Dat verschilt dus per ziekenhuis. Bij ons werd ik eerst binnenste buiten gekeerd voor manlief een onderzoek kreeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:43 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Ja dat is zo..,.maar bij het medische molen kijkt men eerst naar de spermacellen....Dan kijkt men pas naar de vrouw...
Net sms van haar, nog steeds niet ongesteld..ze is nu dus al bijna 2 weken overtijd..
zucht.........
Zou niet logisch zijn, als het aan de vrouw mankeert dan heb je nog verschillende dinge de oorzaakquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat verschilt dus per ziekenhuis. Bij ons werd ik eerst binnenste buiten gekeerd voor manlief een onderzoek kreeg.
't zal per ziekenhuis en situatie van een stel verschillen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:06 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Zou niet logisch zijn, als het aan de vrouw mankeert dan heb je nog verschillende dinge de oorzaak
Bij de man moet je alleen naar de sperma kijken, meer niet en het is goedkoop..
Had ik gister ook met mijn vriendin, ze had drank gekocht van 15,5 %, we hadden spelletjesavond en ik was boosquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:19 schreef covie het volgende:
Ik voel me idd ook een beetje schuldig zoals LB zegtmaar dat komt volgens mij omdat we hier allemaal hetzelfde doel hebben, en dan te enthousiast worden voor elkaar
![]()
Maarre Frutsel test jij dan inderdaad maar niet meer vóór maandag hoor!
Wij hadden net bezoek en ik had een wijntje ingeschonken, toen keekongeveer zo
naar mij en ik weer
terug. Bezoek net weg, zegt hij jaaa misschien ben je wel zwanger!
Dus ik heb maar even uitgelegd dat ik gewoon wijn blijf drinken tot ik 2 streepjes heb gezien.
Had niet verwacht dat hij ZO bezorgd zou zijn gelijkwordt nog wat als het echt zo ver is
De onderzoeken moeten nog plaats gaan vindenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:08 schreef Zoë23 het volgende:
LBja.. Pff als ik denk aan een klein hummeltje dan..
maargoed,
beetje opfokken is niet ergkan ik hebben
![]()
M'n lief heeft vandaag gewerkt aan een klein bankje met hartjes in de zijkantvoor 'later'
Bah..hoe vordert t qua onderzoeken enz?
Haha hoeft niet. Vond t wel spannend.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:19 schreef covie het volgende:
Ik voel me idd ook een beetje schuldig zoals LB zegtmaar dat komt volgens mij omdat we hier allemaal hetzelfde doel hebben, en dan te enthousiast worden voor elkaar
![]()
Maarre Frutsel test jij dan inderdaad maar niet meer vóór maandag hoor!
Wij hadden net bezoek en ik had een wijntje ingeschonken, toen keekongeveer zo
naar mij en ik weer
terug. Bezoek net weg, zegt hij jaaa misschien ben je wel zwanger!
Dus ik heb maar even uitgelegd dat ik gewoon wijn blijf drinken tot ik 2 streepjes heb gezien.
Had niet verwacht dat hij ZO bezorgd zou zijn gelijkwordt nog wat als het echt zo ver is
Ja precies, na 2streepjes ga ik ook niks drinken..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:47 schreef covie het volgende:
Ik ben ook niet van plan me te laten gaan met drank. Maar ik hou wel van een wijntje en ga dat niet helemaal aan de kant zetten nu het nog mag!
Ik las zelfs ergens dat 3 wijntjes, verdeeld over de week, nog gewoon kan tijdens de hele zwangerschap. Nou dat is voor mij echt not done!! Als ik dan ook 2 streepjes heb dan hou ik me strikt aan alles wat wel en niet mag. Als het anders fout gaat vergeef ik mezelf nooit.
LB weet je ook nog niet wanneer ze plaats gaan vinden?
Zoë dat bankje is ook leuk!!Maakt hij dat zelf ja?
Toch wel fijn dat de mannen over het algemeen zo meeleven.
Frummel alles nog rustig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |