Dezequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar leek het een uitgezakte oudewijvenkont in.
Hoe bedoelu?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:07 schreef JJH het volgende:
Trouwens. Mijn SAM maakt reclame voor zichzelf, zonder dat ik dat wil. Moet ik me dan registeren (en betalen) of is er een workaround?
Behringer, Shure of Sennheiser. Kies voor een tafelmic niet voor een zangermic.quote:
Er spring een track in dat je je moet registeren, zo ongeveer om het halve uur. En dat doet ie zelf, speelt het gelijk af en de track die er stond is weg.quote:
das duurquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zo ik kan ook weer een half uur lurken
1 euro per 15 minuten ,hoe goedkoop is dat
Waar kom je eigenlijk vandaan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:08 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ik had het leuker gevonden als je zo'n ordinaire zwarte string zag doorschijnen
Heb jij weer last van je ogen of zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar leek het een uitgezakte oudewijvenkont in.
Dat is dan ook wel weer wat beter.quote:
Nee. Jij misschien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb jij weer last van je ogen of zo
Lissequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar kom je eigenlijk vandaan?
wtfquote:
Deze heb ik: http://www.feedback.nl/sh(...)c-1/100006302/112642quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:08 schreef 129383 het volgende:
aah fuck ik ga echt geen 80 neertellen voor een beetje mic
quote:
Dat zuigt inderdaad. Welke versie heb je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Er spring een track in dat je je moet registeren, zo ongeveer om het halve uur. En dat doet ie zelf, speelt het gelijk af en de track die er stond is weg.
4.2.2.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat zuigt inderdaad. Welke versie heb je?
Nee, ik hoor er van alles doorheen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:12 schreef robdriessen het volgende:
Ligt het aan mij of is dit nummer van slechte kwaliteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |