Bel wel even Theo op, die zet je op de lijst.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
Maar even heads up, ik zal wat stukjes uit mijn gedichtenbundel voorlezen ''Proza uit een Derde Dimensie'' en ik hoop dat jullie allemaal kunnen komen.Koekjes en koffie present natuurlijk.
Ah is goed, ik had Marietje al aan de lijn maar die wist er niet veel van af, die weet vooral veel van kienen haha en de koopjes van de Wibra napluizen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bel wel even Theo op, die zet je op de lijst.
Hij zal verheugd zijn.
Je hebt zoveel mensen met talent. Die nooit doorbreken op het hoogste plan, maar zo geniaal zijn in hun eigen wereld. Die mensen verdienen echt een platform!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:26 schreef JJH het volgende:
Een plaats om met elkaar te spreken over echt literatuur.
Den Bosch om precies te zijn, heb nog op school gezeten bij Jan van de Tillaart, daar heb ik ook mijn stijl vandaan. En mijn bierbuik want die vent nam me altijd mee naar het Hart van Brabant en die kon drinken!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Proza uit de derde dimensie is toch een collectief uit Brabant? Of is het een standaard voor proza?
Je ziet het vaak dat mensen met enige deugdelijke sappen des levens in de maag het beste uit zichzelf halen. Jan van de Tillaart heb ik wel hoog. Ik zal eens proberen hem te bereiken, of kun jij me daarmee helpen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Den Bosch om precies te zijn, heb nog op school gezeten bij Jan van de Tillaart, daar heb ik ook mijn stijl vandaan. En mijn bierbuik want die vent nam me altijd mee naar het Hart van Brabant en die kon drinken!
Daar heb je zeker een punt, mijn waarde Vaduz.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt zoveel mensen met talent. Die nooit doorbreken op het hoogste plan, maar zo geniaal zijn in hun eigen wereld. Die mensen verdienen echt een platform!
Ja, dat zeg je nu. Maar dan moet je ook echt komen. Sla het avondje bier drinken met je vrienden eens over en kom naar Krabbendijke!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een punt, mijn waarde Vaduz.
Dit is zijn broer, Hans van den Tillaart, hij is illustrator. Hij heeft ook een paar proeftekeningen voor mijn laatste verhaal ''Vileine Vera'' voor de Viva gemaakt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je ziet het vaak dat mensen met enige deugdelijke sappen des levens in de maag het beste uit zichzelf halen. Jan van de Tillaart heb ik wel hoog. Ik zal eens proberen hem te bereiken, of kun jij me daarmee helpen?
Ik heb het er wel voor over, ik moet dan alleen echt tijd maken. Vergeet niet dat het van Zwolle naar Krabbendijke al gauw 2 uur gaans is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu. Maar dan moet je ook echt komen. Sla het avondje bier drinken met je vrienden eens over en kom naar Krabbendijke!
Ja, sorry dat ik zo enthousiast en benauwend overkwam. Ik snap dat je niet zomaar over een nacht ijs gaat om te besluiten te komen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het er wel voor over, ik moet dan alleen echt tijd maken. Vergeet niet dat het van Zwolle naar Krabbendijke al gauw 2 uur gaans is.
Dat besluit durf ik wel stante pede te maken. Ik moet alleen, zoals gezegd, wel de tijd vinden om die reis aan te vangen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik zo enthousiast en benauwend overkwam. Ik snap dat je niet zomaar over een nacht ijs gaat om te besluiten te komen.
Ik wist niet dat je hem met eten zo furieus kon krijgen. Maar iedere geniale gek zijn gebrek, dat is bekend. Maar die familie is zo creatief. Ik zal een voorzichtige poging wagen. Even zijn uitgever achterhalen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit is zijn broer, Hans van den Tillaart, hij is illustrator. Hij heeft ook een paar proeftekeningen voor mijn laatste verhaal ''Vileine Vera'' voor de Viva gemaakt.
http://www.illustraties.c(...)ke_aanpassingen.html
Jan ben ik een beetje uit het oog verloren na dat debacle met de soesjes vorige winter. Jammer is dat toch.
De kienavond is om de week op zaterdag. Voor de spelletjesfreaks onder jullie: je kunt er een weekendje van maken. In Café/hotel de Koophandel kun je prima overnachten voor een schappelijke prijs.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ah is goed, ik had Marietje al aan de lijn maar die wist er niet veel van af, die weet vooral veel van kienen haha en de koopjes van de Wibra napluizen.
Hij is altijd wel wat lichtgeraakt geweest, hij heeft het van zijn moeder, Marie, die kon ook altijd zo uit de slof schieten. Vooral bij As the world turns. Jan komt ook uit de Graafsewijk, slechte buurt van Den Bosch. Die arme jongen probeerde het te verbloemen door bij de JOVD te gaan en vrienden te worden met Jort Kelder en zich alleen in de hoge kringen op te houden. Nooit echt gelukt, het was altijd een beetje alsof je gebakken uitjes van het huismerk had in plaats van Conimex.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je hem met eten zo furieus kon krijgen. Maar iedere geniale gek zijn gebrek, dat is bekend. Maar die familie is zo creatief. Ik zal een voorzichtige poging wagen. Even zijn uitgever achterhalen.
Is goed, dat vind ik erg attent van je. Heb al veel over je gehoord en ik prijs je organiseertalenten ten zeerste.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Sinds er bekende Nederlanders ingezet worden bij Conimex weet ik het zo net niet meer met het merk. Maar ik weet wat je bedoelt. Ik ben best wel shocked nu ik dit allemaal van hem hoor. (maar wel duizendmaal dank) Ik vraag me af of hij de Krabbendiekse gemoedelijkheid wel aan kan. Want drie neuten is de max bij Theo. Ik ga het goed overdenken eer ik een beslissing maak hem via zijn uitgever uit te nodigen.
Ik ben gevleid.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is goed, dat vind ik erg attent van je. Heb al veel over je gehoord en ik prijs je organiseertalenten ten zeerste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |