abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100451249
Vraagje: ik zit nu een paar dagen (max 4 dagen) na mijn verwachte eisprong, maar ben sindsdien erg misselijk. Vanmorgen zo'n goedkope twee in een doosje Kruidvat test gedaan, veel te vroeg natuurlijk, maar hij gaf na 5 min een licht streepje. Nu, na een half uur is de streep 'duidelijk' te zien.
Is dit nou echt? Dat kan toch niet na 4 dagen? Kan het indrogen zijn?

[ Bericht 15% gewijzigd door Quiztet op 08-08-2011 07:39:55 ]
pi_100451578
Hmm lijkt me wel erg snel, maar kan het niet zijn dat je eisprong al een week eerder is geweest?
In dat geval een voorzichtige *O*
Ik zou gewoon de komende dagen blijven testen, hij zou dan steeds duidelijker moeten worden?

Ik ken verder de term indrogen niet. :?

Oooh Fenne en Lijnloos hoe staat het er mee :D
  maandag 8 augustus 2011 @ 08:32:42 #53
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_100451611
Dat is inderdaad erg vroeg positief! Zou niet kunnen kloppen met de ovulatie. Die is dan eerder geweest... Op welke cyclusdag zit je nu?
pi_100451640
18 juli was de eerste dag van mijn vorige menstruatie, mijn cyclus is normaal 30 dagen, soms een uitschieter naar 32. Ik had mijn menstruatie toen de 16e verwacht.
Met indrogen bedoel ik of het ook een streepje van het drogen van de test kan zijn.
pi_100451834
Ineens een cyclus van maar 23/24 dagen? En dus wel zwanger?

Ik zou er gewoon nog even 1 proberen.
2 vals positieve lijkt me nl erg sterk.
pi_100451855
Quiztet, als 18 juli je ongesteldheid inging en je na (wat normaal kan zijn) 14 dagen eisprong had, dan zou je nu een week later zitten. Het is nogsteeds heel erg vroeg, maar het kan maar zo. Ik zou gewoon effe afwachten, ben je volgende week nog niet ongesteld, dan nog es een testje doen. Indrogen kan best, maar dan wel na uuuuuuren, niet na 5 minuten al joh..

Oh, mijn NOD is volgens mijn berekeningen pas morgen geloof ik, maar goed... Ik heb me de hele maand voorgenomen effe wat relaxter de doen, even niet zo erg er mee bezig te zijn. Heb 2 keer getempt en 1 keer een ovutestje en die waren allen goed voor het timen van het klussen zeg maar. Hoe ik me nu voel? AAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhh.... ik probeer er zo niet mee bezig te zijn, dat het nu ongeveer het enige is waar ik aan denk. Ik denk dat het zich heeft opgespaard om nu de laatste dag eruit te komen. Ik voel verder niks, tja verkouden maar dat telt niet :+

I'll keep you posted ;)
pi_100452636
Dankjewel meiden, fijn dat jullie me antwoord willen geven ondanks dat ik zo dit topic binnenwals.

Ik test van de week nog een keer, hoewel ik nu natuurlijk meteen weer een test wil doen. :-)

@Lijnloos: lastig is dat, en wat duurt de dag dan lang he. Ga je morgen testen? Ik wens je in elk geval een dag vol afleiding. :*
pi_100452773
Tnx Quiztet, jij ook succe smet wachten. Is het trouwens ook jullie plan/wens om zwanger te worden? Ik weet nog niet of ik morgen ga testen, misschien morgenavond als ik nog niet ongesteld ben, maar ik heb nog 1 testje liggen thuis en die wil ik liever niet nutteloos verspillen zeg maar. Genoeg afleiding op zich, gewoon werkdagje vandaag en vanavond lekker hobbyen. Morgen met de kleine meid naar het CB (waar ook de vlos zit) en weer werken.
pi_100453289
Ja, het is onze wens om zwanger te worden, maar dit zou wel erg rap zijn. Durf er niet op te vertrouwen.
Fijn dat je genoeg afleiding hebt, dat helpt wel vind ik altijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Quiztet op 08-08-2011 10:19:10 ]
pi_100454796
Quiztet, de teststreep moet even dik zijn als de controle streep.
Ik heb ook zo'n test gehad en helaas was die toen negatief, want de testen erna gaven geen tweede streepje.
Maar ik duim dat je toch snel een 2e streepje plast.

Lijnloos, voor jou duim ik ook! Er moeten wat meer zwangeren bijkomen in Z&G!! :)
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_100455452
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 08:53 schreef Lijnloos het volgende:
Quiztet, als 18 juli je ongesteldheid inging en je na (wat normaal kan zijn) 14 dagen eisprong had, dan zou je nu een week later zitten. Het is nogsteeds heel erg vroeg, maar het kan maar zo. Ik zou gewoon effe afwachten, ben je volgende week nog niet ongesteld, dan nog es een testje doen. Indrogen kan best, maar dan wel na uuuuuuren, niet na 5 minuten al joh..

Oh, mijn NOD is volgens mijn berekeningen pas morgen geloof ik, maar goed... Ik heb me de hele maand voorgenomen effe wat relaxter de doen, even niet zo erg er mee bezig te zijn. Heb 2 keer getempt en 1 keer een ovutestje en die waren allen goed voor het timen van het klussen zeg maar. Hoe ik me nu voel? AAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhh.... ik probeer er zo niet mee bezig te zijn, dat het nu ongeveer het enige is waar ik aan denk. Ik denk dat het zich heeft opgespaard om nu de laatste dag eruit te komen. Ik voel verder niks, tja verkouden maar dat telt niet :+

I'll keep you posted ;)
Hihi wel spannend!
Ik duim!

Quiztet: hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt! (en 2streepjes!)

Deze week m'n ovu als t goed is. Vanaf morgen begin ik met ovu testen.
We hebben vakantie dus kunnen mooi klussen ;)
pi_100456672
Ik heb over LB gedroomd! :o. Volgens mijn droom ben je volgende maand zwanger, maar hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. :+.

Oh, en we deden allebei mee aan een zangwedstrijd en ik zat in één of ander stom hotel waar kamer 401 op de vijfde verdieping was, maar wat dat allemaal betekent weet ik niet zo goed.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_100456890
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb over LB gedroomd! :o. Volgens mijn droom ben je volgende maand zwanger, maar hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. :+.

Oh, en we deden allebei mee aan een zangwedstrijd en ik zat in één of ander stom hotel waar kamer 401 op de vijfde verdieping was, maar wat dat allemaal betekent weet ik niet zo goed.

_O- (o hai, ja ik lurk... :@ )
Kwak
pi_100457935
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 11:01 schreef CrazyMoon het volgende:
Quiztet, de teststreep moet even dik zijn als de controle streep.
Ik heb ook zo'n test gehad en helaas was die toen negatief, want de testen erna gaven geen tweede streepje.
Maar ik duim dat je toch snel een 2e streepje plast.

Lijnloos, voor jou duim ik ook! Er moeten wat meer zwangeren bijkomen in Z&G!! :)
Net getest, geen tweede streepje idd, maar als ik vergelijk met de testen van mijn zoon heb ik nooit twee even dikke strepen gehad. Afwachten maar, meer kan ik er niet aan doen.
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:31:15 #65
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100459485
quote:

:D O+

Ik hoop dat je gelijk hebt O+
En hoi Kwak :W ook al rammelende eierstokken? oO<
pi_100459632
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:31 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

:D O+

Ik hoop dat je gelijk hebt O+
En hoi Kwak :W ook al rammelende eierstokken? oO<
nee, dat nog net niet :P
Kwak
pi_100459667
Mijn NOD is zojuist mijn WOD geworden :( Fijn ook als je op je werk zit en er geen rekening mee hebt gehouden....

Mag mijn nieuwe WODNOD naar 4 september?

[ Bericht 11% gewijzigd door Lijnloos op 08-08-2011 13:46:09 ]
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:39:17 #68
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100459765
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:36 schreef Lijnloos het volgende:
Mijn NOD is zojuist mijn WOD geworden :( Fijn ook als je op je werk zit en er geen rekening mee hebt gehouden....
Ah Lijnloos... -O- je relaxte houding is niet beloond dus. Hoop dat je het toch de volgende ronde weer relaxt kun houden :*

En that reminds me, ik moet nog steeds wat maandverband in mn kluisje op werk gaan leggen :X inderdaad erg vervelend als je onverwacht al ongesteld wordt!
pi_100462300
Nee he Lijnloos, wat jammer. -O-
pi_100462716
quote:

_O- Dat zou mooi zijn zeg!

Balen Lijnloos :(
Wat een gedoe hier, bewijst maar weer dat het niet uitmaakt wat je wel of niet voelt. Het is echt gewoon afwachten. :(

Nu nog even Marjoleintje en Fenne afwachten. Dat zullen we morgen wel horen?
pi_100463286
Balen Lijnloos :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_100466301
:{

:* lijnloos..

ik ga LB's advies opvolgen ;p
mn vriend vind t geloof ik niet zo leuk om lustobject te zijn haha ~O>
pi_100474599
bleh Lijnloos wat balen!

Hier ist ook niet best :( eerste tekenen van }) zijn heeeeel lichtjes doorgekomen terwijl mijn nod pas vant weekend zou zijn :?

Quiztet hopelijk heb jij toch meer geluk! *O*
pi_100476424
Nou ja zeg... ik had eigenlijk wat anders verwacht van een streepjesregen ;(

Ook een :* voor jou dananana
pi_100479028
Lijnloos -O- . En nog zo plotseling ook, vervelend... Dananana, ook balen voor jou!

Hopelijk komt de droom van DaD uit ^O^ (lijkt me wel vreemd, zo'n droom :D ).

Quiztet, sterkte met afwachten, en welkom hier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')