Je mist het punt:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit nou geen briljante kont..
Nou vind ik de jurk sowieso niet mooi. Maar dat is weer een andere.
Welk punt? Ze heeft een mooie kont op de rechter foto. Maar het is geen buitenaards mooie ass of zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je mist het punt:
[ afbeelding ]
Ik vind het een mooie kontquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je mist het punt:
[ afbeelding ]
Hoe oud is ze dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:14 schreef JJH het volgende:
Pippa is maar 2 jaar oude dan ik ben.
Ik dacht dat ze al ruim 30+ was.
Guppie tot 20 uur tenzij iemand inspringt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik luister niet maar wie draait er ?
Dat was de discussie ook niet. Ze heeft gewoon een lekkere kont, klaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk punt? Ze heeft een mooie kont op de rechter foto. Maar het is geen buitenaards mooie ass of zo.
amenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was de discussie ook niet. Ze heeft gewoon een lekkere kont, klaar.
Samzz ongetwijfeld ook wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie kontEn ik wil best ruilen met haar
![]()
HihiEn nou ga ik prei, paprika enzo snijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Er was dan ook geen discussiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was de discussie ook niet. Ze heeft gewoon een lekkere kont, klaar.
Volgens mij is dat de buggy versie die door iedereen van harte wordt afgeraden.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Samzz ongetwijfeld ook wel.Tuurlijk wil ik wel ruilen. Wie niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En jij hebt geen idee hoe mijn kont eruit ziet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ik dacht juist dat ik die moest hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de buggy versie die door iedereen van harte wordt afgeraden.
Weird....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb ook 4.2.2 nu
heb geen last van sam die zichzelf wil promoten
Wel hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik wel ruilen. Wie niet?.
En jij hebt geen idee hoe mijn kont eruit ziet.
je hebt hem niet op auto dj ofzo staan?quote:
Nope, netjes op manual.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt hem niet op auto dj ofzo staan?
vaag.. bij mij deed hij laatst wel.. elke keer de playlist weg smijten en zelf draaien.quote:
Playlist blijft wel staan verder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vaag.. bij mij deed hij laatst wel.. elke keer de playlist weg smijten en zelf draaien.
heb er geen oplossing voor gevonden.. dag later deed hij dat niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |