Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
Het is gewoon vies benauwd warm in huis.
En toch ga ik maar eens een poging tot slapen doen.

Soms is Fles wat minder tactvolquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nu wel. Even. Gaat vanzelf wel weer over.
[..]

slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
Het is gewoon vies benauwd warm in huis.
En toch ga ik maar eens een poging tot slapen doen.

jamaarjamaar zij begonquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Soms is Fles wat minder tactvol

Ik hou toch wel van je,quote:

Meisjes plagen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij gisteren met je nevernooinooinooiniet enzo.

quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
Beetje aardig voor Fles, hij heeft het al zwaar genoeg als alleenstaande papa

Oh jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij gisteren met je nevernooinooinooiniet enzo.
 wat zei ik ook weer? Dat ik never in a million or so years wat met jou zou beginnen of zo he?
 wat zei ik ook weer? Dat ik never in a million or so years wat met jou zou beginnen of zo he?  

Dat is ook waar. Maar t was niet liefquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawat zei ik ook weer? Dat ik never in a million or so years wat met jou zou beginnen of zo he?

Wat is daar niet waar aan trouwens?

Daar heb je dan wel weer volkomen gelijk inquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Maar t was niet lief

Zo kun je het zienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Maar t was niet lief
 Het was duidelijk
 Het was duidelijk  Mannen zijn graag duidelijk
 Mannen zijn graag duidelijk  

Aech niequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo kun je het zienHet was duidelijk

Dat je een man bent is geen vrijbrief om permanent een botte hork te zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo kun je het zienHet was duidelijk

Nou dan rot maar lekker op. Ik kan er ook niet tegen als vrouwen ONduidelijk zijn. Nee betekent misschien, misschien betekent ja, behalve als ik het vraag, opbokken met die onzinquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Aech nie
Kunnen vrouwen vaak niet tegen

Ho, ho, ik ben best duidelijk hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan rot maar lekker op. Ik kan er ook niet tegen als vrouwen ONduidelijk zijn. Nee betekent misschien, misschien betekent ja, behalve als ik het vraag, opbokken met die onzin

Ben ik ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat je een man bent is geen vrijbrief om permanent een botte hork te zijn

Nou, draai er niet om heen. Wijfquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik ook niet
Dat je een vrouw bent is geen vrijbrief om maar een ieders eeuwige liefde op te eisen
Ja, doe je ook niet, weet ik ook wel

Precies. Daarom hou ik ook zo van jequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ho, ho, ik ben best duidelijk hoor

Wat? Moet ik aantonen dat ik ook iets anders dan een lompe hork kan zijn?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, draai er niet om heen. Wijf

Trustequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef Yuki het volgende:
Ik ga in bed lekker naar SVU kijken en dan pitten.
Slaap lekker liefjes

Nou, je hebt nu al 2 uitersten laten zienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Moet ik aantonen dat ik ook iets anders dan een lompe hork kan zijn?

quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Daarom hou ik ook zo van je

Welke twee precies trouwens?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, je hebt nu al 2 uitersten laten zien

Doe er iets aan danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:59 schreef cablegunmaster het volgende:
ik zal eens duidelijk zijn , heb zin in sex.

Dit is Koffie. Ik zou het een paar deuren verder proberenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:59 schreef cablegunmaster het volgende:

ga maar gebukt staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:59 schreef cablegunmaster het volgende:

Mijn roze kantje heb jij echt niet gezien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je kusjekroelrozekantje en je allevrouwenzijnkutkantje

Die meet-fotoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn roze kantje heb jij echt niet gezien.
 ?
 ?

wel roze onderbroekjes in de was opeens
 wel roze onderbroekjes in de was opeens  

Want zelf draag je geen onderbroeken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:08 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb geen roze kantwel roze onderbroekjes in de was opeens
 Oh er staat roze ;D
 Oh er staat roze ;D

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |