quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stomme neger muggen![]()
ik ga je prikke jonguh
Mijn avond is weer goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, Snuggles. Als ik midden in de Sahara ga staan met een airco koelt het ook niet echt af. Kut airco.
Das een beetje zoals mijn patent hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dus je mept een mug pas dood nadat ie jou gestoken heeft?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ja douchen en naar bedje toe
slaap lekker allen
Ja, zo'n mosterd maaltijd...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een beetje zoals mijn patent he...
Preciesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, zo'n mosterd maaltijd...
Wel een galgenmaal danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, zo'n mosterd maaltijd...
Snel, zittenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
nu krijg ik ook die alleenstaande papa's banner
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
beetje mijn banner stelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje vroeg voor deze postquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef cablegunmaster het volgende:
Zal Flash ooit papa worden?
Zal het douche eendje ooit weer de weg terug vinden naar de douche?
Zal Nijntje eindelijk goede rock kunnen vinden?
Vind het uit! Meer in het volgende deel van KSC!.
Wat moet ik met een alleenstaande papaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Niks voor jou anders D?
[ afbeelding ]
Ja, jij hebt al een alleenstaande papa toch?quote:
Vind je? D-E begint behoorlijk te ruften andersquote:
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:29 schreef wel.o.k het volgende:
tering wat is het lekker buiten, woks zomer genieten deel 3
Ja?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij hebt al een alleenstaande papa toch?
Trustequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga slapen lieve mensen![]()
welterusten voor straks
Die meur ben jij hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind je? D-E begint behoorlijk te ruften anders
Ik liep net ff naar de auto en de straat was nog gewoon warm.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:29 schreef wel.o.k het volgende:
tering wat is het lekker buiten, woks zomer genieten deel 3
Ga weg mens. Met je niet kaal genoege poesquote:
ik zit op het balkon en er kwam net een kort gerokt blond vrouwtje voorbij lopen en die riep kom maar schatjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik liep net ff naar de auto en de straat was nog gewoon warm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik (koukleum extraordinaire) zit zonder vestje of jas buiten. Alleen een 3kwartbroek en een hemdje aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik liep net ff naar de auto en de straat was nog gewoon warm.
Nou ja zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga weg mens. Met je niet kaal genoege poes![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit op het balkon en er kwam net een kort gerokt blond vrouwtje voorbij lopen en die riep kom maar schatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De heerlijkheid.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik (koukleum extraordinaire) zit zonder vestje of jas buiten. Alleen een 3kwartbroek en een hemdje aan
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga weg mens. Met je niet kaal genoege poes![]()
Slaap lekker boefje!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga slapen lieve mensen![]()
welterusten voor straks
Nijntje zal ook best goeie rock vinden trouwens. Er is genoeg goeie rock en Nijn is nog jongquote:
Fles is stom.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb weer iets gemist geloof ik
![]()
Omg, ik dacht even dat je dat tegen Fles zei!quote:
Ja ze liep stom te doen over mijn korte haarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb weer iets gemist geloof ik
![]()
* MPG komt d-e knuffenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja zeg
* douche-eendje gaat in een hoekje huilie zitten doen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
Het is gewoon vies benauwd warm in huis.
En toch ga ik maar eens een poging tot slapen doen.
Soms is Fles wat minder tactvolquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nu wel. Even. Gaat vanzelf wel weer over.
[..]
slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
Het is gewoon vies benauwd warm in huis.
En toch ga ik maar eens een poging tot slapen doen.
jamaarjamaar zij begonquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Soms is Fles wat minder tactvol
Ik hou toch wel van je,quote:
Meisjes plagen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij gisteren met je nevernooinooinooiniet enzo.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
Beetje aardig voor Fles, hij heeft het al zwaar genoeg als alleenstaande papa
Oh jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij gisteren met je nevernooinooinooiniet enzo.
Dat is ook waar. Maar t was niet liefquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawat zei ik ook weer? Dat ik never in a million or so years wat met jou zou beginnen of zo he?
![]()
Wat is daar niet waar aan trouwens?
Daar heb je dan wel weer volkomen gelijk inquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Maar t was niet lief
Zo kun je het zienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Maar t was niet lief
Aech niequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo kun je het zienHet was duidelijk
Mannen zijn graag duidelijk
Dat je een man bent is geen vrijbrief om permanent een botte hork te zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo kun je het zienHet was duidelijk
Mannen zijn graag duidelijk
Nou dan rot maar lekker op. Ik kan er ook niet tegen als vrouwen ONduidelijk zijn. Nee betekent misschien, misschien betekent ja, behalve als ik het vraag, opbokken met die onzinquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Aech nie
Kunnen vrouwen vaak niet tegen
Ho, ho, ik ben best duidelijk hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan rot maar lekker op. Ik kan er ook niet tegen als vrouwen ONduidelijk zijn. Nee betekent misschien, misschien betekent ja, behalve als ik het vraag, opbokken met die onzin
Ben ik ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat je een man bent is geen vrijbrief om permanent een botte hork te zijn
Nou, draai er niet om heen. Wijfquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik ook niet![]()
Dat je een vrouw bent is geen vrijbrief om maar een ieders eeuwige liefde op te eisen![]()
Ja, doe je ook niet, weet ik ook wel![]()
Precies. Daarom hou ik ook zo van jequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ho, ho, ik ben best duidelijk hoor![]()
Wat? Moet ik aantonen dat ik ook iets anders dan een lompe hork kan zijn?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, draai er niet om heen. Wijf
Trustequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef Yuki het volgende:
Ik ga in bed lekker naar SVU kijken en dan pitten.
Slaap lekker liefjes![]()
Nou, je hebt nu al 2 uitersten laten zienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Moet ik aantonen dat ik ook iets anders dan een lompe hork kan zijn?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Daarom hou ik ook zo van je
Welke twee precies trouwens?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, je hebt nu al 2 uitersten laten zien
Doe er iets aan danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:59 schreef cablegunmaster het volgende:
ik zal eens duidelijk zijn , heb zin in sex.![]()
Dit is Koffie. Ik zou het een paar deuren verder proberenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:59 schreef cablegunmaster het volgende:
ga maar gebukt staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:59 schreef cablegunmaster het volgende:
Mijn roze kantje heb jij echt niet gezien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je kusjekroelrozekantje en je allevrouwenzijnkutkantje
Die meet-fotoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn roze kantje heb jij echt niet gezien.
Want zelf draag je geen onderbroeken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:08 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb geen roze kantwel roze onderbroekjes in de was opeens
geen rozequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Want zelf draag je geen onderbroeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |