Ja weet ik....quote:Op zondag 31 juli 2011 16:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik zal dr maar niet teveel druk op leggen? dit was de 1e poging nog maar?? had je zelf verwacht dat het nu direct raak zou zijn?
het kan nog maaaaaaaanden duren, en dan nog is dat helemaal niet vreemd....
relax een beetje en probeer gewoon te genieten.
Frummel; nog geen bloed dus???
morgen testen?
*spannend!!*
Inderdaad! Hopelijk is je vriendin snel zwanger.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:17 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Ja weet ik....
Maar ze was al ruim 2 weken over tijd, en toen dachten we al: is het nu al raak??
Zelf is ze al vanaf feb gestopt met de pil en slikt ze al 3 maanden foliumzuur en zo
Voorbereidingen hebben we al getroffen en zo..
Maar ik bekijk het ook nuchter:
Nieuwe maand, nieuwe kansen
Jammer, Clauwheee...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:29 schreef clauwheee het volgende:
Balen LB.
Hier vanochtend ook ongesteld geworden. Erg korte cyclus, 25. mag mijn nod op 26 aug?
NOD betekent Niet Ongesteld Dag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:07 schreef Ninedarts het volgende:
Wat is NOD???
Ben een man he............
Kun je niet 's morgens wat meer tijd nemen voor elkaar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:55 schreef jaantje_ het volgende:
Clauwhee & frummeltje... Zo jammer.
Gelukkig heb je een bruiloft om je op te storten frummeltje! En ik moest lachen om de tekenambities van je aanstaande.
Hier weer de klusweek ingegaan. Mijn lief moet helaas 3 avonden werken, komt niet zo handig uit.
Ja, snap ik... Lijkt me erg confronterend. Je staat er niet helemaal blanco meer in nu. Ik vind het knap hoe je na een nachtje slaap alweer tot die conclusie komt!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:16 schreef clauwheee het volgende:
Frummel
Ik was toch wel een beetje overrompeld gister. Ik voelde het echt niet aankomen. Wordt m'n tweede en laatste wk vakantie toch minder leuk van. En dacht stiekem ook steeds aan hoeveel wk ik zou zijn geweest als ik de mk niet had gehad.. Maar dat helpt niks, weet ik nu na een nachtje slapen in eigen bed. Op naar ronde vijf.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:35 schreef jaantje_ het volgende:
LB, wat ontzettend balen dat het weer niet raak is. Wel fijn dat je nu niet aan t kamperen bent denk ik?
![]()
Hahaha, als jij dan nog even door duimt, ga ik me alvast even richten op mijn bruiloft.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:48 schreef LadyBlack het volgende:
Clauwheee![]()
En frummeltje, nog geen bloed = nog steeds een kanseerder krijg je geen
of
van mij! Ik duim gewoon nog ff door
[..]
Nee gelukkig niet! Alhoewel vakantie nu best lekker zou zijn, maar ik slaap gewoon lekker in mn eigen bedje. Heb ook (nog) geen buikpijn, dus ik ben er wel ok onder deze keer.... ook wel eens fijn.
You better get used to itquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:05 schreef covie het volgende:
Hmm.. dus maar gewoon blijven wachten en wachten
Ik hou niet zo van wachten![]()
Ik ben niet zo'n ochtendmens (lees: ik ben vaak superduf en sjaggo) en het idee alleen al dat ik dan op werkdagen nog eerder dan 6.30 uur wakker moet worden staat me niet zo aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:20 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Kun je niet 's morgens wat meer tijd nemen voor elkaar?
You better get used to itquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:08 schreef jaantje_ het volgende:
[..]
You better get used to it. Als je eenmaal zwanger bent, moet je alsnog vet lang wachten
![]()
.
[..]
Ik ben niet zo'n ochtendmens (lees: ik ben vaak superduf en sjaggo) en het idee alleen al dat ik dan op werkdagen nog eerder dan 6.30 uur wakker moet worden staat me niet zo aan.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:10 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
You better get used to it. Als je eenmaal zwanger benteen kind hebt, moet je alsnog vet lang wachtenvroeg je nest uit...
![]()
.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:10 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
You better get used to it. Als je eenmaal zwanger benteen kind hebt, moet je alsnog vet lang wachtenvroeg je nest uit...
![]()
.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:46 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik ben zojuist ongesteld geworden...
Arme meis!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:58 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ja...Best wel shit. En ook gelijk goed losgebroken, dit is geen innesteling meer o.i.d. Ik verga binnen tien minuten ineens van de buikpijn. Pijnstiller ingenomen en maar over me heen laten komen...
En dan nog... Minke kan prima uitslapen, maar als ik om 7-7.30 uur op mijn werk wil zijn, moet ik toch echt om 6 uur mijn nest uit, haar een fles geven en de trein pakken...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:22 schreef jaantje_ het volgende:
[..]
![]()
Yep. The price you pay... Wat dat betreft is het ook een beetje mazzel hebben. Mijn ene zus heeft een kleine die prima doorslaapt tot half 8 / 8 uur in het weekend (later hoeft voor mij ook weer niet), terwijl mijn andere zus al blij is als ze tot 6 uur kan slapen.
Terug van paar daagjes weg en was benieuwd naar hoe het zou gaan...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:58 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ja...Best wel shit. En ook gelijk goed losgebroken, dit is geen innesteling meer o.i.d. Ik verga binnen tien minuten ineens van de buikpijn. Pijnstiller ingenomen en maar over me heen laten komen...
Dit is de eerste keer natuurlijk. Dus inderdaad zal het wel ontpillen zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:16 schreef covie het volgende:
MV wanneer ben je gestopt dan?
Als dit je eerste of 2e keer "natuurlijke" ongi is dan lijkt het me ontpillen.
Ik herinner me wel dat ik het vroeger ook had, dat ik maar 3 dagen echt ongi was en daarna nog een paar dagen steeds heel iets. Een tampon was het eigenlijk niet eens waard.
Maar niet ongi --> paar dagen niks en dan weer wat verlies.
Ik zou het gewoon in de gaten houden, ons lichaam doet zulke rare dingen, als het over een paar dagen nog hebt doe je toch gewoon een belletje naar de ha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |