abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100082618
Ik duim voor je frummeltje! *O*
pi_100084025
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 10:43 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Ja dat is zo..,.maar bij het medische molen kijkt men eerst naar de spermacellen....Dan kijkt men pas naar de vrouw...

Net sms van haar, nog steeds niet ongesteld..ze is nu dus al bijna 2 weken overtijd..
zucht.........
Dat verschilt dus per ziekenhuis. Bij ons werd ik eerst binnenste buiten gekeerd voor manlief een onderzoek kreeg.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_100084370
Volgens mij wordt de man vaak eerst getest omdat dat een vrij makkelijk en relatief goedkoop onderzoek is. Eerst dat uitsluiten voordat ze verder gaan zeg maar. Het betekent niet dat het probleem dan ook vaker bij de man ligt (denk ik hoor, ik heb geen ervaring/cijfers).

Zoë, wat rot! -O- :*

Welkom alle nieuwe dames (en heer ;) )! Gezellig dat jullie mee komen kletsen :Y.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 13:56:59 #204
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100086932
Eens ff kijken wiens NOD zich binnenkort ook nog aandient... :9

Ah! Clauwhee en LadyBlack! Hoe staat het ervoor bij jullie, meiden?
pi_100093674
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 12:41 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat verschilt dus per ziekenhuis. Bij ons werd ik eerst binnenste buiten gekeerd voor manlief een onderzoek kreeg.
Zou niet logisch zijn, als het aan de vrouw mankeert dan heb je nog verschillende dinge de oorzaak
Bij de man moet je alleen naar de sperma kijken, meer niet en het is goedkoop..
  vrijdag 29 juli 2011 @ 18:13:20 #206
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100095830
Zoe!! :o -O- :* toch ongesteld dus, wat stom!!
Oh wat zul jij je bekocht voelen.... en dan hebben we je hier ook nog zo op lopen fokken :') sorry!
Laat je maar lekker vertroetelen in je vakantie :Y

Frummeltje, voor jou hoop ik nu even extra hard dat je menstruatie uitblijft! :*
Alhoewel ik echt smelt bij het idee van je trouwerij met je kindje erbij in je buik O+ dat is echt mijn wens

Hier lijkt het nergens naar deze maand... maar een matig hoge temperatuur, en een gevoel alsof ik ongesteld ga worden, ook al zal dat nog bijna een week duren. :{
pi_100097516
LB -O- ja.. Pff als ik denk aan een klein hummeltje dan.. :'( maargoed,
beetje opfokken is niet erg :P kan ik hebben ;) O+

M'n lief heeft vandaag gewerkt aan een klein bankje met hartjes in de zijkant O+ voor 'later'

Bah.. :{ hoe vordert t qua onderzoeken enz?
pi_100097680
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 17:06 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Zou niet logisch zijn, als het aan de vrouw mankeert dan heb je nog verschillende dinge de oorzaak
Bij de man moet je alleen naar de sperma kijken, meer niet en het is goedkoop..
't zal per ziekenhuis en situatie van een stel verschillen.
Als een stel aangeeft geen ovu te hebben, dit merkend aan ovu testen en/of temp kaart, dan zullen ze (lijkt me.) de vrouw onderzoeken.

Daarnaast is dit niet echt o.t. Toch?
  vrijdag 29 juli 2011 @ 19:23:08 #209
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100098064
DE spermacellen of HET sperma it is...

en ik kwam eigenlijk ff zeggen dat ik ook aan het duimen ben voor Frummeltje ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100103247
Zoe wat enorm balen, zeker door alle 'kwaaltjes'...

Frummeltje je houdt het wel spannend zo, maar ik duim voor je mee..

Regenboogjes en SCD welkom, dat jullie ook maar weer gauw met 2 streepjes naar Z&G mogen verhuizen.

Ik merk wel na al die tijd lurken dat ik er nog een beetje aan moet wennen dat ik hier nu ook 'mag' posten..
pi_100111626
Ik voel me idd ook een beetje schuldig zoals LB zegt :@ maar dat komt volgens mij omdat we hier allemaal hetzelfde doel hebben, en dan te enthousiast worden voor elkaar :)

Maarre Frutsel test jij dan inderdaad maar niet meer vóór maandag hoor!

Wij hadden net bezoek en ik had een wijntje ingeschonken, toen keek O+ ongeveer zo }:| naar mij en ik weer :? terug. Bezoek net weg, zegt hij jaaa misschien ben je wel zwanger!
Dus ik heb maar even uitgelegd dat ik gewoon wijn blijf drinken tot ik 2 streepjes heb gezien.

Had niet verwacht dat hij ZO bezorgd zou zijn gelijk :') wordt nog wat als het echt zo ver is oO<
pi_100117497
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:19 schreef covie het volgende:
Ik voel me idd ook een beetje schuldig zoals LB zegt :@ maar dat komt volgens mij omdat we hier allemaal hetzelfde doel hebben, en dan te enthousiast worden voor elkaar :)

Wij hadden net bezoek en ik had een wijntje ingeschonken, toen keek O+ ongeveer zo }:| naar mij en ik weer :? terug. Bezoek net weg, zegt hij jaaa misschien ben je wel zwanger!
Dus ik heb maar even uitgelegd dat ik gewoon wijn blijf drinken tot ik 2 streepjes heb gezien.

Had niet verwacht dat hij ZO bezorgd zou zijn gelijk :') wordt nog wat als het echt zo ver is oO<
Had ik gister ook met mijn vriendin, ze had drank gekocht van 15,5 %, we hadden spelletjesavond en ik was boos
Ze mocht van mij alleen aan de cola.
Ze snapte me wel...
En nog niet ongesteld, nu dus al 2 weken overtijd...
Allebei werken in het weekend en maandag kijken we het of het nog zo is
  zaterdag 30 juli 2011 @ 09:37:30 #213
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100118237
Volgens mij is stoppen met alcohol op het moment van het tweede streepje inderdaad vroeg genoeg. Ik begrijp het wel hoor, dat de mannen zo oplettend zijn! Er wordt volgens mij wel geadviseerd zo min mogelijk alcohol tot je te nemen als je zwanger wilt raken. Zowel voor de man als de vrouw.

Ach, ik denk dat er ook zat vrouwen zwanger worden die gewoon wat drinken hoor! Ik heb het wel even helemaal op pauze gezet.
pi_100119939
Vooraf dacht ik om zodra we er echt voor gaan niet meer te drinken, maar heb vorige week toen ik ongesteld was op een verjaardag toch nog een glaasje gehad.

Nu we 'echt' bezig zijn heb ik zoiets van zolang ik niet ongesteld ben zeker geen alcohol. Dat voelt ergens niet goed, kan het niet echt omschrijven.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 11:49:06 #215
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100120447
Gewoon je gevoel volgen, Roosje84. :) Ik snap het; zelf drink ik nu ook al sinds januari niks meer.

Overigens no news hier, nog steeds geen ongesteldheid te bekennen. Wel steeds meer het gevoel dat het er aan komt. :{
  zaterdag 30 juli 2011 @ 12:40:21 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100121609
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 19:08 schreef Zoë23 het volgende:
LB -O- ja.. Pff als ik denk aan een klein hummeltje dan.. :'( maargoed,
beetje opfokken is niet erg :P kan ik hebben ;) O+

M'n lief heeft vandaag gewerkt aan een klein bankje met hartjes in de zijkant O+ voor 'later'

Bah.. :{ hoe vordert t qua onderzoeken enz?
De onderzoeken moeten nog plaats gaan vinden :') duurt lang dus, maargoed....

Op eigen kracht deze maand wordt m denk ik niet, maar dan maar kijken wat er volgende maand uitkomt :)

Frummeltje, bah -O-

Oh, en hier begin ik ietsje makkelijker te worden met alcohol, ik sta al bijna de helft van het afgelopen jaar droog, en ik gun mezelf nu af en toe best dat glaasje wijn, óók als ik in mn vruchtbare dagen zit. Ik weet wel dat een kindje daar geen schade van ondervindt, maar het is natuurlijk sowieso niet bevorderlijk voor je vruchtbaarheid.
Zodra ik mn eisprong heb gehad drink ik in principe niet meer, alhoewel ik (dankzij mn slechte gevoel over deze ronde) niet uitsluit dat ik vanavond een drankje inschenk...
  † In Memoriam † zaterdag 30 juli 2011 @ 12:41:30 #217
309370 Nanadu
pi_100121649
Wat balen Zoe dat je toch ongesteld bent geworden. Ben benieuwd Frummeltje of het bij jou nog wat wordt? Ninedarts bij jullie is het ook nog spannend? Kan ook door alle spanning komen dat menstruatie nog uitblijft, heb ik ook wel eens last van gehad.

Ik merk dat ik nu veel rustiger in het hele zwanger worden sta (ben natuurlijk ook pas net een maand bezig). Dit komt denk ik ook dat ik nu boven al een meisje heb slapen in haar bedje. Weet nog van de vorige keer dat ik gelijk op zoek ging naar hoe je cyclus in elkaar steekt en wanneer je het beste kan klussen enz. Ik hoop dat ik er zo rustig onder blijf, want de vorige keer was ik bij iedere mislukte poging in tranen en had ik allemaal doembeelden in mijn hoofd over wat er allemaal mis zou zijn :o .
pi_100122098
Hhmm.. balen Frummeltje!

Hier gaat mijn temperatuur ineens weer omhoog! Hij is vier dagen wat lager geweest, en sinds vrijdag weer behoorlijk hoog (dezelfde temperaturen die ik normaal heb na mijn eisprong). Dat is gek he! Ik zit immers weer op dag 7 van een nieuwe cyclus. Ik voel me ook niet helemaal fit, dus misschien heeft het daarmee te maken!
pi_100126349
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:19 schreef covie het volgende:

Haha hoeft niet. Vond t wel spannend.
(dit is de 1e x dat ik niet heb gehuild nadat ik ongi werd) vind ik ook
Wel weer een vooruitgang.

En idd, we zijn allemaal enthousiast voor elkaar, is alleen maar leuk toch!

Lief dat hij zo met je mee leeft :)
Afgelopen woensdag niet gedronken maar gisteravond flink opstap geweest. Vond ik ook wel weer eens fijn, drink bijna nooit.

LB; vervelend dat t zo lang duurd!
Snap t wel dat je jezelf weer af en toe een drankje gunt.
pi_100128515
Ik ben ook niet van plan me te laten gaan met drank. Maar ik hou wel van een wijntje en ga dat niet helemaal aan de kant zetten nu het nog mag!

Ik las zelfs ergens dat 3 wijntjes, verdeeld over de week, nog gewoon kan tijdens de hele zwangerschap. Nou dat is voor mij echt not done!! Als ik dan ook 2 streepjes heb dan hou ik me strikt aan alles wat wel en niet mag. Als het anders fout gaat vergeef ik mezelf nooit.

LB weet je ook nog niet wanneer ze plaats gaan vinden?

Zoë dat bankje is ook leuk!! :D Maakt hij dat zelf ja?
Toch wel fijn dat de mannen over het algemeen zo meeleven. :Y

Frummel alles nog rustig?
pi_100129552
Even snel hoor dames. Merk dat ik zo relaxed ben onder alles nu even dat ik soms vergeet hier te kijken en posten.. En we zijn er even een paar dagen tussenuit. Ik voel helemaal niks, dus dat helpt ook mee. We zien het wel komende week!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_100132307
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:47 schreef covie het volgende:
Ik ben ook niet van plan me te laten gaan met drank. Maar ik hou wel van een wijntje en ga dat niet helemaal aan de kant zetten nu het nog mag!

Ik las zelfs ergens dat 3 wijntjes, verdeeld over de week, nog gewoon kan tijdens de hele zwangerschap. Nou dat is voor mij echt not done!! Als ik dan ook 2 streepjes heb dan hou ik me strikt aan alles wat wel en niet mag. Als het anders fout gaat vergeef ik mezelf nooit.

LB weet je ook nog niet wanneer ze plaats gaan vinden?

Zoë dat bankje is ook leuk!! :D Maakt hij dat zelf ja?
Toch wel fijn dat de mannen over het algemeen zo meeleven. :Y

Frummel alles nog rustig?
Ja precies, na 2streepjes ga ik ook niks drinken..

't bankje was erg goed gelukt O+
Als ik m volgende week in de verf heb gezet kan ik wel een foto posten.

:* succes frummeltje, hoop niet dat ongi gevoel doorzet..
  zaterdag 30 juli 2011 @ 18:56:22 #223
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100132508
Nog steeds niks, maar het ongi gevoel blijft. Meestal word ik gelijk 's morgens ongesteld, dus we gaan het zien morgen. Heb wel eens gelezen dat vrouwen die ongi denken aan te voelen, soms toch zwanger blijken te zijn. Daar vestig ik mijn hoop maar een beetje op!
pi_100132750
Ja ik hoop 't ook!
Eigenlijk is t best lastig, want alles wat je voelt kan zijn...wat je hoopt
maar kan ook niks te betekenen hebben :{ (zoals ik had) er niet echt iets
waardoor je meer zekerheid hebt.. Behalve dan die 2streepjes..

Afwachten duurt lang! :*
pi_100139043
Hoi!

Ik ga ook maar eens mee posten!
Helaas ben ik nu weer ongesteld dus het is niet gelukt (2de poging nog maar)
Dus we gaan weer vrolijk verder, nieuwe ronde nieuwe kansen ;)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_100139798
Welkom Skoap en succes :)
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:06:02 #227
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100141424
Leuk dat je komt meekletsen Skoap! Jammer dat je ongesteld bent, maar op naar een nieuwe ronde.

Dames, help me hopen dat morgen niet ineens die bloedduivels verschijnen...
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:49:34 #228
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100143168
Ik duim :*
pi_100143677
Duimt mee :*
pi_100149533
Straks weer aan het werk.
Nog steeds niet ongesteld mijn meissie
Morgen weer een test doen.
Laatste keer was afgelopen donderdag
  zondag 31 juli 2011 @ 08:38:59 #231
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100149797
Spannend, Ninedarts!

Hier ook niet ongesteld! Als dat morgen ook nog zo is, ga ik dinsdag weer een testje doen.
pi_100150928
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 08:38 schreef Frummeltje86 het volgende:
Spannend, Ninedarts!

Hier ook niet ongesteld! Als dat morgen ook nog zo is, ga ik dinsdag weer een testje doen.
Ahhh! Ik blijf duimen!
Ga zometeen paar dagen weg, hoop dat als ik terug ben er goed nieuws is!! :D
pi_100150941
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 22:03 schreef Skoap het volgende:
Hoi!

Ik ga ook maar eens mee posten!
Helaas ben ik nu weer ongesteld dus het is niet gelukt (2de poging nog maar)
Dus we gaan weer vrolijk verder, nieuwe ronde nieuwe kansen ;)
Succes! :)
pi_100153723
Welkom Skoap, en succes!! :)

Spannend hoor Frummeltje!! Ik duim voor je!
pi_100153984
Bedankt voor 't warme welkom!

Wekom Skaop! Jammer dat 't nog niet gelukt is in de vorige rondes maar hopelijk is 't nu snel raak!

Spannend Frummeltje! Hoe voel je je verder? Zijn er tekenen die wijzen op wel/niet ongesteld worden?

Voor jullie ook spannend Ninedarts!

Ik heb m'n 1e foliumzuurpilletje weer geslikt. Dat voelde toch best ineens definief. :D Ik vind het zo spannend weer! Ben echt al aan het aftellen naar september. :D

Gebruiken jullie, buiten de eventuele foliumzuur, nog speciale 'ik wil zwanger worden' vitaminesupplementen ofzo?
pi_100154112
De eerste stappen voor een zwangerschap zijn weer gezet Regenboogjes. Kan me voorstellen dat dat zo voelt!

Ik slik sinds 2 dagen de Etos Zwanger Worden pillen. Daarvoor alleen gewone foliumzuurpilletjes.
  zondag 31 juli 2011 @ 13:29:06 #237
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100154467
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:11 schreef Regenboogjes het volgende:
Bedankt voor 't warme welkom!

Wekom Skaop! Jammer dat 't nog niet gelukt is in de vorige rondes maar hopelijk is 't nu snel raak!

Spannend Frummeltje! Hoe voel je je verder? Zijn er tekenen die wijzen op wel/niet ongesteld worden?

Voor jullie ook spannend Ninedarts!

Ik heb m'n 1e foliumzuurpilletje weer geslikt. Dat voelde toch best ineens definief. :D Ik vind het zo spannend weer! Ben echt al aan het aftellen naar september. :D

Gebruiken jullie, buiten de eventuele foliumzuur, nog speciale 'ik wil zwanger worden' vitaminesupplementen ofzo?
Eigenlijk zijn de tekenen van een naderende ongesteldheid vrijwel verdwenen. Wel merkte vriendlief vanmorgen op na wat lichamelijke activiteit ( :@ ) dat mijn borsten beduidend groter zijn dan een paar weken geleden en vooral voller zijn aan de onderkant. Ze blijven ook erg gevoelig.

Ik slik sinds een paar maanden Centrum Materna, die bevat allerlei verschillende vitamines die bij kinderwens, zwangerschap en na bevalling goed schijnen te zijn. :)
  zondag 31 juli 2011 @ 13:30:09 #238
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100154491
Oehhhh frummeltje!! Spannend!

Hier ook etos zwanger worden trouwens, sinds een paar maanden.
pi_100154514
Dat klinkt wel goed allemaal Frummeltje!

Merk jij veranderingen aan je cyclus sinds je de Etos pillen gebruikt LB?
  zondag 31 juli 2011 @ 13:37:55 #240
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100154688
Nou, ik geloof dat het niet heel veel verschil heeft gemaakt hoor. Had de eerste ronde met die pillen wel meteen een goeie indruk, want de luteale fase was ineens langer, maar volgens mij had ik toen ook een prille zwangerschap te pakken die vlak na NOD toch nog afgebroken werd....

Mijn cyclus is eigenlijk gewoon vrij regelmatig, niet significant veranderd door die pillen. Maargoed, baat het niet, dan schaadt het ook niet. Ik ben er nu zelfs nog vitamine B bij gaan slikken omdat ik ergens las dat dat bevorderlijk kon zijn voor innesteling :@
pi_100154902
Ah ok! En baat het niet dan schaadt het niet inderdaad! Ik hoop dat mijn luteale fase hierdoor langer zal zijn!
pi_100154917
Bedankt allemaal :)

Ik denk niet dat ik erg actief zal zijn, maar ik lees sowieso mee ;)

Wat zit er eigenlijk in die pillen Frummeltje?
Ik gebruik nu gewoon centrum performance, maar ik las op de achterkant dat je die niet mag slikken als je zwanger bent.

We beginnen pas in oktober, weet eigenlijk ook niet wanneer ik er dan mee zou moeten stoppen.
Ik weet alleen wel dat als ik ze niet slik, duizelig kan worden soms! En me gewoon minder goed voel.
  zondag 31 juli 2011 @ 13:48:56 #243
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100155020
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:45 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Bedankt allemaal :)

Ik denk niet dat ik erg actief zal zijn, maar ik lees sowieso mee ;)

Wat zit er eigenlijk in die pillen Frummeltje?
Ik gebruik nu gewoon centrum performance, maar ik las op de achterkant dat je die niet mag slikken als je zwanger bent.

We beginnen pas in oktober, weet eigenlijk ook niet wanneer ik er dan mee zou moeten stoppen.
Ik weet alleen wel dat als ik ze niet slik, duizelig kan worden soms! En me gewoon minder goed voel.
http://www.centrummaterna(...)rmule_met_foliumzuur Hier kun je allerlei informatie vinden over Centrum Materna. Waarschijnlijk zal er wel wat overlap zijn met de gewone Centrum, maar hierin vind je bijvoorbeeld extra foliumzuur. :)
pi_100156343
Alle nieuwe dames en heer welkom, voor iedereen natuurlijk de welkomsboodschap dat jullie maar snel weer mogen weg zijn ! :)
  zondag 31 juli 2011 @ 14:46:52 #245
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100156764
Ongesteld }:|

Mag mijn NOD op 26 augustus?
pi_100157031
:( jammer LB
pi_100157579
Leuk Skoap dat je ook mee gaat posten :)

Ik slik alleen foliumzuur en ik drink elke dag zo'n glas met een vitamine bruistablet.
Die bruistablet deed ik altijd al.

LB balen :(
pi_100159886
Mijn vriendin nu ook ongesteld............op 18 juli zou ze ongesteld moeten worden, nu dus 13 dagen later...vreemd

Maar het was ook eerste maandpoging he

Maar afijn...over 9 dagen weer proberen het eitje te bevruchten..
Net met elkaar gepraat en zo..
Het was ook eerste poging dus allebei nerveus..

Het kan niet altijd raak zijn he
  zondag 31 juli 2011 @ 16:40:32 #249
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100160355
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:27 schreef Ninedarts het volgende:
Mijn vriendin nu ook ongesteld............op 18 juli zou ze ongesteld moeten worden, nu dus 13 dagen later...vreemd

Maar het was ook eerste maandpoging he

Maar afijn...over 9 dagen weer proberen het eitje te bevruchten..
Net met elkaar gepraat en zo..
Het was ook eerste poging dus allebei nerveus..

Het kan niet altijd raak zijn he
ik zal dr maar niet teveel druk op leggen? dit was de 1e poging nog maar?? had je zelf verwacht dat het nu direct raak zou zijn?
het kan nog maaaaaaaanden duren, en dan nog is dat helemaal niet vreemd....
relax een beetje en probeer gewoon te genieten.

Frummel; nog geen bloed dus???
morgen testen?
*spannend!!*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 31 juli 2011 @ 17:15:16 #250
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100161399
Still no blood here! Ik laat morgen ook nog even voorbij gaan. Ben ik dinsdagochtend niet ongesteld, dan ga ik weer testen!

LB... -O-
pi_100166270
Balen LB!! :*
pi_100166994
LB balen meis...

Frummeltje ik blijf voor je duimen!

Ik las nog iets over het gebruik van speciale voedingssupplementen. Vanaf maart heb ik foliumzuur geslikt en sinds deze maand ben ik overgestapt op de zwanger worden pilletjes van de Etos. Van deze Etos pilletjes correctie pillen had ik veel positieve reacties gelezen onder andere hier op fok.

Nadeel vind ik wel dat ze behoorlijk groot zijn in vergelijking met de foliumzuurtabletjes die ik hiervoor had.
pi_100168216
Balen LB :*

En spannend frummeltje!
pi_100169686
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:40 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik zal dr maar niet teveel druk op leggen? dit was de 1e poging nog maar?? had je zelf verwacht dat het nu direct raak zou zijn?
het kan nog maaaaaaaanden duren, en dan nog is dat helemaal niet vreemd....
relax een beetje en probeer gewoon te genieten.

Frummel; nog geen bloed dus???
morgen testen?
*spannend!!*
Ja weet ik....
Maar ze was al ruim 2 weken over tijd, en toen dachten we al: is het nu al raak??
Zelf is ze al vanaf feb gestopt met de pil en slikt ze al 3 maanden foliumzuur en zo
Voorbereidingen hebben we al getroffen en zo..

Maar ik bekijk het ook nuchter:

Nieuwe maand, nieuwe kansen
  maandag 1 augustus 2011 @ 14:50:42 #255
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100194250
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 21:17 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Ja weet ik....
Maar ze was al ruim 2 weken over tijd, en toen dachten we al: is het nu al raak??
Zelf is ze al vanaf feb gestopt met de pil en slikt ze al 3 maanden foliumzuur en zo
Voorbereidingen hebben we al getroffen en zo..

Maar ik bekijk het ook nuchter:

Nieuwe maand, nieuwe kansen
Inderdaad! Hopelijk is je vriendin snel zwanger. :)
pi_100196543
Oooh ik dacht snel even inloggen, kijken of Frummel zwanger is :D
Maar nog even geduld dus :)
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:17:11 #257
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100196896
Nee, ik heb nog geen nieuws inderdaad. Testen mag ik alleen nog met vriendlief erbij, hij wilde niet dat ik het nog alleen zou doen. Ik heb eigenlijk best goede hoop inmiddels! Nog steeds gevoelige borsten (vooral tepels), veel plassen. Morgenochtend hopelijk dus goed nieuws!
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:31:34 #258
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100197350
Zouden die paar druppels urine in die KV-test écht voldoende zijn om positief uit te slaan? Gewoon even, dat ik het niet fout doe morgen :P
pi_100201811
Ja tuurlijk :D wel goed kijken he, een streep is een streep. Ook een heel licht streepje is een streep!
En dan haal je evt. gewoon nog een dure als de streep licht is. :9

Kuukske had jij morgen niet een afspraak bij de dokter of vk?
pi_100209320
LB, wat ontzettend balen dat het weer niet raak is -O- . Wel fijn dat je nu niet aan t kamperen bent denk ik? ;)

Frummeltje, succes morgen!!

Ninedarts, jammer dat je vriendin alsnog ongesteld is geworden.
pi_100219846
Balen LB :(.

Hier vanochtend ook ongesteld geworden. Erg korte cyclus, 25. mag mijn nod op 26 aug?
pi_100222577
Wat is NOD???

Ben een man he............
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 07:41:03 #263
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100222724
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 01:29 schreef clauwheee het volgende:
Balen LB :(.

Hier vanochtend ook ongesteld geworden. Erg korte cyclus, 25. mag mijn nod op 26 aug?
Jammer, Clauwheee... -O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 07:07 schreef Ninedarts het volgende:
Wat is NOD???

Ben een man he............
NOD betekent Niet Ongesteld Dag. ;) De dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar dat eigenlijk niet wilt worden.

Dames en heer, zojuist weer getest hier. Opnieuw negatief. Ik denk dat mijn cyclus nog steeds van de leg is, ondanks dat ik toch alweer 8 maanden van de pil af ben. Zit inmiddels op dag 35. Het lijkt erop dat ik toch niet van de positieve ovulatietest van 10 juli j.l. mag uitgaan. Dan zou die zwangerschapstest nu toch echt positief geweest moeten zijn. Misschien dus niet eens een eisprong gehad... -O- Ik ben in ieder geval nog niet ongesteld en ook geen gevoel dat dit er aan zit te komen.

Zou een modje mij weer in het onderste lijstje willen plaatsen? :*

Ik ga even een paar maandjes op pauze, in verband met mijn trouwen volgend jaar. Vanaf eind december ga ik weer actief proberen. Natuurlijk blijf ik hier wel gezellig mee kletsen, om jullie allemaal naar Z&G te zien gaan! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Frummeltje86 op 02-08-2011 07:49:42 ]
pi_100222803
Frummeltje -O- Jeetje wat kut dat je lichaam zo van de leg is... Daar kun je ook gewoon helemaal niks mee. Maar zet lekker je gedachten op het trouwen, maak er de mooiste dag van en wie weet, dat kindje komt er echt! :*

Clauwhee, -O- ook al ongesteld... Bah!
pi_100223485
-O- -O-

Gadverdamme Clauwhee en Frummel wat balen dit.

Clauwhee dat wordt dan weer hopen op volgende maand! En iets eerder beginnen met klussen :+

Frummel krijg jij dan de komende maanden even je cyclus regelmatig }:| en dan in januari gewoon gelijk 2 streepjes plassen!
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 09:13:27 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_100223645
Lijstje is aangepast Clauwhee en Frummeltje. :*

En ik heb meteen 9 mensen uit het onderste lijstje gehaald.

[ Bericht 15% gewijzigd door BE op 02-08-2011 09:42:06 ]
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 09:17:14 #267
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100223701
Dank je wel, BE :*

Sja, ik ben niet eens meer teleurgesteld. Ergens wel een beetje rust gevonden dat mijn droom van een kindje bij mijn trouwen nu gewoon niet gaat uitkomen. Mijn (8> denkt nog steeds dat ik wel zwanger ben. Hij wilde desnoods zelf wel een streepje tekenen op de test hahaha :P Hij was vanmorgen eigenlijk meer van slag dan ik. Ik heb er ergens wel vrede mee. Nu lekker op de bruiloft storten! :D
pi_100224481
-O- Clauwhee & frummeltje... Zo jammer.

Gelukkig heb je een bruiloft om je op te storten frummeltje! En ik moest lachen om de tekenambities van je aanstaande.

Hier weer de klusweek ingegaan. Mijn lief moet helaas 3 avonden werken, komt niet zo handig uit.
pi_100225025
Frummel :*

Ik was toch wel een beetje overrompeld gister. Ik voelde het echt niet aankomen. Wordt m'n tweede en laatste wk vakantie toch minder leuk van. En dacht stiekem ook steeds aan hoeveel wk ik zou zijn geweest als ik de mk niet had gehad.. Maar dat helpt niks, weet ik nu na een nachtje slapen in eigen bed ;) Op naar ronde vijf.
pi_100225038
-O- clauwheee * Frummeltje.... wat jammer :*

Mag ik trouwens ook in de OP, mijn NOD is op 26 augustus
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:20:20 #271
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100225113
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:55 schreef jaantje_ het volgende:
-O- Clauwhee & frummeltje... Zo jammer.

Gelukkig heb je een bruiloft om je op te storten frummeltje! En ik moest lachen om de tekenambities van je aanstaande.

Hier weer de klusweek ingegaan. Mijn lief moet helaas 3 avonden werken, komt niet zo handig uit.
Kun je niet 's morgens wat meer tijd nemen voor elkaar? ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:16 schreef clauwheee het volgende:
Frummel :*

Ik was toch wel een beetje overrompeld gister. Ik voelde het echt niet aankomen. Wordt m'n tweede en laatste wk vakantie toch minder leuk van. En dacht stiekem ook steeds aan hoeveel wk ik zou zijn geweest als ik de mk niet had gehad.. Maar dat helpt niks, weet ik nu na een nachtje slapen in eigen bed. Op naar ronde vijf.
Ja, snap ik... Lijkt me erg confronterend. Je staat er niet helemaal blanco meer in nu. Ik vind het knap hoe je na een nachtje slaap alweer tot die conclusie komt! :) Laat je maar lekker verwennen door je (8> de komende dagen.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:48:02 #272
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100225799
Clauwheee :*

En frummeltje, nog geen bloed = nog steeds een kans :{w eerder krijg je geen -O- of :* van mij! Ik duim gewoon nog ff door ;)

quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:35 schreef jaantje_ het volgende:
LB, wat ontzettend balen dat het weer niet raak is -O- . Wel fijn dat je nu niet aan t kamperen bent denk ik? ;)
:D

Nee gelukkig niet! Alhoewel vakantie nu best lekker zou zijn, maar ik slaap gewoon lekker in mn eigen bedje. Heb ook (nog) geen buikpijn, dus ik ben er wel ok onder deze keer.... ook wel eens fijn.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:34:33 #273
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100226980
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:48 schreef LadyBlack het volgende:
Clauwheee :*

En frummeltje, nog geen bloed = nog steeds een kans :{w eerder krijg je geen -O- of :* van mij! Ik duim gewoon nog ff door ;)

[..]

:D

Nee gelukkig niet! Alhoewel vakantie nu best lekker zou zijn, maar ik slaap gewoon lekker in mn eigen bedje. Heb ook (nog) geen buikpijn, dus ik ben er wel ok onder deze keer.... ook wel eens fijn.
Hahaha, als jij dan nog even door duimt, ga ik me alvast even richten op mijn bruiloft. ;) Fijn dat je nog niet zoveel buikpijn hebt, dan wordt het er ook iets minder ingewreven he...
pi_100228173
Vanaf wanneer krijg je ongeveer welke verschijnselen.
Ik moet nog een week en heb nergens last van.

Maar ik hoor jullie ook over gevoelige borsten e.d. maar is dat pas vanaf 2 dagen voor je nod of al eerder?

Ik weet dat niet iedereen verschijnselen heeft en mijn intuïtie zegt dat ik deze maand niet zwanger ben, maar ik wil het toch in de gaten houden :)
pi_100228695
Ik geloof dat je pas na een week na verwekking (ovulatie voor het gemak) de eerste HCG gaat aanmaken en daarmee ook verschijnselen gaat kweken. Maar dat is dus voor iedereen anders. Ik vond bij Minke's zwangerschap helemaal niks van mijn borsten... beetje raar gevoel in onderbuik (zoals ik het toen beschreef, ik kan het me niet meer voor de geest halen wat precies) maar dat was alles. Ook niet misselijk (hele zwangerschap gelukkig niet) of iets... T is echt voor elk anders... Wacht maar af, jouw tijd komt ook nog wel, dat je denkt... "Oh dat was het?!".
pi_100228954
Covie, zoals Lijnloos zegt, heeft niet iedereen last van zwangerschapskwaaltjes. Ik ben heel mijn zwangerschap gespaard gebleven van gelijk wel kwaaltje (behalve maagzuur en steken rond mijn hart toen mijn buik te dik werd). Ik heb een paar weken gedacht dat ik ongesteld moest worden (buikkrampen), maar voor de rest niets.
En ik ben mijn bevalling ingegaan met dezelfde bh's als deze die ik voor mijn zwangerschap droeg :D (tot spijt van mijn man ;) ).
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 13:42:59 #277
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_100230799
Het is inderdaad wat Lijn en Leo al zeggen covie. Ik ben pas sinds vorige week 's morgens gigamisselijk. Met volgens mij vandaag het hoogtepunt tot nu toe :'). Toen ik op 't stokkie pieste had ik nergens last van.
pi_100231572
Hmm.. dus maar gewoon blijven wachten en wachten :D

Ik hou niet zo van wachten }:| :)
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:06:40 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_100231638
Skoap, je staat er bij!
pi_100231683
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:05 schreef covie het volgende:
Hmm.. dus maar gewoon blijven wachten en wachten :D

Ik hou niet zo van wachten }:| :)
You better get used to it ;) . Als je eenmaal zwanger bent, moet je alsnog vet lang wachten :+ :* .

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:20 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Kun je niet 's morgens wat meer tijd nemen voor elkaar? ;)
Ik ben niet zo'n ochtendmens (lees: ik ben vaak superduf en sjaggo) en het idee alleen al dat ik dan op werkdagen nog eerder dan 6.30 uur wakker moet worden staat me niet zo aan :') .
pi_100231775
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:08 schreef jaantje_ het volgende:

[..]

You better get used to it ;) . Als je eenmaal zwanger bent, moet je alsnog vet lang wachten :+ :* .

[..]

Ik ben niet zo'n ochtendmens (lees: ik ben vaak superduf en sjaggo) en het idee alleen al dat ik dan op werkdagen nog eerder dan 6.30 uur wakker moet worden staat me niet zo aan :') .
You better get used to it ;) . Als je eenmaal zwanger benteen kind hebt, moet je alsnog vet lang wachtenvroeg je nest uit... :+ :* .
pi_100231928
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:10 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

You better get used to it ;) . Als je eenmaal zwanger benteen kind hebt, moet je alsnog vet lang wachtenvroeg je nest uit... :+ :* .
_O- Waarom beginnen we er eigenlijk aan :+
pi_100232169
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:10 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

_O-

Yep. The price you pay... Wat dat betreft is het ook een beetje mazzel hebben. Mijn ene zus heeft een kleine die prima doorslaapt tot half 8 / 8 uur in het weekend (later hoeft voor mij ook weer niet), terwijl mijn andere zus al blij is als ze tot 6 uur kan slapen.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:46:43 #284
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100232893
Ik ben zojuist ongesteld geworden...
pi_100232972
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:46 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik ben zojuist ongesteld geworden...
-O- :( Klote Frummel...

Dus nu is het echt definitief.. shit zeg!
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:52:50 #286
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_100233102
Hey meiden!
Ik lees nog steeds mee hoor.
Ben alleen wat minder actief met posten.
Balen Frummel. Stiekem hoopte ik er wel op. -O-
Welkom alle nieuwe meiden :D
Ik hoop dat we met zijn allen snel door mogen naar z&g :D
Het is al weer veel te lang geleden dat er iemand door mocht }:|
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:58:08 #287
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100233268
Ja... -O- Best wel shit. En ook gelijk goed losgebroken, dit is geen innesteling meer o.i.d. Ik verga binnen tien minuten ineens van de buikpijn. Pijnstiller ingenomen en maar over me heen laten komen...
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:59:55 #288
342898 MissVanity
pi_100233319
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:58 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ja... -O- Best wel shit. En ook gelijk goed losgebroken, dit is geen innesteling meer o.i.d. Ik verga binnen tien minuten ineens van de buikpijn. Pijnstiller ingenomen en maar over me heen laten komen...
Arme meis!
Ik heb trouwens iets vreemds. Ik was vorige week ongesteld. En nu sinds een paar dagen donkerbruin bloed verlies. Maar het is maar een klein beetje.
Waarschijnlijk is mijn lijf nogal van streek van het ontpillen? Denk ik?
pi_100233772
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:22 schreef jaantje_ het volgende:

[..]

_O-

Yep. The price you pay... Wat dat betreft is het ook een beetje mazzel hebben. Mijn ene zus heeft een kleine die prima doorslaapt tot half 8 / 8 uur in het weekend (later hoeft voor mij ook weer niet), terwijl mijn andere zus al blij is als ze tot 6 uur kan slapen.
En dan nog... Minke kan prima uitslapen, maar als ik om 7-7.30 uur op mijn werk wil zijn, moet ik toch echt om 6 uur mijn nest uit, haar een fles geven en de trein pakken... :+ Op de andere dagen "slaap ik lekker uit" tot een uur of 8. :z

Frummeltje -O- Bah!!!! En een :* voor je...
pi_100233924
MV wanneer ben je gestopt dan?

Als dit je eerste of 2e keer "natuurlijke" ongi is dan lijkt het me ontpillen.
Ik herinner me wel dat ik het vroeger ook had, dat ik maar 3 dagen echt ongi was en daarna nog een paar dagen steeds heel iets. Een tampon was het eigenlijk niet eens waard.

Maar niet ongi --> paar dagen niks en dan weer wat verlies.

Ik zou het gewoon in de gaten houden, ons lichaam doet zulke rare dingen, als het over een paar dagen nog hebt doe je toch gewoon een belletje naar de ha.
pi_100236876
Pff Frummel -O- :*
pi_100237036
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:58 schreef Frummeltje86 het volgende:
Terug van paar daagjes weg en was benieuwd naar hoe het zou gaan...
maar dit is min om te lezen!! :* :{

ook voor de anderen bij wie de }) is gekomen.. -O-
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 16:48:06 #293
342898 MissVanity
pi_100237672
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:16 schreef covie het volgende:
MV wanneer ben je gestopt dan?

Als dit je eerste of 2e keer "natuurlijke" ongi is dan lijkt het me ontpillen.
Ik herinner me wel dat ik het vroeger ook had, dat ik maar 3 dagen echt ongi was en daarna nog een paar dagen steeds heel iets. Een tampon was het eigenlijk niet eens waard.

Maar niet ongi --> paar dagen niks en dan weer wat verlies.

Ik zou het gewoon in de gaten houden, ons lichaam doet zulke rare dingen, als het over een paar dagen nog hebt doe je toch gewoon een belletje naar de ha.
Dit is de eerste keer natuurlijk. Dus inderdaad zal het wel ontpillen zijn.
Heb trouwens veel last gehad van het ontpillen.
Opgezette borsten en pijnlijke tepels. Rare buikpijn.
Maar dat is nu wel weer over.
pi_100247092
Ah ik had de vorige keer ook al heel veel last. Veel krampen en een soort misselijkheid, wel een paar dagen ;(
Maarja dat hoort er bij...
pi_100247233
Oh wat balen Frummeltje :(!!
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 21:46:11 #296
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100248330
He frummel verdorie -O-

Nou komtie dan: :* sterkte!
pi_100250156
bleh meiden tijd voor goed nieuws!

Ik ben inmiddels weer overdreven fanatiek gestart met FF... Even geleden vroeg ik me wel af of het nou obsessie is of dat ik wel echt heel graag zwanger wil worden oO< Dat laatste natuurlijk :Y

Een vriendin van me die heel lang heeft gedaan over haar eerste kindje zei eens tegen me dat ze eigenlijk baalt dat ze ook niet heeft genoten van de leuke dingen toen het een tijd niet lukte om zwanger te worden.. was voor mij een goede les! Blijkbaar heb ik niet bijzonder veel invloed op het zwanger worden, maar genieten (naast mn zelf opgelegde zwangerwordt regeltjes na) daar kan ik wel wat aan doen O-)
Mooi he.. als je even in een positieve flow zit 8)7

Maarreh.. dat FF gooit wel weer mijn opgelegde nuchtere gevoel in de war waarbij ik me een keer niet mee zou laten slepen.. nou staat daar met allemaal percentages en punten dat ik er weldegelijk kans is enzo :D Nod is pas 16 aug dus ik mag nog even mezelf helemaal gek maken :')
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 22:28:47 #298
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100250461
Kans is er altijd dananana ;) maar 16 augustus is nog erg ver weg, je hebt dan waarschijnlijk net pas je eisprong gehad?

Gewoon de komende tijd genieten van het feit dat het zo kan zijn, maar pin je niet vast op wat FF zegt... itt zwangerschapstesten kan FF wel degelijk een vals-positief resultaat geven :')
pi_100250645
Frummeltje toch wel flink balen zeg. Zodra je straks dan echt Ja hebt gezegd schiet je man gewoon in 1x raak ;)
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 22:33:19 #300
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100250700
Papillion :D

Hoe staat dat bij jullie nu in het getrouwde leven?

En Zoe, had jij afgelopen week niet ook een handtekening gezet??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')