Dat is toch bijna af?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo nog maar eens wat tekenen... Tekening bijna af. Nou ja, iets over de helft
.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik had het ook al met de zorgverzekering
storing bij de bank ofzoze waren er mee bezig.. maar hadden het probleem nog niet gelocaliseert
Mja, ik moet nog heel veel haartjes tekenenquote:
Daar gaat veel tijd inzitten zeker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik moet nog heel veel haartjes tekenen.
Typ dan gewoon de hele artiestennaam. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:42 schreef MsMessy het volgende:
Zoeken in de muzieklijst van Guppy is ook wel eens lastig hoor type je crow krijg je wel crowded house maar geen counting crows en type je house dan krijg je vanallles behalve crowded house
Maar dat is soms ook wel weer vervelend met bijvoorbeeld Doors en The Doors.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:45 schreef WickedTunes het volgende:
hij zoekt op de eerste letters, niet een los woord of deel daarvan.
ja dat wel, mss kan iemand dat veranderen in het systeem?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maar dat is soms ook wel weer vervelend met bijvoorbeeld Doors en The Doors.
wanneer komt naatje eigenlijk weer?quote:
Morgennnnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wanneer komt naatje eigenlijk weer?
ik mis um wel een beetje in de topics![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |