zieligquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:18 schreef schommelstoel het volgende:
Dan nu even uw WTF-momentje van de dag. De tong van de 8-jarige Ya Xiaowu wil niet stoppen met groeien.
En dat is vervelend want de vleeslap van dit Chineesje hangt inmiddels al twintig centimeter uit zijn mond. En groeit zonder medische ingreep onverdroten door.
Vooruitzicht op een ingreep heeft de kleine Ya helaas niet. Al sinds hij een baby is leuren zijn ouders met hem langs ziekenhuizen. Maar vooralsnog tevergeefs. De ingreep is onbetaalbaar. En dat terwijl het ventje niet eens kan spreken. Ook is hij het getreiter van leeftijdsgenootjes meer dan zat.
Voor dat laatste heeft de familie wel een oplossing. Ya gaat tegenwoordig naar een school voor gehandicapte kinderen. Ya laat schriftelijk weten: "Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe school. De kinderen plagen me niet en ik kan me gewoon concentreren op mijn studie."
Bron
[ afbeelding ]
Meer plaatjes te vinden: Bron
Kijk is wat er op zijn fietsje staat...
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:18 schreef schommelstoel het volgende:
Kijk is wat er op zijn fietsje staat...
Ik verwacht nu een post van tongytongylickylicky of hoe die ook heette.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:32 schreef Joe-Momma het volgende:
Vind het heel zielig voor die rakker.
Hij kan wel niet praten maar kan zeker likken als llllllasie!!!
Irritante PI?quote:
Schei eens uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een 8-jarige die zich concentreert op zijn studie?
Overigens, één Lickitung voor je topic.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een 8-jarige die zich concentreert op zijn studie?
Overigens, één Lickitung voor je topic.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |