zou cker gweldig zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:57 schreef Labelloo het volgende:
Nou we gaan allemaal gezellig gelijk op!! Het zou toch geweldig zijn om allemaal tegelijkertijd een positieve test te hebben!
oeh spannend. Ik had eenzelfde 'indrooglijn' op de kv2v5 als jij had. En ik ben nu positief. Misschien jij ook wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:00 schreef Quiztet het volgende:
[..]
Ik ook, nog steeds niet ongesteld..... Twee dagen overtijd nu.
Dit heb ik nu. In een bepaalde hoek zie ik op een k2v5 een heeel heeel heeeel lichtroze streep, breder dan de vorige keer en op de juiste plek. Sensitest laat niets zien.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:47 schreef iom het volgende:
Een clearblue waar je heel vaag heul HEUL vaag een verticaal streepje ziet
Echt onder het licht houden en de test beetje draaien dan zie je hem.... Maar moet je wel heel goed kijken
Wat dan? Met een paar dagen nog een keer? Of is dat het ingeprinte lijntje?
Hoe snel zie je dat streepje?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:20 schreef Quiztet het volgende:
[..]
Dit heb ik nu. In een bepaalde hoek zie ik op een k2v5 een heeel heeel heeeel lichtroze streep, breder dan de vorige keer en op de juiste plek. Sensitest laat niets zien.
Ik ben mijzelf gek aan het maken he dames. En door dat geneuroot kom mijn ongesteldheid ook niet door. Nouja, time will tell, hoewel ik graag of het een of het ander zeker zou willen weten.
Ah dat klinkt goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:58 schreef __Isis__ het volgende:
Winka, wat spannend! Bij mij ook bruin hoor bij de innesteling, geen spoortje rood te bekennen! *fingers crossed*
Roze afscheiding lijkt mij een heel goed voorteken .. ik ga voor je duimenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef Labelloo het volgende:
Spannend Winka! Wij gaan dan gelijk op, zit nu ook op 6 DPO volgens FF. Heb wel wat heeeee licht roze afscheiding sinds gisteren en nu wat bruinig. Ik hoop heel hard dat dat een innesteling is!
Niet als je dat elke maand hebt zo'n 3 à 4 dagen voor je menstruatie doorbreektquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:38 schreef Quiztet het volgende:
Zeg LB, bruinverlies is toch juist goed?
Zo ver uit elkaar zijn is zeker heel lastigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:19 schreef Zoë23 het volgende:
Ja precies, nu kun je nog spontaan dingen ondernemen.
Voor mij is het helaas lastig, vriend is door de week minstens 2u rijden
Bij me vandaan, ik werk vaak in het weekend (in de zorg) en hij is soms
2weken weg. Dus de tijd die we samen kunnen genieten proberen we dat ook.
Het maakt zwanger worden denk ik ook wel lastiger omdat we per week maar een paar nachten samen slapen. Hij komt tijdens vruchtb periode wel 1 avond extra thuis als dat lukt, hij werkt soms 12uren of meer pd. probeer het dan wel zo leuk mogelijk te maken zodat het geen 'verplicht' klussen is.
Ja zoiets denk ik ook, maar met 1pil vergeten is het nog best apart
Dat het raak is omdat je als je aan de pil bent, je cyclus officieel stil
Ligt toch?
Wat fijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:17 schreef Zoë23 het volgende:
Oh das echt fijn!
Over een paar maanden gaat mn lief in een andere stad werken, en kan hij
Iedere avond thuis zijn. Nu al zin in!
Ja precies, omdat in de 1e week dan de cyclus wel op gang komt..
Nee ik vroeg het me altijd af.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:14 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
hihi ja
@jojoortje; volgens mij wel.
hoezo vind je ze irritant dan? onduidelijk streepje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |