Hank Moody is mijn grote voorbeeld in het leven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Bekijk dat filmpje, ik moest ook lachen, dus jij ook.
Het enige waar ik je mee kan opvrolijken is een beetje goeien muzak met goeien melodieën.quote:
Zonde, had je mooi in je zomervakantie kunnen doen toen het kutweer was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:20 schreef BBQSausage het volgende:
Oké, dan ga ik binnenkort even HIMYM downloaden.
Heb het nooit gekeken, maar veel kleine stukjes van gezien. Geniaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:20 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Hank Moody is mijn grote voorbeeld in het leven.
droevig allesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Vertel het eens meid, wat is er aan de hand?
Ik doe niet aan drugs, en volgens mij versterkt de helft je stemming alleen maarquote:
okquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Bekijk dat filmpje, ik moest ook lachen, dus jij ook.
SVquote:
Dank u mevrouw!quote:
Mijn zomervakantie begint pas over twee weken, dus als ik in de lange nachten tijdens mijn werkdagen tijd over heb, kan ik fijn HIMYM kijken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zonde, had je mooi in je zomervakantie kunnen doen toen het kutweer was.
Te hoog gezichtquote:
Zij was toch dat kleine meisje uit the nanny? toen ik jong en onschuldig was was ik verliefd op haarquote:
Puntige ellebogen?quote:
Aparte ondertitel danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:21 schreef Beach het volgende:
[..]
droevig alles
[..]
Ik doe niet aan drugs, en volgens mij versterkt de helft je stemming alleen maar
Neh, die niet. Doe dan Sasha:quote:
Die is helemaal niet schattig...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neh, die niet. Doe dan Sasha:
[ afbeelding ]
goede keuzen want goede borstenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neh, die niet. Doe dan Sasha:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |