Kort kan je volgens mij best hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heel goed hoor fles![]()
ik kan het niet
mede omdat ik geen tondeuze heb maar ik denk niet dat het mij staat
* DaMart vraagt zich af waarom zijn bureau zo nat is...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
* douche-eendje stopt stiekem koffie in Mart zijn theekopje
Hoe witte gij daquote:
Je tranen omdat je verloren had?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
[me=DaMart] vraagt zich af waarom zijn bureau zo nat is...
[/me]
Klote Q.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ben jij nou we...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, waar je om vraagt kan je krijgen
Zij: onverslaanbaar libidoquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klote Q.Ik ben vooralsnog ongeslagen, dus verliezen van mij is geen rampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met iets anders zou ook nog kunnenquote:
Ik wil je best een keer van die ongeslagen status afhelpen hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben vooralsnog ongeslagen, dus verliezen van mij is geen ramp
Je mag me altijd uitdagen hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil je best een keer van die ongeslagen status afhelpen hoor.
Ik dacht potverdorie met een woeste vogel te maken te hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie ben jij nou we...
O, Fles. Ik herkende je niet.
Die heeft wel wat belangrijkers te neukenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht potverdorie met een woeste vogel te maken te hebben.
Q. is hier nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ging het hier over kale mannen?
Dan ben je hier vast verdwaaldquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:17 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik drink helemaal geen koffie en thee.
quote:
quote:
Ga lekker naar ONZquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:21 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik heb niks beters te doen op sit moment. sorry, wil jullie verder niet storen ofzo.
In MEN is vast wel vermaak te vindenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:21 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik heb niks beters te doen op sit moment. sorry, wil jullie verder niet storen ofzo.
Een GEWELDIGE avaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]wat heb jij voor ava fles ?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerst vertellen van wie je een kloon bent!
Wij zijn al gestoordquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:21 schreef Skitzofrenix het volgende:
quote:
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]is het een liedje ofzo, hij gaat te snel
Hij gaat PRECIES snel genoeg juistquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]is het een liedje ofzo, hij gaat te snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |