Baas!quote:
woaah nu snap ik mquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij gaat PRECIES snel genoeg juist
Hele avond op zitten prutsen
ik dacht eerst dat er iets met kip patat en appelmoes stond. meer kon ik niet opkomen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk he![]()
![]()
Maar het gaat gauw vervelen helaas
ok, wat jij wilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, wat jij wilIk moet lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
ok, wat jij wilMy prrrrrrecious!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redacted
Nee verder reikt jouw wereld niet hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat er iets met kip patat en appelmoes stond. meer kon ik niet opkomen.
[..]
ok, wat jij wilDie is zooooo briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
[..]
ok, wat jij wilhahaha coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
ok, wat jij wilOmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
[..]
ok, wat jij wilWoeste_WokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Hey mopquote:
meiden en IT gaan "soms" nog best wel goed samenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
JJH
Yuukje
laptop opnieuw geinstalleerd.. *joy*
nu mis ik weer van alles
Beetje basiskennis kan geen kwaad...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
meiden en IT gaan "soms" nog best wel goed samen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje basiskennis kan geen kwaad...
Niet alleen: Oeeeehh What does this button dooooo?? *crash*
[..]
Hier draait het zelfs soepel zonder herinstalquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Het draait altijd weer zo mooi en soepel na een verse install.
Een beetje computer laat zich tegenwoordig niet meer door het eerste t beste blondje crashen hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja heeerlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Het draait altijd weer zo mooi en soepel na een verse install.
[..]
geliefdequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft W_W nu ook zijn charmes op Wok losgelaten... of andersom?
Ja, ik ging vandaag fietsen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
Het is echt heerlijk buiten!
Alleen jammer van de muggen
Ik heb ook nog alles openstaan. En ik hoorde vandaag ergens dat er een muggenplaag verwacht word. Iets met een bijzonder natte julimaand en daardoor perfecte omstandigheden voor muggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
quote:
Eerst is het het licht, nou de muggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
Ik stel voor dat we die krengen preventief ruimenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook nog alles openstaan. En ik hoorde vandaag ergens dat er een muggenplaag verwacht word. Iets met een bijzonder natte julimaand en daardoor perfecte omstandigheden voor muggen.
Ik zit op m'n balkon en hoor regelmatig *zoemmm* bij m'n oorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook nog alles openstaan. En ik hoorde vandaag ergens dat er een muggenplaag verwacht word. Iets met een bijzonder natte julimaand en daardoor perfecte omstandigheden voor muggen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we die krengen preventief ruimen.
Laat mequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst is het het licht, nou de muggen![]()
Huilie
Ik stel voor dat die plaag zich concentreert in Friesland, dan hebben er geen KSC'ers last van volgens mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zit op m'n balkon en hoor regelmatig *zoemmm* bij m'n oor
Ik haat muggenMag die plaag Utrecht overslaan?
Lijkt me een goed plan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stel voor dat die plaag zich concentreert in Friesland, dan hebben er geen KSC'ers last van volgens mij.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stel voor dat die plaag zich concentreert in Friesland, dan hebben er geen KSC'ers last van volgens mij.
Deal!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg gedronken? ik had ook koppijn.. pot thee werkte verbazend goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Laat me
Ik heb niet gevraagd om migraine
quote:
quote:
Dat is dan geregeld.... de strafmaat voor elke mug die deze regel overtreedt, is uiteraard de doodstrafquote:
Ik heb geen zin om tig doodvonnissen tot uitvoering te brengen hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is dan geregeld.... de strafmaat voor elke mug die deze regel overtreedt, is uiteraard de doodstraf.
Ik heb echt al jaren geen last meer gehad van muggenbulten. Het lijkt wel of de muggen denken als ze die neurofibromen zien, dat ik al genoeg geprikt ben..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Door elektrocutie, vergassing of domweg plettenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is dan geregeld.... de strafmaat voor elke mug die deze regel overtreedt, is uiteraard de doodstraf.
Ik drink me suf, dat is het niet denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg gedronken? ik had ook koppijn.. pot thee werkte verbazend goed
Heb een lavendelplantje hier staan. Schijnen muggen niet zo gek op te zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om tig doodvonnissen tot uitvoering te brengen hoor.
Dat zou idd een hoop kunnen verklarenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik drink me suf, dat is het niet denk ik.
Slechte nacht van gisteren (klote emoties) en veel indrukken vandaag op m'n werk, in combinatie met warm weer hebben het veroorzaakt, gok ik.
Ik had vroeger zo'n stinkende citroenplant op mijn kamer staan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb een lavendelplantje hier staan. Schijnen muggen niet zo gek op te zijn
Werkt welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had vroeger zo'n stinkende citroenplant op mijn kamer staan.
Ik heb er ook een op balkonquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat werkte best goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had vroeger zo'n stinkende citroenplant op mijn kamer staan.
Lavendelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb nog wel meurende citroenmelts voor in mn brandertje, mocht het heel erg worden. Maar muggen laten mij vaak toch wel met rust.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lavendel![]()
Ik dacht dat citronella kaarsen het beste weerkten?
Oh nee, iehh! Die moet ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
Maar lavendel trekt weer wespen aan enzo
Godver echt waar?? Dan die muggen maarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
Maar lavendel trekt weer wespen aan enzo
Hier hebben die weinig effect, als ik ze op balkon brand hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lavendel![]()
Ik dacht dat citronella kaarsen het beste weerkten?
Ik ben heel vriendelijk voor dieren die vriendelijk zijn voor mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
Hahaha wat zijn jullie diervriendelijk
Muggen zijn niet voor niets ONgeDIERtequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
Dus je mept een mug pas dood nadat ie jou gestoken heeft?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben heel vriendelijk voor dieren die vriendelijk zijn voor mij
Inderdaad en de rest moet gewoon doodquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben heel vriendelijk voor dieren die vriendelijk zijn voor mij
stomme neger muggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, Snuggles. Als ik midden in de Sahara ga staan met een airco koelt het ook niet echt af. Kut airco.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier hebben die weinig effect, als ik ze op balkon brand hoor.
Betere tent kopenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, Snuggles. Als ik midden in de Sahara ga staan met een airco koelt het ook niet echt af. Kut airco.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, Snuggles. Als ik midden in de Sahara ga staan met een airco koelt het ook niet echt af. Kut airco.
Op balkon kan dat best... die citronellakaarsen worden ook bij het tuinmeubilair verkochtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |