Lijnloos en marjolijntje jammer dat het bij jullie ook niet is gelukt

Balen dat voor beiden de timing niet echt super was, maar marjolijntje iig fijn dat je een biertje hebt kunnen pakken op castlefest.
Spannend hoor nanandu, na het stoppen van de pil kan het helaas alle kanten opgaan. We hopen natuurlijk voor je dat het de juiste kant is

Welke kant het ook mag zijn ik gun je snel uitsluitsel zodat je je niet te nerveus hoeft te maken.
Labello, ik duim voor je dat de pillen zijn werk doen!
Covie, spannend hoor!!!
Quiztet, pff ik kan me voorstellen dat je van zon vroeg streepje nerveus word. Test vooral niet eerder dan dat je er klaar voor bent, maar test ook gewoon als je je er happy bij voelt. Rond de NOD zou je normaal elke 2 dagen wel een verdubbeling van HCG hebben dus het ook in je streepjes moeten kunnen zien. Dat is wellicht nog iets waar je wat aan hebt als je wilt beslissen wanneer je gaat testen. Succes met wachten in ieder geval. Het is wel tof als je meteen door kunt vliegen naar het andere topic!
Ranzig spoiler, klik dus ook gewoon niet als je niet van details houd. Ben dus gewoon duidelijk klaar voor een nieuwe maand. Geen twijfel over mogelijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.