Ga je hem morgen ook gelijk weer zien?quote:
Moet je ff naar 3fm luisteren aankomend weekend, die doen dan de homo100.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb een idee voor een volgende show.
een homo top 20
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ga je hem morgen ook gelijk weer zien?
aankomend weekend moet ik naar de marathon luisterenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet je ff naar 3fm luisteren aankomend weekend, die doen dan de homo100.
ow das wel een beetjequote:
Ow ja, na ze zullen het lijstje ook wel ergens online gooien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aankomend weekend moet ik naar de marathon luisteren
vast welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow ja, na ze zullen het lijstje ook wel ergens online gooien.
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
WIE heeft BRITT aangevraagd?
En nu de vraag: morgen werken of niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ow das wel een beetje
maar morgen komt hij dus terug
Oh, dit keer vergeten... Janis Ian is van mij...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]Huishoudelijke mededeling [ afbeelding ]
Het is wel de bedoeling dat je wat invuld bij het aanvragen.
iig je username.
oke.. omdat s&g.. vind ik jou nog wel liefquote:
NIET!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En nu de vraag: morgen werken of niet?
Ik dek me wel inquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke.. omdat s&g.. vind ik jou nog wel lief
Ah, excuses.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]Huishoudelijke mededeling [ afbeelding ]
Het is wel de bedoeling dat je wat invuld bij het aanvragen.
iig je username.
Dan gewoon werken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan moet ik me ziek melden, dus ik kan het huis niet uit
er zijn ook programmaatjes waarmee je zelf je mp3's kan taggen, en als het goed is moet mediaplayer dat toch ook kunnen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh wie heeft (zook vast wel) s&g- bright eyes voor me?
ik heb hem wel maar niet getagd
ja maar ik ben computerblonT enzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zijn ook programmaatjes waarmee je zelf je mp3's kan taggen, en als het goed is moet mediaplayer dat toch ook kunnen?
FF kijken heb wel redelijk wat van ze.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh wie heeft (zook vast wel) s&g- bright eyes voor me?
ik heb hem wel maar niet getagd
Try Beatunes 3... echt een super prog. Alles automatisch!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:09 schreef mr-green het volgende:
Dat taggen is zo kut
Helemaal met iTunes
joa die bedoel ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:10 schreef Zokunen het volgende:
Bedoel je niet Art Garfunkel - Bright eyes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |