abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100483676
Lijnloos, balen zeg!! :*

Dananana, hopelijk zet het niet door!
pi_100509529
Net met mijn O+ afgesproken dat ik donderdagmorgen ga testen als er geen ongi komt.
Ik wilde eigenlijk vrijdagmorgen pas, maar dan gaan we op vakantie dus dat is denk ik niet zo'n geschikt moment.

Tot nu toe trouwens geen symptomen van wat dan ook, dus ik wacht maar af.
Begin alleen een beetje zenuwachtig te worden.
pi_100516086
Spannend Covie!

Ik ben ook weer thuis. Ik had afgelopen vrijdag mijn NOD, maar de maandag ervoor al flink ongesteld geworden. Dat was wel flink balen en een huilbui, maar we gaan weer verder. Op naar de volgende ronde.
Mijn NOD mag naar 2 september
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_100517221
Spannend covie!

Ah min marjolijntje.. :*..
Wel een fijne vakantie gehad hoop ik
pi_100518119
Aaah jammer Marjolijntje ;(
Idd hopen dat je toch een leuke vakantie hebt gehad!
pi_100520379
Vakantie was wel okay :) Het was vooral heel hard werken :P Vrijwilligerswerk bij Castlefest. Maar het was vooral heel gezellig! En het biertje 's avonds (wat nu gewoon weer kon) was ook prettig.
Volgende week klusweek, dat schiet ook snel op dan. En mn NOD 2 dagen voor mijn 'echte' vakantie. Spannend allemaal hoor.
pi_100526687
Heeft het doorgezet Dananana?

Jammer Marjolijntje, ik duim voor de volgende ronde.

Nog twee nachtjes Covie, spannend hoorQ
pi_100526979
hoe is het bij jou Quiztet? al een nieuwe test gedaan?

Mijn kruidvattest zag er ook zo uit en al bij 3wk4d dus ook erg vroeg!
pi_100527057
Verkeerde topic!
pi_100527347
reactie op niets :)
pi_100529705
He shit, nog een lijntje zonder streepjes... :( Zo schiet het niet op meiden... Strepen willen we!!! *O* *doetstreepjesdansje!*
pi_100530460
Sjit beide Lijntjes.. Vooralsnog niemand door met twee streepies -O-.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_100536259
Ik sta zo ontzettend in dubio of ik zal testen of niet. Ben best huiverig voor het CrazyMoon effect, maar ook erg nieuwsgierig. Ik test sowieso zondag, maar weet zeker dat ik morgenochtend 'zal ik?' denk. Vooral als ik weer zo misselijk ben.
3wkn4dgn ben ik ook nog niet, zit nu op dag 22 van mijn cyclus.
pi_100541887
Marlijntje wat balen!! :*

Quiztet, lastig hoor! Ik zou wellicht toch nog proberen even te wachten. Als de test zondag weer positief is, dan lijkt me dat goed nieuws!!

Als het goed is, heb ik ergens tussen nu en het einde van de week mijn eisprong. Ben benieuwd of mijn LF nu langer is door het gebruik van de Etos-pillen...! Ik hoop het zo!!
  † In Memoriam † woensdag 10 augustus 2011 @ 12:55:32 #90
309370 Nanadu
pi_100547661
Nog niemand twee streepjes ;(

Ben benieuwd of je LF nu langer duurt Labello en of Covie dan twee streepjes plast.

Voor mij is het wachten nu ook begonnen, zit nu op dag 29 van mijn eerste cyclus zonder pil. Ik kan dus elk moment ongesteld worden, maar het kan ook nog even duren :{ De afgelopen weken was ik er nog niet heel erg mee bezig, maar nu het wachten begint spookt het toch meer door mijn hoofd. Ik weet dat de kans erg klein is dat ik meteen zwanger ben, maar toch....
pi_100550380
Nanadu het kan ook in 1 keer raak zijn he! ;) Ik duim in ieder geval voor je!

Ik probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn, maar dat is soms ook weleens lastig hoor! Er zijn momenten dat ik ECHT niet kan wachten!
pi_100553740
Hier nog steeds geen })
Alleen als ik even niks doe dan ben ik stront zenuwachtig dus hou mezelf de hele dag bezig.

Nou nanadu ben benieuwd! Wat labelloo zegt het kan inderdaad in 1x raak zijn!!

Labelloo ik hoop ook dat die pillen helpen, dat zou natuurlijk heel fijn zijn.\
Maar ik hoop ook dat je ze niet te lang hoeft te slikken ;)
pi_100553902
spannend covie! Je NOD is vandaag zie ik! Wanneer ga je een test doen?
pi_100561172
Mijn vriendin was even een weekendje weg met vriendinnen

Haar NOD is dus 31 augustus

Nu gaan we weer richten op zwanger worden

Hopelijk dat de 2de maand ook zo spannend word als 1e maand
pi_100561314
Lijnloos en marjolijntje jammer dat het bij jullie ook niet is gelukt :( Balen dat voor beiden de timing niet echt super was, maar marjolijntje iig fijn dat je een biertje hebt kunnen pakken op castlefest.

Spannend hoor nanandu, na het stoppen van de pil kan het helaas alle kanten opgaan. We hopen natuurlijk voor je dat het de juiste kant is ;) Welke kant het ook mag zijn ik gun je snel uitsluitsel zodat je je niet te nerveus hoeft te maken.

Labello, ik duim voor je dat de pillen zijn werk doen!

Covie, spannend hoor!!!

Quiztet, pff ik kan me voorstellen dat je van zon vroeg streepje nerveus word. Test vooral niet eerder dan dat je er klaar voor bent, maar test ook gewoon als je je er happy bij voelt. Rond de NOD zou je normaal elke 2 dagen wel een verdubbeling van HCG hebben dus het ook in je streepjes moeten kunnen zien. Dat is wellicht nog iets waar je wat aan hebt als je wilt beslissen wanneer je gaat testen. Succes met wachten in ieder geval. Het is wel tof als je meteen door kunt vliegen naar het andere topic!

Ranzig spoiler, klik dus ook gewoon niet als je niet van details houd. Ben dus gewoon duidelijk klaar voor een nieuwe maand. Geen twijfel over mogelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100567580
Covie! Ik ben heel hard aan het duimen voor je nu hoor!

En sorry, ik wals er even overheen. Maar volgens mij begint het er nu een beetje in te slaan dat het vorige keer weer niet gelukt is. Ben echt behoorlijk sipjes vandaag. Maarja. Kop omhoog en doorgaan!
pi_100574680
:* voor je marjolijntje, je maar gewoon lekker laten verwennen door manlief vandaag en morgen!
pi_100575158
Een clearblue waar je heel vaag heul HEUL vaag een verticaal streepje ziet

Echt onder het licht houden en de test beetje draaien dan zie je hem.... Maar moet je wel heel goed kijken

Wat dan? Met een paar dagen nog een keer? Of is dat het ingeprinte lijntje?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:51:59 #99
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_100575398
Da's 50/50

Laat es zien!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_100586805
Even aan ons laten zien zodat we kunnen oordelen. :7.
En morgen of later vandaag nog een keer proberen?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')