SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)![]()
Dat is niet het spelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:58 schreef Stokstaart het volgende:
Inwoners van een land staat toch gewoon op Wikipedia?
je moet radenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:58 schreef Stokstaart het volgende:
Inwoners van een land staat toch gewoon op Wikipedia?
ja erg hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik blijf gewoon bij Knetter in de buurt
Oeh sorryquote:
We hebben het over Ethiopië, Afrika toch?quote:
En toch he, vind ik haar niet zó knap. Ik snap niet dat iedereen daar zo lyrisch over is.quote:
ik vind haar wel knapper dan Katequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch he, vind ik haar niet zó knap. Ik snap niet dat iedereen daar zo lyrisch over is.
Lelijke hoer.quote:
Oh, ik heb ze nooit vergelekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind haar wel knapper dan Kate
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:01 schreef LightLuke het volgende:
Punten tussenstand:
1. MsMessy 8pnt
2. charmed_angel 6pnt
3. LightLuke, Knetterkrankjorum 4pnt
4. Zokunen 3pnt
5. WickedTunes 2pnt
6. ValHallen, robdriessen 1pnt
Die vind ik ook niet boeiendquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:02 schreef JJH het volgende:
Het schijnt vooral pippa's kont te zijn waar mensen voor vallen.
Jij bent dan ook geen man.quote:
Wat?quote:
Ja een paar weken terug nog de hele wiki lijst voor mijn neus gehad toen ik zat te kijken naar een quizshow op tv. Niet echt heel erg eerlijk dus.quote:
eigelijks wel eerlijk hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja een paar weken terug nog de hele wiki lijst voor mijn neus gehad toen ik zat te kijken naar een quizshow op tv. Niet echt heel erg eerlijk dus.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wel een mooi kontje hoor
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb het einde niet meegekregen.. was ff weg
wat ik hoorde was tof Troll.
oh en gup is aan
Thanks enquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
Troll was een leuke show
Nu ga ik even eten makenAdios
doegquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
Troll was een leuke show
Ik bedoel dat ik het met je eens ben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat?. Zo'n briljante kont is het nu ook weer niet
.
Oh, dat ziet er al een stuk beter uit! Ik heb nog steeds d'r kont in die jurk voor mequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wel een mooi kontje hoor
[ afbeelding ]
Succes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
Troll was een leuke show
En daar viel alles in weg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat ziet er al een stuk beter uit! Ik heb nog steeds d'r kont in die jurk voor me.
Daar leek het een uitgezakte oudewijvenkont inquote:
Dezequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar leek het een uitgezakte oudewijvenkont in.
Hoe bedoelu?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:07 schreef JJH het volgende:
Trouwens. Mijn SAM maakt reclame voor zichzelf, zonder dat ik dat wil. Moet ik me dan registeren (en betalen) of is er een workaround?
Behringer, Shure of Sennheiser. Kies voor een tafelmic niet voor een zangermic.quote:
Er spring een track in dat je je moet registeren, zo ongeveer om het halve uur. En dat doet ie zelf, speelt het gelijk af en de track die er stond is weg.quote:
das duurquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zo ik kan ook weer een half uur lurken
1 euro per 15 minuten ,hoe goedkoop is dat
Waar kom je eigenlijk vandaan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:08 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ik had het leuker gevonden als je zo'n ordinaire zwarte string zag doorschijnen
Heb jij weer last van je ogen of zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar leek het een uitgezakte oudewijvenkont in.
Dat is dan ook wel weer wat beter.quote:
Nee. Jij misschien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb jij weer last van je ogen of zo
Lissequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar kom je eigenlijk vandaan?
wtfquote:
Deze heb ik: http://www.feedback.nl/sh(...)c-1/100006302/112642quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:08 schreef 129383 het volgende:
aah fuck ik ga echt geen 80 neertellen voor een beetje mic
quote:
Dat zuigt inderdaad. Welke versie heb je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Er spring een track in dat je je moet registeren, zo ongeveer om het halve uur. En dat doet ie zelf, speelt het gelijk af en de track die er stond is weg.
4.2.2.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat zuigt inderdaad. Welke versie heb je?
Nee, ik hoor er van alles doorheen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:12 schreef robdriessen het volgende:
Ligt het aan mij of is dit nummer van slechte kwaliteit?
Je mist het punt:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit nou geen briljante kont..
Nou vind ik de jurk sowieso niet mooi. Maar dat is weer een andere.
Welk punt? Ze heeft een mooie kont op de rechter foto. Maar het is geen buitenaards mooie ass of zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je mist het punt:
[ afbeelding ]
Ik vind het een mooie kontquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je mist het punt:
[ afbeelding ]
Hoe oud is ze dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:14 schreef JJH het volgende:
Pippa is maar 2 jaar oude dan ik ben.
Ik dacht dat ze al ruim 30+ was.
Guppie tot 20 uur tenzij iemand inspringt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik luister niet maar wie draait er ?
Dat was de discussie ook niet. Ze heeft gewoon een lekkere kont, klaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk punt? Ze heeft een mooie kont op de rechter foto. Maar het is geen buitenaards mooie ass of zo.
amenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was de discussie ook niet. Ze heeft gewoon een lekkere kont, klaar.
Samzz ongetwijfeld ook wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie kontEn ik wil best ruilen met haar
![]()
HihiEn nou ga ik prei, paprika enzo snijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Er was dan ook geen discussiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was de discussie ook niet. Ze heeft gewoon een lekkere kont, klaar.
Volgens mij is dat de buggy versie die door iedereen van harte wordt afgeraden.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Samzz ongetwijfeld ook wel.Tuurlijk wil ik wel ruilen. Wie niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En jij hebt geen idee hoe mijn kont eruit ziet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ik dacht juist dat ik die moest hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de buggy versie die door iedereen van harte wordt afgeraden.
Weird....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb ook 4.2.2 nu
heb geen last van sam die zichzelf wil promoten
Wel hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik wel ruilen. Wie niet?.
En jij hebt geen idee hoe mijn kont eruit ziet.
je hebt hem niet op auto dj ofzo staan?quote:
Nope, netjes op manual.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt hem niet op auto dj ofzo staan?
vaag.. bij mij deed hij laatst wel.. elke keer de playlist weg smijten en zelf draaien.quote:
Playlist blijft wel staan verder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vaag.. bij mij deed hij laatst wel.. elke keer de playlist weg smijten en zelf draaien.
heb er geen oplossing voor gevonden.. dag later deed hij dat niet meer
Haha, yep, da's het mooie van guppie. Alles staat er in, en als je iets mist, kun je het via mij er in krijgen (zolang het niet te extreem is)quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:23 schreef robdriessen het volgende:
Welke bonusheld vraagt Starsailor aan? <3
Waarom legde mijn brein accuut een link met starmaker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:23 schreef robdriessen het volgende:
als het je leuk lijkt wil ik wel draaien zo, van dat soort liedjes... luisterliedjes / lovsongsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:23 schreef robdriessen het volgende:
Nou...quote:
Heh, laat maar even, je hebt vanmiddag al uitstekend ingevallen en nu staat er een aardige wachtrij aan verzoekjes. Tenzij het volk om je gaat schreeuwenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:25 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
als het je leuk lijkt wil ik wel draaien zo, van dat soort liedjes... luisterliedjes / lovsongs
mee eens... is goed...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heh, laat maar even, je hebt vanmiddag al uitstekend ingevallen en nu staat er een aardige wachtrij aan verzoekjes. Tenzij het volk om je gaat schreeuwen
ja die heb ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou...
Vannacht kwamen MsMessy en ik erachter dat Blue Oyster Cult - Don't Fear the Reaper nog niet in Gup stond..... Heb jij dat epische nummer van weleer nog ergens staan?
Hij staat er in hoor. Hoe heb je gezocht?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou...
Vannacht kwamen MsMessy en ik erachter dat Blue Oyster Cult - Don't Fear the Reaper nog niet in Gup stond..... Heb jij dat epische nummer van weleer nog ergens staan?
Verdomd 3x of zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hij staat er in hoor. Hoe heb je gezocht?
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja die heb ik
maar rob denk ik toch ook wel
Tik maar een blue oyster in, vind je 'm zelfs 2 keerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Verdomd 3x of zo![]()
Lijp gezocht waarschijnlijk, sorry
wat was er dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook.
Volgens mij moet alles trouwens gefixed zijn.
Volgens mij heb je iemand anders voor jequote:
Dit!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:30 schreef robdriessen het volgende:
DIT
IS
ZOOOOOOOOOOOOO
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
ja zover was ik ookquote:
Ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er gaat vanavond zoveel troep langs komen![]()
van mij nog niet binnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:32 schreef robdriessen het volgende:
Trouwens, bedankjes aan Lutte en Jofunu-kun van wie ik een bijdrage voor het Guppie-visvoer-fonds heb gekregen![]()
Ik ga je show ff op facebook spammen!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er gaat vanavond zoveel troep langs komen![]()
Niet op bankrek?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:33 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik ga je show ff op facebook spammen!!
Komend weekend wel. Van vrijdagavond 19 tot zondag middernachtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
is het rooster een beetje goed vol ?
quote:
Ik krijg maar geen bankpasjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]das al de 3e die niks krijgt
mijn bank wil geen geld weggeven
thx have fun de rest van de vakantiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
knetter suc6 met je dierenshow
en de rest van de shows
ik had het ook al met de zorgverzekeringquote:
Dat is toch bijna af?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo nog maar eens wat tekenen... Tekening bijna af. Nou ja, iets over de helft
.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik had het ook al met de zorgverzekering
storing bij de bank ofzoze waren er mee bezig.. maar hadden het probleem nog niet gelocaliseert
Mja, ik moet nog heel veel haartjes tekenenquote:
Daar gaat veel tijd inzitten zeker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik moet nog heel veel haartjes tekenen.
Typ dan gewoon de hele artiestennaam. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:42 schreef MsMessy het volgende:
Zoeken in de muzieklijst van Guppy is ook wel eens lastig hoor type je crow krijg je wel crowded house maar geen counting crows en type je house dan krijg je vanallles behalve crowded house
Maar dat is soms ook wel weer vervelend met bijvoorbeeld Doors en The Doors.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:45 schreef WickedTunes het volgende:
hij zoekt op de eerste letters, niet een los woord of deel daarvan.
ja dat wel, mss kan iemand dat veranderen in het systeem?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maar dat is soms ook wel weer vervelend met bijvoorbeeld Doors en The Doors.
wanneer komt naatje eigenlijk weer?quote:
Morgennnnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wanneer komt naatje eigenlijk weer?
ik mis um wel een beetje in de topics![]()
Ga je hem morgen ook gelijk weer zien?quote:
Moet je ff naar 3fm luisteren aankomend weekend, die doen dan de homo100.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb een idee voor een volgende show.
een homo top 20
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ga je hem morgen ook gelijk weer zien?
aankomend weekend moet ik naar de marathon luisterenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet je ff naar 3fm luisteren aankomend weekend, die doen dan de homo100.
ow das wel een beetjequote:
Ow ja, na ze zullen het lijstje ook wel ergens online gooien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aankomend weekend moet ik naar de marathon luisteren
vast welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow ja, na ze zullen het lijstje ook wel ergens online gooien.
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
WIE heeft BRITT aangevraagd?
En nu de vraag: morgen werken of niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ow das wel een beetje
maar morgen komt hij dus terug
Oh, dit keer vergeten... Janis Ian is van mij...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]Huishoudelijke mededeling [ afbeelding ]
Het is wel de bedoeling dat je wat invuld bij het aanvragen.
iig je username.
oke.. omdat s&g.. vind ik jou nog wel liefquote:
NIET!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En nu de vraag: morgen werken of niet?
Ik dek me wel inquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke.. omdat s&g.. vind ik jou nog wel lief
Ah, excuses.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]Huishoudelijke mededeling [ afbeelding ]
Het is wel de bedoeling dat je wat invuld bij het aanvragen.
iig je username.
Dan gewoon werken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan moet ik me ziek melden, dus ik kan het huis niet uit
er zijn ook programmaatjes waarmee je zelf je mp3's kan taggen, en als het goed is moet mediaplayer dat toch ook kunnen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh wie heeft (zook vast wel) s&g- bright eyes voor me?
ik heb hem wel maar niet getagd
ja maar ik ben computerblonT enzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zijn ook programmaatjes waarmee je zelf je mp3's kan taggen, en als het goed is moet mediaplayer dat toch ook kunnen?
FF kijken heb wel redelijk wat van ze.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh wie heeft (zook vast wel) s&g- bright eyes voor me?
ik heb hem wel maar niet getagd
Try Beatunes 3... echt een super prog. Alles automatisch!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:09 schreef mr-green het volgende:
Dat taggen is zo kut
Helemaal met iTunes
joa die bedoel ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:10 schreef Zokunen het volgende:
Bedoel je niet Art Garfunkel - Bright eyes?
Dees had je nog nooit gehoord?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:13 schreef Quaintrelle het volgende:
Ik vond het originele nummer al kut, maar dit slaat alles.
Ik dacht al.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
leuk nummer hoor, maar twee keer achter elkaar?
ik dacht het.. jij typte hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
leuk nummer hoor, maar twee keer achter elkaar?
Deze shit is aan!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
deze versie is 4 hele seconden langer, superspecial extended edition woop woop!
Ik draai ook al van 21.00 tot 23.00 die avond.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
zaterdag van 15:00-17:00 samen draaien?
Dat was New York, New York. Symp draaide die gisteravond nog.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
frank sinatra, herinneringen aan een meet
uhm en dan zondag anders?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik draai ook al van 21.00 tot 23.00 die avond.Wordt misschien een beetje overkill zo vlak op elkaar.
Wie draait er eigenlijk na mij op zaterdag 0:00-2:00?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik draai ook al van 21.00 tot 23.00 die avond.Wordt misschien een beetje overkill zo vlak op elkaar.
ik denk dat ik t maar ff eerst bij 1 show houquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vind ik prima.![]()
![]()
Kom je zaterdag dan als nog om zelf een show te doen?
Nog niet bekendquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:33 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Wie draait er eigenlijk na mij op zaterdag 0:00-2:00?
Dat is nog niet bekent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:33 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Wie draait er eigenlijk na mij op zaterdag 0:00-2:00?
Oh jammer.. Nouja t is iig tof dat je langs komt!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:33 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik denk dat ik t maar ff eerst bij 1 show hou
ok dan zal ik tegen mn ouders zegge dat ik zondag de auto nodig hebquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is nog niet bekent.
[..]
Oh jammer.. Nouja t is iig tof dat je langs komt!![]()
Ik heb knetter net een pm gestuurd!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ok dan zal ik tegen mn ouders zegge dat ik zondag de auto nodig heb![]()
zondag 15:00-17:00 draaien.
nope.. heb pc...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb knetter net een pm gestuurd!![]()
Heb je een laptop oid om mee te nemen en te draaien?
Ik heb wel genoeg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nope.. heb pc...
weet niet of ik muziek moet meenemen of dat jij toch al zoveel hebt, t een beetje dubbel is.
ok ja ff kijken misschien kan ik t ook gewoon op mn ipod planten... niet als nummer maar bestand, zag dat een vriend doen.. zou moeten kunnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg.Tenminste dat hoop ik.
![]()
![]()
Maar je kan als je er 1 hebt een externe hd mee nemen. Al is t all1 maar om muziek over te nemen van mij of andere aanwezige.
Daar heb ik geen verstand van en ik weet niet hoeveel daar op past. Als je van mij of bv Viro een zooi wil overnemen ga je al snel naar de 10 tallen GB's toe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ok ja ff kijken misschien kan ik t ook gewoon op mn ipod planten... niet als nummer maar bestand, zag dat een vriend doen.. zou moeten kunnen
anders neem ik wel externe schijf mee.
creepers verbranden in de zon, dat had je kunnen wetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:48 schreef -Datdus- het volgende:
hoi fokkerts. mn gezicht verbrand voel me zoo kut nu![]()
t heeft 80gb.. dus best wat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van en ik weet niet hoeveel daar op past. Als je van mij of bv Viro een zooi wil overnemen ga je al snel naar de 10 tallen GB's toe.![]()
Externe lijkt me handiger ja.
Muziek voor je shows.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
t heeft 80gb.. dus best wat.
meer muziek heeft weinig zin.. want moet wel allemaal op mn mp3 speler passe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |