Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
hoezxo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:48 schreef Yuki het volgende:
Pfff, m'n gordijn opendoen was een slecht idee
Lichtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoezxo?beetje bewolkt hiero maar
![]()
Ik heb hoofdpijn die migraine begint te worden, vriend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ah ben je er zo 1
. Vampiertje
.
Ah sneu want het gaat morgen regenen althans hiero in grunn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn die migraine begint te worden, vriend.
Ik haat vandaag, door die klotehoofdpijn heb ik niet in de zon kunnen zitten.
Tosti.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wat heb je gehad?
ik zelf nog niet eens gegeten. Viel in slaap.
Da's heul geen onsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer een ons afgevallen
[ afbeelding ]
En je hoofd ziet er nu uit alsof het gedeeltelijk is overreden door een grasmaaier?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer een ons afgevallen
[ afbeelding ]
Dan NOG ziet het er beter uit dan jouw hoofdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En je hoofd ziet er nu uit alsof het gedeeltelijk is overreden door een grasmaaier?
moet je maar niet zo'n boze vogel wezenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe eens niet zo lollig allemaal jullie
Wij doen ze in zo'n grill. Dan krijg je niet van die belachelijk samengeplette dingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Jum, die zelf gebakken uit de pan zijn zoooo vet lekker
Picsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan NOG ziet het er beter uit dan jouw hoofd
heel goed hoor flesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe eens niet zo lollig allemaal jullie
Jij hoeft ook heul geen ons meer af te vallenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heel goed hoor fles![]()
ik kan het niet
mede omdat ik geen tondeuze heb maar ik denk niet dat het mij staat
Dat!quote:
Gewoon nietquote:
ehm.. sterk puntquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hoeft ook heul geen ons meer af te vallen
Kort kan je volgens mij best hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heel goed hoor fles![]()
ik kan het niet
mede omdat ik geen tondeuze heb maar ik denk niet dat het mij staat
* DaMart vraagt zich af waarom zijn bureau zo nat is...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
* douche-eendje stopt stiekem koffie in Mart zijn theekopje
Hoe witte gij daquote:
Je tranen omdat je verloren had?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
[me=DaMart] vraagt zich af waarom zijn bureau zo nat is...
[/me]
Klote Q.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ben jij nou we...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, waar je om vraagt kan je krijgen
Zij: onverslaanbaar libidoquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klote Q.Ik ben vooralsnog ongeslagen, dus verliezen van mij is geen rampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met iets anders zou ook nog kunnenquote:
Ik wil je best een keer van die ongeslagen status afhelpen hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben vooralsnog ongeslagen, dus verliezen van mij is geen ramp
Je mag me altijd uitdagen hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil je best een keer van die ongeslagen status afhelpen hoor.
Ik dacht potverdorie met een woeste vogel te maken te hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie ben jij nou we...
O, Fles. Ik herkende je niet.
Die heeft wel wat belangrijkers te neukenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht potverdorie met een woeste vogel te maken te hebben.
Q. is hier nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ging het hier over kale mannen?
Dan ben je hier vast verdwaaldquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:17 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik drink helemaal geen koffie en thee.
quote:
quote:
Ga lekker naar ONZquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:21 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik heb niks beters te doen op sit moment. sorry, wil jullie verder niet storen ofzo.
In MEN is vast wel vermaak te vindenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:21 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik heb niks beters te doen op sit moment. sorry, wil jullie verder niet storen ofzo.
Een GEWELDIGE avaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]wat heb jij voor ava fles ?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerst vertellen van wie je een kloon bent!
Wij zijn al gestoordquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:21 schreef Skitzofrenix het volgende:
quote:
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]is het een liedje ofzo, hij gaat te snel
Hij gaat PRECIES snel genoeg juistquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]is het een liedje ofzo, hij gaat te snel
quote:
Baas!quote:
woaah nu snap ik mquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij gaat PRECIES snel genoeg juist
Hele avond op zitten prutsen
ik dacht eerst dat er iets met kip patat en appelmoes stond. meer kon ik niet opkomen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk he![]()
![]()
Maar het gaat gauw vervelen helaas
ok, wat jij wilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, wat jij wilIk moet lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
ok, wat jij wilMy prrrrrrecious!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redacted
Nee verder reikt jouw wereld niet hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat er iets met kip patat en appelmoes stond. meer kon ik niet opkomen.
[..]
ok, wat jij wilDie is zooooo briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
[..]
ok, wat jij wilhahaha coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
ok, wat jij wilOmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
[..]
ok, wat jij wilWoeste_WokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Hey mopquote:
meiden en IT gaan "soms" nog best wel goed samenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
JJH
Yuukje
laptop opnieuw geinstalleerd.. *joy*
nu mis ik weer van alles
Beetje basiskennis kan geen kwaad...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
meiden en IT gaan "soms" nog best wel goed samen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje basiskennis kan geen kwaad...
Niet alleen: Oeeeehh What does this button dooooo?? *crash*
[..]
Hier draait het zelfs soepel zonder herinstalquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Het draait altijd weer zo mooi en soepel na een verse install.
Een beetje computer laat zich tegenwoordig niet meer door het eerste t beste blondje crashen hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja heeerlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Het draait altijd weer zo mooi en soepel na een verse install.
[..]
geliefdequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft W_W nu ook zijn charmes op Wok losgelaten... of andersom?
Ja, ik ging vandaag fietsen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
Het is echt heerlijk buiten!
Alleen jammer van de muggen
Ik heb ook nog alles openstaan. En ik hoorde vandaag ergens dat er een muggenplaag verwacht word. Iets met een bijzonder natte julimaand en daardoor perfecte omstandigheden voor muggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
quote:
Eerst is het het licht, nou de muggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
Ik stel voor dat we die krengen preventief ruimenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook nog alles openstaan. En ik hoorde vandaag ergens dat er een muggenplaag verwacht word. Iets met een bijzonder natte julimaand en daardoor perfecte omstandigheden voor muggen.
Ik zit op m'n balkon en hoor regelmatig *zoemmm* bij m'n oorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook nog alles openstaan. En ik hoorde vandaag ergens dat er een muggenplaag verwacht word. Iets met een bijzonder natte julimaand en daardoor perfecte omstandigheden voor muggen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we die krengen preventief ruimen.
Laat mequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst is het het licht, nou de muggen![]()
Huilie
Ik stel voor dat die plaag zich concentreert in Friesland, dan hebben er geen KSC'ers last van volgens mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zit op m'n balkon en hoor regelmatig *zoemmm* bij m'n oor
Ik haat muggenMag die plaag Utrecht overslaan?
Lijkt me een goed plan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stel voor dat die plaag zich concentreert in Friesland, dan hebben er geen KSC'ers last van volgens mij.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stel voor dat die plaag zich concentreert in Friesland, dan hebben er geen KSC'ers last van volgens mij.
Deal!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg gedronken? ik had ook koppijn.. pot thee werkte verbazend goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Laat me
Ik heb niet gevraagd om migraine
quote:
quote:
Dat is dan geregeld.... de strafmaat voor elke mug die deze regel overtreedt, is uiteraard de doodstrafquote:
Ik heb geen zin om tig doodvonnissen tot uitvoering te brengen hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is dan geregeld.... de strafmaat voor elke mug die deze regel overtreedt, is uiteraard de doodstraf.
Ik heb echt al jaren geen last meer gehad van muggenbulten. Het lijkt wel of de muggen denken als ze die neurofibromen zien, dat ik al genoeg geprikt ben..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Door elektrocutie, vergassing of domweg plettenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is dan geregeld.... de strafmaat voor elke mug die deze regel overtreedt, is uiteraard de doodstraf.
Ik drink me suf, dat is het niet denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg gedronken? ik had ook koppijn.. pot thee werkte verbazend goed
Heb een lavendelplantje hier staan. Schijnen muggen niet zo gek op te zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om tig doodvonnissen tot uitvoering te brengen hoor.
Dat zou idd een hoop kunnen verklarenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik drink me suf, dat is het niet denk ik.
Slechte nacht van gisteren (klote emoties) en veel indrukken vandaag op m'n werk, in combinatie met warm weer hebben het veroorzaakt, gok ik.
Ik had vroeger zo'n stinkende citroenplant op mijn kamer staan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb een lavendelplantje hier staan. Schijnen muggen niet zo gek op te zijn
Werkt welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had vroeger zo'n stinkende citroenplant op mijn kamer staan.
Ik heb er ook een op balkonquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat werkte best goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had vroeger zo'n stinkende citroenplant op mijn kamer staan.
Lavendelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb nog wel meurende citroenmelts voor in mn brandertje, mocht het heel erg worden. Maar muggen laten mij vaak toch wel met rust.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lavendel![]()
Ik dacht dat citronella kaarsen het beste weerkten?
Oh nee, iehh! Die moet ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
Maar lavendel trekt weer wespen aan enzo
Godver echt waar?? Dan die muggen maarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
Maar lavendel trekt weer wespen aan enzo
Hier hebben die weinig effect, als ik ze op balkon brand hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lavendel![]()
Ik dacht dat citronella kaarsen het beste weerkten?
Ik ben heel vriendelijk voor dieren die vriendelijk zijn voor mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
Hahaha wat zijn jullie diervriendelijk
Muggen zijn niet voor niets ONgeDIERtequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
Dus je mept een mug pas dood nadat ie jou gestoken heeft?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben heel vriendelijk voor dieren die vriendelijk zijn voor mij
Inderdaad en de rest moet gewoon doodquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben heel vriendelijk voor dieren die vriendelijk zijn voor mij
stomme neger muggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, Snuggles. Als ik midden in de Sahara ga staan met een airco koelt het ook niet echt af. Kut airco.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier hebben die weinig effect, als ik ze op balkon brand hoor.
Betere tent kopenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, Snuggles. Als ik midden in de Sahara ga staan met een airco koelt het ook niet echt af. Kut airco.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, Snuggles. Als ik midden in de Sahara ga staan met een airco koelt het ook niet echt af. Kut airco.
Op balkon kan dat best... die citronellakaarsen worden ook bij het tuinmeubilair verkochtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stomme neger muggen![]()
ik ga je prikke jonguh
Mijn avond is weer goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Das een beetje zoals mijn patent hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dus je mept een mug pas dood nadat ie jou gestoken heeft?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ja douchen en naar bedje toe
slaap lekker allen
Ja, zo'n mosterd maaltijd...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een beetje zoals mijn patent he...
Preciesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, zo'n mosterd maaltijd...
Wel een galgenmaal danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, zo'n mosterd maaltijd...
Snel, zittenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
nu krijg ik ook die alleenstaande papa's banner
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
beetje mijn banner stelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje vroeg voor deze postquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef cablegunmaster het volgende:
Zal Flash ooit papa worden?
Zal het douche eendje ooit weer de weg terug vinden naar de douche?
Zal Nijntje eindelijk goede rock kunnen vinden?
Vind het uit! Meer in het volgende deel van KSC!.
Wat moet ik met een alleenstaande papaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Niks voor jou anders D?
[ afbeelding ]
Ja, jij hebt al een alleenstaande papa toch?quote:
Vind je? D-E begint behoorlijk te ruften andersquote:
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:29 schreef wel.o.k het volgende:
tering wat is het lekker buiten, woks zomer genieten deel 3
Ja?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij hebt al een alleenstaande papa toch?
Trustequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga slapen lieve mensen![]()
welterusten voor straks
Die meur ben jij hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind je? D-E begint behoorlijk te ruften anders
Ik liep net ff naar de auto en de straat was nog gewoon warm.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:29 schreef wel.o.k het volgende:
tering wat is het lekker buiten, woks zomer genieten deel 3
Ga weg mens. Met je niet kaal genoege poesquote:
ik zit op het balkon en er kwam net een kort gerokt blond vrouwtje voorbij lopen en die riep kom maar schatjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik liep net ff naar de auto en de straat was nog gewoon warm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik (koukleum extraordinaire) zit zonder vestje of jas buiten. Alleen een 3kwartbroek en een hemdje aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik liep net ff naar de auto en de straat was nog gewoon warm.
Nou ja zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga weg mens. Met je niet kaal genoege poes![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit op het balkon en er kwam net een kort gerokt blond vrouwtje voorbij lopen en die riep kom maar schatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De heerlijkheid.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik (koukleum extraordinaire) zit zonder vestje of jas buiten. Alleen een 3kwartbroek en een hemdje aan
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga weg mens. Met je niet kaal genoege poes![]()
Slaap lekker boefje!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga slapen lieve mensen![]()
welterusten voor straks
Nijntje zal ook best goeie rock vinden trouwens. Er is genoeg goeie rock en Nijn is nog jongquote:
Fles is stom.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb weer iets gemist geloof ik
![]()
Omg, ik dacht even dat je dat tegen Fles zei!quote:
Ja ze liep stom te doen over mijn korte haarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb weer iets gemist geloof ik
![]()
* MPG komt d-e knuffenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja zeg
* douche-eendje gaat in een hoekje huilie zitten doen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
Het is gewoon vies benauwd warm in huis.
En toch ga ik maar eens een poging tot slapen doen.
Soms is Fles wat minder tactvolquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nu wel. Even. Gaat vanzelf wel weer over.
[..]
slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
Het is gewoon vies benauwd warm in huis.
En toch ga ik maar eens een poging tot slapen doen.
jamaarjamaar zij begonquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Soms is Fles wat minder tactvol
Ik hou toch wel van je,quote:
Meisjes plagen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij gisteren met je nevernooinooinooiniet enzo.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
Beetje aardig voor Fles, hij heeft het al zwaar genoeg als alleenstaande papa
Oh jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij gisteren met je nevernooinooinooiniet enzo.
Dat is ook waar. Maar t was niet liefquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawat zei ik ook weer? Dat ik never in a million or so years wat met jou zou beginnen of zo he?
![]()
Wat is daar niet waar aan trouwens?
Daar heb je dan wel weer volkomen gelijk inquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Maar t was niet lief
Zo kun je het zienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Maar t was niet lief
Aech niequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo kun je het zienHet was duidelijk
Mannen zijn graag duidelijk
Dat je een man bent is geen vrijbrief om permanent een botte hork te zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo kun je het zienHet was duidelijk
Mannen zijn graag duidelijk
Nou dan rot maar lekker op. Ik kan er ook niet tegen als vrouwen ONduidelijk zijn. Nee betekent misschien, misschien betekent ja, behalve als ik het vraag, opbokken met die onzinquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Aech nie
Kunnen vrouwen vaak niet tegen
Ho, ho, ik ben best duidelijk hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan rot maar lekker op. Ik kan er ook niet tegen als vrouwen ONduidelijk zijn. Nee betekent misschien, misschien betekent ja, behalve als ik het vraag, opbokken met die onzin
Ben ik ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat je een man bent is geen vrijbrief om permanent een botte hork te zijn
Nou, draai er niet om heen. Wijfquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik ook niet![]()
Dat je een vrouw bent is geen vrijbrief om maar een ieders eeuwige liefde op te eisen![]()
Ja, doe je ook niet, weet ik ook wel![]()
Precies. Daarom hou ik ook zo van jequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ho, ho, ik ben best duidelijk hoor![]()
Wat? Moet ik aantonen dat ik ook iets anders dan een lompe hork kan zijn?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, draai er niet om heen. Wijf
Trustequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef Yuki het volgende:
Ik ga in bed lekker naar SVU kijken en dan pitten.
Slaap lekker liefjes![]()
Nou, je hebt nu al 2 uitersten laten zienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Moet ik aantonen dat ik ook iets anders dan een lompe hork kan zijn?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Daarom hou ik ook zo van je
Welke twee precies trouwens?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, je hebt nu al 2 uitersten laten zien
Doe er iets aan danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:59 schreef cablegunmaster het volgende:
ik zal eens duidelijk zijn , heb zin in sex.![]()
Dit is Koffie. Ik zou het een paar deuren verder proberenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:59 schreef cablegunmaster het volgende:
ga maar gebukt staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:59 schreef cablegunmaster het volgende:
Mijn roze kantje heb jij echt niet gezien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je kusjekroelrozekantje en je allevrouwenzijnkutkantje
Die meet-fotoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn roze kantje heb jij echt niet gezien.
Want zelf draag je geen onderbroeken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:08 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb geen roze kantwel roze onderbroekjes in de was opeens
geen rozequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Want zelf draag je geen onderbroeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |