abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100082618
Ik duim voor je frummeltje! *O*
pi_100084025
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 10:43 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Ja dat is zo..,.maar bij het medische molen kijkt men eerst naar de spermacellen....Dan kijkt men pas naar de vrouw...

Net sms van haar, nog steeds niet ongesteld..ze is nu dus al bijna 2 weken overtijd..
zucht.........
Dat verschilt dus per ziekenhuis. Bij ons werd ik eerst binnenste buiten gekeerd voor manlief een onderzoek kreeg.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_100084370
Volgens mij wordt de man vaak eerst getest omdat dat een vrij makkelijk en relatief goedkoop onderzoek is. Eerst dat uitsluiten voordat ze verder gaan zeg maar. Het betekent niet dat het probleem dan ook vaker bij de man ligt (denk ik hoor, ik heb geen ervaring/cijfers).

Zoë, wat rot! -O- :*

Welkom alle nieuwe dames (en heer ;) )! Gezellig dat jullie mee komen kletsen :Y.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 13:56:59 #204
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100086932
Eens ff kijken wiens NOD zich binnenkort ook nog aandient... :9

Ah! Clauwhee en LadyBlack! Hoe staat het ervoor bij jullie, meiden?
pi_100093674
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 12:41 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat verschilt dus per ziekenhuis. Bij ons werd ik eerst binnenste buiten gekeerd voor manlief een onderzoek kreeg.
Zou niet logisch zijn, als het aan de vrouw mankeert dan heb je nog verschillende dinge de oorzaak
Bij de man moet je alleen naar de sperma kijken, meer niet en het is goedkoop..
  vrijdag 29 juli 2011 @ 18:13:20 #206
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100095830
Zoe!! :o -O- :* toch ongesteld dus, wat stom!!
Oh wat zul jij je bekocht voelen.... en dan hebben we je hier ook nog zo op lopen fokken :') sorry!
Laat je maar lekker vertroetelen in je vakantie :Y

Frummeltje, voor jou hoop ik nu even extra hard dat je menstruatie uitblijft! :*
Alhoewel ik echt smelt bij het idee van je trouwerij met je kindje erbij in je buik O+ dat is echt mijn wens

Hier lijkt het nergens naar deze maand... maar een matig hoge temperatuur, en een gevoel alsof ik ongesteld ga worden, ook al zal dat nog bijna een week duren. :{
pi_100097516
LB -O- ja.. Pff als ik denk aan een klein hummeltje dan.. :'( maargoed,
beetje opfokken is niet erg :P kan ik hebben ;) O+

M'n lief heeft vandaag gewerkt aan een klein bankje met hartjes in de zijkant O+ voor 'later'

Bah.. :{ hoe vordert t qua onderzoeken enz?
pi_100097680
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 17:06 schreef Ninedarts het volgende:

[..]

Zou niet logisch zijn, als het aan de vrouw mankeert dan heb je nog verschillende dinge de oorzaak
Bij de man moet je alleen naar de sperma kijken, meer niet en het is goedkoop..
't zal per ziekenhuis en situatie van een stel verschillen.
Als een stel aangeeft geen ovu te hebben, dit merkend aan ovu testen en/of temp kaart, dan zullen ze (lijkt me.) de vrouw onderzoeken.

Daarnaast is dit niet echt o.t. Toch?
  vrijdag 29 juli 2011 @ 19:23:08 #209
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100098064
DE spermacellen of HET sperma it is...

en ik kwam eigenlijk ff zeggen dat ik ook aan het duimen ben voor Frummeltje ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100103247
Zoe wat enorm balen, zeker door alle 'kwaaltjes'...

Frummeltje je houdt het wel spannend zo, maar ik duim voor je mee..

Regenboogjes en SCD welkom, dat jullie ook maar weer gauw met 2 streepjes naar Z&G mogen verhuizen.

Ik merk wel na al die tijd lurken dat ik er nog een beetje aan moet wennen dat ik hier nu ook 'mag' posten..
pi_100111626
Ik voel me idd ook een beetje schuldig zoals LB zegt :@ maar dat komt volgens mij omdat we hier allemaal hetzelfde doel hebben, en dan te enthousiast worden voor elkaar :)

Maarre Frutsel test jij dan inderdaad maar niet meer vóór maandag hoor!

Wij hadden net bezoek en ik had een wijntje ingeschonken, toen keek O+ ongeveer zo }:| naar mij en ik weer :? terug. Bezoek net weg, zegt hij jaaa misschien ben je wel zwanger!
Dus ik heb maar even uitgelegd dat ik gewoon wijn blijf drinken tot ik 2 streepjes heb gezien.

Had niet verwacht dat hij ZO bezorgd zou zijn gelijk :') wordt nog wat als het echt zo ver is oO<
pi_100117497
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:19 schreef covie het volgende:
Ik voel me idd ook een beetje schuldig zoals LB zegt :@ maar dat komt volgens mij omdat we hier allemaal hetzelfde doel hebben, en dan te enthousiast worden voor elkaar :)

Wij hadden net bezoek en ik had een wijntje ingeschonken, toen keek O+ ongeveer zo }:| naar mij en ik weer :? terug. Bezoek net weg, zegt hij jaaa misschien ben je wel zwanger!
Dus ik heb maar even uitgelegd dat ik gewoon wijn blijf drinken tot ik 2 streepjes heb gezien.

Had niet verwacht dat hij ZO bezorgd zou zijn gelijk :') wordt nog wat als het echt zo ver is oO<
Had ik gister ook met mijn vriendin, ze had drank gekocht van 15,5 %, we hadden spelletjesavond en ik was boos
Ze mocht van mij alleen aan de cola.
Ze snapte me wel...
En nog niet ongesteld, nu dus al 2 weken overtijd...
Allebei werken in het weekend en maandag kijken we het of het nog zo is
  zaterdag 30 juli 2011 @ 09:37:30 #213
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100118237
Volgens mij is stoppen met alcohol op het moment van het tweede streepje inderdaad vroeg genoeg. Ik begrijp het wel hoor, dat de mannen zo oplettend zijn! Er wordt volgens mij wel geadviseerd zo min mogelijk alcohol tot je te nemen als je zwanger wilt raken. Zowel voor de man als de vrouw.

Ach, ik denk dat er ook zat vrouwen zwanger worden die gewoon wat drinken hoor! Ik heb het wel even helemaal op pauze gezet.
pi_100119939
Vooraf dacht ik om zodra we er echt voor gaan niet meer te drinken, maar heb vorige week toen ik ongesteld was op een verjaardag toch nog een glaasje gehad.

Nu we 'echt' bezig zijn heb ik zoiets van zolang ik niet ongesteld ben zeker geen alcohol. Dat voelt ergens niet goed, kan het niet echt omschrijven.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 11:49:06 #215
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100120447
Gewoon je gevoel volgen, Roosje84. :) Ik snap het; zelf drink ik nu ook al sinds januari niks meer.

Overigens no news hier, nog steeds geen ongesteldheid te bekennen. Wel steeds meer het gevoel dat het er aan komt. :{
  zaterdag 30 juli 2011 @ 12:40:21 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100121609
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 19:08 schreef Zoë23 het volgende:
LB -O- ja.. Pff als ik denk aan een klein hummeltje dan.. :'( maargoed,
beetje opfokken is niet erg :P kan ik hebben ;) O+

M'n lief heeft vandaag gewerkt aan een klein bankje met hartjes in de zijkant O+ voor 'later'

Bah.. :{ hoe vordert t qua onderzoeken enz?
De onderzoeken moeten nog plaats gaan vinden :') duurt lang dus, maargoed....

Op eigen kracht deze maand wordt m denk ik niet, maar dan maar kijken wat er volgende maand uitkomt :)

Frummeltje, bah -O-

Oh, en hier begin ik ietsje makkelijker te worden met alcohol, ik sta al bijna de helft van het afgelopen jaar droog, en ik gun mezelf nu af en toe best dat glaasje wijn, óók als ik in mn vruchtbare dagen zit. Ik weet wel dat een kindje daar geen schade van ondervindt, maar het is natuurlijk sowieso niet bevorderlijk voor je vruchtbaarheid.
Zodra ik mn eisprong heb gehad drink ik in principe niet meer, alhoewel ik (dankzij mn slechte gevoel over deze ronde) niet uitsluit dat ik vanavond een drankje inschenk...
  † In Memoriam † zaterdag 30 juli 2011 @ 12:41:30 #217
309370 Nanadu
pi_100121649
Wat balen Zoe dat je toch ongesteld bent geworden. Ben benieuwd Frummeltje of het bij jou nog wat wordt? Ninedarts bij jullie is het ook nog spannend? Kan ook door alle spanning komen dat menstruatie nog uitblijft, heb ik ook wel eens last van gehad.

Ik merk dat ik nu veel rustiger in het hele zwanger worden sta (ben natuurlijk ook pas net een maand bezig). Dit komt denk ik ook dat ik nu boven al een meisje heb slapen in haar bedje. Weet nog van de vorige keer dat ik gelijk op zoek ging naar hoe je cyclus in elkaar steekt en wanneer je het beste kan klussen enz. Ik hoop dat ik er zo rustig onder blijf, want de vorige keer was ik bij iedere mislukte poging in tranen en had ik allemaal doembeelden in mijn hoofd over wat er allemaal mis zou zijn :o .
pi_100122098
Hhmm.. balen Frummeltje!

Hier gaat mijn temperatuur ineens weer omhoog! Hij is vier dagen wat lager geweest, en sinds vrijdag weer behoorlijk hoog (dezelfde temperaturen die ik normaal heb na mijn eisprong). Dat is gek he! Ik zit immers weer op dag 7 van een nieuwe cyclus. Ik voel me ook niet helemaal fit, dus misschien heeft het daarmee te maken!
pi_100126349
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:19 schreef covie het volgende:

Haha hoeft niet. Vond t wel spannend.
(dit is de 1e x dat ik niet heb gehuild nadat ik ongi werd) vind ik ook
Wel weer een vooruitgang.

En idd, we zijn allemaal enthousiast voor elkaar, is alleen maar leuk toch!

Lief dat hij zo met je mee leeft :)
Afgelopen woensdag niet gedronken maar gisteravond flink opstap geweest. Vond ik ook wel weer eens fijn, drink bijna nooit.

LB; vervelend dat t zo lang duurd!
Snap t wel dat je jezelf weer af en toe een drankje gunt.
pi_100128515
Ik ben ook niet van plan me te laten gaan met drank. Maar ik hou wel van een wijntje en ga dat niet helemaal aan de kant zetten nu het nog mag!

Ik las zelfs ergens dat 3 wijntjes, verdeeld over de week, nog gewoon kan tijdens de hele zwangerschap. Nou dat is voor mij echt not done!! Als ik dan ook 2 streepjes heb dan hou ik me strikt aan alles wat wel en niet mag. Als het anders fout gaat vergeef ik mezelf nooit.

LB weet je ook nog niet wanneer ze plaats gaan vinden?

Zoë dat bankje is ook leuk!! :D Maakt hij dat zelf ja?
Toch wel fijn dat de mannen over het algemeen zo meeleven. :Y

Frummel alles nog rustig?
pi_100129552
Even snel hoor dames. Merk dat ik zo relaxed ben onder alles nu even dat ik soms vergeet hier te kijken en posten.. En we zijn er even een paar dagen tussenuit. Ik voel helemaal niks, dus dat helpt ook mee. We zien het wel komende week!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_100132307
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:47 schreef covie het volgende:
Ik ben ook niet van plan me te laten gaan met drank. Maar ik hou wel van een wijntje en ga dat niet helemaal aan de kant zetten nu het nog mag!

Ik las zelfs ergens dat 3 wijntjes, verdeeld over de week, nog gewoon kan tijdens de hele zwangerschap. Nou dat is voor mij echt not done!! Als ik dan ook 2 streepjes heb dan hou ik me strikt aan alles wat wel en niet mag. Als het anders fout gaat vergeef ik mezelf nooit.

LB weet je ook nog niet wanneer ze plaats gaan vinden?

Zoë dat bankje is ook leuk!! :D Maakt hij dat zelf ja?
Toch wel fijn dat de mannen over het algemeen zo meeleven. :Y

Frummel alles nog rustig?
Ja precies, na 2streepjes ga ik ook niks drinken..

't bankje was erg goed gelukt O+
Als ik m volgende week in de verf heb gezet kan ik wel een foto posten.

:* succes frummeltje, hoop niet dat ongi gevoel doorzet..
  zaterdag 30 juli 2011 @ 18:56:22 #223
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100132508
Nog steeds niks, maar het ongi gevoel blijft. Meestal word ik gelijk 's morgens ongesteld, dus we gaan het zien morgen. Heb wel eens gelezen dat vrouwen die ongi denken aan te voelen, soms toch zwanger blijken te zijn. Daar vestig ik mijn hoop maar een beetje op!
pi_100132750
Ja ik hoop 't ook!
Eigenlijk is t best lastig, want alles wat je voelt kan zijn...wat je hoopt
maar kan ook niks te betekenen hebben :{ (zoals ik had) er niet echt iets
waardoor je meer zekerheid hebt.. Behalve dan die 2streepjes..

Afwachten duurt lang! :*
pi_100139043
Hoi!

Ik ga ook maar eens mee posten!
Helaas ben ik nu weer ongesteld dus het is niet gelukt (2de poging nog maar)
Dus we gaan weer vrolijk verder, nieuwe ronde nieuwe kansen ;)
Life is what happens while you are busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')