abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100947763
Nou we gaan allemaal gezellig gelijk op!! Het zou toch geweldig zijn om allemaal tegelijkertijd een positieve test te hebben! :D
pi_100947877
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:05 schreef clauwheee het volgende:
Ik wacht lekker met jullie mee ;)
Ik ook, nog steeds niet ongesteld..... Twee dagen overtijd nu.
pi_100951088
Gaat snel zo.............mijn vriendin moet pas over 10 dagen ongsteld worden, wij dus gewoon afwachten...
pi_100951222
LB;
ja zeker naar, 39.5 graden en uitdrogingsversch. was er min aan toe.
gaat nu opzich wel weer.
je beseft dan weer even hoe blij je mag zijn met een goede gezondheid

qua zwangerworden ook wat meer nuchter. Goed geklust maar ga er van uit
dat door ziek zijn enz er weinig kans is op 't zwanger zijn dit x.

Gefeliciteerd voor de dames met streejes *O* erg fijn!!!

En de wachtenden :*! ik duim
pi_100951307
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:57 schreef Labelloo het volgende:
Nou we gaan allemaal gezellig gelijk op!! Het zou toch geweldig zijn om allemaal tegelijkertijd een positieve test te hebben! :D
zou cker gweldig zijn :s)
pi_100969253
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:00 schreef Quiztet het volgende:

[..]

Ik ook, nog steeds niet ongesteld..... Twee dagen overtijd nu.
oeh spannend. Ik had eenzelfde 'indrooglijn' op de kv2v5 als jij had. En ik ben nu positief. Misschien jij ook wel.

Roosje van harte
pi_100971617
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:47 schreef iom het volgende:
Een clearblue waar je heel vaag heul HEUL vaag een verticaal streepje ziet

Echt onder het licht houden en de test beetje draaien dan zie je hem.... Maar moet je wel heel goed kijken

Wat dan? Met een paar dagen nog een keer? Of is dat het ingeprinte lijntje?
Dit heb ik nu. In een bepaalde hoek zie ik op een k2v5 een heeel heeel heeeel lichtroze streep, breder dan de vorige keer en op de juiste plek. Sensitest laat niets zien.

Ik ben mijzelf gek aan het maken he dames. En door dat geneuroot kom mijn ongesteldheid ook niet door. Nouja, time will tell, hoewel ik graag of het een of het ander zeker zou willen weten.
pi_100972121
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:20 schreef Quiztet het volgende:

[..]

Dit heb ik nu. In een bepaalde hoek zie ik op een k2v5 een heeel heeel heeeel lichtroze streep, breder dan de vorige keer en op de juiste plek. Sensitest laat niets zien.

Ik ben mijzelf gek aan het maken he dames. En door dat geneuroot kom mijn ongesteldheid ook niet door. Nouja, time will tell, hoewel ik graag of het een of het ander zeker zou willen weten.
Hoe snel zie je dat streepje?

Als het binnen 5 minuten te zien is...dan is er echt HCG waargenomen.

Is precies wat ik had. En een paar dagen later was het duidelijk. (zie die foto). Mijn vriend heeft diezelfde middag nog een clearblue gekocht en daar verscheen de verticale streep zelfs eerder dan de controlestreep.
pi_100973593
Dat is het lastige he met die kv dingen. Ik heb hem niet meteen in het licht gehouden. Ach, we zien wel.

Maarre... ben je al aan het idee gewend dat je zwanger bent? Ik vind het zo gaaf voor je. En voor Roosjes natuurlijk.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:03:31 #210
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100975103
Quiztet, een tip voor de KV testen voor als je niet zeker bent:
Sloop het omhulsel er vanaf en bekijk dan het staafje.
Bij mij was het ooit zo dat het ook een 2e streepje leek, maar het bleek een steuntje voor het staafje te zijn wat ik zag.
pi_100975524
Ik zag het 'streepje' pas nadat ik hem had gesloopt, maar desondanks dankjewel voor de tip!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:38:20 #212
279894 winka
There is no place like home..
pi_100977502
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:58 schreef __Isis__ het volgende:
Winka, wat spannend! Bij mij ook bruin hoor bij de innesteling, geen spoortje rood te bekennen! *fingers crossed*
Ah dat klinkt goed :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:17 schreef Labelloo het volgende:
Spannend Winka! Wij gaan dan gelijk op, zit nu ook op 6 DPO volgens FF. Heb wel wat heeeee licht roze afscheiding sinds gisteren en nu wat bruinig. Ik hoop heel hard dat dat een innesteling is!
Roze afscheiding lijkt mij een heel goed voorteken .. ik ga voor je duimen ^O^

We zitten deze maand inderdaad dicht op elkaar met de nod's, ik hoop op heel veel streepjes!!!
Ik heb nog steeds symptomen, dus ik houd goede hoop. Ik weet wel zo'n beetje dat elke maand mijn borsten strak gaan staan, tot een dag of twee voordat ik ongi ga worden. Dus ik denk dat ik voor mijn nod wel weet hoe het er voor staat.

En ik houd ook nog de keer in gedachten dat ik er van overtuigd was dat ik zwanger was :D Dus ik houd me nu maar een beetje koest ;)

LadyBlack, hoe gaat het nu met jou? Hebben er al onderzoeken plaatsgevonden waar je een uitslag op hebt gekregen?

Lastig Quiztet dat het allemaal zo onduidelijk is met die testen }:| Hoop dat je gauw meer weet want dit natuurlijk helemaal niks..
pi_100994672
Spannend Quiztet, hopelijk heb je snel een duidelijke test!

Voor mij vandaag dat 8 DPO. Vanmorgen zag ik toch wel wat meer helderrood bloed bij het afvegen.. Ik heb er dus eigenlijk geen goed gevoel meer bij. :'( Dat zou weer een korte LF voor mij betekenen. Denk dat ik dan toch maar eens contact opneem met de HA.
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:37:20 #214
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_100994949
Labelloo, dat kan, dat had ik zelf nl ook. Maar het kan ook een innesteling zijn.
Bij mijn 1e dacht ik dat ik ongesteld was en bij de 2e net zo (ondanks dat ik er best aan gedacht heb, maar ik ging er vanuit dat het niet gelukt was).
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_100995157
Rocka, zo ging het bij mij eerste eigenlijk ook. Dus ik houd nog een klein beetje hoop. Durf ook eigenlijk niet meer naar de wc, haha! :')
Maar pfff.. wil zooooo graag zwanger zijn!! Wil ook zo graag een broertje of zusje voor ons andere kindje!
  zondag 21 augustus 2011 @ 16:14:41 #216
57497 happyme28
I'm so happy
pi_101004880
Goedemiddag! Hier ook weer terug van vakantie.

Ik zag streepjes voor iom en Roosje, gefeliciteerd meiden *O* *O*

Helaas nog geen streepjes voor de andere meiden maar wel wat spannende tijden lees ik. De duimen draaien hier.

Ik ben gister na een keurige cyclus van 33 dagen ongesteld geworden, dus de boel lijkt weer op regel nadat de eerste cyclus 51 dagen duurde. Vanaf nu dus tempen en kijken of er ook een eisprong te vinden is :D Was wel een paar dagen misselijk afgelopen week dus maar vast 2 KV testen in huis gehaald, maar uiteindelijk te lang gewacht met testen, toen had ik de uitslag dus al ;)
pi_101006224
Ik ben net ongesteld geworden, maar ik duim verder voor de andere dames hier.
  zondag 21 augustus 2011 @ 16:57:10 #218
57497 happyme28
I'm so happy
pi_101006617
Balen Quiztet! Hopen dat het volgende maand raak is.
  zondag 21 augustus 2011 @ 18:11:06 #219
279894 winka
pi_101009277
Jammer Quiztet.. Hopelijk de volgende ronde meer geluk en sneller duidelijkheid!!
Labelloo ik blijf voor je duimen hoor ^O^

Fijn dat je cyclus weer normaal is Happyme. Succes met het vinden van je ei en wie weet is het dan meteen wel raak :D
pi_101009536
Balen Quiztet! Vol goede moed naar de volgende ronde.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_101030983
Oh wat stom Quiztet...:(
  maandag 22 augustus 2011 @ 09:23:51 #222
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_101031450
Heel erg balen Quiztet :(. Roosje, nog gefeliciteerd met je positieve test! HappyMe, wat fijn dat je zo'n nette cyclus had. Ik ben dan altijd helemaal trots op mezelf :'). Ik ben nog in de wachtstand maar pff, wat vind ik dat lastig zeg. Doordat ze bij mij een aantal echo's hebben gemaakt tijdens deze cyclus weet ik precies wanneer de eisprong is geweest en dat we op het goede moment hebben 'geklust' (stom woord vind ik 't :')). Hierdoor merk ik dat ik heel erg denk dat het raak moet zijn maarja, was het maar zo eenvoudig :). Dat ik nu telkens heel licht misselijk ben werkt ook niet echt mee... Ik ben erg ongeduldig iig!
pi_101034727
Ik ben even een weekend weg en er zijn nieuwe streepjes!! *O* *O* Roosje & iom, van harte gefeliciteerd!!

Quiztet, balen dat het bij jou niet zo mocht zijn.

Winka, Tante Soesa & labelloo, het is voor jullie nog spannend zie ik! Veel succes met wachten ;) .

Ik ben helaas donderdag ongesteld geworden. De kans was al niet zo groot deze ronde, maar zoals gezegd, er hoeft maar 1 goede tussen te zitten... Ik had ook sinds afgelopen maandag al krampjes, maar het wilde niet echt doorzetten. Ik had er bijna een test tegenaan gegooid maar toen brak het toch los.

Mag mijn NOD op 15 september? :)
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:06:34 #224
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_101037263
Streepjes :D *O* Gefeliciteerd Roosje en Iom!
Vriendlief en ik hebben flink geklust en nu maar even afwachten ;)
Volgende week maandag moet ik ongesteld worden...
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:10:30 #225
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101037364
Balen jaantje... :{ en ook voor quiztet lees ik! Vol goede moed de volgende ronde in hoor!

Hier wordt t hem ook niet deze maand, ik heb nu al wat eerste bruinverlies gespot, op 8 DPO al...
Vwb de onderzoeken, we hebben 1 onderzoek binnen, op het randje van goed, maar we zitten nu in een heel hectische periode dus het is even de vraag wanneer het vervolg plaats gaat vinden :X
pi_101038255
Gmmmblll, die ongesteldheid zet ook maar niet door. Tot nu toe een minidruppie bruinig bloed, en een beetje veegsel gister en vanmorgen. Zucht.
Laat los Quiztet... niet over nadenken... Zen!

Zeg LB, bruinverlies is toch juist goed?

Jammer Jaantje. :-(
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:50:55 #227
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101038719
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:38 schreef Quiztet het volgende:
Zeg LB, bruinverlies is toch juist goed?
Niet als je dat elke maand hebt zo'n 3 à 4 dagen voor je menstruatie doorbreekt :N

Maargoed, we lopen al bij de huisarts, dus dat geeft wel een beetje rust.
pi_101039089
Is het te laat voor innesteling? Of voed ik nu hoop die je eigenlijk niet hebt?
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:05:36 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101039264
Nee die hoop heb ik niet echt meer hoor ;) dit is gewoon een maand als zovele... zodra ik dat bruinverlies zie weet ik genoeg.

wil absoluut niet zeggen dat ik de komende dagen niet blijf broekloeren hoor :') maar eigenlijk weet ik heel goed dat de poging over is
pi_101050685
ah das min LB :(

hier veel baarmoeder kramp, heb niet zoveel zwanger-zijn hoop deze maand ivm ziek geweest te zijn.

heb nu eigenlijk helemaal niet meer echt t gevoel dat ik probeer zwanger te worden ofzo.
wil misschien na deze maand even een tijdje rust (paar maanden), niet actief proberen..
(met bescherming ... tijdens vruchtbare dagen)
kijken of dat t plezier en de fijne momenten weer terug brengt.
  maandag 22 augustus 2011 @ 20:35:31 #231
279894 winka
pi_101053951
Jeetje LB... hoop dat je gauw in rustiger vaarwater komt zodat er eens goed uitgezocht kan worden wat er precies aan de hand is :*

@Zoe: misschien een goed idee inderdaad om het een paar maanden opzij te zetten. Als het alles beheerst dan is het ook niks! En wie weet begin je gauw weer met frisse moed en een leeg hoofd :) Bedoel je trouwens dat het echt je hele leven beheerst of dat je niet meer van de sex geniet?

Poeh ik begin heel erg ongeduldig te worden. Zaterdag is pas mijn nod maar ik houd het nu al niet meer uit. Ik heb steeds steken bij mijn eierstokken (nog nooit zoveel gehad), mijn buik is mega opgeblazen, mijn borsten voelen gewoon anders.. Ook allemaal symptomen die bij ongesteldheid horen dus zodra ik hoop krijg denk ik daar maar aan :) En tsja dat het deze keer anders dan andere keren is ... :')

De week duurt zoooo lang!! Waarschijnlijk houd ik het tot donderdag uit :@ Nou ja twee dagen voordat ik ongi word, heb ik last van bruinverlies dus die dag zal ik wel meer weten..
pi_101056515
@winka;
nee het beheerst mijn leven of sexleven beide niet in die zin, maar mijn gevoel is er wat minder 'blij' over. Wil er weer enthousiast over zijn en lekker van genieten.
(van het gevoel; we gaan voor een baby'tje, en dan lekker wegdromen)
weet niet of dat normaal is als je in ronde 6+ zit?

in de 2 wachtweken dacht ik er de laatste maanden wel veel aan, toen waren de symptomen
er ook wel om te denken dat het zo zou kunnen zijn, deze maand minder.

spannend :* hoop echt dat die symptomen een zwangerschap voorspelen *O*
  maandag 22 augustus 2011 @ 21:41:50 #233
279894 winka
pi_101057371
Moeilijk! Op een gegeven moment wordt je natuurlijk toch ongeduldig en ik denk dat het ook heel normaal is dat je minder enthousiast wordt. Maar goed, dat gaat natuurlijk over het zwanger worden en niet over het zwanger zijn en het hebben van een kleintje :)

Het lijkt mij heel normaal dat je dit hebt. En wie weet helpt het ook als je jouw verwachtingen bijstelt. Het is helemaal niet raar als het nog eens zes maanden duurt. Dat hoop ik natuurlijk niet voor je, maar er zijn zat stellen die er zo lang over doen.

Bij mij heeft het in ieder geval wel geholpen om er zo mee om te gaan. Dat het nog wel even kan duren :) Ik had namelijk wel een beetje hetzelfde als jij. Baalde dat ik niet in het onbevangen gevoel kon blijven hangen van het zwanger worden. Maar dat zal ik vast allemaal vergeten als ik een tweede streepje plas :)

:*

[ Bericht 19% gewijzigd door winka op 22-08-2011 21:47:03 ]
pi_101060215
Ja precies!
mocht ik zwanger zijn dan zou ik zeker supersuper enthousiast zijn, zwanger worden vergt
wat geduld haha.

bedankt voor je berichtje :)

ja hoop dat dat gevoel snel vergeten is als er 2streepjes geplast worden hihi
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:21:41 #235
342898 MissVanity
pi_101074217
Ik vind het echt vervelend voor jullie dat het zo lang duurt ;(
Ik heb soms ook wel van die momenten dat ik denk en NU wil ik zwanger zijn.
Maar ik heb me van te voren ingesteld op een lange wachtperiode. Ik ga uit van een jaar proberen.
Ik zit pas in de tweede ronde dus geduld kan ik nog opbrengen.
Ik weet natuurlijk niet hoe het is als je al langer bezig bent. Maar ik kan me goed voorstellen dat je echt flink gaat balen. Ik wens jullie snel een tweede streepje :* (En mezelf ook ;) )

Hoorde van het weekend dat mijn nichtje per ongeluk zwanger is geraakt :')
pi_101074310
Zoe, ik kan me je gevoel wel goed voorstellen. Misschien ook wel een beetje romantisch beeld van samen een kindje krijgen, maar in de praktijk zie je hier toch vaak dat mensen echt wel een tijd bezig zijn en dat het romantische beeld steeds meer verdwijnt. Het vrijen op commando of klok en het testen op allerlei manieren voor de beste momenten... het is niet meer zo rozengeur en manenschijn meer na een tijd. En inderdaad, juist door de telleurstelling telkens als je weer ongesteld wordt, wordt je elke maand meer onzeker en wil je steeds meer en ga je je kansen weer ophogen door weer iets anders/meer te testen. Uiteindelijk is dat natuurlijk allemaal niet meer belangrijk als je eenmaal je kindje hebt, maar het wachten duurt echt veels te lang.

Succes meiden, ik hoop echt dat we snel met zijn allen door kunnen naar Z&G.
pi_101074992
Ik heb dat gevoel nu nog niet. Toen ik in februari stopte met de pil had ik me ook ingesteld op minimaal een jaar. Het lukte in mei, ging helaas fout, maar na die teleurstelling heb ik nu nog geen gevoel van 'druk'. Ben er voor m'n gevoel ook niet meer zo mee bezig, we zien het wel. Ondanks dat 'iedereen' ;) in mijn omgeving zwanger is/wordt. We genieten zo lang we met z'n tweetjes zijn, in alle opzichten, en zullen heel blij zijn als het weer lukt. Maar het voelt voor nu allemaal nog prima zo.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_101076203
hah Missvanity, soms denk ik wel, hoe kan dat? Per ongeluk zwanger worden?
Wil ik ook haha

Lijnloos, ja precies.. T romantische verdwijnt een beetje.
We zouden eigenlijk pas eind juli stoppen met de pil, ben blij dat we veel eerder
Gestopt zijn met de pil :P
pi_101076355
Ik ben er gelukkig niet zo heel veel mee bezig.. Ik kan het redelijk van me afzetten. Heb ook geen zin dat ik alleen nog maar bezig ben met "zwanger worden" ik hoop dat ik er zo nuchter mee om kan blijven gaan :P

Ik heb vrijdag mijn NOD voel en niet het idee zwanger te zijn. Heb alleen gevoelige borsten maar ja dat kan ook komen omdat ik ongesteld moet worden. Dus het zegt allemaal weer niks.

De klusdagen hebben we niet echt nuttig gebruikt :P Ik was een beetje ziekjes helaas. Maar ja zoals iemand al eerder zei, 1 lucky shot is genoeg ;)
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:45:23 #240
342898 MissVanity
pi_101078069
Mijn vriend en ik zijn vooral bezig met genieten van het samenzijn met zijn 2tjes :P
Lekker een terrasje pakken, weekendje weg, lekker een wijntje drinken, spontane dingen ondernemen.
Nu kan het nog ;) Hij ziet dat trouwens als twijfel :?
Terwijl dat het echt niet is. Ik vind gewoon dat we het er nog even van moeten nemen.

Per ongeluk zwanger worden vind ik ook altijd zo vreemd. Denk dan stiekem altijd dat die mensen niet durven te vertellen dat ze de pil zijn vergeten of zo.
pi_101079324
Ja precies, nu kun je nog spontaan dingen ondernemen.
Voor mij is het helaas lastig, vriend is door de week minstens 2u rijden
Bij me vandaan, ik werk vaak in het weekend (in de zorg) en hij is soms
2weken weg. Dus de tijd die we samen kunnen genieten proberen we dat ook.

Het maakt zwanger worden denk ik ook wel lastiger omdat we per week maar een paar nachten samen slapen. Hij komt tijdens vruchtb periode wel 1 avond extra thuis als dat lukt, hij werkt soms 12uren of meer pd. probeer het dan wel zo leuk mogelijk te maken zodat het geen 'verplicht' klussen is.

Ja zoiets denk ik ook, maar met 1pil vergeten is het nog best apart
Dat het raak is omdat je als je aan de pil bent, je cyclus officieel stil
Ligt toch?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:06:42 #242
342898 MissVanity
pi_101080879
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 12:19 schreef Zoë23 het volgende:
Ja precies, nu kun je nog spontaan dingen ondernemen.
Voor mij is het helaas lastig, vriend is door de week minstens 2u rijden
Bij me vandaan, ik werk vaak in het weekend (in de zorg) en hij is soms
2weken weg. Dus de tijd die we samen kunnen genieten proberen we dat ook.

Het maakt zwanger worden denk ik ook wel lastiger omdat we per week maar een paar nachten samen slapen. Hij komt tijdens vruchtb periode wel 1 avond extra thuis als dat lukt, hij werkt soms 12uren of meer pd. probeer het dan wel zo leuk mogelijk te maken zodat het geen 'verplicht' klussen is.

Ja zoiets denk ik ook, maar met 1pil vergeten is het nog best apart
Dat het raak is omdat je als je aan de pil bent, je cyclus officieel stil
Ligt toch?
Zo ver uit elkaar zijn is zeker heel lastig :o Dan ontkom je er bijna niet aan dat klussen gaat aanvoelen als moeten in plaats van dat je er echt van geniet. En er moet natuurlijk ook nog tijd zijn voor ontspanning ;)
Mijn vriend en ik werken allebei in de zelfde plaats als waar we wonen. En allebei doordeweeks.
We hebben dus elke avond en elk weekend samen.

Inderdaad. Het is zo onwaarschijnlijk dat je zwanger raakt als je de pil slikt.
Geloof ik alleen echt een gevaar als je de pil in de eerste week vergeet.
pi_101081276
Oh das echt fijn!
Over een paar maanden gaat mn lief in een andere stad werken, en kan hij
Iedere avond thuis zijn. Nu al zin in!

Ja precies, omdat in de 1e week dan de cyclus wel op gang komt..
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:55:28 #244
342898 MissVanity
pi_101082656
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:17 schreef Zoë23 het volgende:
Oh das echt fijn!
Over een paar maanden gaat mn lief in een andere stad werken, en kan hij
Iedere avond thuis zijn. Nu al zin in!

Ja precies, omdat in de 1e week dan de cyclus wel op gang komt..
Wat fijn :D O+
pi_101084331
Wat zijn die 'streepjes-zwangerschapstesten bloedirritant :{ '
Zijn die 'zwanger/niet-zwanger' testen duurder?
Noot noot.
pi_101085889
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:55 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Wat fijn :D O+
hihi ja O+

@jojoortje; volgens mij wel.
hoezo vind je ze irritant dan? onduidelijk streepje?
pi_101085944
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 15:14 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

hihi ja O+

@jojoortje; volgens mij wel.
hoezo vind je ze irritant dan? onduidelijk streepje?
Nee ik vroeg het me altijd af.

Veel vrouwen twijfelen of ze dat streepje nou wel of niet zien etc. (Vriendin van mij ook)
Als zo'n zwanger/niet zwanger-test dan even duur zou zijn, zou ik zo'n test halen. :P
Noot noot.
pi_101087974
haha ja dat zou wel makkelijker zijn!
maar het onduidelijke streepje heeft meer te maken met hoeveelheid HCG? geloof ik.
dan helpt een wel/niet test misschien ook niet zo. :? :9
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:44:58 #249
279894 winka
pi_101097020
Ik denk dat het een stuk zal schelen Zoë als jouw vriend elke avond thuis is.. Wordt het allemaal veel relaxter :Y En wie weet gaat het dan wel heel snel!

Ik heb even mijn menstruatiehistorie er op na geslagen. Ik hield het zelf al niet meer bij om er minder mee bezig zijn. Elke keer baal ik daarvan tegen het einde van mijn cyclus. Mijn posts op Fok bieden uitkomst :) In ieder geval gaat mijn lichaam (als ik al symptomen heb) de laatste dagen voor mijn ongi in de 'normaalstand' en heb ik altijd bruinverlies drie / vier dagen van te voren.

Dat zou morgen al kunnen zijn. Dus laat ik de komende dagen maar eerst heel verstandig afwachten 8-) Er is namelijk niets ergers dan een witte test :X
pi_101098051
dankje winka voor je reactie, hoop ik ook :Y

afwachten is spannend maar een witte test is min..

heb nu al een paar dagen last van baarmoeder kramp, verder niet gelet op symptomen,
ook ivm ziek zijn, ik voelde me de afgelopen dagen nogsteeds niet erg fit,
lijkt me onzinnig om dan te denken dat ik missch zwanger kan zijn, terwijl
ik nog wat grieperig ben :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')