Succes als het om een doorklonen in bantijd gaat.quote:
Ban.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, wacht, er staat een streep door username.. is dat dan ban, of kliko?
banquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, wacht, er staat een streep door username.. is dat dan ban, of kliko?
Daar heb je ook een puntquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Succes als het om een doorklonen in bantijd gaat.
Kan je daar ook in?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:43 schreef Pheno het volgende:
* Pheno houdt mailbox in de gaten om smeekbede +
dat is ook alles wat ik kan, moet altijd aan iemand vragen als er wat met mijn pc of lap is, vraag het wel eens aan mijn kind maar die zegt dan standaard, zo, zo en zo en dan ben ik nog niet wijzer gewordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Je weet hoe je hier moet posten, dat vind ik genoeg.
Dat doe ik ook altijd met mijn moeder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is ook alles wat ik kan, moet altijd aan iemand vragen als er wat met mijn pc of lap is, vraag het wel eens aan mijn kind maar die zegt dan standaard, zo, zo en zo en dan ben ik nog niet wijzer geworden
Gewoon een een nieuwequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm Hmm Hmm..
na die mail word ik vast niet meer serieus genomen
zxie je welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd met mijn moeder.
hihi, je zei genomenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm Hmm Hmm..
na die mail word ik vast niet meer serieus genomen
Ik ga net zo lang door totdat die gene het zelf kan of zegt/denkt te kunnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is ook alles wat ik kan, moet altijd aan iemand vragen als er wat met mijn pc of lap is, vraag het wel eens aan mijn kind maar die zegt dan standaard, zo, zo en zo en dan ben ik nog niet wijzer geworden
Ik mag het tegenwoordig niet meer voordoen, ze wil het 'zelluf doen' Echt de tijd die daar in gaat zitten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zxie je weljullie zijn allemaal hetzelfde
Lief is ie hè?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga net zo lang door totdat die gene het zelf kan of zegt/denkt te kunnen
Nee, ik kan niet. Mijn kanarie moet nog douchen.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:49 schreef Zeroku het volgende:
You cannot view CityVille because you have blocked it.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:49 schreef Zeroku het volgende:
You cannot view CityVille because you have blocked it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |