Hihi wel spannend!quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:53 schreef Lijnloos het volgende:
Quiztet, als 18 juli je ongesteldheid inging en je na (wat normaal kan zijn) 14 dagen eisprong had, dan zou je nu een week later zitten. Het is nogsteeds heel erg vroeg, maar het kan maar zo. Ik zou gewoon effe afwachten, ben je volgende week nog niet ongesteld, dan nog es een testje doen. Indrogen kan best, maar dan wel na uuuuuuren, niet na 5 minuten al joh..
Oh, mijn NOD is volgens mijn berekeningen pas morgen geloof ik, maar goed... Ik heb me de hele maand voorgenomen effe wat relaxter de doen, even niet zo erg er mee bezig te zijn. Heb 2 keer getempt en 1 keer een ovutestje en die waren allen goed voor het timen van het klussen zeg maar. Hoe ik me nu voel? AAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhh.... ik probeer er zo niet mee bezig te zijn, dat het nu ongeveer het enige is waar ik aan denk. Ik denk dat het zich heeft opgespaard om nu de laatste dag eruit te komen. Ik voel verder niks, tja verkouden maar dat telt niet
I'll keep you posted
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb over LB gedroomd!. Volgens mijn droom ben je volgende maand zwanger, maar hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
.
Oh, en we deden allebei mee aan een zangwedstrijd en ik zat in één of ander stom hotel waar kamer 401 op de vijfde verdieping was, maar wat dat allemaal betekent weet ik niet zo goed.
Net getest, geen tweede streepje idd, maar als ik vergelijk met de testen van mijn zoon heb ik nooit twee even dikke strepen gehad. Afwachten maar, meer kan ik er niet aan doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:01 schreef CrazyMoon het volgende:
Quiztet, de teststreep moet even dik zijn als de controle streep.
Ik heb ook zo'n test gehad en helaas was die toen negatief, want de testen erna gaven geen tweede streepje.
Maar ik duim dat je toch snel een 2e streepje plast.
Lijnloos, voor jou duim ik ook! Er moeten wat meer zwangeren bijkomen in Z&G!!
Ik heb over LB gedroomd!. Volgens mijn droom ben je volgende maand zwanger, maar hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
.
Oh, en we deden allebei mee aan een zangwedstrijd en ik zat in één of ander stom hotel waar kamer 401 op de vijfde verdieping was, maar wat dat allemaal betekent weet ik niet zo goed.
nee, dat nog net nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt
En hoi Kwakook al rammelende eierstokken?
Ah Lijnloos...quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:36 schreef Lijnloos het volgende:
Mijn NOD is zojuist mijn WOD gewordenFijn ook als je op je werk zit en er geen rekening mee hebt gehouden....
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |