Haha, yep, da's het mooie van guppie. Alles staat er in, en als je iets mist, kun je het via mij er in krijgen (zolang het niet te extreem is)quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:23 schreef robdriessen het volgende:
Welke bonusheld vraagt Starsailor aan? <3
Waarom legde mijn brein accuut een link met starmaker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:23 schreef robdriessen het volgende:
als het je leuk lijkt wil ik wel draaien zo, van dat soort liedjes... luisterliedjes / lovsongsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:23 schreef robdriessen het volgende:
Nou...quote:
Heh, laat maar even, je hebt vanmiddag al uitstekend ingevallen en nu staat er een aardige wachtrij aan verzoekjes. Tenzij het volk om je gaat schreeuwenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:25 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
als het je leuk lijkt wil ik wel draaien zo, van dat soort liedjes... luisterliedjes / lovsongs
mee eens... is goed...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heh, laat maar even, je hebt vanmiddag al uitstekend ingevallen en nu staat er een aardige wachtrij aan verzoekjes. Tenzij het volk om je gaat schreeuwen
ja die heb ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou...
Vannacht kwamen MsMessy en ik erachter dat Blue Oyster Cult - Don't Fear the Reaper nog niet in Gup stond..... Heb jij dat epische nummer van weleer nog ergens staan?
Hij staat er in hoor. Hoe heb je gezocht?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou...
Vannacht kwamen MsMessy en ik erachter dat Blue Oyster Cult - Don't Fear the Reaper nog niet in Gup stond..... Heb jij dat epische nummer van weleer nog ergens staan?
Verdomd 3x of zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hij staat er in hoor. Hoe heb je gezocht?
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja die heb ik
maar rob denk ik toch ook wel
Tik maar een blue oyster in, vind je 'm zelfs 2 keerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Verdomd 3x of zo![]()
Lijp gezocht waarschijnlijk, sorry
wat was er dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook.
Volgens mij moet alles trouwens gefixed zijn.
Volgens mij heb je iemand anders voor jequote:
Dit!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:30 schreef robdriessen het volgende:
DIT
IS
ZOOOOOOOOOOOOO
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |