Op balkon kan dat best... die citronellakaarsen worden ook bij het tuinmeubilair verkochtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, Snuggles. Als ik midden in de Sahara ga staan met een airco koelt het ook niet echt af. Kut airco.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stomme neger muggen![]()
ik ga je prikke jonguh
Mijn avond is weer goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, Snuggles. Als ik midden in de Sahara ga staan met een airco koelt het ook niet echt af. Kut airco.
Das een beetje zoals mijn patent hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dus je mept een mug pas dood nadat ie jou gestoken heeft?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ja douchen en naar bedje toe
slaap lekker allen
Ja, zo'n mosterd maaltijd...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een beetje zoals mijn patent he...
Preciesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, zo'n mosterd maaltijd...
Wel een galgenmaal danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, zo'n mosterd maaltijd...
Snel, zittenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
nu krijg ik ook die alleenstaande papa's banner
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
beetje mijn banner stelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje vroeg voor deze postquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef cablegunmaster het volgende:
Zal Flash ooit papa worden?
Zal het douche eendje ooit weer de weg terug vinden naar de douche?
Zal Nijntje eindelijk goede rock kunnen vinden?
Vind het uit! Meer in het volgende deel van KSC!.
Wat moet ik met een alleenstaande papaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Niks voor jou anders D?
[ afbeelding ]
Ja, jij hebt al een alleenstaande papa toch?quote:
Vind je? D-E begint behoorlijk te ruften andersquote:
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:29 schreef wel.o.k het volgende:
tering wat is het lekker buiten, woks zomer genieten deel 3
Ja?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij hebt al een alleenstaande papa toch?
Trustequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga slapen lieve mensen![]()
welterusten voor straks
Die meur ben jij hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind je? D-E begint behoorlijk te ruften anders
Ik liep net ff naar de auto en de straat was nog gewoon warm.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:29 schreef wel.o.k het volgende:
tering wat is het lekker buiten, woks zomer genieten deel 3
Ga weg mens. Met je niet kaal genoege poesquote:
ik zit op het balkon en er kwam net een kort gerokt blond vrouwtje voorbij lopen en die riep kom maar schatjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik liep net ff naar de auto en de straat was nog gewoon warm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik (koukleum extraordinaire) zit zonder vestje of jas buiten. Alleen een 3kwartbroek en een hemdje aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik liep net ff naar de auto en de straat was nog gewoon warm.
Nou ja zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga weg mens. Met je niet kaal genoege poes![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit op het balkon en er kwam net een kort gerokt blond vrouwtje voorbij lopen en die riep kom maar schatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De heerlijkheid.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik (koukleum extraordinaire) zit zonder vestje of jas buiten. Alleen een 3kwartbroek en een hemdje aan
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga weg mens. Met je niet kaal genoege poes![]()
Slaap lekker boefje!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga slapen lieve mensen![]()
welterusten voor straks
Nijntje zal ook best goeie rock vinden trouwens. Er is genoeg goeie rock en Nijn is nog jongquote:
Fles is stom.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb weer iets gemist geloof ik
![]()
Omg, ik dacht even dat je dat tegen Fles zei!quote:
Ja ze liep stom te doen over mijn korte haarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb weer iets gemist geloof ik
![]()
* MPG komt d-e knuffenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja zeg
* douche-eendje gaat in een hoekje huilie zitten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |