Kort kan je volgens mij best hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heel goed hoor fles![]()
ik kan het niet
mede omdat ik geen tondeuze heb maar ik denk niet dat het mij staat
* DaMart vraagt zich af waarom zijn bureau zo nat is...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
* douche-eendje stopt stiekem koffie in Mart zijn theekopje
Hoe witte gij daquote:
Je tranen omdat je verloren had?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
[me=DaMart] vraagt zich af waarom zijn bureau zo nat is...
[/me]
Klote Q.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ben jij nou we...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, waar je om vraagt kan je krijgen
Zij: onverslaanbaar libidoquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klote Q.Ik ben vooralsnog ongeslagen, dus verliezen van mij is geen rampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met iets anders zou ook nog kunnenquote:
Ik wil je best een keer van die ongeslagen status afhelpen hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben vooralsnog ongeslagen, dus verliezen van mij is geen ramp
Je mag me altijd uitdagen hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil je best een keer van die ongeslagen status afhelpen hoor.
Ik dacht potverdorie met een woeste vogel te maken te hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie ben jij nou we...
O, Fles. Ik herkende je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |