Je NOD staat in de OP! En nog gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:33 schreef Zoë23 het volgende:
Mag mijn NOD op 26aug?
LB: ja klopt! Zijn een paar dagen weg geweest om t te vieren
Vandaag dipje mbt zwanger worden.. Zit nu ronde 6
In t begin niet bedacht dat t veel afwachten zou zijn:P...
Dananana: wel fijn zo'n positieve flow idd hihi
Lijkt me dat je door tempen meer bezig bent met t zwanger worden of valt t mee?
Ah das positief LBquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je NOD staat in de OP! En nog gefeliciteerd!!
En tja, het is niet voor iedereen veel afwachten, maar voor een groot deel helaas ook wel...
Mijn vriend de statisticus had een heel mooie opmerking: de kans wordt elke maand groter dat het een keer raak is natuurlijk
oooh dat is spannend! Het zou maar zo kunnenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:22 schreef papillion het volgende:
Zoe nog van harte gefeliciteerd! Je gaat gewoon nu officieel als stel zwanger worden
Oke, nu ben ik zelf even hyper de pieper. Een innestelingsbloeding kan toch vanaf ongeveer 'n week na de ovulatie komen? Ben gister opeens echt een klein beetje bloed verloren. Absoluut veel te weinig om te denken aan een menstruatie, en het hield ook zo spontaan als het kwam weer op.
Nu hoop ik natuurlijk iets te hard dat dit een teken van een bevruchting-->innesteling -->zwangerschap is
Ik zou als ik haar was (of jou for that matter) een gemiddelde uitrekenen van afgelopen cycli en daarvan uitgaan. Maar dat ben ik. Ze kan het evt. ook invullen op fertilityfriend. Dan hoeft ze niet per se te tempen. Of een app op d'r telefoon zetten? Mits smartphone in bezit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:34 schreef Ninedarts het volgende:
mijn vriendin in juni op 18de ongesteld
in juli op 31ste juli
Normaal is haar cyclus 30 dagen..
Is haar NOD nu dus 30 augustus???
(normaal is het rond de 18de)
Ja precies. Ik wil het nog 1x alleen met ovu testen doen, we hebben nu vakantie dus genoeg klustijdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:14 schreef dananana het volgende:
Zoë ik ben er toch wel heel veel mee bezig hoormaar idd als je en gaat tempen en dan ook tijdens de ei-leg periode ook nog de testen doet dan is het wel veel.. maarja.. als het werkt is het het meer dan waard!
Dan trap je een heleboel lol vanaf het eind van je menstruatie tot aan de dag dat je temperatuur ineens hoger isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:43 schreef Zoë23 het volgende:
Als je tempt, hoe weet je dan wanneer het een goed moment is om te klussen?
Nu ik er zo op terugkijk, merk ik wel dat ik er enorm veel mee bezig ben geweest het afgelopen halfjaar. Door precies te weten hoe en wat raakte ik eigenlijk alleen maar gefrustreerd. Ik denk niet dat dat bevorderlijk is geweest voor mijn vruchtbaarheidquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:18 schreef dananana het volgende:
hahaha LB dat is idd volgens mij wel de beste en leukste methode![]()
Ik ben ook pas net gestart, maar ik heb de ovu testen aangehouden als richtlijn voor het ideale moment om doelgericht lol te makenen daarnaast heb ik via FF hele mail cursussen ontvangen waarin ook over slijm gesproken werd, wat ook weer een indicatie is.
Na 2 maanden FF ben je volgens mij een behoorlijke expert in het zwanger worden.. nu nog het daadwerkelijk zijn
Nee die volgt meestal 14 dgn later, ovulatie is de eisprong, dus dan is de beste tijd om sex te hebben..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:12 schreef Ninedarts het volgende:
App gedownload op Iphone voor menustruatie kalender etc
Ovulatie is op 22 augustus dus dat is ook NOD??
Op basis van wat je eerder zei: een cyclus van 30 dagen en eerste dag ongesteld op 31 juli:quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:12 schreef Ninedarts het volgende:
Ninedarts, de ovulatie (eisprong) is op 22 augustus volgens dat ding, doordat hij uitgaat waarschijnlijk van de vorige periode (die zo extra lang duurde). De NOD is dus 14 dagen later (puur gemiddeld en normaal gezien). Maar aangezien deze keer zo lang duurde zou ik gewoon de ovulatietesten goed in de gaten houden en inderdaad tussen 12 en 25 veel klussen (maar om de dag inderdaad)... De NOD zou ik tussen de 30 augustus en 5 augustus ongeveer verwachten... Succes!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:12 schreef Ninedarts het volgende:
Ik heb dat dus precies zo... ik lees hier nog wel mee, maar verder probeer ik me zo min mogelijk druk te maken rondom het zwanger worden. We hebben gewoon netjes rond de goede dagen geklust en nu probeer ik effe rust te nemen.... Alleen mijn man begrijpt het nog niet helemaal en blijft stevast elke avond vragen of ik al zwanger ben...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:24 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben hier even wat minder. Merk dat ik er lang niet zoveel mee bezig ben/wil zijn als sommigen hier...bevalt mij gewoon beter. En misschien dat we de komende ronde ook even rustig aan doen in verband met nog een vakantie half/eind sept (en ik een prille eventuele zwangerschap dan minder fijn vind). Maar dat laten we even afhangen van gevoel. Ik lees wel gewoon mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |