niet wijzer door geworden bent..

Tante soesa: klinkt heftig allemaal!

Morgen is m'n NOD maar voel eignl niks..
pi_101121341
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 08:38 schreef Labelloo het volgende:
Ik ben zojuist bij de HA geweest. Hij vertelde mij dat een LF van 7 dagen heeeel normaal is. Ik was even heel verbaasd, dat antwoord had ik helemaal niet verwacht omdat ik overal lees dat dat aan de korte kant is. Maar zoals ik het aanhoorde, was hij niet heel erg op de hoogte van dit soort dingen. Ik had ons andere kindje bij mij en hij zei: "Als het een eerste keer gelukt is, lukt het echt nog wel een tweede keer. Gewoon een kwestie van goed timen..." :')
En nu? Als ik jou was (maar dat ben ik niet dus dat moet je echt helemaal zelf weten) zou ik toch een consult vragen bij een specialist (want dat is de HA echt niet). Er hoeft helemaal niets aan de hand te zijn. Wij zijn ook bij de gyn geweest op een gegeven moment toen het langer duurde en ik er geen goed gevoel bij had. Er zijn wat standaard testen gedaan en uiteindelijk spontaan zwanger geworden, maar ik vond het wel fijn dat er even wat 'standaard' checks gedaan waren met bloedprikken en een inwendige echo.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:47:51 #265
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_101121775
Zoe, het klinkt heftiger dan het is hoor. Ik ben gewoon een heel ongeduldig tiep, en ik ben er ook van overtuigd dat ik mezelf een heleboel aanpraat :-). Ik voel me gewoon anders dan anders maar dat kan ook komen omdat ik voor het eerst in lange tijd weer een normle cyclus heb :-). Wat vervelend dat je niks voelt, ook geen tekenen van een naderende menstruatie?

Happyme, ik vond zo'n checkup ook heel fijn. Bij mij kwam er ook wel wat uit en er is meteen actie ondernomen. Erg fijn om niet maanden onnodig door te hoeven modderen. ik zou inderdaad ook even door een specialist laten kijken als ik jou was Labello!
pi_101122418
Labelloo, goed dat je bent geweest bij de HA, en wel apart dat hij aangeeft dat je gewoon goed moet timen... dat doe je nu toch al een tijdje? Maar goed, ik ben geen HA, maar misschien is het niet heel gek om een doorverwijzing te vragen, al is het maar voor algemene geruststelling. :*

Tante_Soesa, lastig he... heerlijk hypochonderen, vanalles voelen omdat je er zo op gespitst bent. Succes met deze (voor het gevoel vast) lange wachtweek. :*

Wij zijn weer terug van LL en inderdaad geen momentje kunnen prikken :P Maar nu hebben we gisteravond ook besloten om de boel even te laten bekoelen en ons eerst op andere dingen te richten...

SPOILER
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 12:17:04 #267
309370 Nanadu
pi_101122610
Zoe dit is de eerste keer ongesteld zonder de pil, dus ik denk dat het daar door komt dat het zo kort was en zonder iets te voelen. Normaal ben ik zonder de pil zo'n 4 dagen ongesteld en de eerste dag heel veel last. Niet dat ik het erg zou vinden als de pijn weg blijft :P

Tante-Soesa zo herkenbaar al die signalen en steeds tegen jezelf zeggen dat het vast niets is!

Labello als je onzeker blijft voelen inderdaad gewoon laten doorverwijzen.
pi_101125958
Haha herken t wel hoor tante soesa,
Ik keek dan weleens bv op inet wat m'n symptomen in konden houden, en vaak
Zowel kans op menstruatie als op zwangerschap haha dan kun je jezelf
Van alles inbeelden. Maar een beetje spanning is soms ok wel leuk,
Teleurstelling wat minder :P

Hoop dat t wachten snel voorbij is!
Mmm ma en di had ik wat kramp in m'n baarmoeder en vanmorgen wat
Misselijk maar dat zegt niet zoveel.

@lijnloos: zul je zien dat t nu raak is, nu je 't even wil laten bekoelen hihi ;)
pi_101126095
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:17 schreef Nanadu het volgende:
Zoe dit is de eerste keer ongesteld zonder de pil, dus ik denk dat het daar door komt dat het zo kort was en zonder iets te voelen. Normaal ben ik zonder de pil zo'n 4 dagen ongesteld en de eerste dag heel veel last. Niet dat ik het erg zou vinden als de pijn weg blijft :P

Tante-Soesa zo herkenbaar al die signalen en steeds tegen jezelf zeggen dat het vast niets is!

Labello als je onzeker blijft voelen inderdaad gewoon laten doorverwijzen.
Hihi een pijnloze periode is zeker niet erg :P
Bij mij kwam het iig een paar mnd later
pi_101126613
Lijnloos, wel spannend al die ontwikkelingen! Begrijpelijk dat je het zwanger worden dan even op een zijspoor zet. Wel jammer ;) maar wie weet hang ik hier in januari gewoon nog wel!

Hier ook pijnloos de eerste keer, nu al iets meer maar wederom kort. Vorige cyclus geen eisprong en deze keer weet ik het niet, dus misschien komt het daardoor?
pi_101128562
Tante_Soes, wat lastig dat wachten he! Ik duim iig voor je!

Happy, ik zit een beetje te twijfelen wat nu te doen. Aan de ene kant denk ik dat is misschien nog maar even wat geduld moet hebben. Anderszijds is zo'n checkup wellicht toch wel handig...! Misschien ga ik het wel gewoon weer een ronde proberen en als die niet lukt toch actie ondernemen.

Lijnloos, wat een veranderingen! Ik snap je keuzes wel, alhoewel het ook vast niet makkelijk is! :* Ik hoop in ieder geval voor je dat het snel raak is als je er weer helemaal voor gaat!
pi_101128746
Je moet je gevoel volgen, maar je zeker niet laten afschepen door de HA. Als je je zelf er goed bij voelt om het nog even gewoon wat maandjes te proberen, vooral doen! Maar als het je toch niet lekker zit, zou ik je niet weg laten sturen met 'je moet gewoon goed timen'.

Anyway, ik hoop dat het gewoon snel lukt dan hoef je niet meer te twijfelen ;)
pi_101129457
even een klaagpost, zit op mn werk (vanavond pas 23:30 thuis) en heb krammmp echt
enorm. denk dat mn periode vandaag nog wel doorzet :X ben er misselijk van,
leuk zo op 't werk }:| bah!

einde klaagpost : :')
pi_101129563
@Zoë23, hoge koorts en ziek zijn hoeft geen probleem te zijn hoor, ik had ook 39,5 koorts, had me in jaren niet zo ziek gevoeld, een week later een test gedaan en wat bleek, zwanger :)
Ben nu ruim 16 weken zwanger van een tweeling!

Ga duimen voor je dat jij ook een mooie positieve test hebt!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_101130455
Bedankt klumsy, lief van je :*!
gefeliciteerd met je zwangerschap! echt super dat zo'n klein bevrucht eicelletje zoiets
kan doorstaan. een mooi wonder! O+
pi_101144635
edit..

[ Bericht 59% gewijzigd door Zoë23 op 24-08-2011 22:24:48 ]
  donderdag 25 augustus 2011 @ 06:39:00 #277
279894 winka
pi_101159892
Goedemorgen :O
Even een egopost.. Toen ik vannacht naar het toilet ging, veegde ik een heel klein beetje rood bloed af. Kan dit nog een innestelingsbloeding zijn?

Ik heb de laatste tijd een cyclus van 28 dagen.. eisprong was op de 13e en zaterdag is mijn nod. Ik heb dit echt nog nooit eerder gehad.. ik heb altijd bruin slijmverlies van te voren. Maar goed, dat kan nog komen :)

Ik heb in ieder geval geen oog meer dichtgedaan :D
pi_101160037
Zoë en winka, ik duim gewoon lekker door voor jullie! Alles is nog mogelijk, toch? :)

Pff, ik word ook wel een beetje gek van mezelf. Ik weet haast wel zeker dat het niet gelukt is deze ronde, maar ik ga weer vanalles 'voelen' enzo.. En ik droom nu zo'n beetje dagelijks over zwanger zijn of net een kindje hebben. Vermoeiend.. Soms zou ik willen dat ik mijn hoofd even uit kon zetten :P
pi_101160766
Marjolijntje... erg he? Succes met wachten! :*

Winka, wat gek joh? Ik denk dat het voor nesteling wat laat is misschien, maar weet het ook niet zeker...

Modje, mag ik uit de OP? Hier gaan we definitief de koelkast-periode in... morgen ga ik mijn nieuwe contract tekenen dus effe niet zwanger worden. Misschien ook wel effe goed voor de rust ;)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:07:43 #280
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_101162271
Winka, wat vreemd! Je lichaam haalt soms gekke streken uit met je he :-). Ik blijf hopen voor je!

Marjolijntje, ik weet dus precies hoe je je voelt. Al weet ik nu bij mezelf vrijwel zeker dat het niet gelukt is deze ronde, zojuist bruinverlies en dat met een NOD op zaterdag doet mij het ergste vrezen. Ah well, dit was pas de eerste ronde met medicatie :-)
Ik ben allang blij dat de medicatie aanslaat en dat ik weer een cyclus heb.

Lijnloos, verstandige keuze!

Zoe, ik duim nog voor je of is het nu echt duidelijk?

[ Bericht 5% gewijzigd door Tante_Soesa op 25-08-2011 11:01:40 ]
pi_101163405
Ik heb morgen m'n nod...en heb werkelijk geeeeeen idee! :D
pi_101164093
Winka: apart! Hoop dat t iets positiefs is iig..!

Lijnloos :*

Marjolijntje: niets mooier voor een klein hummeltje dat ie zo gewenst is toch?
Hoop dat t wonder er snel mag zijn!

Clauwhee: haha heb t zelfde.

Vanmorgen last van mijn borsten, maar dat had ik andere maanden ook
(vorige maand n hele waslijst pff haha) als ik erover nadenk
Heb ik nu vast wel meer symp maar ik zie wel hoe t morgen zal zijn.
Dacht dat t gister door zou breken, had zo'n pijn!
Maar nu nog niks.
pi_101167084
Spannend Zoë, Marjolijntje en Clauwhee. Ik duim! Ook voor jou Tante Soesa, je weet maar nooit.

Ik hoop ook dat het innesteling is Winka!

Wat jammer Labelloo, echt sip.

Lijnloos: het klinkt alsof je er vrede mee hebt, klopt dat?

Ik herken die ongedurigheid en er veel mee bezig zijn erg goed. Ook het ongeduld. Bij mijn zoon was het meteen de eerste maand raak, dat is dus mijn referentiekader. Hoe fout het ook mag klinken hier, ik was toch teleurgesteld dat het niet meteen gelukt was. Stom he.
Ik zou willen dat ik wat onbevangener in het zwanger willen worden kon staan, dat lukt niet erg. Maak me toch druk dat mijn partner en ik allebei wat ouder zijn en wil het leeftijdsverschil met onze eerste niet te groot maken.
Ik ben nu helemaal de kluts kwijt qua cyclus trouwens. Normaal 30 dagen, nu 37. Als ik terugreken kom ik op maandag 8 uit voor mijn eisprong, de dag van dat rare streepje op die kv test. Maar ja, was het mijn ovulatie, of heeft er misschien toch iets gezeten dat later loskwam? Is dat de oorzaak?
En hoe moet je dan nu rekenen? Uitgaan van wat normaal mijn NOD datum zou zijn of uitgaan van de NOD nu en de bijbehorende 37 dagen cyclus?
pi_101167243
Quiztet, ik heb er zeker vrede mee hoor... Als ik nu zwanger zou worden zou dat zoveel onzekerheid en moeilijke zaken met zich meebrengen, dat we inderdaad heel overwogen hebben besloten het nu even niet te proberen (of wel vermijden...). We grapten ook al wel dat je nu zal zien dat het per ongeluk wel lukt terwijl we al een tijdje proberen te mikken :+ Ik meot ook nog maar zien hoe het gaat lopen hoor, want ik ga niet voor die paar maanden weer aan de pil of zo en condooms konden nog wel eens geweigert worden door man. Dan maar geheelonthouding (tijdens bepaalde dagen)...
pi_101168496
Lijnloos, zo is Mette onstaan :D geheel onthouding op bepaalde dagen. Ik had een cyclus die klopte als een uurwerk, al 6 jaar had ik geen pil meer geslikt en het ging al jaren goed op die manier (wij hadden uitvoerig van te voren besloten dat als ik toch ooit zwanger zou raken dat dat geen probleem zou zijn).
Ik voelde ook altijd mijn eisprong.
Maar die ene maand had ik erg veel stress op werk gehad en was mijn eisprong wat vroeger geloof ik. En tadaaaa 9 maanden later is ons poppie geboren O+ O+

Een soort van sorry (ik heb me er echt schuldig om gevoeld. Wij wel en zoveel mensen die het veel meer willen niet) voor de mensen die al erg lang bezig zijn zwanger te raken. Ik ben me er erg van bewust dat wij enorm bevoorrecht zijn. Ik heb meerdere vriendinnen die echt verschrikkelijke jaren hebben doorgemaakt of doormaken om zwanger te raken.

Maar je weet dus maar nooit :)

[ Bericht 2% gewijzigd door wickie op 25-08-2011 13:32:41 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 25 augustus 2011 @ 13:27:46 #286
342898 MissVanity
pi_101168692
Ik heb krampjes en hele pijnlijke borsten. Maar ik denk niet dat het gelukt is deze ronde.
Eventjes afwachten nog.
Lijnloos, waarschijnlijk ben je nu snel zwanger ;) Hihi.
pi_101168940
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:21 schreef wickie het volgende:
Lijnloos, zo is Mette onstaan :D geheel onthouding op bepaalde dagen. Ik had een cyclus die klopte als een uurwerk, al 6 jaar had ik geen pil meer geslikt en het ging al jaren goed op die manier (wij hadden uitvoerig van te voren besloten dat als ik toch ooit zwanger zou raken dat dat geen probleem zou zijn).
Ik voelde ook altijd mijn eisprong.
Maar die ene maand had ik erg veel stress op werk gehad en was mijn eisprong wat vroeger geloof ik. En tadaaaa 9 maanden later is ons poppie geboren O+ O+

Een soort van sorry (ik heb me er echt schuldig om gevoeld. Wij wel en zoveel mensen die het veel meer willen niet) voor de mensen die al erg lang bezig zijn zwanger te raken. Ik ben me er erg van bewust dat wij enorm bevoorrecht zijn. Ik heb meerdere vriendinnen die echt verschrikkelijke jaren hebben doorgemaakt of doormaken om zwanger te raken.

Maar je weet dus maar nooit :)
Nou daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor (althans, niet voor mij)... Wij hebben Minke in elk geval al en ook dat duurde effe (1 jaar ongeveer) maar we zien het wel nu. Als het gebeurd, nou dan is het ook prima, maar beter van niet voorlopig effe...
pi_101170885
van Evie was ik ook pas na ruim 1,5 jaar zwanger... en bij Liene was ik pas 2 keer ongesteld geweest na de BV... en was het dus zo raak..
(best bijzonder eigenlijk).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_101171221
Bij propje 2.0 in 1x zwanger :X :@
Die keer wel gepland, wat ben ik zenuwachtig geweest die maand zeg... verschrikkelijk vond ik het.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:42:47 #290
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_101173182
Wat heerlijk Wickie, dat het bij jullie zo 'makkelijk' gaat. Daar hoef je zeker geen sorry voor te zeggen hoor :-). Je weet toch nooit hoe het gaat lopen, misschien zijn wie hier allemaal ook zo weer door naar Z&G! Ik blijf in ieder geval positief :-). Bij een vriendinnetje heeft 't ook bijna 2 jaar geduurd voor ze zwanger was en dat eindigde niet goed na 9 weken en vervolgens was ze na 2 maanden alweer zwanger (dit x ging het overigens wel goed). Het blijft een wonder!
pi_101173960
O+ een wonder blijft 't zeker.

Mooi verhaal wickie :)

Hier nogsteeds af en toe kramp, steekjes links in onderbuik en grotere borsten. Erg moe en lui (maar dat komt door mijn werk denk ik haha, elke avond rond half 12 pas thuis svonds)
heb voor de zekerheid een inleg-Xje gebruikt vandaag.. niks minder dan op het werk
ongi worden terwijl je druk bezig bent en je er niet bij weg kunt :9
Ik verwacht m morgen.. Het is nu dag 28 maar vorige maand 29.. dus daar ga ik nu maar van uit (wel zo safe)
pi_101183022
Terug van vakantie!! heueuel snel doorgelezen en iedereen met 2 streepjes gefeliciteerd!! *O* *O* Helaas mag mijn NOD op 11 september

Was heerlijk dat ik er in 2 weken eigenlijk niet aan gedacht heb! En nu zitten we alweer in de klusperiode :)
pi_101183524
Min dat je periode is doorgekomen, nu maar lekker klussen covie :9 hihi

heb n beetje last van mn hormonen denk ik :P wil heel heel heel graag
zwanger zijn en heb een beetje zo'n 'blij' gevoel van binnen haha

als de teleurstelling vandaag of morgen nu maar niet groot is.. arrgg

* Zoë23 heeft last van hormonen :9
pi_101200709
Bij nader inzien was afgelopen maand ook niet de meest geschikte maand om zwanger te worden (vanwege een nog lopende studie enz.) Deze maand is veel beter en de omstandigheden zijn nu prima, allebei uitgerust, nu nog een week vakantie thuis en het is slecht weer dus wat doe je dan? :D

Zoë ik hoop wel dat je 2 streepjes plast hoor!! *O* Het is nu wel een keer tijd!

SPOILER: Omdat ik positief wil blijven en hoop dat een antwoord niet nodig is.
Lijnloos gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ga je gelijk na je proefperiode weer starten? :)
En ook:
Hup MissVanity *O*
Hup Tante Soesa *O* (en nog welkom)
Hup Marjolijntje *O*
Hup Clauwhee *O*
pi_101202309
Covie.. Geen antwoord nodig..

Heb 05:30 een test gedaan (hoe verzin ik t op dat tijdstip..)

En hij was positief!! *O*
Echt dik positief.. Was m'n handen aan t wassen en het dikke streepje was er al..

Had wel even zoiets wat..wow wat nu? Ik was ook alleen (vriendlief zit in t andere puntje van NL :P) en tijd genoeg om na te denken. Ben nu helemaal hyper haha.
Vriendlief weet nog van niks, hij kreeg nog een cadeautje van m'n 2ling broertje, met dat smoesje geef ik m dus een cadeautje en daar doe ik die test in haha
(mocht eigenlijk niet zonder m'n lief testen maar ochtendurine is toch t beste)
En had niet t idee dat t positief zou zijn..

(kan geen spoiler of echt emoticons doen via iPad dus probeer die emoticons wat uit m'n hoofd te doen haha)

T duimen en lieve woorden van jullie hebben dus geholpen (A)

Heb nogsteeds wat kramp dus hoop dat t blijft plakken..

*O* duim voor 2streepjes voor de andere dames!
pi_101202477
:D Zoë! Je bent zwanger! :D
*O* *O*
pi_101202507
Whaaa ja. Eng!

M'n borsten zijn echt huge! (voor mijn doen) en ze doen pijn haha
pi_101202592
Wow Zoe! Gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:02:09 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_101202633
Gefeliciteerd Zoe!
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:05:36 #300
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_101202678
Zoe, gefeliciteerd!! *O*
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:05:38 #301
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_101202679
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
van Evie was ik ook pas na ruim 1,5 jaar zwanger... en bij Liene was ik pas 2 keer ongesteld geweest na de BV... en was het dus zo raak..
(best bijzonder eigenlijk).
Sasha duurde iets van 16 maanden en Oscar kwam na een nachtje 'het kan geloof ik nog wel zonder, ten slotte was ik bij Sasah ook niet zomaar zwanger'. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')