Ik heb geen facebookquote:
quote:
quote:
Ik kwam bij dat stem ding en zag een enorm facebook logo, klikte meteen weg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]heb je daar nu facebook voor nodig?
Die dude is idd wel ontzettend kansloos ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:56 schreef Chloroform het volgende:
Worden jullie ook altijd een beetje verdrietig van Tosh.0?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik kwam bij dat stem ding en zag een enorm facebook logo, klikte meteen weg.
quote:Instructions:
1. Click HERE to vote. You will be redirected to Facebook.
2. When prompted, click 'allow' to activate the app.
3. When prompted click 'like' on the DJmag page (you will skip this step if you are already a fan of DJmag).
4. Choose your 5 DJs in order of preference.
5. Submit your vote!
Redelijk herkenbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hihi, ik was vandaag in de sportschool. Was er zon dude naast mij die letterlijk 10min tegen me aan zat te lullen en ik verstond er geen enkel woord van![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:56 schreef MajorTom. het volgende:
trippy shit man ze hebben de controlle over het horizontale, het verticale en de focus
Heb zo'n haat tegen die witte nikkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:56 schreef Chloroform het volgende:
quote:
Keek net Family Guy en door bepaalde personen is de aandacht van de tv ineens weg en dan opeens dat op tv.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:57 schreef LudoSanders het volgende:
Tosh.0, waarom dat dan ook kijken?
Erwin krollquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:57 schreef mctwigt het volgende:
Tosh moet vervangen worden door een weerman! die kunnen tenminste wel goed presenteren
kan bijna niet wachten man. Senor Chang, Abed, Sherley allesquote:
Oh.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Keek net Family Guy en door bepaalde personen is de aandacht van de tv ineens weg en dan opeens dat op tv.
Nicequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, en dan reken ik bioscoop bezoeken niet eens mee
Je tagje valt me nu pas opquote:
Dat filmpje dat nu al 5 keer is herhaald, is trouwens ook al zo oud als het internet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Keek net Family Guy en door bepaalde personen is de aandacht van de tv ineens weg en dan opeens dat op tv.
pierce is ook een heldquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:59 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
kan bijna niet wachten man. Senor Chang, Abed, Sherley alles
inderdaad , voorspelbare kutseriequote:
Ja, I know.quote:
Gewoon niet wennen en op je werk gewoon lekker doortukken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:01 schreef mctwigt het volgende:
ik ga maar eens naar bed toe, moet van de week ook vroeg op en dan wen ik niet
Ik vind stiekem de filmpjes altijd leuk omdat ik te lui ben om ze allemaal bij elkaar te youtuben. Tosh zelf is onuitstaanbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:56 schreef Chloroform het volgende:
Niet zo goed als SP en de simpsons waren, maar nog steeds erg vermakelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:00 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
inderdaad , voorspelbare kutserie
Waarom is die nog niet aangepast?quote:
het is voor een begrafenisquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon niet wennen en op je werk gewoon lekker doortukken.
Omdat het ergens ironisch is en dat vinden ze leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom is die nog niet aangepast?
Is het ook wel ergens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat het ergens ironisch is en dat vinden ze leuk.
Married... with children bedoel je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:02 schreef Monopoly het volgende:
Tosh.O is het kankergezwel van Comedy Central
Ik snap ook niet waarom die tags naar de fobo's linken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat het ergens ironisch is en dat vinden ze leuk.
Das echt een bazenserie man.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Married... with children bedoel je?
Wat voor omschrijving had je in gedachten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die tags naar de fobo's linken.Doe dan een linkje naar een pagina met alle "tagged" users ofzo, met een omschrijving erbij.
Dat is gewoon om zo mensen naar onze fobo's te lokken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die tags naar de fobo's linken.Doe dan een linkje naar een pagina met alle "tagged" users ofzo, met een omschrijving erbij.
Met hodor en allesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Game of Thrones.Ik heb net het 2e boek uit.
Ik bedoel meer een omschrijving per "tag". Of gewoon groeperen per tag, en daar een algemene omschrijving bij geven. Dit slaat gewoon op poep.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat voor omschrijving had je in gedachten?
Fate ja?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:07 schreef Dalando het volgende:
It is a strange fate that we should suffer so much fear and doubt over so small a thing. Such a little thing.
Serie. Nadat ik er over had gehoord op een podcastquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja.Heb je de boeken ook gelezen of alleen de serie gekeken?
Iedere aflevering is exact hetzelfdequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Das echt een bazenserie man.alleen dat stomme gelach is irritant
Want je begrijpt het niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik bedoel meer een omschrijving per "tag". Of gewoon groeperen per tag, en daar een algemene omschrijving bij geven. Dit slaat gewoon op poep.
Toch vind ik het best wel vermakelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedere aflevering is exact hetzelfde
Nee, het is me allemaal te moeilijk.quote:
Jawel:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, het is me allemaal te moeilijk.
Ja, of haal gewoon het linkje weg, dit heeft toch geen praktisch nut?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is gewoon om zo mensen naar onze fobo's te lokken.
Het is af en toe, heel af en toe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:14 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb laatst the Big Bang Theory gekeken maar ik vond dat maar saai.
Kijkt altijd wel makkelijk weg om een uur of acht. Downloaden of zo doe ik het niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:14 schreef Chloroform het volgende:
De grappen zijn niet zo origineel meer na een paar afleveringen maar die chick is wel knap.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:14 schreef Chloroform het volgende:
En wat is daar dan weer het praktisch nut van?quote:
Origineel is leuker.quote:
Dat heb ik altijd al een keer "actief" willen kijken. Maar ik ben bang dat ik dan helemaal vanaf s01e01 moet beginnen, of kan ik er gewoon "instromen"?quote:
Je kan instromen, maar wel leuk om bij het begin te beginnen. Meesterlijke serie is dat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al een keer "actief" willen kijken. Maar ik ben bang dat ik dan helemaal vanaf s01e01 moet beginnen, of kan ik er gewoon "instromen"?
is het waard om vanaf het begin te zien. ook makkelijk te downloaden nog.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al een keer "actief" willen kijken. Maar ik ben bang dat ik dan helemaal vanaf s01e01 moet beginnen, of kan ik er gewoon "instromen"?
Gewoon downloaden, kijkt makkelijk weg en als je de eerste afleveringen leuk vind, vind je de rest ook leuk. Maar je kunt wel vrij gemakkelijk instromenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kan instromen, maar wel leuk om bij het begin te beginnen. Meesterlijke serie is dat.
Hoeveel seizoenen zijn er al?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:17 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
is het waard om vanaf het begin te zien. ook makkelijk te downloaden nog.
quote:
zes dacht ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel seizoenen zijn er al?
6quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
6 nu, dacht ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Ziva is ook wel geefbaar hoor. Ze heeft schattige tietjes. Schattige tietjesquote:
Vertel het eens meid, wat is er aan de hand?quote:
Hank Moody is mijn grote voorbeeld in het leven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Bekijk dat filmpje, ik moest ook lachen, dus jij ook.
Het enige waar ik je mee kan opvrolijken is een beetje goeien muzak met goeien melodieën.quote:
Zonde, had je mooi in je zomervakantie kunnen doen toen het kutweer was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:20 schreef BBQSausage het volgende:
Oké, dan ga ik binnenkort even HIMYM downloaden.
Heb het nooit gekeken, maar veel kleine stukjes van gezien. Geniaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:20 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Hank Moody is mijn grote voorbeeld in het leven.
droevig allesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Vertel het eens meid, wat is er aan de hand?
Ik doe niet aan drugs, en volgens mij versterkt de helft je stemming alleen maarquote:
okquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Bekijk dat filmpje, ik moest ook lachen, dus jij ook.
SVquote:
Dank u mevrouw!quote:
Mijn zomervakantie begint pas over twee weken, dus als ik in de lange nachten tijdens mijn werkdagen tijd over heb, kan ik fijn HIMYM kijken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zonde, had je mooi in je zomervakantie kunnen doen toen het kutweer was.
Te hoog gezichtquote:
Zij was toch dat kleine meisje uit the nanny? toen ik jong en onschuldig was was ik verliefd op haarquote:
Puntige ellebogen?quote:
Aparte ondertitel danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:21 schreef Beach het volgende:
[..]
droevig alles
[..]
Ik doe niet aan drugs, en volgens mij versterkt de helft je stemming alleen maar
Neh, die niet. Doe dan Sasha:quote:
Die is helemaal niet schattig...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neh, die niet. Doe dan Sasha:
[ afbeelding ]
goede keuzen want goede borstenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neh, die niet. Doe dan Sasha:
[ afbeelding ]
Doe ik tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:26 schreef Chloroform het volgende:
Post dan iets wat wél jullie smaak is, stelletje vrouwen.
Wat vind jij nou een knappe vrouw?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:26 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:26 schreef Chloroform het volgende:
Zij is echt zo fucking lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Monica Bellucci.quote:
Zo jammer als je iets op FOK! niet snapt, en het dan googelt, en dat het topic waar het uit kwam dan bij de eerste zoekresultaten staatquote:
Met verborgen rimpels en photoshop en allesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Monica Bellucci.
[ afbeelding ]
Er zo uitzien op haar leeftijd.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:26 schreef Chloroform het volgende:
Kijk je op youtube?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo jammer als je iets op FOK! niet snapt, en het dan googelt, en dat het topic waar het uit kwam dan bij de eerste zoekresultaten staat
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Met verborgen rimpels en photoshop en alles
Realdollsquote:
Ik hou niet van Aziatische.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:32 schreef Beach het volgende:
Waarom alleen westerse vrouwen?
[ afbeelding ]
Jij bedoelt deze?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is zij niet van die irritante nickelodeon-serie?
Het is dat ze haar armen omlaag houd, maar als de arme omhoog gaan zie je een oerwoud. Een donker oerwoud nogwel. Daaromquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:32 schreef Beach het volgende:
Waarom alleen westerse vrouwen?
[ afbeelding ]
baasquote:
Wiesda?quote:
Smaken verschillen dan maar he.quote:
Jammer. OH TOCH NIET...quote:
deze.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Maar ik kan niet bedenken wat ik nou wel bedoel.
Kek pakje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:37 schreef MajorTom. het volgende:
[ afbeelding ]
In brightest day
in blackest night
no evil shall escape my sight!
Let those who worship evil's might, beware my power!
Green Lantern's light
Klopt t dat veel vrouwen vallen op mannen met van die ingevallen wangen?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:37 schreef Dalando het volgende:
Wist je dat die brunette van iCarly ook wel geefbaar is?
Damn.quote:
Niet alleen de pilot.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:36 schreef BBQSausage het volgende:
Wat, pilot van HIMYM duurt maar 22 minuten?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Renato ferreira.
[ afbeelding ]
Wel erg gespierd.
fake.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Renato ferreira.
[ afbeelding ]
Wel erg gespierd.
In mij graag.quote:
Ik krijg al buikpijn als ik er naar kijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Renato ferreira.
[ afbeelding ]
Wel erg gespierd.
Die beentjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Renato ferreira.
[ afbeelding ]
Wel erg gespierd.
Nou word je wel een beetje eng hoor.quote:
rare navelquote:
Hoeveel kost zo'n apparaat nou?quote:
het is een echtequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n apparaat nou?
Meer dan jij kan betalenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze lijkt zo leuk dat Ludo niet eens denkt dat het echt is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat, dat is gewoon wat ik wil, ik heb geen controle over wat ik wil toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nou word je wel een beetje eng hoor.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:45 schreef Chloroform het volgende:
"There are no more posts to show right now."
Facebook, DOE NORMAAL.
Volgens mij zijn er daar ook twee voor nodig?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat, dat is gewoon wat ik wil, ik heb geen controle over wat ik wil toch?![]()
Het daadwerkelijk doen, daar heb ik wel controle over.
kweenie vergeten, ze is best bekend..quote:
Ja, maar de beste man is op die foto voorlopig nog wel even minderjarig. Dan is het toch niet raar dat ik het eng vind dat jij geilt op een tiener?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat, dat is gewoon wat ik wil, ik heb geen controle over wat ik wil toch?![]()
Het daadwerkelijk doen, daar heb ik wel controle over.
Gast je doet toch goolge images? Kijk op je history..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:46 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
kweenie vergeten, ze is best bekend..
nee staan op mijn harde schuif tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gast je doet toch goolge images? Kijk op je history..
Susan Coffeyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:46 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
kweenie vergeten, ze is best bekend..
rukse en slaapsequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ben ff rukken en daarna slapen!
Het was weer gezellig![]()
kusjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Oh dat ja, ach ja iedereen heeft wel zijn rare trekjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja, maar de beste man is op die foto voorlopig nog wel even minderjarig. Dan is het toch niet raar dat ik het eng vind dat jij geilt op een tiener?
True. BBTquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:48 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Kaley Cuoco , mijn droomvrouw
Je hebt wel een punt, maar dit is een kutfoto.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:48 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Kaley Cuoco , mijn droomvrouw
Maar was t een leuke film?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh dat ja, ach ja iedereen heeft wel zijn rare trekjes.
Is stoer, zo laten ze zien dat ze een actief seksleven hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:49 schreef Chloroform het volgende:
Waarom moeten mannen toch elke keer melden dat ze gaan rukken?
En als je als vrouw zegt dat je even gaat soppen ben je meteen een aandachtshoer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:49 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is stoer, zo laten ze zien dat ze een actief seksleven hebben.
Geldingsdrangquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:49 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga me zo rukken op jouw fb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:49 schreef Chloroform het volgende:
Ik geil ook op minderjarigen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja, maar de beste man is op die foto voorlopig nog wel even minderjarig. Dan is het toch niet raar dat ik het eng vind dat jij geilt op een tiener?
Dat heb je mij nog nooit zien posten!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:49 schreef Chloroform het volgende:
Ben nog aan het kijken, tot nu toe is ie leuk.quote:
Juist niet, lekker ondeugende blikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, maar dit is een kutfoto.
heb ik ook al geloof ik maar graagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:49 schreef Dalando het volgende:
MajorTom ik heb Susan ook zonder BHDM?
Dat is om te bewijzen dat hij zich niet te goed voelt voor anderen (omdat hij wellicht die indruk kan wekken), maar dat dat gewoon moet gebeuren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:49 schreef Chloroform het volgende:
Haar haar op die foto.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Juist niet, lekker ondeugende blik
Juist niet toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is stoer, zo laten ze zien dat ze een actief seksleven hebben.
Uitzondering -> regel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat heb je mij nog nooit zien posten!
Ja precies.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En als je als vrouw zegt dat je even gaat soppen ben je meteen een aandachtshoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |