quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Deze panda...Dat was mijn relpandaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat die in mijn notes?
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Deze panda...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
kitao.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dit is wel mijn eerste account.
Wie was je eerder dan?
die was toch veel langer???/ dat je bleef scrollenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was mijn relpandaStaat die in mijn notes?
Ik pleurde haast van de bankquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
kitao.
TUM TUM TUM
THE STORY CONTINUES.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
kitao.
TUM TUM TUM
THE STORY CONTINUES.
Hey, niet cool. Je zou je mond houden daaroverquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
kitao.
TUM TUM TUM
THE STORY CONTINUES.
Badum Tssjjquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
kitao.
TUM TUM TUM
THE STORY CONTINUES.
EN DAN NU DE HUIVERINGWEKKENDE ONTKNOPPINGST VAN HET ALLERSPANNENDSTE KITAO VERHAAL!1! HET BLIJKT DA....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
kitao.
TUM TUM TUM
THE STORY CONTINUES.
quote:Sorry, u heeft al meer dan anderhalf uur Megavideo gekeken, klik hier voor een upgrade of wacht 75 minuten.
Je kan 'm zo lang maken als je zelf wil, dat was de hilarische grapquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die was toch veel langer???/ dat je bleef scrollen
Dus die gebruikte je als je ging rellen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan 'm zo lang maken als je zelf wil, dat was de hilarische grapMaar dat mag ik dus niet meer
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan 'm zo lang maken als je zelf wil, dat was de hilarische grapMaar dat mag ik dus niet meer
Het ging er om dat mensen nogal lange posts maakte. Ik ging, door de panda met elke post langer te maken, opzoeken waar de grens lag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus die gebruikte je als je ging rellen?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het ging er om dat mensen nogal lange posts maakte. Ik ging, door de panda met elke post langer te maken, opzoeken waar de grens lag.
Puur voor wetenschappelijke doeleinden, uiteraard.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |