Hij is allang niet meer wat hij ooit was...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
slijmerdwaar is die gast nu bang voor, dat hij de stadions straks niet meer vol krijgt, dat ie niet meer zingen kan, kijk vind marco best aardig zingen maar om te zeggen god oh god wat heeft ie een wereldstem nee.........
kquote:
quote:
Ik moet na jou!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eerst de radiomongool uithangen zometeen.
Haha hipster!quote:
quote:
Toe maar, gewaagd heur!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerst een uur lang mooie nederlandstalige luisterliedjes, daarna 80's/90's rock/pop.
Welke jaargang?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben even de Top 2000 aan het kopen.
Takkelang!
2010.quote:
Hoeduur?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben even de Top 2000 aan het kopen.
Takkelang!
Graties, ja hoor!quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dan koop je het ook niet, domme braboantse kuth!
hihi fooled you deense dog!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dan koop je het ook niet, domme braboantse kuth!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:53 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Mag niet meer meedoen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Meedoen!
Het Grote Fok! Maffia Spel, opnieuw #1
Pennywise must DIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:53 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat ziet eruit als iets wat ik 3 dagen helemaal geweldig vind en dan nooit meer doe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Meedoen!
Het Grote Fok! Maffia Spel, opnieuw #1
Jezus, er draaien allemaal witte spoken voor dat lieve clowntje langsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:53 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
*zet in.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:53 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:57 schreef JJH het volgende:
[..]
*zet in.
HIJ WAS MAAR EEN CLOWN, IN'T WIT EN IN ROOD.
HIJ WAS MAAR EEN CLOWN, MAAR NU IS HIJ DOOOOOD!!!!!
The internet never forgets.quote:
EEN PLAKSNOR. :dquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:56 schreef Toverheks het volgende:
****Van 1 van onze verslaggevers*****
De BNNer Patrique A.B.C. en zijn vriendin M.W. (mientje Walvis voor Intimi), zijn vandaag gespot bij de Amsterdamse Arena, ze gingen, ieder apart en vermomd de babywinkel Prenital binnen.
De BNNer Patrique A.B.C. had een zwarte plaksnor en een bolhoed opgezet, en zijn vriendin een grote zonnebril met een Afropruik.
Ze dachten niet dat ze herkend werden maar voor het zekere en het onzekere namen ze apart een draaideur.
M.W. had een beetje moeite door het draaideurtje te draaien, maar na even een trap en een duw gegeven te hebben draaide ze zo de winkel in.
Patrique A.B.C. deed net of hij niks gezien had en struinde gelijk de afdeling Baby&Flessen afdeling op.
Daar liepen ze steeds heen en weer en wezen in hun eigen code taal de babyspullen en wandelwagen aan die ze wilde hebben.
MW stapte daarna weer de winkel uit terwijl Patrique A.B.C. bij de kassa ging afrekenen met zijn gold gouden Creditkaart.
Welke kleur babyspullen ze hebben uitgezocht blijft nog een geheim...........
Maar dat geheim leest U volgende week in U eigen Lijfblad...........
****Wat doet de echte BNNer in zijn vrije tijd****
Wat had je gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]![]()
[..]
The internet never forgets.
In eigen code taal? Ze spraken in Whale?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:56 schreef Toverheks het volgende:
****Van 1 van onze verslaggevers*****
De BNNer Patrique A.B.C. en zijn vriendin M.W. (mientje Walvis voor Intimi), zijn vandaag gespot bij de Amsterdamse Arena, ze gingen, ieder apart en vermomd de babywinkel Prenital binnen.
De BNNer Patrique A.B.C. had een zwarte plaksnor en een bolhoed opgezet, en zijn vriendin een grote zonnebril met een Afropruik.
Ze dachten niet dat ze herkend werden maar voor het zekere en het onzekere namen ze apart een draaideur.
M.W. had een beetje moeite door het draaideurtje te draaien, maar na even een trap en een duw gegeven te hebben draaide ze zo de winkel in.
Patrique A.B.C. deed net of hij niks gezien had en struinde gelijk de afdeling Baby&Flessen afdeling op.
Daar liepen ze steeds heen en weer en wezen in hun eigen code taal de babyspullen en wandelwagen aan die ze wilde hebben.
MW stapte daarna weer de winkel uit terwijl Patrique A.B.C. bij de kassa ging afrekenen met zijn gold gouden Creditkaart.
Welke kleur babyspullen ze hebben uitgezocht blijft nog een geheim...........
Maar dat geheim leest U volgende week in U eigen Lijfblad...........
****Wat doet de echte BNNer in zijn vrije tijd****
Heel dat forum ondergespamd met topics en Harajuku een anusgezwel bezorgd.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heel dat forum ondergespamd met topics en Harajuku een anusgezwel bezorgd.
hahahhah ze flapte steeds met haar vinnen hahaaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In eigen code taal? Ze spraken in Whale?![]()
Wtf, heldin.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat baggeren toenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat ging echt helemaal nergens meer over.quote:
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wel tof though.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat ging echt helemaal nergens meer over.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JE BENT NIET DOOD. HET IS EEN SPEL.
Nemoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In eigen code taal? Ze spraken in Whale?![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Volgens mij zijn er echt veel weggeflikkerd.
Dory.quote:
Doreyquote:
Ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:03 schreef Kally het volgende:
Bonny and Clyde noemde ze bella en mij toen in mijn note
Onze vriendin Hara
Serieus he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja._!!!
Zij was dan ook wel echt te makkelijk, hapte overal op!
Whehehehehehe meeloperquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:04 schreef JJH het volgende:
Bij staat er enkel dat ik met Bella mee kwam rellen.
"Bonny, Clyde en JJH" bekt minder lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:04 schreef JJH het volgende:
Bij staat er enkel dat ik met Bella mee kwam rellen.
quote:
Maar wel de liefste heurquote:
Uhuh, de one and onlyquote:
Zo'n slechte invloed op iedereenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:54 schreef Netsplitter het volgende:
Zeroku, Bellatrix: Blijven doorgaan met baggeren ondanks waarschuwingen, beide 48 uur.
ohhhhhhhhhhhh had ik echt niet achter haar gezochtquote:
Met elkaar welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhh had ik echt niet achter haar gezocht![]()
nee grapje ik vind juist niemand hier in TAL een rellurt niet wat ik allemaal gelezen heb jullie gaan echt allemaal leuk met elkaar om
Ja.quote:
Die van Krabbendijke? Of het literatuur hoekje?quote:
Leescafe was laatst nog open.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die van Krabbendijke? Of het literatuur hoekje?
Literatuur hoekjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die van Krabbendijke? Of het literatuur hoekje?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
[place to be] Leescafé Krabbendijke
Open gewoon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
[place to be] Leescafé Krabbendijke
Met de slager enzo, en weet ik al niet wat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Literatuur hoekje
Krabbendijke was dicht, maar god die was leuk
nee eerlijk zo ben ik ook niet, dan neem ik dramatisch afscheid van julliequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar je moet niet in het talincrowd kliekje gaan stoken.
Ja en de voetbalverenigingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Met de slager enzo, en weet ik al niet wat.
wie is er zwanger???? heb vandaag wel 4 keer gehoord heb het zo zuurquote:
Je bent nog een beetje een Newfag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:16 schreef ValHallen het volgende:
Ik mis echt veel te veel Godverdomme
Ik hóór het Ian zeggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:16 schreef ValHallen het volgende:
Toen dit gebeurde wás je er nog nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:16 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
God, ik ben zó verliefd op je, nu.
Met toestemmingquote:
denk dat jij van een note meer niet echt wakker ligtquote:
Wel op fokquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toen dit gebeurde wás je er nog niet
geregistreerd op: maandag 26 juli 2010 @ 19:10quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:16 schreef ValHallen het volgende:
Nou zeg, mijn image, wat doe je?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat jij van een note meer niet echt wakker ligt
Maar niet in de enige SC die er toe doet.quote:
Wat is er met die Panda?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:18 schreef Lutte het volgende:
Ik zit van mijn tenen tot mijn haar onder de marshmellow
Mag ik aan je likken dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:18 schreef Lutte het volgende:
Denken dat dit mijn 1e account isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
'Nuff said.
Truequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar niet in de enige SC die er toe doet.
Als je haar op je tenen hebt valt het dus ontzettend mee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:18 schreef Lutte het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou zeg, mijn image, wat doe je?!
Het standaardantwoord van newbsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Denken dat dit mijn 1e account is
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je haar op je tenen hebt valt het dus ontzettend mee.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je haar op je tenen hebt valt het dus ontzettend mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel mijn eerste account.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Denken dat dit mijn 1e account is
[..]
True
zal je lekker klevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:18 schreef Lutte het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Deze panda...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze panda...Dat was mijn relpandaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat die in mijn notes?
![]()
Deze panda...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
kitao.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dit is wel mijn eerste account.
Wie was je eerder dan?
die was toch veel langer???/ dat je bleef scrollenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was mijn relpandaStaat die in mijn notes?
Ik pleurde haast van de bankquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
kitao.
TUM TUM TUM
THE STORY CONTINUES.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
kitao.
TUM TUM TUM
THE STORY CONTINUES.
Hey, niet cool. Je zou je mond houden daaroverquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
kitao.
TUM TUM TUM
THE STORY CONTINUES.
Badum Tssjjquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
kitao.
TUM TUM TUM
THE STORY CONTINUES.
EN DAN NU DE HUIVERINGWEKKENDE ONTKNOPPINGST VAN HET ALLERSPANNENDSTE KITAO VERHAAL!1! HET BLIJKT DA....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
kitao.
TUM TUM TUM
THE STORY CONTINUES.
quote:Sorry, u heeft al meer dan anderhalf uur Megavideo gekeken, klik hier voor een upgrade of wacht 75 minuten.
Je kan 'm zo lang maken als je zelf wil, dat was de hilarische grapquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die was toch veel langer???/ dat je bleef scrollen
Dus die gebruikte je als je ging rellen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan 'm zo lang maken als je zelf wil, dat was de hilarische grapMaar dat mag ik dus niet meer
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan 'm zo lang maken als je zelf wil, dat was de hilarische grapMaar dat mag ik dus niet meer
Het ging er om dat mensen nogal lange posts maakte. Ik ging, door de panda met elke post langer te maken, opzoeken waar de grens lag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus die gebruikte je als je ging rellen?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het ging er om dat mensen nogal lange posts maakte. Ik ging, door de panda met elke post langer te maken, opzoeken waar de grens lag.
Puur voor wetenschappelijke doeleinden, uiteraard.
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon zomaar naar een account linkte laatst
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
ik weet het nog, ik bleef scrollenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
Al die aidskloons, wat moet je er mee.~~!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pfff, de meeste mag ik niet meer gebruiken.
Ik! Check die tag!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:31 schreef Rapsody het volgende:
Panda's zijn meestal wel tof. Maar welke is nou de eckte?
Ik moet nu echt even lachenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:32 schreef Pheno het volgende:
[me=Pheno] zet kloonscan aan.
[/me]
[ afbeelding ]
Jawel maar het woord relnichtquote:
Dat is net als ik ongeveer als Merel maar dan zijn handquote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk voorbehouden aan trique hè?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is net als ik ongeveer als Merel maar dan zijn hand
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:34 schreef Doofenshmirtz het volgende:
Doofenshmirtz.... Duistere Plan Productiiiiiieeees
Hou je even in, wil je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is net als ik ongeveer als Merel maar dan zijn hand
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:34 schreef Doofenshmirtz het volgende:
Oke wie is dit?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:34 schreef Doofenshmirtz het volgende:
quote:
Gewoon een tweede account registeren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:39 schreef Toverheks het volgende:
echt he als ik wist hoe ik een kloon moest maken ging ik her en der ff los
dat kan ik al nietquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat kan ik al nietben al blij dat ik weet hoe ik mijn pc moet opstarten of waar het aan/uit knopje van me lap zit
forum(at)fok.nlquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoe moet je nog maar laten unbannen?
Jij bent vast heul blont.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat kan ik al nietben al blij dat ik weet hoe ik mijn pc moet opstarten of waar het aan/uit knopje van me lap zit
Mailen naar forum@fok.nlquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoe moet je nog maar laten unbannen?
Succes als het om een doorklonen in bantijd gaat.quote:
Ban.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, wacht, er staat een streep door username.. is dat dan ban, of kliko?
banquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, wacht, er staat een streep door username.. is dat dan ban, of kliko?
Daar heb je ook een puntquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Succes als het om een doorklonen in bantijd gaat.
Kan je daar ook in?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:43 schreef Pheno het volgende:
* Pheno houdt mailbox in de gaten om smeekbede +
dat is ook alles wat ik kan, moet altijd aan iemand vragen als er wat met mijn pc of lap is, vraag het wel eens aan mijn kind maar die zegt dan standaard, zo, zo en zo en dan ben ik nog niet wijzer gewordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Je weet hoe je hier moet posten, dat vind ik genoeg.
Dat doe ik ook altijd met mijn moeder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is ook alles wat ik kan, moet altijd aan iemand vragen als er wat met mijn pc of lap is, vraag het wel eens aan mijn kind maar die zegt dan standaard, zo, zo en zo en dan ben ik nog niet wijzer geworden
Gewoon een een nieuwequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm Hmm Hmm..
na die mail word ik vast niet meer serieus genomen
zxie je welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd met mijn moeder.
hihi, je zei genomenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm Hmm Hmm..
na die mail word ik vast niet meer serieus genomen
Ik ga net zo lang door totdat die gene het zelf kan of zegt/denkt te kunnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is ook alles wat ik kan, moet altijd aan iemand vragen als er wat met mijn pc of lap is, vraag het wel eens aan mijn kind maar die zegt dan standaard, zo, zo en zo en dan ben ik nog niet wijzer geworden
Ik mag het tegenwoordig niet meer voordoen, ze wil het 'zelluf doen' Echt de tijd die daar in gaat zitten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zxie je weljullie zijn allemaal hetzelfde
Lief is ie hè?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga net zo lang door totdat die gene het zelf kan of zegt/denkt te kunnen
Nee, ik kan niet. Mijn kanarie moet nog douchen.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:49 schreef Zeroku het volgende:
You cannot view CityVille because you have blocked it.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:49 schreef Zeroku het volgende:
You cannot view CityVille because you have blocked it.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
Die kan ik ook maken voor 1 oktober, corndogs!
Dat heeft me echt veel te veel tijd gekost,quote:
hahahahaa ik zie het voor mequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag het tegenwoordig niet meer voordoen, ze wil het 'zelluf doen' Echt de tijd die daar in gaat zitten.
je bent lief wat Lutte ook al zeiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga net zo lang door totdat die gene het zelf kan of zegt/denkt te kunnen
Ik ben gewoon in de helft van tijd klaar, en ik moet zelf vaak ook even zoeken, en dat doe ik zelf gewoon sneller.quote:
2 klikkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat heeft me echt veel te veel tijd gekost,.
Ik bedoel het spel an sich.quote:
nee ik zoek het tegenwoordig ook eerst zelf uit voordat ik iemand erbij roep.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in de helft van tijd klaar, en ik moet zelf vaak ook even zoeken, en dat doe ik zelf gewoon sneller.
Maar het gebeurt lang niet zo vaak meer als vroeger.
Een uur per dag aan een stom spelletje besteden is anders echt niet gezond hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooooohw
Nja, 2x een half uurtje per dag
Al doende leert men.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik zoek het tegenwoordig ook eerst zelf uit voordat ik iemand erbij roep.
Verstandig.quote:
Ik ben ook dik en zit vol met cholesterol.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een uur per dag aan een stom spelletje besteden is anders echt niet gezond hoor
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:00 schreef MientjeWhale het volgende:
Hallo lekkere schatten van me! Hier ben ik dan!
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:00 schreef MientjeWhale het volgende:
je hebt geen UIquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:00 schreef MientjeWhale het volgende:
whehehehequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:00 schreef MientjeWhale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |